5 בספט׳ 2012

לוח וגיר?.....הצצה ראשונה

בדיוק כמו במקרה של סט הרקעים שלי לצילום, שנוצר מתוך הצורך האישי שלי...כך גם קרה במקרה של המדבקות דמוי הלוח הגירי...

הכל התחיל מהצנצנת שהבאתי מאנתרופולוג'י...והנסיון שלי לDIY שתיארתי בפוסט הזה...
עד כמה שאהבתי את התוצאה המיידית היו בכל זאת כמה דברים שהעיבו על שמחת הניצחון שלי (-:
את המדבקה שחתכתי מויניל שחור הייתי צריכה לצבוע בצבע גירי...לסמן את הקונטור החיצוני בטוש פרמננט (ולהסתכן ברעידת יד פה ושם...)

כל זה לא הניח לי...בתוספת הקוצים שיש לי ודחיית הסיפוקים ביררתי והצלחתי להזמין במשלוח סופר מהיר גלילים של ויניל לוח גירי. עד שהם הגיעו הספקתי לעצב כמה דוגמאות של תגיות ולייבלים ומרגע שנחתו בידיי מיד כבר התחלתי בנסיונות החיתוך שלהם.

מיותר לגמרי לציין שאני מתלהבת מכל התוצרת? אני יודעת שעבור מי שלא מהתחום זה נראה מוזר אבל כל גילוי כזה שאני יכולה להפוך את מה שביום יום הוא העבודה שלי וחומרים שמאד "בנאליים" ונגישים בשבילי למוצר שיכול להיות משדרג ונגיש לכולם, לכל מטרה שרק חפצים בה - בשבילי זה עולם ומלואו.

אז איפה היינו? בתור התחלה כאמור חתכתי מדבקות לצנצנות


נסיון לראות איך מתקבלות על הצנצנות המקוריות


וזה הגלגול של כל המוצר...
1. המקור של אנתרופולוג'י
2. הנסיון הראשון עם צבע גירי וטוש פרמננט לציור דוגמא
3. מדבקות לוח גירי
4.צנצנת DIY - הדור הבא (-:


"וירא כי טוב"....כל משטח שהיה ברדיוס התחיל לקבל מדבקה...חלק עם קונטור פנימי, חלק בלי...חדר העבודה הולך להשתדרג בסופ"ש באופן מושלם (-:




וגם על צנצנת שקופה במטבח הודבקה מדבקה..


ועוד נסיון שהוכתר בהצלחה היה זה: כבר מזמן אני רוצה לצלם איזשהו מתכון על לוח גירי...אבל לצבוע משטח לא בא בחשבון...בדיוק מאותה סיבה שאין לי ולו משטח אחד בבית לצילום...אז זנחתי את הרעיון.

לא עוד...למסיבת יום ההולדת שלי (שעוד אשתף אתכם בה ולא...לא שכחתי את הבלוג קנדי שאני רוצה לפנק את הקוראים שלי) הכנתי בין היתר טראפלס שוקולד לבן בציפוי פיסטוק.

פרסתי את גליל הלוח הגירי והכיף התחיל



וכך זה נראה:


לאחר הצילום כך נראה המשטח...


מבהיל קצת, אני יודעת...אבל כל היופי הוא שניגוב עם מטלית לחה והמשטח חוזר להיות ממש...



אני עובדת במרץ על הכנת מדבקות וגם גליונות של לוח גירי יהיו למכירה (לכל בעלות מכונות החיתוך שרוצות ליצור לעצמן) - פרטים, מחירים ועוד דוגמאות יגיעו בהמשך..פשוט הייתי חייבת לשתף אתכם בהתלהבות שלי (-:

ההשקה של ליין המוצרים האלו (ועוד כמה הפתעות שאני עובדת עליהן כבר זמן מה) , בנוסף לקרמיקה שלי..תהיה ביריד של האחת והיחידה..נתנאלה והוא יתקיים בחוה"מ סוכות 4-5-6 לאוקטובר בשוק יפו בנמל - מתחם גדול ומתחדש עם שפע אטרציות קולינריות מפתות....


יהיו המון הפתעות מבחינת מציגות ומוצרים חדשים אז כדאי להתעדכן...אל דאגה..אנחנו נעשה לכם את החיים קלים במובן הזה (-:

נשתמע ממש בקרוב...ותודה שקפצתם לבקר
יעל

39 תגובות:

  1. זה פוסט בניחוח חו"ל.. את פשוט אלופה (וגם יפה ואופה..)

    השבמחק
  2. אליפותתתתתתתתתתתתתתתתת שאין דברים כאלו!!!
    פוסט הורס!!

    השבמחק
  3. ועכשיו רק נשאלת השאלה איפוא הבחורה מחביאה את הבטריות שלה ואיך הם אף פעם לא נגמרות? אני גם רוצה משטח כזה!

    השבמחק
  4. איזה כיף!!
    נילי ח.

    השבמחק
  5. את מלכה, את מלכה, את מלכה!

    השבמחק
  6. התעלפתי כבר ביום ההולדת - תשמרי לי כבר משטח וכמה מדבקות בצד!

    השבמחק
  7. גדול!!!!!!
    כבר מעכשיו משריינת לי כמה מדבקות :-)))

    השבמחק
  8. מקסים, מקסים, מקסים!

    תודה על בלוג מלא השראה :)

    השבמחק
  9. גאון, זה מי שיודע לייצר פתרונות בלתי שגרתיים לבעיות קיימות.
    מגה סופר דופר אקסטרא גאון על, זה מי שיודע לייצר פתרונות לבעיות שטרם נוצרו.
    וזה מה שאת.
    מתה על הראש שלך היצירתי. על האנרגיות האלה ועל התוצאה.
    הילה

    השבמחק
  10. זה פשוט מדהים אותי מחדש יקירתי, איך הראש היצירתי שלך עובד!!! כל כך אוהבת את הלייבלס שלך! בעסה שאת כזו רחוקה! אני צריכה גליל כזה לחדר עבודה/מטבח שלי!!! טוב, אני אודיע לך לפני שאני מגיעה ותשרייני לי אחד (או שניים LOL)
    נשיקות, מירה

    וכמובן המון המון המון הצלחה ביריד. שתחזרי ללא מוצרים ועם המון המון השראה מוזה (וכסף חחחחחח) אוהבת'תך!

    השבמחק
  11. מקסים ברמות, וכל כך אהבתי שהיינו שותפים לכל התהליך.
    שיהיה בהצלחה במכירה, מקווה שייצא לי להגיע.

    השבמחק
  12. יעל יקרה
    אמנם אני בד"כ קוראת סמויה אבל הייתי חייבת הפעם לצאת ולכתוב לך שאפו..על החדשנות, על שאת כל הזמן יוצרת, מחדשת ומשתפת בכל התהליכים והיופי שיוצא מבין ידייך
    סימנתי לי כבר את היריד ואשמח לבוא להכיר אותך ולרכוש...יופי של מוצר

    ענת ידידיה

    השבמחק
  13. מדהים!!!!! את דורשת מאיתנו הרבה, להתאפק ככה בסבלנות עד שנוכל סופסוף לקנות, אבל בסדר - אני יודעת שזה שווה...
    והמתכון על הלוח פשוט מדליק!!! למרות שלא מתחבר לי לוח גיר עם אוכל, אבל אני יודעת מנסיון שהתוצאה היתה מ-ע-ו-ל-ה !!!!

    השבמחק
  14. איזה מוצר מדליק....מחכה בקוצר רוח ליריד
    שיהיה בהצלחה

    חנה

    השבמחק
  15. מאחלת לך המון הצלחה ועוד המון רעיונות וביצועים מוצלחים שכאלו.
    יש לי המון צנצנות שמחכות (בסבלנו) ליריד ולרכישה שתשדרג אותן.

    תמר נוימרק

    השבמחק
  16. תענוג לעקוב אחרי ההתפתחות של המוצרים. אין עלייך ועל הרעיונות הנפלאים והשימושיים שלך!

    השבמחק
  17. גדולה מהחיים את...יצירתית עד אין קץ, וצחקתי לאללה מה "כמו חדש".
    נ.ב. הטראפלס היו שווים את החטא (ולא רק הם!)
    <3

    השבמחק
  18. לימורוש הממוש :)6 בספטמבר 2012 בשעה 18:50

    רעיון מקסים!! יופי של יצירתיות!!

    השבמחק
  19. אין עליך! הראש שעובד בלי סוף
    רק לשדרג שיהיה הכי קל!!!

    השבמחק
  20. נהדרת, את. מוכשרת, מלאת אנרגיה, ותענוג לראות את כל התוצרים האלה! מחכה לראות אותך קורנת בנמל :)

    השבמחק
  21. וואו. מלהיב. ומי שלא תוכל להגיע ליריד של נתנאלה תוכל לרכוש באינטרנט? או בכל דרך אחרת?

    השבמחק
  22. נראה מקסים!!! אין סוף ליצירתיות שלך וליוזמנה. אהבתי (:

    השבמחק
  23. אני כזאת עז... לקח לי רגע להבין שלא כתבת "טראפלס שוקולד לבן בציפוי פלסטיק"......
    רעיוונת משגעים, הצילומים שלך הורסים וצודקת ליאתי שניחוח חו"לי חזק עולה מהפוסט הזה ובכלל מהבלוג שלך!!
    אין כמוך מותק♥

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael