25 בספט׳ 2012

The big 40....and a blog candy

אז זה הגיע....ולפני כמעט חודש חגגתי את הכניסה לעשור החדש בחיי...

ימי הולדת מעולם לא השפיעו עליי..בשבילי זו עוד סיבה למסיבה (בד"כ בחו"ל...הפעם בגלל ההכנות ליריד - לא)-:), מעולם לא הרגשתי שהגיל הכרונולוגי מנתב את חיי או מושפיע עליי (לפעמים זה לא טוב, אני יודעת (-:) אבל אחרי נפילת מתח בערב שלפני...(שהפתיע אותי, בחיי) קמתי לבוקר חדש של חצי יום עבודה (כי להעביר את בוקר יום ההולדת בעבודה זה בשבילי כיף...שהרי ההורים שלי ואחים שלי לצידי..) משם חתכתי למספרה, בילוי במסעדת MESSA האהובה עם חברות ותוך כדי קבלת מסרים אוהבים ומפרגנים מחברים וירטואליים ברשת ומאלו ששם תמיד גם בחיים האמיתיים - באמת שזה עשה לי את היום.

שישי ושבת הוקדשו להכנות למסיבת יום ההולדת....הפעם החלטתי שאני מכינה הכל, כך שהאורחות שלי יוכלו להגיע רגועות, בלי לעבוד קשה לפני כן, כדי לחגוג איתי.

המיקום נבחר כבר לפני 3 חודשים כשאחי וגיסתי פתחו את "לופט מהסרטים"...לופט לארועים באזור התעשיה בנתניה עם הכל מהכל...הנה קצת טעימות ממה שצילמתי במקום....מסתבר שזה טרנד שהולך ותופס תאוצה בשנה האחרונה של מקומות לארועים קטנים באזורי תעשיה שמאפשרים לחגוג כל הלילה, בלי חשש להפרעה לשכנים


עם פינות ישיבה מפנקות ודק (עם ברביקיו גז ופינות מוצלות)


ג'קוזי מפנק (ולא, למרות הקירבה המשפחתית עדיין לא הצלחתי למצוא זמן להתפנק בו..)


חדר ביליארד...

הקיפודית הכי קולית...תודו!!!


עמדת קריוקי


וכך כבר בערב המסיבה מורני היתה הראשונה לאזור אומץ.....אני אישית, אחרי שנים שבהן הייתי בטוחה שאני ממש שרה יפה....גיליתי בניסוי הכלים עם אחיין שלי שאני ממש לא...ולא משנה כמה ניסיתי להסביר שהשיר לא מתאים לי/הרצפה עקומה/אני מצוננת...שיחררתי (-:


זה מה שחיכה לי במעלה המדרגות...


בין לבין קצת הצטלמנו ב PHOTO BOOTH המאולתר




 





השולחן הועמס בכל טוב (תודה נויתי על העזרה ברגעים הקריטיים ובליווי לאורך כל הדרך <3 nbsp="nbsp" p="p">
 בזכות הפינטרסט הכנתי עגבניות שרי עם כדורי מוצרלה עטופים בבזיליקום
קיש מנגולד ומנטה (לפי מתכון של בן עמי ברתיני שביט)


הספר של בן עמי כיכב אצלי ...דברים שבד"כ אני לא מנסה...ולו רק כי אני טיפוס של מתוקים דווקא..אבל הוא מומלץ מאד

מקלות גרסיני


במקור אצל ויולה גורן בספר "הקאפקייקס" אלו מאפינס עגבניות מיובשות ובזיליקום - אני הכנתי בגירסה שונה (תבנית מתפרקת חדשה שקיבלתי מתנה היתה סיבה מספיק טובה, לא?)
טורטיות ממולאות גבינת שמנת ועירית, מעשה ידיה של אימי המקסימה

מגדל עוגיות:  פיקורינו וקשקבל - (אמרתי כבר שהספר של בן עמי עבד שעות נוספות?) ופרמזן ממאפיית "לחמים" הנהדרת

בגיזרת המתוקים היו טראפלס שוקולד לבן מצופים פיסטוק (מתכון נתתי בפוסט הזה) וטראפלס של 3 שוקולדים ונוגט עם פאייטה שכבר מלווה אותי 5 שנים באדיקות...

מאפינס פטל, שוקולד לבן

ומקרונים במילוי גנאש שוקולד לבן

היות ואנחנו נפגשות הרבה, בין אם בסדנאות, ערבי יצירה או סתם מפגשי קשקשת רציתי לעשות משהו קצת שונה...אז במקום לאמץ את מנהג המתנות שהמארחת מכינה (כמו שהכנתי גם אני ביומולדת לפני שנתיים)...החלטתי הפעם על קונספט שונה.

תודות לפייסבוק התוודעתי לעובדה שתמי סירקיס (כן, הבת של..) מעבירה מופעים גם לציבור הרחב וגם בארועים פרטיים...לא עברו כמה דקות והפכנו "חברות וירטואליות"...ותוך יום-יומיים הבנתי מהסטטוסים שלה שאני אוהבת את הראש שלה...(כי את הידיים שאופות כבר אהבתי מאז ורכשתי את ספר האפיה הראשון שלה...(-:
פניתי, קיבלתי מענה מיידי וקבענו לנו שהיא תגיע לתת את המופע שלה "עשרת הדיברות למארחת השפויה" - שביננו, כולנו נוטות לדעתי, במיוחד בעולם הפייסבוקי ואהבת הצילום שלנו, להתפרע קצת...(וזה בסדר גמור...גם אני חוטאת בזה)

שתי דקות לתוך המופע, תוך כדי הגנבת מבטים אל חברותיי מסביב, ידעתי שהצלחתי בבחירה - תמי התגלתה לי כמצחיקנית פנומנלית, עם יכולת לגעת לנו בנקודות הכי רגישות, לשים לנו מראה מול הפנים...אבל הכל ברוח טובה, עם הומור עצמי והמון אנקדוטות משעשעות על הטירוף שאוחז בנו כמארחות, ובכלל על החיים

צחקנו במשך כמעט שעתיים וההנאה סביבי היתה גדולה וזו היתה בהחלט מתנה נהדרת ששמחתי להעניק להן...ולעצמי
אז תמי, גם כאן מודה לך על שהגעת, הצחקת אותנו והשרשת בנו משפטי מפתח (עם תנועות יד מתאימות) וקצת אולי שפיות בעתיד...אני לפחות בערב ראש השנה, אמנם לא אירחתי אבל את הכל דאגתי להכין מראש והתפניתי לי לאמבטיה מפנקת (דבר שמעולם לא קרה לפנמי אירוח או ערב חג...תמיד אני מכינה כמו מטורפת ומספיקה מקלחון קצר ו..זהו)

מכל החברות המקסימות שלי קיבלתי KITCHENAID חתיך ומושלם בתזמון מעולה...בדיוק כשהK-MIX שלי התחיל להראות סימני תשישות





תודה לכולכן שבאתן וחגגתן איתי-אוהבת אתכן המון <3 p="p">
 תוך כדי הכנות קדחתניות ליריד בנמל יפו שמתי לב שהבלוג קנדי נדחה...אז החלטתי להוסיף עוד כמה מתנות

אז מה יש לנו.....

קודם כל: 10 כרטיסי VIP ליריד: בעלות צמיד ייזכו להנחות משמעותיות בכל הדוכנים (תוכלו להתעדכן בפוסטים אצל נתנאלה לגבי המציגים והמבצעים) - 10 הזוכות יוכלו לקבל אותו אצלי ביריד





 זוכה אחת תוכל לזכות בקאפקייק, צלוחית קרמיקה, צלחת זכוכית (של "הבית של סוזן"), שוקולדים ומקרון מקרמיקה וסט מדבקות לוח גירי



זוכה שלישית תזכה בסט הרקעים הראשון


וזוכה נוספת תזכה  בסט הרקעים החדש שיושק ביריד שכרגע ממש מודפס אז הנה רק הצצה לכמה מהרקעים שכבר נחשפו....


ההגרלה תתקיים ב-2/10/12 בין כל התגובות לפוסט הזה. ככל שמגיבים יותר כך גדלים סיכויי הזכיה.

1. השאירו תגובה לפוסט זה
2. לייק לעמוד הפייסבוק של "לופט מהסרטים" יתקבל בברכה והשאירו תגובה כאן
3. לעשות לייק לעמוד הפייסבוק של "הבית של סוזן" (שאפשר לקרוא על פועלם המבורך בפוסט הזה) ולהשאיר תגובה כאן
4. לפרסם בכל אמצעי שבא לכם את הבלוג קנדי: פייסבוק/בלוג/קומונה...השאירו כאן תגובה עם הקישור לפרסום (מראש תודה)
 ועכשיו כל שנותר הוא להמתין בסבלנות ואם זכיתם להגיע ליריד לאסוף את המתנות

תודה מראש ושיהיה בהצלחה
ובהזדמנות זו מברכת את כל המנויים, הקוראות, המגיבות והסמויות ובני משפחותיהן בשנה טובה, יצירתית ומאושרת, עם שפע השראה, צבע ובעיקר בריאות ואהבה.

גמר חתימה טובה
יעל

231 תגובות:

  1. הזדמנות נהדרת להגיד לך שוב מזל טוב ותודה!! הלופט מקסים, ובאמת פינקת אותנו כהוגן עם ההרצאה וכל המאפים האלה! שתמשיכי תמיד לא להתייחס לגיל הכרונולוגי, להיות יצירתית ויצרנית בטירופים, וליהנות מכל רגע!!

    השבמחק
  2. יעל, אני לא מאמינה שרק לאחרונה הכרתי את הבלוג שלך.
    את סופר מוכשרת ויצירתית (הרעיון של הרקעים פשוט גאוני!!).
    זו הזדמנות מצוינת לאחל לך מזל טוב, הרבה ברכה והצלחה במעשה ידייך.
    נראה שהייתה לכן מסיבה מושקעת, מדהימה ושמחה.
    נתראה ביריד :-)

    השבמחק
  3. פוסט מקסים כרגיל :)
    הרקעים החדשים מעלפים (מחכה ליריד בקוצר רוח)
    עשיתי לייק ללופט מהסרטים
    לייק לבית של סוזן נעשה כבר מזמן :)
    ושיתוף לפוסט.

    השבמחק
  4. מזל טוב ונראה ערב נפלא להתחיל שנה חדשה
    מירי דגן

    השבמחק
  5. וואו! איזה פוסט!!
    קודם כל מזל טוב! (לא בטוחה שבירכתי בפייסבוק, יש לי זכרון של נוצה), אחלה גיל!! (בקרוב אצלי ;-))
    נראה שהיתה לך מסיבה מהסרטים!!ואיזו מתנה כיפית קיבלת :) כיף שיש חברות כאלו!!
    הבלוג קנדי שלך הוא אחד מהשווים שראיתי לאחרונה...הדברים שאת יוצרת מדהימים!!

    השבמחק
  6. ועכשיו גם יש לייק ללופט מהסרטים, ברכות לאחיך ובהמון בהצלחה :)

    השבמחק
  7. באיחור קל -המון מזל טוב!
    שהשנה החדשה תביא איתה שפע של יצירתיות והצלחה!

    השבמחק
  8. הכל פשוט משגע!!
    המון המון מזל טוב
    איזה יופי של חגיגה
    הלופט נראה משגע!
    והכל מקסים!!
    איזו מתנה שווווהההה!!

    תודה על ההזדמנות לזכות
    זהבית שקד

    השבמחק
  9. יש לייק ללופט מהסרטים
    (רעיון פשוט גאוני)

    השבמחק
  10. עשיתי לבית של סוזן
    (את מתנות ראש השנה פספסתי.מזל שיש עוד פסח)

    השבמחק
  11. פוסט מקסים מזל טוב המשיכי לממש את הכשרון המדהים שלך

    השבמחק
  12. עכשיו גם יש שיתוף בפייסבוק

    השבמחק
  13. כל הסעיפים בוצעו
    והבלוג קנדי פורסם בפייס אצלי

    זהבית שקד

    השבמחק
  14. יעלי היה ממש כיף, תודה על יומולדת מהממתתתת!! את חברה מדהימה ואני שמחה שהכרתי אותך :)

    השבמחק
  15. איזה כיף לחגוג עם חברות טובות! מזל טוב!!

    השבמחק
  16. לייק ללופט- שאגב נראה מעולה!

    השבמחק
  17. וכמובן גם לבית של סוזן

    השבמחק
  18. הפקת לנו ערב מפנק ביותר ועכשיו גם קנדי מפנק.. מה יהיה? את משהו!!

    השבמחק
  19. יעל- מזל טוב ליום ההולדת.
    איזה יופי של חגיגה! שתמיד יהיו רק שמחות!

    השבמחק
  20. יעל - המון מזלטוב!
    נראה ונשמע שהיה מקסים, המקום של אחיך נראה משגע
    בהצלחה גם בהמשך

    השבמחק
  21. יום הולדת שמח! הצילומים שלך נהדרים.

    השבמחק
  22. איזה יופי של הפקה! מזל טוב.
    :)

    השבמחק
  23. כבר מזמן עשיתי לייק לבית של סוזן... בזכותך.
    :)

    השבמחק
  24. פשוט מקסים.
    יום הולדת שמח !!!
    בהצלחה ביריד

    השבמחק
  25. פוסט מקסים, תמונות נהדרות, ורקעים חדשים ומטריפים, מה צריך יותר..... מאחלת לך שנה טובה ומאושר והמון הצלחה בכל!!!
    טלילה בית עם סגנון

    השבמחק
  26. מזל טוב, בהחלט נראה יום הולדת מיוחד ומרגש...

    השבמחק
  27. ועשיתי שני לייקים ופרסמתי בפייס
    שתהיה שנה נפלאה!!!

    השבמחק
  28. איזה כיף של יומולדת! הפקת אירוע מדהים, מזל שלא שמעת את ההרצאה קודם, כי אין ספק שפה השקעת באירוח מעל ומעבר...המון המון מזל טוב, רק אושר, בריאות ואהבה כמו זו שהיית מוקפת בה ביום ההולדת השנה!

    השבמחק
  29. וואהי, איזה יומולדת שווה!!!
    מזל טוב!!

    השבמחק
  30. וואי, איזה בלוג מקסים, פשוט שובה לב, מזל טוב וברור שנרשמתי מנוי!! מירב

    השבמחק
  31. מזל טוב
    נראה כיף מאוד
    והקאפקייק עם הציפור מתוק לאללה!

    השבמחק
  32. מזל טוב יקירה! אושר בריאות והמשך יצירה פורה... שתמשיכי להוות השראה לכולנו ותמשיכי לחייך תמיד תמיד!
    נשיקות
    מייה ( אמאלאוצרות)

    השבמחק
  33. בוביק. את בת שש עשרה לנצח. טוב עשרים ושש כדי שתוכלי לשתות או לנהוג....
    אוהבתותך מלא !
    מלייקלקת תיכף לכולם.
    נשיקות.
    הילה

    השבמחק
  34. לחיי עוד הרבה ימי הולדת כאלה ויותר מכך! תכף הולכת לעשות לייקים אבל אני לא בהגרלה. נשיקות ונתראה ביריד.

    השבמחק
  35. ושוב, גם כאן, מזל טוב ושפע של ברכות .

    יש לך בלוג מקסים ומעניין .

    הרבה הצלחה ביריד וגמר חתימה טובה .

    נוגרי

    השבמחק
  36. איזו יומולדת שווה, שיהיה במזל-טוב והצלחה במכירות ביריד.
    יעלולו.

    השבמחק
  37. מזל טוב ושנה מצויינת ויצירתית!
    תמר

    השבמחק
  38. איזה חגיגה, מקסים. לא ידועת מה יותר שווה - ההרצאה, או המתנה שקיבלת.
    מזל טוב! ברוח ראש השנה - מאחלת לך שכל השנה תהיה טובה כמו יום ההולדת הזה.

    השבמחק
  39. יופי של מסיבת יום הולדת, את כבר יודעת מה אני חושבת על הכשרון אז שרק תמשיכי...
    עינת.

    השבמחק
  40. עשיתי גם share לבלוג קנדי- אגב, ראיתי שיש כאן עוד עינת, אני בלי התמונה...

    השבמחק
  41. מזל טוב. נראה מקסים. לקחתי כמה רעיונות לאירועים הבאים שלי. תודה.

    השבמחק
  42. תענוג להזכר דרך הפוסט הזה כמה כיף היה ביום ההולדת שלך. תמשיכי ליצור, לחדש, לפרגן ולהשפיע הרבה טוב סביבך. אוהבת, שרון.

    השבמחק
  43. בלוג קנדי מהשווים. מקווה לזכות :-) מזל טוב!!

    השבמחק
  44. שיתפתי אצלי בקיר: https://www.facebook.com/racheli.zusiman/posts/475023669196945

    השבמחק
  45. שרון רובינשטיין25 בספטמבר 2012 בשעה 2:09

    מזל טוב! איזה כיף של יומהולדת!
    הפרסים לבלוג קנדי מקסימים! והרקעים החדשים מסקרנים מאוד. נראה מבטיח....

    השבמחק
  46. שרון רובינשטיין25 בספטמבר 2012 בשעה 2:11

    עשיתי גם לייק ל"לופט מהסרטים" (באמת נראה מגניב!)

    השבמחק
  47. שרון רובינשטיין25 בספטמבר 2012 בשעה 2:12

    ועשיתי עוד לייק ל"הבית של סוזן". אני מקווה שהבנתי נכון ועל כל לייק מפרסמים תגובה חדשה כאן.
    מקווה שלא סתם הצפתי :)

    השבמחק
  48. פוסט מדהים ביותר, את כשרונית בתחומים רבים ומה שיש לי לכתוב פה אסכם ב: "WOW". אבל עוד כמה מילים בכל זאת... חייבת לציין שהרקעים החדשים נפלאים ושיהיה במון בהצלחה ביריד, במידה ונוכל לבוא, נבקר כמובן גם אותך. (הלופט נראה מדליק ביותר). יעל, שתהיה לך שנה נפלאה והמשך יצירתיות כזו מושלמת. ורד

    השבמחק
  49. הזדמנות טובה לומר מזל טולב
    פוסט מדהים כרגיל.
    נתראה ביריד.

    איילה.

    השבמחק
  50. מזל טוב! איזה יום הולדת שמח זה נראה.... רק דברים טובים!

    השבמחק
  51. פוסט מקסים.
    ראשית מזל טוב ליום ההולדת נרא ה שחגגת בגדול ושיש לך חברות מדהיות..
    ממש אוהבת את דרך עריכת השולחן וההגשה.
    הרבה שמחה ויצירה
    ריבצוק

    השבמחק
  52. יקירה שלי,
    הזדמנות לומר לך שוב תודה על ערב מפנק מהסרטים - הלופט כייפי ברמות, האוכל והמתוקים המפנקים היו נהדרים, ותמי סירקיס היתה נהדרת! הזדמנות לומר לך שוב מזל טוב, שתמיד תזכי לחגוג בחברת אהובות ואהובים, כי את יחידה מיוחדת ומקסימה!
    (ועוד אישית - כמובן תודה על הצילום המהמם :-) ב-ר-ן-ר שאני קולית... עם ציץ בחוץ אני הכי קולית בעולם... נעם שולח פרגון לצלמת!) נשיקות והצלחה, עשיתי לייקים ANYWAY והטיפול הצמוד שלך בבית של סוזן מרגש! <3

    השבמחק
  53. וואו איזה פוסט מדהים !
    מזל טוב ליום הולדת, נראה שנהנתן מאוד.
    מאחלת לך שנה טובה ורק דברים טובים :-)

    השבמחק
  54. עד כה סמויה....
    נהנית מאד מהבלוג שלך ומשפע הכישרון שאת מציגה.
    "אהבתי" ופירסמתי
    http://www.facebook.com/rinat.gilad1

    השבמחק
  55. וואו!
    קודם כל מזל-טוב וברוכה המצטרפת לעשור הכי הכי שווה...
    שנה-טובה ומוצלחת כמובן.
    ו..... רוצה את כל המתנות שלך! (בעיקר את הרקעים...)
    להתראות בנמל.

    השבמחק
  56. יעל יקרה,
    מזל טוב ליום הולדתך, אני מאחלת לך שאף פעם הגיל לא יהיה בעיה בשבילך ושתמיד תהיי רעננה, כיפית ויצירתית. בריאות טובה ושנה טובה !!!
    אני שונאת מתנות אבל לייק עשיתי לבית של סוזן.

    השבמחק
  57. פוסט מקסים מזל טוב! נראה מקום מדהים לחגוג בו

    השבמחק
  58. עשיתי לייק ללופט מקום מקסים...ֿ

    השבמחק
  59. וגם לבית של סוזן מבורכת הפעילות שם...

    השבמחק
  60. מזל טוב ליום ההולדת! וכמובן - שנה טובה ומלאה ביצירתיות :)
    איזה בלוג קנדי שווה - בא לי על הכל, ובעיקר על הרקעים המשגעים שלך!

    השבמחק
  61. ועכשיו עשיתי לייק לפייסבוק של לופט מהסרטים. נראה מקום מגניב ונראה שהיתה לך אחלה חגיגת יומולדת שם (שיחקו אותה עם המתנה!)

    השבמחק
  62. ועשיתי גם לייק לבית של סוזן. כל הכבוד על הפרגון למקום ועל החשיפה!

    השבמחק
  63. וגם פרסמתי בפייסבוק שלי :-)
    גמר חתימה טובה

    השבמחק
    תשובות
    1. הנה הקישור - https://www.facebook.com/moviesloft#!/galitw222

      מחק
  64. יעל - פוסט מדהים ואת מבריקה! וכרגיל - כל דבר שאת יוצרת, אני כל כך רוצה לעצמי!!
    מזל טוב!! לייקים בוצעו.

    השבמחק
  65. אין, אין על "מסיבת בנות" .... ועוד יום הולדת עגול (:
    מזל טוב , שנה טובה והצלחה ביריד "כל שתבקשי לו יהי"

    כמובן שעשיתי לייקים.

    קלרה12

    השבמחק
  66. מזל טוב יעל!
    נראה מקסים ומהנה!
    מאחלת לך עוד שנה פוריה ויצירתית :)
    אסתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. אין לי פייסבוק, אבל פרסמתי כאן:
      http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2392932

      מחק
  67. עשיתי לייק ללופט מהסרטים - וכתושבת נתניה זה מעולה לדעת שהמקום הזה קיים, נראה פשוט מעולה!

    השבמחק
  68. עכשיו, לייק לסוזן. קשה ועצוב, אבל חשוב.

    השבמחק
  69. עכשיו תגובה לפוסט - כי הרקעים מדהימים, ובכלל המון מזל טוב :)

    השבמחק
  70. כאילו, יצאתי כאן קצת פסיכית - אני לא יודעת אם הייתי אמורה להשאיר תגובה לכל מה שעשיתי או תגובה אחת לכולם - אבל הנה, תגובה אחת אחרונה לסיום - שיתפתי גם בפייסבוק :)

    השבמחק
  71. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  72. המון מזל טוב!!!
    כייף לראות משהי שבחגיגות יום ההולדת כל-כך חושבת על נתינה ועזרה לנזקקים.

    השבמחק
  73. המון מזל טוב!!!
    כייף לראות משהי שבחגיגות יום ההולדת כל-כך חושבת על נתינה ועזרה לנזקקים.

    השבמחק
  74. יומולדת שמח, יעל! שהשליש השני יהיה פורה ויצירתי לפחות כמו הראשון (ושהשלישי יהיה עוד יותר!). ותודה על ההזדמנות לזכות (:

    השבמחק
  75. עשיתי לייק לבית של סוזן. נפלא שאת מקדמת את זה!

    השבמחק
  76. עשיתי לייק ללופט מהסרטים. שיהיה לאחיך בהצלחה!

    השבמחק
  77. הוספתי את הקנדי לסייד בר בבלוג שלי: tatatatam.blogspot.co.il

    השבמחק
  78. וכמובן שפרסמתי גם בפייסבוק: http://www.facebook.com/tammy.windsberg

    השבמחק
  79. מזל טוב
    אשמח להשתתף

    סיגל

    השבמחק
  80. יעל... סחתיין על הנדיבות!!!
    יום הולדת שמח מלא בבריאות טובה, אושר וחברים!

    השבמחק
  81. המקום שלך אחיך נראה מעולה, נתתי לו בלייק!

    השבמחק
  82. וגם הבית של סוזן קיבל ממני אהבה!

    השבמחק
  83. איזו קנדי מתוקה!!
    תודה ושפע של ברכות ליום ההולדת ולנפלאות הבאות!

    השבמחק
  84. ברכותיי להקמת הלופט מהסרטים!!
    כמובן שיש LIKE לעמוד :-)

    השבמחק
  85. ואיך, איך לא להיות מנויה על הדך של הבית של סוזן!!
    זו מצווה!

    השבמחק
  86. פרסמתי אודות הקנדי פה:
    https://www.facebook.com/Galitcoach

    השבמחק
  87. ופרסמתי את הקנדי גם פה:
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?EntryId=2393067&r=1
    (מוזמנת להרשם לעדכונים מהבלוג שלי)

    השבמחק
  88. וואו איזו משקיענית!!

    פוסט נהדר!

    מזל טוב :)

    השבמחק
  89. איזה מרגש. נעים לראות כמה חיבוק ואהבה יש ביינייכן, החברות. איזו יצירתיות וכישרון, שתהייה לך שנה פורייה והצלחה כמו תמיד ואף מעבר. המון מזל טוב.

    השבמחק
  90. איזה יופי! הכל על השולחן נראה יפיפה ומפתה!! מזל טוב ליומולדת =]

    השבמחק
  91. המון מזל טוב

    השבמחק
  92. מזל טוב!
    איזה פוסט מאלף!!! נראה יומלדת מהסרטים. מכיוון שהדברים שלך מדהימים ובכל מקרה אעצור לקנות... אשמח לקבל חלק מהם והשאר לקנות.
    תודה אורית ב.

    השבמחק
  93. וכמובן שפירסמתי בפייס שלי: http://www.facebook.com/orit.berl.9?ref=tn_tnmn

    השבמחק
  94. וכמובן שעשיתי לייק ללופט מהסרטים רעיון אדיר בעיניי, וגם עשיתי לייק לסוזן. ושוב מזל טוב!!!
    מי יתן ומישאלותייך התגשמו.

    השבמחק
  95. יא, מותק, איזה יום הולדת חלומי, שיהיו עוד המון המון כאלה, הלוואי ויצא לי להגיע ליריד ולראות את כולכן (עם הצמיד או בלעדיו).

    השבמחק
  96. ואוו הכל נראה מדהים! המון מזל טוב ולעוד הרבה שנים כאלה!

    עדי

    השבמחק
  97. מזל טוב!
    הרבה אושר ונחת!
    נראה שחגגת כראוי!

    השבמחק
    תשובות
    1. וגם עשיתי לייק על עמוד הפייסבוק של הבית של סוזן (קראתי את הפוסט בשקיקה).

      מחק
  98. קודם כל לפני הכל - מזל טוב ואני יודעת שהיה לך יום הולדת שמח!
    האירוח והמקום היו מדהימים. הבחירה של תמי היתה מעולה - אני נקרעתי מצחוק.
    המקום של אחיך וגיסתך משגע! וכך גם כל מה שהכנת! (את לא ממש הקשבת לכללים של תמי .. :)
    יעל מדהימה שכמותך - שתהיה לך שנה מעולה ומדהימה עם הרבה חיוכים ואושר. שתמשיכי ליצור את כל הדברים המדהימים שאת עושה ותעלי חיוכים על פניהם של אחרים.
    שיחקת אותה עם הפרסים השווים האלה - אני רצה לעשות לייקים ולפרסם כי מגיע לכולם להכיר ולדעת.
    אוהבת אותך :) רוני (מילשייק)

    השבמחק
  99. היה יומולדת מהסרטים-מפנק, טעים, מצחיק ונעים. תודה גדולה ובהצלחה ביריד! נתראה שם…3>

    השבמחק
  100. מזל טוב ליום הולדת 40
    איזו דרך נפלאה לחגוג, שתהיה לך שנת יומהולדת מלאה באושר ובריאות,לירון

    השבמחק
  101. ועוד תגובה לאחר שעשיתי לייק ל"לופט מהסרטים"

    השבמחק
  102. ואחרי שעשיתי ל"בית של סוזן"
    https://www.facebook.com/pages/%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%A1%D7%95%D7%96%D7%9F-Susans-House/157575234268143

    והקישור מההודעה הקודמת
    https://www.facebook.com/moviesloft

    השבמחק
  103. היה לי כיף גדול להיות חלק מהחגיגה הססגונית והמושלמת שלך! המקום היה שוס, האוכל טעים טעים, פרטי הארוע היו מדוייקים והחברה נהדרת.
    מאחלת לך עוד המון המון שנים של הצלחה, שפע, אהבה ונתינה... כן המשיכי להיות כזו נדיבה את פשוט נהדרת.

    השבמחק
  104. יעל יקרה! מזל טוב!! :) יום ההולדת שעשית נראה מקסים ויפהפה, כל כך עושה חשק! תתחדשי על החתיך התכלת החדש :)
    נתראה ביריד, יש לי כמה דברים לקנות ממך... :)

    השבמחק
  105. מזל טוב , שהעשור הבא יהיה טוב לפחות כמו הקודם !!
    הבלוג מקסים ובהצלחה ביריד

    השבמחק
  106. נראה שהיה לכם כייף לא נורמלי!!!!

    השבמחק
  107. התגובה ברחה לי. נראה שהיה לכם ערב נפלא ונורא חבל שלא הצלחתי להגיע. המון מזל טוב ובטוחה שיהיה יריד פלא.

    השבמחק
  108. אכן נראה כי היה לך יומולדת מהסרטים.
    מצטרפת לאיחולים... שיהיה לך יומולדת שמח והמון מזל טוב.
    שנה טובה ותודה על ההזדמנות לזכות באחד מיצירותייך המקסימות.
    אין ספק שאת בחורה מוכשרת.
    מיכל. כ

    השבמחק
  109. יעל מתוקה מזל טובים ענקיים! נראה ונשמע שחגגת נפלא, ובכלל נראה שהיתה לך שנה יצירתית ביותר ואני מאחלת לך שנה אפילו עוד יותר מוצלחת! באמת שתהיה שנה מקסימה והמשך היצירתיות המקסימה שלך ושתמשיכי להיות כזו ברוכת כשרונות!! נתראה ביריד.

    השבמחק
  110. המון המון מזל טוב!!!
    אני קוראת סמויה אבל לרגל היום הולדת החלטתי להגיב....
    תודה על כל הדברים היפים שאני נחשפת אליהם בזכותך, על היצירה, הכישרון ושמחת החיים שמופיעים פה בפוסטים השונים.

    מאחלת לך המון מזל טוב, אושר, בריאות וכל מה שליבך חפץ!
    חן

    השבמחק
  111. יום הולדת שמח :) שתהיה שנה פוריה ומאושרת ומלאת הגשמת כל משאלה שתבקשי...

    השבמחק
  112. מזל טוב, יום הולדת שמח.
    שנה טובה,
    יפעה

    השבמחק
  113. מזל טוב!! אשמח שניפגש בנמל(: שנה טובה וחתימה טובה ועשיתי לייק לעמודים שפירסמת..

    השבמחק
  114. אוי בובי, איזו מקסימה את!!! גם עכשיו חושבת איך לקדם את הבית של סוזן <3
    כל מה שאת נוגעת בו הופך זהב: בישול, אפיה, צילום, יצירה... מאחלת לך שהשנים הבאות ימשיכו להיות פוריות ושתמיד תהיי מוקפת באנשים שאוהבים אותך.
    שנתהולדת שמחה (-:

    השבמחק
  115. מקסים! מזל טוב ליומולדת!

    השבמחק
  116. הרבה מזל טוב!
    עד 120!
    פוסט מקסים! נהנית מאד לקרוא אותו.

    שנה טובה, הרבה בריאות ויצירתיות!

    אמא של האלפים

    השבמחק
  117. קנדי מקסים ןנדיב. מזל טוב. אש קטנה

    השבמחק
  118. מזל טוב, ותתחדשי על המיקסר :)

    השבמחק
  119. היי יעל, משאירה תגובה בתקווה לזכות במשהו :)
    1. עשיתי לייק ללופט מהסרטים
    2. כנ"ל לבית של סוזן :)
    3. פרסמתי בפייסבוק שלי - http://www.facebook.com/michal.bobrov
    אז בהצלחה לי, ומזל טוב ובהצלחה גם לך ביריד! :)

    השבמחק
  120. יקירתי ,מאיפה בכלל אפשר להתחיל?!? נראה שהייתה לך מסביה מעולה עם חברה מעולה לא פחות. בעסה שאני כל כך רחוקה... הקנדי שלך נראה יאמייייי!!! והולכת לעשות לייק ללופט (נראה מ ע ו ל ה!!!) וכמובן לבית של סוזן.
    מאחלת שוב שתמיד תמיד יהיה החיוך בחלקך, שמחת החיים והחיוניות, יצירתיות והשראה, חברות וכל שתבקשי לוּ יהי!
    אוהבת'תך, מירה

    השבמחק
  121. מזל טוב. המשך של יצירה ויצירתיות. הכל כל כך יפה ונותן השראה

    השבמחק
  122. יעלי איזה פוסט מהמם!!! בעצם את מהממת!!! ואחת המפנקות אם לא ה-!
    היה פשוט טעים נעים מצחיק ומהנה!!!
    הקנדי נראה שווה ואני כבר ממש מחכה לשים את ידי על סט הרקעים החדש שנראה מפתיע ומדליק.........
    שתהיה לך שנה ראשונה מדהימה בעשור החדש :)

    השבמחק
  123. מצחיקולה, ככה בתמונה רואים שיש לי בכיס נאום שהכנתי ולא קראתי לך....היה הורס!!!!!
    נתנאלה

    השבמחק
  124. ממש יום הולדת מהסרטים !!!
    המון מזלות טובים
    ושתהיה לך שנה נפלאה עם פתיחת ה-עשור !

    השבמחק
  125. ושוב ושוב ושוב מזל טוב!!!!
    ואפילו אני נמצאת בתמונות (למרות שנמנעתי כמה שאפשר מלשיר עם המיקרופון ביד..)
    היה באמת מדהים מדהים מדהים! תמי מטריפה ומעניינת והאוכל שהכנת היה פשוט נ-ה-ד-ר!! והלופט הזה ממש נעים ויפהפה!
    אני שמחה שאהבת את המתנה ואני מקווה שתשתמשי בה הרבה :):):)

    השבמחק
  126. על כל לייק להשאיר תגובה? אז... לייק לבית של סוזן - כמובן! מקום מדהים ואנשים מיוחדים (טוב שעכשיו אני יודעת שיש גם עמוד פייסבוק!)

    השבמחק
  127. וכמובן גם לייק ללופט :)

    השבמחק
  128. וכמובן שפרסמתי גם בפייסבוק :):)

    השבמחק
  129. מזל טוב !
    את ממש לא נראית בת 40, הרבה פחות :)
    הלופט נראה מקסים !
    שתהיה לך שנה נפלאה, ענבל.

    השבמחק
  130. המון מזל טוב, ושנה מופלאה!!
    נהנת מאוד לקרוא את הבלוג שלך כל פעם מחדש , ולראות את כל הדברים המופלאים שאת יוצרת.

    השבמחק
  131. עשיתי לייק ל- "לופט מהסרטים"

    השבמחק
  132. עשיתי כמובן גם לייק ל- בית של סוזן"

    השבמחק
  133. המון מזל טוב ! לא משנה הגיל ,הרוח חשובה ,לפי דעתי גיל 40 הוא רק התחלה של בגרות ועצמאות ויצירה .
    פוסט מקסים, מקום מין הסרטים לא מדברת על המתנה !!!! מקסים מקסים .
    שוב מזל טוב !
    שרה

    השבמחק
  134. יעלי יקרה
    לא משכנע.
    פוסט כזה ארוך ועוד לא השתכנעתי שאת בת ארבעים...
    את תמי סירקיס שמעתי אצלנו לפני כמה שנים והיא אכן נפלאה, ואיזו מתנה נפלאה זו לתת לחברות שלך - את עשרת הדיברות למארחת השפויה... ועוד עם הדגמה שמאפשרת להצביע על שולחן הכיבוד ולומר - ככה זה נראה כשמגזימים...
    שתמיד יהיו לך סיבות לשמוח
    שתמיד יהיה לך הלב לתת
    ושתמיד יהיו לך הידיים המוכשרות והראש היצירתי
    מזל טוב!
    לימור

    השבמחק
  135. המון מזל טוב יקירתי !
    המסיבה שלך הייתה כיףףףף גדול !!!
    אני כבר רוצה לעשות את יום ההולדת של בעלי (בפברואר) בלופט !!
    ולייקקתי לבית של סוזן (ללופט בנתיים לא כדי לא להרוס לרועי את ההפתעה)...
    נשיקות יקירה וכל הטוב שבעולם !
    נתראה ביריד !
    סמדר - LoolaB

    השבמחק
  136. המון מזל טוב!!
    הרבה אושר והצלחה!!

    השבמחק
  137. טוב, אני ממש רוצה את הרקעים, אז למרות שלא היה לזה קשר לבלוג קנדי, הנה קישור לפוסט שפירסמתי:
    http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=440042&blogcode=13480347

    השבמחק
  138. מזל טוב עד 120 !
    הרבה שמחה, חוויות ואושר.
    עשיתי לייק ללופט ולבית של סוזן..
    הלוואי ואזכה ברקעים..צמיד כבר יש לי

    השבמחק
  139. איזה יום הולדת שווה! כך צריך לחגוג- הכל מאוד מושקע וחמים וכיף!
    המון מזל טוב, גם אם באיחור... שתמשיכי לחגוג כך כל שנה!
    הדברים שאת עושה מעלפים והלוואי עליי!

    השבמחק
  140. פרסמתי אצלי בפייסבוק
    https://www.facebook.com/hagit.haran

    השבמחק
  141. יעל יקרה, מזל טוב והמון אושר בסיומו של שליש א'!...

    מאחלת לך שהיצירתיות שלך רק תרבה ותגדל, שתמציאי עוד המון קסמים נפלאים, שתדעי למנף אותם לאן שעושה לך טוב, וכמובן - המון אהבה!!!

    השבמחק
  142. וגם עשיתי לייק לשנ הדפים

    השבמחק
  143. חתיכת יום הולדת איזו השקעה. שווה ביותר, מזל טוב עד 120 בבריאות בשמחה ובהמון הצלחה.

    השבמחק
  144. איך פספסתי אתץ הפוסט הזה, איך??
    אהובתי, שוב תודה על ההשקעה בערב ההוא, היה כיף, טעים, נעים ועונג גדול לחגוג לך ואיתך!
    מאחלת לך את הכי טוב שיש! כ"כ מגיע לך!!!!
    וכבר הולכת לפרסם..... :-)
    נשיקות! אני.

    השבמחק
  145. מזל טוב! עושה רושם שחגגתן בצורה נפלאה.
    אוריניו.

    השבמחק
  146. עשיתי לייק ל"לופט מהסרטים", כשמו כן הוא!
    אוריניו.

    השבמחק
  147. לייק נוסף לכל העוסקים בעבודת הקודש ב"הבית של סוזן"
    אוריני.

    השבמחק
  148. את מייצרת דברים מקסימים!!! הרבה מזל טוב!

    השבמחק
  149. אמא שלי תמיד אומרת ש"יעל זה שם מבטיח!" אז אני חייבת לציין שעם הזמן, ועם הכרותי עם יעלות חן נוספות אני רק יכולה לחזק את העובדה ולומר שמבטיח זה לא מילה!
    יעלי... את מיוחדת כל כך! אני מאחלת לך שתמיד תחגגי כיד המלך ושחייך ייצבעו בכל צבעי הקשת כפי שמגיע לך.
    פוסט מקסים!!!
    ביג לייק!

    השבמחק
  150. מזל טוב!
    ותודה על הבלוגולדה הנדיבה.
    (לכבוד יומהולדת שלך יצאתי "מהמחבוא" :-))
    אגב, הייתי לפני כשנה בערב עם תמי סירקיס אכן מוצלח מאוד, רעיון נחמד לערב יומולדת.

    שנה טובה!
    דליה ב.

    השבמחק
  151. בכלל לא התכוונתי להיות אנונימית! ואין לי מושג איך זה יצא! התגובה הקודמת שלי מוקדשת לך באהבה: יעל בן אולד!

    השבמחק
  152. מזל טוב!!
    אני עדיין לא נרגעתי מהרקעים שלך..:)
    בקרוב אזמין מהם בגודל גדול! קשה קשה לבחור ובטח בסוף אקח כמעט את כולם... פשוט. מהמם.
    !!!

    אילת (מהטיולון המשותף לאחר המפגש בסטודיו של דנה:)

    השבמחק
  153. וברור שעושים לייק לכוולם!
    ללופט,

    (אילת)

    השבמחק
  154. וגם לייק לבית של סוזן!
    כן יירבו

    (אילת)

    השבמחק
  155. מזל טוב!!!
    נראית באמת יומולדת מהסרטים!!!
    עשיתי לייק ללופט מהסרטים ולבית של סוזן וכמובן שיתפתי בפייסבוק : https://www.facebook.com/lilach.amargrinberg
    תודה על האופציה לזכות! מחכה כבר להיפגש ביריד וכמובן לרכוש.. כבר סימנתי לי כמה מוצרים שאני ממש רוצה :)

    השבמחק
  156. יעלי המקסימה, מזל טוב!
    הלופט משגע ממש מהסרטים...
    הבלוג קנדי שווה במיוחד!

    כמובן שלייקים כבר עשיתי בלופט ובבית סוזן
    ומפרסמת בפייס.

    שתהיה שנה מדהימה!!!

    השבמחק
  157. המון מזל טוב!
    נהנית מהיצירתיות האינסופית.
    שתהיה שנה מתוקה מתוקה

    השבמחק
  158. יעל המוכשרת,
    המון מזל טוב ליום ההולדת.
    מאחלת הרבה שנים של יצירה.

    עשיתי לייק ללופט מהסרטים, לייק לבית של סוזן ושיתוף לפוסט
    בפייסבוק שלי http://www.facebook.com/haifetz.e?ref=tn_tnmn
    (אפרת חפץ)
    מחכה להגרלה(למרות שאני אף פעם לא זוכה בכלום...) :)

    השבמחק
  159. חגיגת יום הולדת מהממת! מזל טוב, אשרייך שזכית לכאלה חברות מקסימות ואוהבות. את יוצרת סופר מוכשרת ואני ממש סופרת את הימים ליריד! כמובן שעשיתי לייקים בפייסבוק פלאס ברכה ליום הולדתך עם קישור :) אך האייפד מתאכזר אלי ולא מדביק אותו :| וגם לא את כתובת הבלוג שלי... אני adva esh בפייס ולבלוג קוראים תופינים להמונים.

    השבמחק
  160. מזל טוב! נשמע שהייתה לך יופי של יום הולדת :)

    השבמחק
  161. עשיתי לייק ללופט מהסרטים

    השבמחק
  162. וגם לייק לבית של סוזן

    השבמחק
  163. איזה כיף להתוודע לכזו יצירתיות. מזל טוב ליום הולדתך :-)
    https://m.facebook.com/?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.google.co.il%2Fsearch&_rdr#!/ricky.zaguri?__user=704918927

    השבמחק
  164. המון המון מזל טוב!
    עשיתי 2 לייקים ופרסמתי בפייסבוק שלי.
    בהצלחה ביריד!
    חג שמח, שחר.

    השבמחק
  165. אני מריירת על הסט החדש... יאללה שיודפס כבר

    השבמחק
  166. מזל טוב... מדהים ונראה טעים... אגיע ליריד לקנות ולהינות....

    השבמחק
  167. מזל טוב ליום הולדתך... איזה כיף לקרוא את החוויות מהיום הולדת :-)

    ביצעתי את 4 המטלות :-) ...
    שיהיה בהצלחה לכולן ..
    חג שמח
    דליה

    השבמחק
  168. מזל טוב! פוסט מקסים ומעורר השראה! וכמובן שהבלוג קנדי בהחלט מפתה...

    השבמחק
  169. שמחתי להכיר את "הבית של סוזן" ועשיתי לייק!

    השבמחק
  170. וכמובן ששמחתי גם להחשף ל"לופט מהסרטים" עכשיו צריך למצוא סיבה למסיבה... לייק ענק!

    השבמחק
  171. ובמוהן שעכשיו יש גם שיתוף בפייסבוק!

    https://www.facebook.com/tal.gur.9

    השבמחק
  172. יעל היקרה, המון המון מזל טוב!
    מאחלת לך שנה מלאה בבריאות, יצירה וחוויות נהדרות!
    רק טוב,
    סוניה.

    השבמחק
  173. וגם...
    עשיתי לייק ל"הבית של סוזן",
    לייק ל"לופט מהסרטים" (באמת מקום ממש שווה!!!)
    ופירסמתי את הבלוג כאן: https://www.facebook.com/sonya.levi/posts/466995343322351
    (צריך שלוש תגובות שונות לכל אחד?)
    חג שמח ושוב מזל טוב!

    השבמחק
  174. יוווווו....אני רק רוצה ללתפוס אותך ולהגיד לך שוב ושוב כמה את מלכה.
    כל מה שאני עושה (או אפילו רק מתכננת לעשות), את עושה פי מליון יותר יפה! את פשוט מלכה! אין לי מילים!
    מתה על הבלוג שלך!
    כבר הולכת לעשות את שאר המטלות כי אני כ"כ חולמת על הרקעים שלך...

    השבמחק
  175. עשיתי לייק ללופט מהסרטים :)

    השבמחק
  176. עשיתי לייק לבית של סוזן :)

    השבמחק
  177. פירסמתי בפייסבוק שלי את הבלוגולדה הנהדרת שלך!!
    הנה לינק:
    http://www.facebook.com/#!/lior.terracina

    השבמחק
  178. מזל טוב!
    איזה מקום שווה...
    דיתהמוק

    השבמחק
  179. מזל טוב לך :-)
    איזה בלוגקנדי מדליק
    אשמח לזכות, אני מאוד אוהבת את הדברים שלך :-)
    ציפי

    השבמחק
  180. עשיתי לייק ללופט מהסרטים :-)

    השבמחק
  181. עשיתי לייק לדף של סוזן (עבודות נפלאות)

    השבמחק
  182. פרסמתי בדף שלי את הבלוג
    https://www.facebook.com/tzippy.sayag

    השבמחק
  183. יקירה.
    הכל שופע טעם, צבע ואסתטטיקה כדרכך !
    המון מזל טוב גם אם באיחור ושתמיד נהיה עסוקים בכל הטוב הזה...
    תודה על הסיכוי לזכות.
    ניפגש ביריד.
    שנה טובה ונשיקות.

    השבמחק
  184. שוב מזל טוב, יקרה!
    איזה כיף שחגגת כמו שצריך! מגיע לך! (:
    גם אני גם אני עשיתי כל מה שצריך.
    עינת.

    השבמחק
  185. שיתפתי בדף שלי
    https://www.facebook.com/babi.slodki
    עשיתי לייק להכללללללללללללללללללל
    מזל טוב כבר אמרתי ואומרת שוב....
    בא לי לזכות מאד :-)

    השבמחק
  186. משתפת עשיתי ליק, המון מזל טוב ( שוב ) המוצרים החדשים מעלפים מחכה ליריד למשש בעצמי .

    השבמחק
  187. איזה יום הולדת כיפי!!! המון המון מזל טוב ותודה ענקית על ההזדמנויות לזכות בכל כך הרבה טוב!!
    חן

    השבמחק
  188. השארתי לייק ב"לופט מהסרטים" - ושוב המון מזל טוב ותודה!!
    חן

    השבמחק
  189. מזל טוב פעם נוספת!
    את בטוחה שזו הייתה מסיבת יומולדת? נראה כמו הפקת ענק!
    מאחלת לך שכל יום בחיים יהיה כזה ענק, כיפי ומלא הפתעות טובות.
    את הבית של סוזן יצא לי להכיר לפני כן והם עושים עבודוצ נפלאות (מאוהבת בבע״ח המיניאטורים מזכוכית).
    אני אשמח לזכות בכל המתנות האלה!!!! ה-כ-ל חוץ מהסט רקעים הראשון שכבר יש לי :-)
    התעלפתי מאחד הקאפקייקים שלך שראיתי בלייב בסטודיו של טלי פלד! מתיקות שיא

    השבמחק
  190. וגם שיתפתי בפייסבוק -
    http://www.facebook.com/chen.daleh
    (חנדלאך - חן)

    השבמחק
  191. והשארתי את הלייק שלי גם אצל סוזן...

    השבמחק
  192. ועוד לייק ללופט מהסרטים...

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael