28 באוג׳ 2009

i'm in a poppy state of mind

* for an english version - please scroll down. thanks

אז עבר זמן מאז העלתי עבודות, אבל קצב החיים המטורף והלחץ להספיק כמה שיותר בעבודה לפני החופשה שלי (אוחח כמה אני כבר מחכה לזה...) מונע ממני להגיע וליישם את כל הדברים שמסתובבים לי בראש, רעיונות ועבודות שכבר מדגדגות לי להכין

אבל למזלי יש לי את חוג הקרמיקה שמספק לי שלוש שעות קבועות בשבוע של תרפיה לנשמה - פשוטו כמשמעו

כבר מזמן ראיתי פרחים מקרמיקה, ובמיוחד את הפרגים הללו ורציתי להכין מהם פריט קרמיקה - אז ...ישבתי והכנתי קערות עם פרחי פרג מקרמיקה שיינתנו כמתנה בראש השנה

הכנתי כרטיס תואם ברוח הפרגים, צבוע בצבעי שמן בשילוב טוליפ ואת הברכה עיטרתי גם ברקמה (לפי הדרכה של זיקוקית) שכ"כ הלהיבה אותי ברעיון הריקמה
שבת נעימה שתהיה

so it's been a while since i've uploaded some work, but with a hectic schedule at work in order for me to go on my vacation with a clean consious (sort of) i didn't have any time to do some long awaited scrapping ...but thank god i have my ceramic class which enables me to clean my head for a couple of hours each week for some soul therapy...

i love all flowers but these poppies are so bright that i decieded to make some bowls with them, especially after i saw an artist which makes these ceramic poppies as flowers in a vase.

i made these two bowls and they'll be given as a gift in the upcoming ROSH HASHANA (the hebrew new year).

i made a simple card to go with one of them, keeping with the poppy theme.

hopefully after my long awaited getaway i'll be beck in fuul speed and in a new muse mode...

have a great weekend

yael

9 תגובות:

  1. שמעתי את הפסלת אילנה גור אומרת השבוע שכל יום היא יוצרת משהו היות וכל הזמן יש לה רעיונות חדשים ואם היא לא תיישם היום מחר יהיה רעיון אחר... אני מוצאת שפעמים רבות צץ לי רעיון אני משרבטת אותו על פתק כי זה מה שיש לידי באותו רגע ואז הפתק הולך לאיבוד ואיתו הרעיון ומגיע יום חדש ורעיון חדש וחוזר חלילה :-)
    אבלללללל חופשה שווה הכל!
    הפרגים מהממים ואהבתי את החיבור בין המתנה לכרטיס!
    שתהיה לך שנה טובה ומיוחדת במינה!

    השבמחק
  2. תודה ענת
    אני כבר מסתובבת עם מחברת ובכל יום מתווסף משהו
    אבל איפה משיגים קצת זמן?

    השבמחק
  3. זה מקסים!!
    פעם כשאהיה גדולה אלמד פיסול בקרמיקה (יותר בכיוון של זקנה בבית אבות, כשיהיה לי זמן לכל הדברים האלו באמת)...

    השבמחק
  4. אני חייבת לציין שבמציאות זה הרבה יותר יפה. והמגע ביד ממש ממחישה את היופי בפרחים הללו.
    איך הכרטיס פרח מעיני? או שמצאת לך את הזמן בשישי?
    יצא מקסים, וכיף למי שיקבל את זה כמתנה לחג.
    עוד שעתיים ליום הולדת.....

    השבמחק
  5. פרגים מקסימים
    אני כל כך אוהבת את העונה האדומה בארץ ( כלניות-נוריות-פרגים)


    בשניה הראשונה הקערה נראתה לי מלאה גרגרי רימון . רק אחרי שקראתי הבנתי שאילו פרחים וראיתי את התקריב בתמונה השניה

    השבמחק
  6. אךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
    אני מכירה את התחושה שלחכות משבוע לשבוע לשיעור קרמיקה מעולה, כזה שעושה התעלות נפש ומדיטציה. ( אני לא מגזימה ).

    הקערה מיוחדת במינה, הפרחים משגעים ובכלל את שידה מוכשרת.

    חמסה! אמרו ?

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael