27 באוק׳ 2009

a belated birthday present...

*for an english please scroll down - thanks (-:
השבוע האחרון היה מלא באירועים משמחים, אבל נתחיל ביום הולדת של נוית, שהיתה לפני חודש , אבל המתנה שהכנתי ניתנה לה רק השבוע (כן, כן אני מכה על חטא קבל עם ובלוג
חשבתי המון מה להכין לה כמתנה, ובין הסקראפ והתפירה והציור החלטתי דווקא ללכת על הפיסול.
כשניסיתי לחשוב על מה יכול להיות מתאים לה, הרי היא מתעסקת בכל כך הרבה תחומים, בין אם בישול ואפייה, סקראפ, מחשבים ותפירה, צילום איכשהו ישר התיישב לי מתאים ומיד עלתה לי לראש התמונה של נוית מהטיול הקודם שלה ושל איציק, על משטחי המלח האינסופיים , שמשמשת אותה גם בפרופיל שלה,

פיסלתי בחימר את הדמות, עם מצלמה כמובן, ובגלל שנית מאד אהבה את הפסלים שיש לי בבית עם קורוזיה, צבעתי לה את הפסל עם צבעי ברונזה וזהב ואח"כ עם פטינה שנותנת את אפשט הקורוזיה

במפגש האחרון שלנו, היא עברה למשכנה בבית שלהם (נוית- מילה לאיציק, שייזהר עליה..חח

וגולת הכותרת כשנפגשנו, אחרי האוכל, הקשקשת הנעימה הרגילה, היתה תפירת תיק "עופרה" שכולם מדברים עליו כ"כ הרבה ואחרי שראינו את התיק שתפרה חגית לגלי (ונוית כבר התנסתה באחד) - התחלנו במלאכה

היה כיף ליצור משהו חדש ולהתנסות בתפירה קצת יותר מתוסבכת (לפחות בשבילי) - אבל עם תמיכה נפשית (תודה נוית) וחברה נעימה - לאחר שעות ספורות - היה לכל אחת מאיתנו תיק מקסים

הנה הרומנטי שלי

אז נויתוש - שתהיה לך שנה נפלאה, עם המון הגשמה עצמית, הנאה ופסגות חדשות שתוכלי לכבוש והמון המון אהבה

the last week was all about celebrating birthdays and making gifts (such joy)

my dear friend Navit had her birthday last month but what i had planned for her took me some time to make, but i think it was worth the wait (i hope LOL)
among her many talents, she loves photography and takes such amazing photos from her many trips around the globe.
her profile photo is of her lying down, while photographing, and this image was so clear to me when i started to make her sculpture.
it took a while and when it was out of the kiln i painted it with bronze and gols and afterwards sprayed patina liquid and voilla - it was done.
when i was at Navit's we started sewing a handbag (first time for me) - and it was simply hours of fun, experimenting in something new, trying to improve my sewing skills and hanging out with a great friend.
and if you think i was done...well think again! there are more birthdays to come...but it'll wait for next post.

9 תגובות:

  1. וואו איך ריגשת אותי, פוסט שלם שכולו מוקדש לי ולתיק הרומנטי שלך.
    אלפי תודות על המתנה הנפלאה והמקורית. הבחורה כבר תפסה לה מקום כבוד על השולחן בסלון.
    תודה על יום שבת נפלא, עם חברה טובה.

    השבמחק
  2. הפסל שפיסלת מדהים וכל כך נוית !
    תיק "עופרה" יצא רומנטי ומקסים
    יאללה גם אני צריכה לתפור אחד !

    השבמחק
  3. וואו!!! הפסל משגע ומושקע ראיתי בלייב ואני בהחלט מורידה בפנייך את הכובע זו מתנה מדהימה!!!
    והתיק כל כךךךךךךך יפה!!!!
    GO GO GO

    השבמחק
  4. מושלם! הפסל של הדמות מצלמת רעיון נהדר וביצוע יפיפה והתיק מהמם, כל כך נשי ורומנטי :-) את כל כך רב גונית!

    השבמחק
  5. הפסל מקסים
    איזו השקעה ומחווה נהדרת זו להכין למישהי פסל מיוחד מיוחד בשבילה...
    כל הכבוד.

    התיקים נראים מקסימים איזה יופי שהכנתם בצוותא.

    השבמחק
  6. וואו, איזה מתנה מקסימה! עוד לא יצא לי להגיד אבל כמה חבל שלא נפגשנו (אשמתי, אני יודעת...) פעם הבאה קובעים לפני שאני מגיעה :) אהבתי את התיק. אין עליכן עם המפגשים היצירתיים שלכן
    x, נילי

    השבמחק
  7. הפסל מדהים!!!!
    והתיק הזה פשוט מושלם (כן, כן, קיטש ורומנטיות זו אני :-))
    וזה שהפסקתי לקבל עדכונים לבלוג שלך - זה פשוט מחדל!!!

    נשיקות!

    השבמחק
  8. וואו הפסל מ ד ה י ם !!!!
    איזו מחשבה והשקעה!!! פשוט מתנה מדהימה!
    והתיק מהמם!!!!

    השבמחק
  9. וואו המתנה פשוט מרגשת, מלאת מחשבה, תשומת לב ומחשבה. ( אני בהחלט הייתי מתרגשת לקבל פסל כזה ).

    התיק יצא סופר רומנטי - תתחדשי יקירתי
    ובאסה שלא יצא בסוף להפגש.
    תבואו למכירת סוף שנה אצלי בשבוע הבא - אני אשמח לראותכן, כל הפרטים בבלוג שלי.

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael