13 במאי 2010

החלפת שכבות Layers swap

*** for an english version, please scroll down - thanks

שכבות מתקשרות לי לכמה אסוציאציות אבל העיקריות הן:קינוחים שאני מאד אוהבת להכין בשכבות (במיוחד כשהם בכוסיות שקופות ומגרות

וחורף- איכשהו שכבות מתקשרות לי לחורף, וכל מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני ממש לא מתחברת לעונה הזו, ולא לאסוציאציה הזו.

אבל כשזיקוקית העלתה רעיון להחלפת שכבות הצטרפתי -אולי כי הקיץ כבר כאן...כי כבר כל בגדי החורף והשכבות המאוסות נארזו אי שם בארונות גבוה, גבוה? למרות שכבר הבטחתי לעצמי להוריד את כמות ההחלפות, איכשהו אני מגלה לאט לאט שההחלפות מאד מאתגרות אותי ומכריחות את המוזה לעבוד שעות נוספות-וזה כיף לא נורמלי בשבילי

כשקיבלתי את וולולו שאני לא מכירה גיששתי קלות באמצעים שעמדו לרשותי וידעתי שהיא תופרת, סורגת אבל לא מתעסקת בסקראפ ולכן עלה בדעתי להכין לה מעין מסגרת שעשויה משכבות שתוכל להוסיף את התמונות המשפחתיות האהובות עליה

התחלתי להכין מעמד לתמונות, עשוי שכבות ופתיחות (על בסיס הרעיון של המעמד שהכנו בסדנא של היידי סוופ בנאפולי) אבל....רצונות לחוד ומעשים לחוד. ערב למחרת במפגש עם עפרה, שהיא חברה טובה של דקלה, אחרי דיסקוס על טעמים והעדפות החלטתי לשנות כיוון-וללכת על משהו שיהיה לה יותר שימושי (אני מקווה

על בסיס הרעיון של הארגונית שתפרנו עם סימונה, תפרתי ארגונית לסריגה (כמו זו שאני מתכננת לעצמי כבר כמה זמן-השתמשתי בבד ג'ינס עבה ובבדי טורקיז תואמים כדי להכין בטנה וכיסים למסרגות

בחרתי להכין אותה גבוהה מספיק על מנת שתוכל להכיל כמות גדולה של סלילי צמר

ומעבר לכיסים התפורים למסרגות, יש כיסים לסרט מדידה, עפרונות סימון, מספרייים וכל ציוד נוסף שהיא תרצה

אחרי שסיימתי, החלטתי שעוד שכבות מתבקשות (זיקוקית כתבה לפחות 4 אז אני צריכה לעמוד בדרישות והיות ואני עכשיו מוסיפה סרטי קרושה לכל דבר ...גם על זה לא פסחתי ומעליו סרט אלכסון (שבזכות נוית והתיק שהכנו אי שם לפני מס' חודשים-סרטי אלכסון ואני כבר "חברים טובים") מבד פרחוני שאני ממש אוהבת



הכרטיס עצמו נעשה ע"ב קארדסטוק של סאסאפרס, משולב עם פרח קרושה שסרגתי מחוט רקמה ושחובר עם ניט ע"י הקרופ-א-דייל

אבל הרי זו החלפת שכבות...אז הכנתי "בית" לכרטיס מאותם בדים של הארגונית


ביום שני בערב , בסדנא (הראשונה אי פעם!!!) שהעברתי לציפה עם גימור קרושה, הכרתי את דקלה המקסימה, בחורה חייכנית ומקסימה עם יד זהב והיה לי חבל שכבר שלחתי אותה בדואר בשבוע שעבר - אבל היום סופסוף החבילה הגיעה אליה (ואני זכיתי שוב לנשום לרווחה) ושמחתי לשמוע שהארגונית מצאה בית אוהב.

ואני? אני קיבלתי סט בבושקות מטריפות ומקסימות מהילה696 שכל דבר שיוצא תחת ידיה כ"כ מקסים ומוקפד-שהכי כיף לי בעולם שהן ש-ל-י, תודה הילה

מאחלת לכולם סופ"ש נפלא ויצירתי - מזג האויר מאפשר ללכת בלי הרבה שכבות - ואני מרוצה


when Anat suggested a layers swap the immidiate association was all sorts of deserts made with layers and the other one is winter (which i literarly hate beacause of the layers i have to put on LOL)

i made dikla a tote, similar to the one i made in Naples, only this time it is specific for her, for she loves crochet knitting

i made small pockets for knitting needles, measurment tape, scissors etc.....

and the card i attached was made with a SASSAFARS paper and a crochet flower i added with the crop-a-dile.

and becase this was a "layers" swap i gave the cars a place of it's own LOL made with layers of fabric used for the tote.

another great swap was done - and if you want to see what i've gor...well prepare to be amazed
by what Hila made me...

hope you have a great creative weekend

yael

28 תגובות:

  1. משובח להפליא!
    התפירה שלך הופכת להיות יותר ויותר מיוחדת ומרשימה
    וגימור הקרושה שבר אותי סופית - קסום!

    השבמחק
  2. מקורי! יצירתי! ומקסים!!!!

    השבמחק
  3. העבודות שלך כל כך מקוריות שזה מדהים, אהבתי!

    השבמחק
  4. יואו...
    מה נהיה איתך? זה מטריף!!!!

    השבמחק
  5. יעל זה מהמם!!
    זה פשוט יפה, השילוב של הבד הפנימי התכלת, הסרט אלכסון הפרחוני והקרושה הורודה -המהממת!! עשה לי חשק לאכול גלידה למרות שאני לא משתגעת על גלידה (חוץ מגלידה אמריקאית!)
    וגם השימושיות של זה וכל המחשבה מסביב, ממש ממש אהבתי!!

    השבמחק
  6. נהדר!!! הארגונית הזו פשוט רעיון מקסים והביצוע יפייפה השילוב של הבדים והבית לכרטיס הורס!!

    השבמחק
  7. מהמם! גם הרעיון וגם הביצוע וגם השימושיות, נפלא!

    השבמחק
  8. זה מ-ה-מ-ם !!!! וכל כך שימושי.... וכל כך מקסים... !!!! יעל, את פשוט אלופה...

    השבמחק
  9. כמו שנתנאלה כתבה בתגובה בפורום אומנות שימושית - חייבים להכיר אותך. אם לא באמת אז לפחות וירטואלית. איזו אירגונית נפלאה.

    השבמחק
  10. יעלי, איזה רעיון מקורי הארגונית לחבילות הצמר והכיסים למסרגות
    אהבתי את שילוב הבדים טכמובן את סרטי הקרושה שאת סורגת בכישרון רב !ץ

    השבמחק
  11. מתה על הסלסלה הזאת! על הצורה ה"עציצית" שלה, על הפרקטיות שלה, על הרעיון, על הצבעים על הקרושה - הכל - פשוט מושלמת
    !!!
    :-)

    השבמחק
  12. יעל, זה פשוט מקסים!!!
    קודם כל הרעיון - שאפו!!!
    אח"כ בחירת הצבעים והבדים.
    הרעיונות לתאים לסרטים ולמסרגות - להיט!

    הגימור עם הקרושה - מושלם.
    כל touch מוסיף בכל מקום (:

    רעיון משגע, וביצוע מושלם!

    אהבתי מאוד (:

    יעל

    השבמחק
  13. הסלסלה הזאת מהממת!!! הכל בה כל כך מדויק, הצבעם, הבדים, השילוב של הקרושה והשימושיות- מופלאה!!!

    השבמחק
  14. כל כך יפה, כל כך עדין ומקורי. התפירה שלך נהדרת ומחמיאה לבדים ולתוצר הסופי כמובן.
    ומה שהכי כייפי שזה כל כך שימושי ... כיףףףף
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  15. וואו. אחת ההחלפות הכי יפות שלך. אהבתי את הרעיון, את הפרקטיות, את שילובי הבדים, את סרט האלכסון ואת הקרושה. ה"בית" של הכרטיס - רעיון מגניב ביותר.
    בקיצור- וואו!!!

    השבמחק
  16. למרות שכבר כתבתי לך, חייבת גם פה - את מ ל כ ה !!! גומרת אותי כל פעם מחדש, והפעם התעלית אפילו על עצמך. מ א מ ם. נשיקות.

    השבמחק
  17. יא משקיענית!!

    יצא מהמם!

    את נהדרת אין מה לומר חוץ מזה :-)

    השבמחק
  18. יעל- זה משגע, מקורי ומאוד מיוחד!
    אני חושבת שאת בהחלט אחת היוצרות המוכשרות והמקוריות שיש!
    (בשילוב הצניעות "מה אני כבר יכולה ללמד אחרים"....)
    WOW! זה כל מה שיש לי לומר!!!

    השבמחק
  19. וואו, אני נפעמת כל פעם מחדש.
    נראה שבזמן שלא התראנו פרחת לך בצורה מדהימה וכפי שכולן כבר ציינו התפירה שלך כבר הגיעה לליגה אחרת.
    אם זה מה שההחלפות מוציאות ממך, אני ממליצה על מנה נוספת :)

    השבמחק
  20. יעלוש יעלוש כשרונית ורב תחומית שכמותך.
    זה יפה זה מקסים זה מקורי וזה מזמין ליטוף....
    אהבתי ביג טיים.

    את סרט האלכסון הכנת לבד נכון???
    הבנתי נכון?

    השבמחק
  21. יעלי,
    ממש מקסים אהבתי מאוד
    העבודות שלך ממש מקסימות
    איזה כיף למקבלות
    לימור

    השבמחק
  22. לא! לא את!
    טוב, אני אשב לי כאן בשקט בחושך ולא אגיד כלום...
    כי הכל כבר נאמר!!
    מושלם!!!!

    השבמחק
  23. מושלם- כיף לראות כל עבודה שיוצאת תחת ידייך, את כשרונית ומלאה בכל טוב מכל הסגנונות והתחומים

    תמשיכי בכיף- אני נהנית

    השבמחק
  24. תודה לכולן על התגובות והפירגון - חבל שאני לא יכולה להגיב לכל אחת ואחת אבל אני ממש מעריכה כל מילה ומילה שלכן (-:

    השבמחק
  25. יעלי,
    מעבר ליופי ולהשקעה, זאת החלפה שימושית ובעיני זה חשוב מאוד.
    כל הכבוד על הרעיון והביצוע הצבעוני.
    קינשסה

    השבמחק
  26. יעל מקווה שהפעם אוכל להגיב!
    רציתי לכתוב מילה אחת מטריף אבל זה מעט! את הופכת להיות בת הטוחן, הופכת כל דבר לזהב, הרעיון הביצוע הירידה לפרטים שילוב הצבעים הפרקטיקה הכל.אין עלייך.

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael