30 בנוב׳ 2010

Paper mache tryout - משחקים בעיסת ניייר


*** for an english version-please scroll down, thanks

לפני חודש בערך השתתפתי בסדנת עיסת נייר "בבית של יעל", סטודיו משגע בבאר יעקב, עמוס בדמויות מקסימות, שפע צבעוניות ויופי בלתי נגמר
הרבה פעמים הייתי על סף התנסות בעיסת נייר אבל תמיד נרתעתי אחרי מחשבה נוספת..הפעם, דווקא בגלל שבתחילה פיסלתי עם כפפות, כי לא אהבתי את מגע החימר-החלטתי כן לנסות את החומר הזה

בסטודיו של יעל חיכו לנו כל המרכיבים להכנת בבושקות מעיסת נייר


וגם משהו מתוק בשביל ההרגשה הטובה



אחרי שהכנתי שלושה בסיסי בבושקות החלטתי שבא לי גם לנסות משהו שונה והלכתי על בובות יפניות-על בסיס בקבוקי אקטימל


יעל מדגימה לנו איך לצפות את הבסיס


מורני נהנתה מכלל רגע (כצפוי




אחרי שעות לא מבוטלות עזבנו את הבובות לייבוש וחיכינו בקוצר רוח למפגש הבא: צביעה



ואלו הבובות שהכנתי

אז נכון, אני פחות מתחברת לעיסת הנייר. אפשרות הבנייה והוספה של אלמנטים מוגבלת יותר מאשר בחימר אבל נהניתי כ"כ מהנסיון וממה שיצר...שהתחלתי כבר לעבוד על בבושקות בחימר ועוד כמה הפתעות שניצתו בזכות הסדנא הזו
יעלי יקירתי - היה עונג עילאי להתנסות בעיסה, בעיקר בזכותך, בזכות הכשרון, הסבלנות שלך והרצון האמיתי שלך לשתף באהבתך לעיסה ובזכות הסטודיו המזמין שלך ומעורר ההשראה

תודה(-:


3 weeks ago i attended a paper mache workshop at Yael's studio which was supposed to be for making babushka dolls.
uop until then i never tried to work with this material and it was fun, though i still claim clay is mpre versitile and more friendly, at least to me it is

i made 3 babuska dolls and then turnes for other stuff, more suitable for me:
cupcake, turned out a bit big and an apple



and these lovely ladies


and some japanese dolls


thanks for stopping by and have a great week
yael

22 תגובות:

  1. ווואווו, אני נפעמת!!!
    הכל כל כך יפה... והתמונות שלך משגעות, אחת יותר יפה מהשניה. אני שמחה שנוצר ניצוץ למשהו אחר, ומחכה לראות תוצרים. תודה על הפירגון והמחמאות, זה בהחלט הדדי :-)

    השבמחק
  2. איך אני מקנאה... היה מתאים לי סדנא כזו,הבובות שלך פשוט מתוקות ומקסימות!

    השבמחק
  3. הבובות ממש מתוקות, וגיליתי שאת תמיד שומרת הפתעות לדוברי האנגלית, אז צריך לקרוא הכל עד הסוף, אחרת מפספסים! :-)))

    השבמחק
  4. איזה בובות מתוקות יצרת !!!
    והקאפקייק (גביע גלידה?) - הורס !!
    זה רק מוכיח את הטענה שכל מה שאת נוגעת בו - גם עם כפפות - זהב.

    השבמחק
  5. יעלי, הבובות היפניות שלך יצאו יפיפיות בטירוף, כל אחת יפה יותר מהשנייה. אכן היה ערב משובח ששילב סדנה קסומה בחברת בנות מוכשרות ונהדרות ומדריכה אחת שופעת קסם ויצירתיות.נשיקות ושבוע מקסים יקירתי

    השבמחק
  6. יופי של יצירות, עושה חשק ליצור בעיסת נייר. אני כבר מזמן מתכננת. מקווה שאגיע לזה. נראה שכייפתם בסדנא.

    השבמחק
  7. מתחברת או לא מתחברת... עשית דברים מקסימים!!!
    מחכה להפתעות ;-)

    השבמחק
  8. איזה יופי של תוצרים
    מודה שגם אני לא מתחברת לעיסת נייר
    אבל אצלך הכל יצא מתוק במיוחד!!

    השבמחק
  9. את חלק ב' פיקששתי... איזה כיף לראות את התוצרים שלך, כרגיל - הכי מיוחדים, הבובות היפניות יצאו מווושלמות! כל הכבוד לך על היכולת לראות את חזון התוצר בתוך בקבוק האקטימל, הקאפקייק בכלל וואו... (לא ראיתי על מה בנית אותו)... והתות יפהפה!
    אין כמו חימר אבל עיסת הנייר ממש הצליחה לך!

    השבמחק
  10. and yet
    יצאו לך תוצרים יפים ומוקפדים, כמו שרק את יכולה
    אני מאוד אוהבת את הקלילות (תרתי משמע) והמתיקות של תוצרי עיסת נייר, תודי שזה שונה לגמרי מקרמיקה (שאני אוהבת לא פחות כמובן

    וכעת מחכה לראות את תוצרי הקרמיקה שלך
    :-)

    השבמחק
  11. נהדר!
    את מצליחה לתמרן כל חומר עם הנגיה ה-"יעל יניבית" שלך !
    עבודות יפייפיות!!!

    השבמחק
  12. את יודעת מה דעתי על עיסת נייר - אבל תמיד כייף לחזור לילדות ולשחק קצת בעיסות ודבק =)

    השבמחק
  13. הולם אותך עיסת נייר!
    הכל יצא מקסים כ"כ... צבעים נהדרים ופיסול נפלא...
    Loolb

    השבמחק
  14. וואווו איזו תפוקה מגניבה ומגוונת, אני כמובן מאוהבת בבושקות! אבל גם הבובות היפניות משו משו והקאפקייק אין מה לדבר. בקיצור נראה כיף גדול עם חומר מדליק וחברה נהדרת. תודה על השיתוף!

    השבמחק
  15. יעלי, דווקא עיסת הנייר יפה לך :o))
    אהבתי את הרעיון של הבובות היפניות

    השבמחק
  16. מקסים מקסים! וגם אני חוויתי ונהנתי ביותר בסדנא הזו. והתמונות שלך - איזה כיף , משתבח!

    השבמחק
  17. הבובות שלך נהדרות והקאפקייק הורס! לכל חומר יש את היתרונות והחסרונות שלו, היתרון הענק של עיסת נייר זה שהיא לא נשברת!

    השבמחק
  18. יצאו לך בובות מקסימות-במיוחד היפניות.

    השבמחק
  19. הכל מתוק להפליא!!!
    לא להאמיןשיש עוד חומר שלא התנסית בו עד עכשיו (:
    הבובות היפניות יצאו כל כך מתוקות.
    מחכה לראות בבושקות מחימר.

    יעל

    השבמחק
  20. היפניות שלך מהממות! והקאפקייק הורס, והבבושקות מטריפות...וכן, אני נשמעת מה זה משעממת אבל מה לעשות, ידי זהב!!!!

    נשיקות יקירתי
    מירה

    השבמחק
  21. זה נשמע שהתחומים הללו ממש משיקים- עיסת הנייר והחימר
    אני כבר מחכה לראות את הבבושקות קרמיקה שתכיני
    גם אני יותר אוהבת את מגע החימר

    היפניות שלך מתוקות לאללה

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael