23 בפבר׳ 2012

Sweet Dreams


*** for an english version-please scroll down, thanks

לפני כמה חודשים נחשפתי דרך הפייסבוק לאיורים המקסימים ושובי הלב של תמר נהיר ינאי, מאיירת ומעצבת גרפית שבעדינות והמון מעוף מאיירת בין היתר ספרים, קאנווסים ותמונות מלאות תום ומתוקות להפליא.

בשלב מסוים  פניתי אליה לבדוק אפשרות לקבלת קבצי PDF לרקמות ושמחתי מאד כשהיא בישרה שהיא עובדת על כך.

ממש לפני הנסיעה לארה"ב קיבלתי ממנה את הקובץ המיוחל ולא יכולתי להתאפק והתחלתי ברקמה עבור מתנה לתינוקת מקסימה שנולדה לחברה והיות ועוד לא הצלחנו להיפגש התמונות ייאלצו לחכות עוד קצת...

לפני שבוע הוזמנתי לחנוכת בית של חברים והחלטתי להכין לשתי הבנות קאנווס לחדרן עם הרקמה הזו.

רקמה על קאנווס מתוח על מסגרת עץ התבררה כמאתגרת קצת יותר, הן מבחינת נגישות והיכולת לראות היכן נכנסת ויוצאת המחט והן בגלל הג'סו שכבר מכסה את הקאנווס אבל היות ולא רציתי להשתמש בחישוק רקמה לקחתי נשימה ארוכה ולאחר העתקת הדוגמא חוררתי את כל קווי המתאר והכיף התחיל...


לאחר רקמת הפרחים רציתי ליצור קצת תלת מימדיות נוספת אז שכבת לבד עבה נוספה כדשא


את השמלה בחרתי לחורר ולא לרקום בתוכה - הצביעה שלה נעשתה ע"י טוש COPIC




עוד קאנווס קטן הכנתי לבת של חברים שראתה את הקאנווס הראשון וביקשה כ"כ יפה גם...התמונות הן לפני שהוספתי מסגרת מקווקוות שתחמה אותו-מאמינות לי, נכון?




יש כבר עוד כמה איורים שאני זוממת עליהם ועוד רעיונות ליישום שלהם...ואמנם אני גרועה בדחיית סיפוקים אבל תקופה לחוצה (רק דברים טובים (-:) בינתיים משאירה את כל התכניות על הנייר....

את האיורים, הקאנווסים וקבצי ה-PDF ניתן למצוא בחנות שלה ב-ETSY ובעוד פחות מחודש אפשר יהיה לפגוש אותה ביריד HOME SWEET HOME של נתנאלה.קום- אני אישית מחכה בקוצר רוח לפגוש אותה...

                   

גם אני משתתפת ביריד וההתרגשות בשיאה, עם בובות, מקרונים וקאפקייקים ברוח האביב ...עוד הצצות יהיו בקרוב, מבטיחה (-:

שיהיה סופ"ש נפלא
יעל

A while back i came across Tamar Nahir-Yanay's illustration over on facebook and was hooked. they are  so innocent, colorful and adorable so i was a bit of a stalker and waited (impatiently for her PDF files to be released

i worked withthis cute pattern for several projects and until i give them as presents i can show you 2 canvases i made for my friends' daughters







i had such fun embroiding this and other patterns are on my list...

-you can find all of her great stuff in her etsy shop - stop by-i'm sure you'll love her creativity

thanks for stopping by

Yael

41 תגובות:

  1. כל כך יפה!
    הציורים מתוקים מתוקים
    נראה לי שהרקמה שלך והציורים משדרגים זה את זה!

    השבמחק
  2. אויש, מהמם!
    אני גם צריכה ללמוד לרקום... :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק.....אולי מצאנו עוד סיבה להיפגש?

      מחק
  3. הקנווסים מתוקים! ואני יכולה רק לתאר לעצמי את הטירוף שאת נכנסת אליו לקראת היריד, אז תיהני מכל רגע, ובהצלחה!!

    השבמחק
  4. האיורים שלה מקסימים והפרשנות
    הרקומה שלך מפיחה בהם המון חיים.
    בהצלחה ביריד!

    השבמחק
  5. מקסים ממש!
    אחלה רעיון

    השבמחק
  6. כל כך מקסים!
    שילוב של צביעה עם ריקמה.

    השבמחק
  7. יצא מקסים!!

    זהבית שקד

    השבמחק
  8. אהבתי מאוד את השילוב בין האיורים שלה לרקמה המתוקה שלך :-)

    השבמחק
  9. יעלי זה מושלם! הריקמה משגעת! מקסים...

    השבמחק
  10. יעל - הרעיון, הפרטים הקטנים הביצוע.....פשוט מקסים. כל הכבוד.

    השבמחק
  11. ממש וואוו! התמונות של תמר יפייפיות ולא הייתי מעלה על דעתי את הפיתוח שאת עשית להן! יצא נהדר! כל הכבוד לך!

    השבמחק
  12. יפה שלי, יצא קסום ומקסים כמוך!!!!
    בהצלחה ביריד ורק דברים טובים, אמן.
    נשיקות

    השבמחק
  13. פשוט לא להאמין כמה מתיקות יכולה להיות בעבודת יצירה אחת! ממש אהבתי את תוספת הלבד ואת חירור השמלה שנותנים אפקטים תלת ממדיים.

    השבמחק
  14. בובי,איזה רקמה משגעת!! ואיזה טאצ'ים מקסימים!!!
    גם אני התחלתי לרקום משהו השבוע (בזמן טיפול במוסך...) בינתיים אין לי סבלנות להמשיך..
    איזה דברים טובים יש? סיקרנת..

    השבמחק
  15. שלמות, כמה יופי ומתיקות בתמונה
    בטוחה שיבואו עוד הרבה הזמנות מילדות מתוקות כי זה מקסים
    מורן
    ula7

    השבמחק
  16. טוב יקירתי זה מטריף.... אני רוצה לקנות קבצים. תמר מוכרת גם זמן?
    כ"כ מתוק......
    הילה

    השבמחק
  17. משגע ביותר אני בטוח אקנה ממנה איור לחדר של יערה בקיץ

    השבמחק
  18. הקנווסים קסומים וגם אני מחכה כבר לפגוש את תמר לאחר שראיתי כמה עבודות שלה. להתראות ביריד ובהצלחה בהכנות!

    השבמחק
  19. יעלי, הקנווס ממש ממש יפה! מכירה היטב כמה קשה לרקום על קנווס מתוח, אבל התוצאה שווה את זה :-)
    המסגרת הורודה כ"כ מוסיפה.

    השבמחק
  20. מתוק כל כך! שילוב אומנויות יש בקנווס הזה, בטוחה שזה ענף שרק יוסיף להתפתח אצלך!

    השבמחק
  21. יעל, הם מהממים. שתי הרקמות. פשוט מקסימים. אהבתי מאוד.

    השבמחק
  22. כמה מתיקות! הקנווסים משגעים ויש לי תחושה שזו רק יריית הפתיחה.
    שבת שלווה יקירתי.

    השבמחק
  23. יעל,
    הקנבסים שלך מעלפים!!
    יצא לך מהמם! כל הכבוד על ההשקעה והסבלנות, היה שווה.

    השבמחק
  24. יקירתי, הקנווסים מהממים! הרקמה, הצביעה ובכלל התוספות שלך פשוט מוסיפות כל כך הרבה! אני עפה לחנות שלה ב ETSY לראות איזה עוד ממתקים יש לה במאגר.

    אני מתכננת הרבה רקמה בקרוב ;-)

    נשיקות, מירה

    השבמחק
  25. מקסים מקסים!! הרקמה יפה, הצביעה מהממת וממש מתאים לשתי בנות.
    בהצלחה ביריד אני אהיה שם...

    השבמחק
  26. זה כל כך מתוק, איזה יופי של ריקמה אני בטוחה שכמה ילדות מתוקות שמחות עכשיו עד הגג!! אהבתי את השמלה המחוררת - נתן לשמלה מראה של תחרה.. ממש ממש מתוק {כמעט כמוך}
    נשיקות יפתי
    שולי

    השבמחק
  27. האיורים של תמר כל כך יפים שאפשר להבין אותך. ריקמה על קנווס, כל הכבוד והתוצאה מקסימה ומתוקה. אהבתי (-:
    ובהצלחה רבה ביריד עם יצירותייך הנהדרות.

    השבמחק
  28. איזה יופי של קנבסים!
    מקווה מלפגוש אותך בקרוב אצל נתנאלה
    נשיקות:)

    השבמחק
  29. יעלי,
    הרקמות פשוט מטריפות !!!
    אני כ"כ אוהבת... איזו עדינות מופלאה !
    משגע !
    LoolaB - Smadar

    השבמחק
  30. קנווסים נפלאים!!! האיורים נהדרים והצבעים והתוספות שלך- משגעים!

    השבמחק
  31. את פשוט מקסימה!! הקנווסים האלו כל כך עדינים ומיוחדים - אהבתי שאת השמלה צבעת ולא רקמת - נראה לי ששילוב החומרים (וגם הלבד) עושה את זה מיוחד אף יותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי....תודיעי לי אם אכן את רואה את התגובה (ואז תוכלי לעדכן גם אצלך)

      מחק
  32. כל כך יפה !! ועדין ומיוחד. כרגיל, אין עלייך...

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael