13 ביוני 2010

white swap


*** for an english version-please scroll down, thanks

בהחלפה לבנה שאורגנה ע"י סמדר קיבלתי את יעל כמקבלת ההחלפה שלי
רצו לי המון רעיונות בראש לגבי מה להכין: קאנווס היה ברור שאני לא מכינה כי יעל מכינה קאנווסים משגעים, תיק לבן נראה לי קצת בעייתי ולאחר שראתי שהיא נכנסה חזק לסריגת קרושה החלטתי לתפור לה ארגונית לקרושה, בדומה לזו שהכנתי כבר
בתור מקשיח השתמשתי בבד ג'ינס שגם נתן קונטרסט לבד הלבן עם התחרות

.

את הכיסים תפרתי מבד תחרות שונה


והיות וזו החלפה לבנה-אי אפשר לטעות ולכן הוספתי עוד סרט תחרה לבן


הסל מספיק עמוק כדי להכיל את גלילי הכותנה שיעל תרצה להכין מהם פרחים, סרטים


רציתי להוסיף לה עוד משהו שיתאים לה ומכיוון שהיא החלה את צעדיה הראשונים בעולם התפירה( ורציתי לתת לה עוד סיבה שלא תרים ידיים כ"כ מהר) החלטתי להוסיף לה גם כרית סיכות
כשהיייתי בסדנא אצל חגית הצאהבתי בספלי הפורצלן הכ"כ עדינים ורומנטיים האלו וכבר למחרת (כי מי שמכיר אותי יודע שזה חייב להיות במיידי אצלי) קפצתי לגולף . מהרגע הראשון היה ברור שאחד מהם הולך לשמש למטרה הזו


ואי אפשר בלי סיכות פנינה לבנות


והכרטיס, על טהרת הלבן ובהשפעת הספל הרומנטי


יעלי, שמחה שאהבת (החיוך שלך היה שווה כל רגע) ומקווה שתהני (גם מהתפירה)1

ואני קיבלתי את ההחלפה שלי מרוני- קופסא מקסימה, לוח שעם שכבר בשימוש על שולחן העבודה (כי יותר מדי דברים מתרוצצים לי בראש) ונר "מטופל" מקסים מקסים - תודה רוני

in a white swap i got to pamper Yael (NO' NOT ME...LOL) and since i knew she started crocheting. and loving it, i desieded to sew her an otganizer, similar to this one i made eaelier, all white, withe laces amd ribbons.

since she also in did her first steps in sewing i added aporcelain mug i recently bought and sewed her a pincusion with pearl pins

22 תגובות:

  1. הכל נהדר - אבל כרית הספלון שבתה אותי!!! עשויה בטוב טעם
    =)

    השבמחק
  2. תפסיקי! תפסיקי!
    אני לא יכולה יותר...
    טוב ראיתי את ההחלפה הזאת מקרוב.. היית צריכה לבוא עם טנדר ביום חמישי הא?
    הכל כ"כ יפה ומושלם, כרגיל יא מגעולה!

    השבמחק
  3. את לא מפספסת אף פעם הא?
    החלפה מהממת
    הסל משגע
    והספל- מושלם!

    השבמחק
  4. החלפה משגעת!!! התיק שפוט מושלם...ליטפתי אותו קרוב קרוב כל הדרך הביתה:))

    השבמחק
  5. החלפה מהממת - את אלופה :-) :-)
    מאוהבת בכל יצירה שלך :-)

    השבמחק
  6. יש לך טעם נפלא!
    את קולעת בול לכל מטרה!

    השבמחק
  7. זה מושלם!אני לא הייתי נותנת את זה לאף אחד בחיי, הייתי משאירה את זה אצלי קרוב קרוב.

    השבמחק
  8. וכעת - מווווושלם, וגם כאן - אין עליך, ברעיונות, בגיוון, ברוחב לב, ביצירתיות נפלאה ובביצועים סוף הדרך. פשוט תענוג לראות!

    השבמחק
  9. אוח, זה פשוט מהמם!!!!! הארגונית הזאת מדהימה ביופיה (הבד גולגולים הזה מהמם!), וגם כרית הסיכות. ואת לא מבינה כמה זמן לקח לי להבין מה ראית אצלי! לא ידעתי בכלל שיש ספלים כאלה. לי יש רק כלי לחלב וכלי לסוכר :-))

    השבמחק
  10. די אני לא יכולה יותר יעל
    דיייי
    כל יום, פוסט, מלא מלא מלא בכל טוב,
    כמה אפשר?!:]
    אם לא הייתי כל כך אוהבת אותך... :]

    השבמחק
  11. את ממש מתעללת בי!!! חחחח
    אני מאוהבת, פשוט מאוהבת בכל מה שאת עושה!!!

    מירה

    השבמחק
  12. הארגונית משגעת!! אהבתי את שילוב הג'ינס עם התחרה. ענת

    השבמחק
  13. ראיתי החלפות של אחרות אבל כמו שלך עוד לא ראיתי!
    רעיון וביצוע מדהימים ההשקעה שלך , במחשבה בזמן בחומרים אין שניה לה.
    גם אני רוצה!בפרטים הקטנים

    OLIVIA

    השבמחק
  14. יעל
    זה כל כך לבן וענוג ומקסים
    ואת כל כך נהדרת שאת מכינה כאלו דברים
    מקסים

    השבמחק
  15. זה פשוט עדין, מרהיב, רומנטי, פרקטי, מדליק והכל הכל פשוט מיוחד!

    (אם היה לי מה להציע בתור החלפה פרטית... מיד הייתי מבקשת ארגונית כזאת או אחרת...)

    השבמחק
  16. טוב.. אז ברור שאת מספר אחת !!
    הארגונית משגעת, כל כך יפה! הבדים שבחרת משגעים!! פשוט מושלם ומתאים ליעל.

    הספל הזה מהמם...כמו שאמרת רומנטי, עדין ומקסים! והכרית סיכות נותן לזה מראה כל כך חמוד!

    איזהו החלפה משגעת!! התאהבתי :)
    ואני שמחה שההחלפה שלי בשימוש אצלך...

    רוני (מילשייק)

    השבמחק
  17. הרעיון של לשלב ארגונית בלבן עם בדי תחרה יצא מדהים, אחת הארגוניות היותר יפות שראיתי, יש משהו בבדי תחרה הלבנים שמוסיף למוצר הזה המון. מקסים. כיף למקבלת. גם רעיון הספל חמוד.

    השבמחק
  18. יעל,
    איך שיחקת אותה!!!
    הארגונית מושלמת.
    בחירת הצבעים - בול!!!
    בחירת הבדים - אין מילים!
    הרעיון, הביצוע, וכמה שזה מתאים לי!!!

    וכל זה כשאני מקטרת ומתלוננת על כל הקשיים עם ההחלפה שלי, ולא אומרת לי ברמז אפילו לא מילה אחת!

    הספל עם הכרית לסיכות - עוד הצלחה.

    אני שומרת על הכל גבוה במדף, מכינה את עצמי נפשית לתחילת שימוש בדברים היפים האלו.

    תודה רבה (:

    יעל

    השבמחק
  19. זאת הבעיה בטכנולוגיה, אני רואה בטלפון הנייד מתלהבת ואז עד שאני עונה תגובה מהמחשב כולן כבר גנבו לי את כל המילים המתלהבות! את פשוט ענקית ומוכשרת וטובת לב. ההחלפה הזאת מקסימה כמו אחרות. והכרית לסיכות - אליפות.

    השבמחק
  20. יעלוש את פשוט מתעלה על עצמך כל פעם
    כל פוסט שלך הוא חגיגה.
    כמה עושר כמה גיוון כמה יופי
    תענוג לעיניים

    השבמחק
  21. ההחלפה שלך מקסימה!!!!
    אהבתי במיוחד את הארגונית! היא פשוט יפהפייה וממש שימושית!
    הדברים שאת עושה ממש מחממים את הלב בכל פעם מחדש :):)

    ותודה על התגובות החמות בבלוג שלי!!!

    השבמחק
  22. וואי,וואי, וואי לאן נשאה אותך ההחלפה הלבנה
    ממש מקסימה . הארגונית מאד שימושית ושילוב הבדים עם התחרות ממש רומנטי
    והספל מהמם !!ץ

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael