16 במאי 2011

and now....ceramics


*** for an english version-please scroll down, thanks

החלפת המשאלות האחרונה כאמור היתה משולשת.
המשאלה השלישית שהגשמתי היתה לחברה שאני מאד אוהבת, מעריצה ומעריכה-לשרון רותם.
שרון ביקשה מגש מקרמיקה ורציתי להכין לה משהו קצת שונה ומיוחד.
מחימר טרקוטה הכנתי מגש מלבני ועליו הוספתי ורדים ולאחר הצביעה עם הגלזורה, ממש לפני השריפה, פיזרתי מעל אבקת זכוכית טחונה שלאחר השריפה נותנת אפקט שאני מאד אוהבת


תודה לשרון על התמונות (-:

פעם שלישית ברציפות ששרון היא כבר פיית המשאלות שלי (ואין מאושרת ממני)....והפעם ביקשתי מחזיק מפתחות מדוגם מפימו...וקיבלתי קאפקייק מפימו...מתוק מתוק...
וכאילו זה לא מספיק שרון פינקה אותי גם במחברת עם עטיפה רומנטית ויפיפיה בבדים שאני כ"כ אוהבת-שרוני תודה על ה-כ-ל

אמרתי כבר שאני אוהבת החלפות פרטיות? אפשר לבקש משהו ספציפי והכי כיף לדעת שמישהי מאד אוהבת משהו ספציפי שאת מכינה ורוצה אותו...
בהחלפה פרטית שערכנו שרון ואני די מזמן אני קיבלתי כיסוי למכונה מהמם ויפיפה בדיוק לטעמי (כי שרון היא אלופה בקליעה לטעם שלי...ושל כל מי שזוכה ממנה ליצירה מעשה ידיה)


ולשרון שביקשה סט לחדר האמבטיה הכנתי תחתית לסבון עם דוגמאת תחרה


כוס למברשות שיניים ומשחה, באותה דוגמא


ותחתית עגולה לנר


ולבית המינאטורות המקסים שהיא קיבלה מהגר ליום ההולדת הוספתי לה גם בתים קטנים עם הכיתוב DREAM A LITTLE DREAM...


ומכיוון שאני כ"כ נהנית מהחלפות ובמיוחד מהחלפות פרטיות...עוד כמה כבר בהתהוות...(-:
שיהיה שבוע נפלא
יעל

As i mentioned before, wishing swaps are my favorite.....you get to ask for a specific wish, something you know other person can make for you with all theit heart

Sharon is a dear friend who i have been fortunate to get up till now 2 wishes made...this time it was apperantky a two way swap....i got to fullfill her wish for a ceramic tray


i made her a tray with 2 roses from teracotta clay and on the base sprinkled glass powder...i just love the outcome of it and i was so happy to see that she was happy with her wish


and a whike back me and Sharon made a private swap and while i got an amazing cover for my sewing machine i made her a ceramic set for the bathroom with a lace print on it


more private swaps are in the works right now....i just love this idea

have a great week
Yael

30 תגובות:

  1. יעל, סט האמבטיה השוקולדי מקסים וארוז עם הבתים פשוט נפלא!
    לגבי המגש היפייפה, הרגשתי כאילו אני קוראת ספר על פייה המפזרת אבקות קסם (שזה להיט אצלנו..)

    השבמחק
  2. המגש נהדר ! והסט לאמבטיה בצבע שוקולדי יפהיפה עם עיטורים נהדרים !
    אהבתי !
    ובאמת כיף גדול לקבל משהו ממעשה ידיה של שרון !
    LoolaB

    השבמחק
  3. אני מאוד אוהבת את מה ששרון הכינה לך ומאוד אוהבת את המגש והבתים הקטנים.
    כיף לשתיכן!

    השבמחק
  4. תענוג לעיניים כל הצילומים וגיוון הפרטים של הפוסט
    אכן החלפות עם שרון זה הדבר הכי שווה בעולם.
    גם איתך.
    :-)
    תשהו-משהו

    השבמחק
  5. יעל,
    המגש מקסים. האפקט השבור הזה ממש מיוחד

    טלי

    השבמחק
  6. סט הכלים לאמבטיה נפלא וכמה שיפה המגש-נראה ששתיכן הרווחתכן מההחלפות

    השבמחק
  7. הי יעל.נראה לי כיף ביותר כל נושא ההחלפות שלכם, אבל כל הזמן אני חושבת-מאיפה מוצאים את הזמן?? אני בקושי מספיקה לחזור מהעבודה, להחזיר מהחוג ולהכין ארוחת ערב, ולא הכי מושקעת....מזל שיש פוסטים שאפשר לראות ולחלום!

    השבמחק
  8. ורד, תודה. המחמאות שלך הן קסם בפני עצמו (כמו הכתיבה שלך)

    סמדר, קשת, נילי, טלי ודליה-תודה רבה (-:

    LINDA-THANKS

    השבמחק
  9. לקבל החלפה פרטית ממך זו משאלה שמתגשמת. הסט מקסים הצבע השוקולדי נותן לו אופי מיוחד :-)

    השבמחק
  10. את דגיגת זהב אמיתית!!
    יופי של הגשמת משאלות!

    השבמחק
  11. המגש פשוט מושלם ובאמת תהיתי ממה יש אפקט כזה יפה- כשיו אני יודעת שזו הזכוכית.
    וללא ספק שרון היא פיה מדהימה
    מורן
    ULA7

    השבמחק
  12. מתה על עבודות הקרמיקה שלך!!
    סט האמבטיה מדהים! והבתים הקטנטנים....

    אולי פעם אגיע למצב שיהיה לי מה להציע לך בתמורה ליצירת קרמיקה שלך :-)

    השבמחק
  13. יעלי,
    זה מקסים. המגש, סט האמבטיה והבתים, בקיצור - אוהבת הכל.
    משגע!

    השבמחק
  14. הכי כיף בעולם לעשות איתך החלפות. מתה על כל מה שקיבלתי ממך וכבר מחכה לסיבוב הבא :-)
    נשיקות
    שרון

    השבמחק
  15. יעלי הכלים מושלמים!!
    הכלי המאורך מקסים ברמות!!
    אני צריכה לארגן לי החלפה:)

    השבמחק
  16. יעללללייי, המגש משגע, ואותו אפילו מיששתי, אבל סט האמבטיה מהמממםםם! ותוספת השכונה הקטנה היא תמיד כייפית!
    (וגמני רוצה החלפה פרטית כמו של הילה...;-) אבל אני רואה שיש פה תור...חחח)
    נשיקות!

    השבמחק
  17. עוקבת כבר המון זמן אחרי הבלוג שלך, ועדיין לא הגבתי אף פעם, אבל נראה לי עכשיו לא פייר לא להגיד כלום על דברים שנעים כ"כ לראות ולשאוב מהם השראה...
    העבודות שלך יפיפיות, ובטוב טעם אמיתי. ממש אהבתי את תוצרי הקרמיקה העדינים והיפים. משתלם לעשות איתך החלפות- רואים שזה מכל הלב.
    וכמובן, תודה על השיתוף:)

    השבמחק
  18. ציפי, תודה וכן זה לעיתים קרובות מרוץ אבל דווקא ההחלפות "מחייבות" אותי ליצור וזה נעשה בהנאה כ"כ גדולה שזה שווה (-:

    הגרי, ליאת מורן, יעלי ואורית -תודה יקירות

    עדיה- את לגמרי יוצרת נהדרת...נדבר (-:

    שרון-הכיף והעונג שלי, לגמרי

    יעלי-יש לנו דיסקוס פתוח...בכך (-:

    השבמחק
  19. אני גם רוצה החלפה פרטית... :)
    האפקט שהאבקה מותירה על המגש אדיר!!!
    והתחרה - יפהפיה!

    השבמחק
  20. וואו וואו.... המגש פשוט מהמם!! משאלה מושלמת :):)
    והתחרה הזו ממש יפהפייה!!
    כל פריט חדש שאת עושה מקרמיקה פשוט יותר יפה מקודמו! ובמילים אחרות - אני בשוק אני בהלם אני המומה!!! :):)

    השבמחק
  21. יעלייי...... את יעלה אמיתית!
    המגש יפייפה, ובאמת שהיתה לי הזכות לראות ולמשש את כל פניני הקסם שעליו ולהנות מהגלזורה היפייפיה שנוצרה.
    סט האמבטיה השוקולדי פשוט המיס אותי, והתוספת של בתי המיניאטורות...פשוט שלמות לשמה!
    נשיקות אהובה שלי.

    השבמחק
  22. ואני מאוהבת בפרח הזה שעל המגש שבעיני מקפיץ אותו כל כך, זה הדברים הקטנים שעושים את כל ההבדל :-) לחיי כל ההחלפות שבדרך!

    השבמחק
  23. איזו יופי של החלפה ....
    ואוו יעלי המגש מושלם והכיסוי של שרון מקסים

    השבמחק
  24. תמרה-ברוכה הבאה ותודה על כל המחמאות

    צרויה, מיטל, רותי, דקלה וענת-תודה לכן, מכל הלב (-:

    השבמחק
  25. החלפות שוות ביותר- גם אלו שנתת וגם אלו שקיבלת!

    השבמחק
  26. לעשות החלפה עם מוכשרת כמוך זו חוויה מדהימה.
    אהבתי את הכל!!

    השבמחק
  27. איזה כיף של החלפה,
    יופי של משאלות הגשמתן אחת לשנייה,
    כל הכבוד לשתיכן.
    לימור

    השבמחק
  28. יעל אין עליך בעולם!!
    כמה יופי בפוסט אחד.
    מאד אוהבת את מה שהכנת לשרון.

    קרנושי

    השבמחק
  29. הכל יפהפה, לא ייאמן כמה דברים את מספיקה! ואהבתי מאוד את הרעיון של תחתית לנר!

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael