4 במאי 2011

wishfull swap #3


*** for an english version-please scroll down, thanks

ב"צומת צבעים" אורגנה לקראת המפגש הקודם החלפת משאלות ע"י קשת ואני קיבלתי להגשים לסמדר LOOLA B את המשאלה שלה: קשת קרושה, כמו זו שהכנתי ביום ההולדת של מיכלי.

סרגתי לה, לפי ההדרכה המעולה של וולולו, שתי קשתות באקווה ובאדום.


לצערי, הייתי חולה בזמן המפגש ולכן ההחלפה התעכבה....והתעכבה....ובכל הזדמנות שהיתה לי להיפגש עם סמדר משהו השתבש )-:

ואז כבר ידעתי שאני מכינה לה איזשהו פיצוי...אבל מה? אחרי שהיא כ"כ התלהבה מהכרית שתפרתי לאיולה בהחלפת הבמבי נפל הפור....בפסח נסעתי לאיקאה (אחרי שגיליתי שאין לי כבר מלאי כריות ואין בינתיים אפשרות לקפיצה של 5 דקות מהבית לשם כך) רכשתי לי מלאי חדש והכנתי לה כרית מהבד המהמם הזה מנתנאלה.


עם סיומת קרושה שאני כ"כ נהנית להכין


במפגש האחרון של "צומת צבעים" (חכו חכו איזו משאלות עפו שם...) יכולתי להסיר אבן גדולה מהמצפון וכ"כ שמחתי לראות שסמדר אהבה גם את המשאלה וגם את הכרית (-:

ואני.....באותה החלפה ביקשתי תמונה רקומה...ומי שהגשימה לי את המשאלה היא (מסתבר) פיית המשאלות הפרטית שלי...שרון רותם (שאם יש סיכוי קלוש שלא נתכנסתם לבלוג החדש שלה....רוצו לשם ומיד...אני סולחת אם תעזבו בחופזה (-: זה שווה) שהכינה לי תמונה רקומה מקסימה עם מסגרת טלאים עדינה ומשגעת


עוד המון משאלות שהוגשמו ממש בקרוב....זה בהחלט סוג ההחלפות שאני הכי אוהבת , גם להכין וגם לקבל (-:

ואם כבר בסמדר עסקינן...אז הבחורה המוכשרת (שרק לאחרונה התחילה לתפור!!!) מגרילה תיק בנטו יפיפה לכבוד יום ההולדת שלה...הנה כאן כל הפרטים (אני כבר בפנים...מה איתכן?)

יעל (שמאד מאד מרוצה ממזג האויר)

one of the mostfun swaps i have the pleasure to be part of is the wish swaps....each one writes 3 wishes she'd like to receive and after a list is published each one writes which she can fulfill. then
the organizer has the gardest job matching couples

i got to fulfill Smadar's wish for a crochet headband, just like the one i did for Michal's birthday

I made her 2 in aqua and red (from this tutorial


and keeping up with the crochet line...because i was late with this one...i sewed her this pillow case with crochet lining which i soooo love to make


i got my wish fulfilled by the uber talented Sharon Rotem who made me the beautiful
embroided frame with patches....am i not the luckiest girl??1

summer is definetly here and this makes me H-A-P-P-Y

hope you are having a great week
Yael

28 תגובות:

  1. Yael, This pillow case is simply gorgeous...love the crochet trimming you added

    Heather

    השבמחק
  2. זה שלי וזה שלי !!!
    איזה כיף לי, הגשמת לי 2 משאלות נפלאות! הכרית פשוט מטריפה, אני מאוהבת בה קשות ! וגם יהלי ! היא על הספסל שלי בסלון...
    והסרטים לשיער מהממים !
    היה שווה לחכות כל דקה,
    את מוכשרת בטירוף !!!
    LoolaB

    השבמחק
  3. תגידי, יש משהו שאת לא יודעת לעשות באופן מושלם?
    הסרטים משגעים והכרית- וואו! מעלפת!

    השבמחק
  4. lovely swap-the fabric and the crochet are FAB

    השבמחק
  5. זה מושלם!! הבחירת צבעים לכרית הזו, הבד, הקרושה, הכל מושלם!

    השבמחק
  6. מה? מה? הדברים האלה הסתובבו בהחלפת משאלות ולא ראיתי??? או שיש לי בעיה בהבנת הנקרא?? הכרית מהממת כל כך!!!!

    השבמחק
  7. כל כך יפה, סיומת הקרושה שלך מופלאה, רוצה ללמוד לעשות כזו גם, כייף למקבלת!

    השבמחק
  8. the pillow is so elegant and lovely

    השבמחק
  9. מקסים ביותר ! הכרית נהדרת במיוחד עם השדרוג בצורת סיומת הכרושה.

    השבמחק
  10. מושלם !!! ראיתי במפגש... משגע !! אין עלייך :-)

    איזה כיף למי שאת מאחרת לה בהחלפה....

    השבמחק
  11. משגע! מקסים! מדהים!

    אולי איזה מפגש קרושה לכרית כמו שעשינו אז לפרחים???

    הרימי את הכפפה בבקשה - אני תורמת את הבית
    (:

    השבמחק
  12. את המשאלה הזו אפילו לא ראיתי! את ממש פיה... הסרטים משגעים, והכרית בכלל יפהפיה - היה שווה לסמדר לחכות!
    (או המילים אחרות - למה את המשאלות שלי את מגשימה תמיד בזמן??? :-))
    מקסים, כבר אמרתי?

    השבמחק
  13. קשת קרושה...יופי של רעיון ומבינה אותך, כיף לסרוג קרושה, לאחרונה גיליתי...הסתכלתי בהדרכה, לא מובן לי איף היא יושבת? תופסים עם סיכות בשיער ?
    והתמונה שקיבלת מקסימה. אני מאד אוהבת טלאים. תתחדשי (-:

    השבמחק
  14. סמדרי-בכיף, מכל הלב (-:

    קשת, מיכלי, טליה - תודה

    Jacqueline, Heather and Jodie - thanks so much

    חגית- זו היתה קצווה מהחלפת המשאלות הקודמת.....

    כספית והדס- בעיקרון כנראה שעוד שבועים אני אארח ערב שכזה (-:

    יעלי- אני אשתדל בפעם הבאה לאחר ....

    ורד-לקשת יש שתי קצוות שמורכבות משרשרת עיניים ואיתן קושרים מסביב לראש את הקשת. בפוסט של יום הולדת למיכל יש תמונה שלה עם הקשת עליה

    השבמחק
  15. איזו יופי של עבודה.
    אגב, את מוזמנת בשמחה לבקר שכאת באה לאיקאה, אני גרה ביבנה וזה בדיוק 10 דק'.

    ליאת ורסנו

    השבמחק
  16. איזה רצינית את בתור מגשימת משאלות...
    את תותחית!!!!

    השבמחק
  17. יעל,

    הכרית מהממת, הקשתות נפלאות, והקנווס של שרון - הורס ברמות על!!!

    השבמחק
  18. המממ נתת לי רעיון :-) אני אספר לך בקרוב. הכרית נהדרת!

    השבמחק
  19. הכריות שלך מהממות,,!!!

    השבמחק
  20. מה זה התמונה הזאת? איך לא ראיתי אותה במפגש????? וגם את הקשתות לא ראיתי? מזל שיש לך בלוג :-)

    השבמחק
  21. איזו הגשמת משאלות נפלאה!!
    למרות שהשתתפתי רק בהחלפה אחת מסוג כזה, אין ספק שזו אחת ההחלפות, אם לא "ה" :-)

    השבמחק
  22. יעלי,
    הכרית מ-ה-מ-מ-ת!
    והתוספת הסרוגה רק משביחה אותה. איזה יופי לעיניים!

    יעל.

    השבמחק
  23. הקשתות מקסימות והכרית מהממת,
    אין כמוך בהגשמת משאלות.
    לימור

    השבמחק
  24. אין על החלפת משאלות - זו תמיד ההחלפה השווה ביותר.
    הכירת מדהימה: כל כך עדינה ויפה.
    שווה לקבל ממך החלפות באיחור :-)

    המון תודה על הפרגון.

    נשיקות
    שרון

    השבמחק
  25. מדהים !!!!
    שווה לקבל ממך החלפה באיחור :)

    השבמחק
  26. את דעתי על הכריות המדהימות הללו את כבר יודעת נכון?! נראה לי שחפרתי לך כבר מספיק על המושלמות שלהן ושילובי הצבעים המשגעים של הבדים והקרושה. פשוט יפייפה!!!!

    השבמחק
  27. הכרית מהממת!!!! וגם אני לא ראיתי את המסגרת הזו של שרון, יפהפייה גם :)
    הקשת גם מדליקה ובהחלט מתאימה לסמדר :):)

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael