18 במרץ 2012

במילה אחת בודדה....תודה!!!!

קשה לדעת מאיפה אפילו להתחיל...את ההכנות המטורפות ליריד כבר ראו רבים בפייסבוק....לפעמים היתה לי הרגשה שאני מגזימה עם העדכונים אבל התהליכים וההכנות לאורך כל הדרך היו פשוט מרגשות כ"כ, אפילו יותר מאי פעם.

את ליין הקאפקייקס שהשקתי לפני שנה וחצי אני מאד אוהבת וכמו שכבר שיתפתי בפוסט הקודם אני מאד מאמינה שחידוש ורענון הוא הכרחי, גם לנפש שלי וגם לקהל הרחב.

עם המון חששות נתתי דרור לדמיון, לידיים וזרמתי עם כל מה שאני אוהבת: ליין הגרינגייט, הקאפקייקס של דמויות החבובות, הלו קיטי והקווילטים ורקמות הצלבים.

לאורך כל ההכנות בכל פעם שנתנאלה ואני דיברנו והיא התעניינה בכמויות שאני מכינה סיפרתי לה על היעד שלי (שלשמחתי מיריד ליריד עולה) אבל בחלומותיי הורודים לא דמיינתי כמה תהיה להם הצלחה.

תמיד יש חשש, אני לא אכחיש - בדיוק כמו ביריד הראשון אליו הגעתי עם כמות קטנה יחסית כי קשהלדעת אם מה שאני מכינה מתור האהבה שלי יתקבל אכן כך...לשמחתי התבדיתי וכבר אז התחלתי להבין שיש למה שאני אוהבת קהל שאוהב, ובעיקר מעריך עבודת יד.

הפעם לא היתה שונה. איכשהו אני מעדיפה להגיע עם ציפיות נמוכות-תמיד נראה לי שכך, על כל צרה שלא נדע, האכזבה תהיה קלה יותר. השעה הראשונה היתה חלשה וחששות התגנבו להן אבל אז התחילו להגיע נשים שהחמיאו, קנו, פירגנו מכל הלב, וחיממו את הלב עד כדי כך שאני חושבת שהחיוך היה כבר מקובע לי על הפנים.

מרוב התרגשות לפני ובמהלך היריד לא הוצאתי את המצלמה אפילו פעם אחת (משהו שמאז שאני מצלמת לא קרה לי מעולם) - כנראה שהידיעה שדנה ישראלי המקסימה והכ"כ מקצוענית ופרפקציוניסטית מגיעה לצלם את הדוכנים השביתה אותי, וטוב שכך כי דרך העיניים שלה זכיתי לראות את הדוכן שלי באופן שונה ומרגש מאד (שלא לדבר על כך שבזכות האלבום של כל היריד יכולתי לראות מה הפסדתי היות והייתי בפנים ולרגע אחד כמעט לא יצאתי החוצה 555)

כך נראה הדוכן, עמוס בשלל מתוקים עליהם עמלתי כ"כ באהבה גדולה




היו כמובן מקרונים שלשמחתי נחטפו-יש משהו בצבעוניות שלהם שמשמח אותי ומסתבר שלא רק אותי (-:


וכחלק מהשגעון שלי לשחק בחימר וברעיונות עד הרגע האחרון הכנתי ממש בתחילת השבוע טראפלס מקרמיקה, בהנחה שיהיו על השולחן לקישוט וכרעיון חדש נסיוני שנחטף ומבטיחה לכל מי שראתה בפייסבוק אותם וכבר אזלו כשהגיעה שבשבוע הבא כבר אעלה לחנות באטסי ובמרמלדה (שסוף סוף מתפנה ואעמיס אותן בכל טוב)


אז הייתי איומה ולא צילמתי במהלך היריד, ואפילו חלק מהקאפקייקס שיצאו באותו יום לא זכו לבוק שוויצי אבל אודות לאייפון צילמתי חלק מהדברים שנמכרו כי התלהבתי, באמת ובתמים,  מהשילובים שבחרו הנשים, מהצבעוניות שהן יצרו וממש הרגשתי גאה ומרוגשת לדעת שמעריכים את העבודה ולדעת שהם עוברים לבתים חמים ואוהבים.

צלוחיות וקעריות תחרה בצבעי פסטל

 



















לטלי פלד, שבמהלך היריד פינקה, איפרה והתייחסה לכל אחת כמו אל מלכה (וכך גם כולן נראו והרגישו אני מאמינה) הכנתי מראש קאפקייק אישי ומיוחד - מעבר לפירגון התמידי שלה, זכיתי הפעם גם במגע הקסם שלה, אופרתי ויצאתי עם מוצרים שהוכיחו את עצמם (לא פלא שצללית המיליונר נחטפה - היא פשוט מהממת!!!)

 
  
ולרוני ׁ(שינזי) המקסימה שבכל מכירה ויריד מחייכת ומפרגנת וחגגה השבוע יומולדת הכנתי קאפקייק צבעוני

אז תודה גדולה מקרב לב לכל מי שהגיעה, ניגשה (כ"כ כיף להכיר נשים מהמרחב הוירטואלי), החמיאה, קנתה -חיממתן את ליבי וריגשתן אותי (כן, אני חוזרת על עצמי אבל באמת באמת שריחפתי על ענן במשך יומיים).
תודה לחברות שלי שבאו, תמכו ומספיק היה לראות את הפנים המחייכות שלהן כדי לתת עוד קצת אנרגיה אחרי שעות של עמידה (לא מתלוננת..

תודה לכל המציגות המקסימות שעשו את היריד לכ"כ כיפי (ורק מתבאסת מזה שלא הספקתי להסתובב יותר ולבלות איתכן 

תודה למשפחה המקסימה והמפרגנת שלי, שבתוך כל עומס העבודה והלחץ (וייסורי המצפון שלי על ההיעדרות מהעבודה) תמכו ופירגנו ובאו לבקר - אוהבת ומודה בכל יום על שזכיתי בכם בחיי!!!!!!

ואי אפשר בלי תודה אחת ענקית לנתנאלה שכבר נכתב עליה הכול, וגם פה אני חוזרת שוב ושוב אבל חלק גדול מההצלחה שלי הוא בזכותה, שיודעת לדחוף (במיוחד לי שלפעמים צריכה את הדחיפה הזו שמגיעה ממקום של טוב ושל אמונה בי), שמרימה אירועים ומביאה נשים יוצרות מתוך אמונה בכל אחת ואחת, תוך חשיבה על קהל הלקוחות שיבואו לבקר ובעיקר שמשקיעה את כל כולה בכל פרט ופרט -יקירתי-תודה מכל הלב (עם לחלוחית בעיניים (-:
באותה נשימה תודה לאיש שאיתה-אבירמי האחד והיחיד שנמצא שם תמיד, לכל פרט, עזרה בהכל (שיחקת אותה יותר מאי פעם ורק לכבודך...אדום עולה!!! (-:)

זה הקאפקייק שהכנתי לאחת והיחידה


שיהיה שבוע שקט, חמים וכיפי ולסיום התמונה של דנה של המסגרות האלו  שבבוקר היריד יצאו מהתנור הלוהט התקבלו אף הן באהבה גדולה ומחר כבר נכנסות לתנור חדשות


מאחלת לכולנו לחלום ולצאת ולממש

41 תגובות:

  1. מוסיפה מחיאת כף על כל אות מפרגנת שלך, לעצמך, ליוצרות המוכשרות שמכרו ולאחת והיחידה - נתנאלה!

    השבמחק
  2. יעלי,
    אני כל כך שמחה בשבילך! הדוכן שלך היה מקסים, ומגיע לך כל הפרגון שבעולם.
    שיהיה בהצלחה בהמשך,
    יעל.

    השבמחק
  3. אהובה שלי
    הכול היה פשוט מקסים ולבוא ולראות אותך כול כך מאושרת ומחוייכת זה הכי הכי שיש
    מתה עליך ומאחל לך רק רעיונות פוריים ומעולים שכאלו ויצירתיות אין סופית
    מורן
    ULA7

    השבמחק
  4. איזה דוכן מהמממם הרמת שם. את משתדרגת מיריד ליריד ואת פשוט מדהימה !!
    כל כך חבל לי שלא מצליחה להגיע לירידים האלה... (על הפרק הפעם - דלקת אוזניים). אוהבת אותך ונשיקות !

    השבמחק
  5. יעלוש הכל כל כך יפה.
    את כישרון ענק ומעיין הרעיונות שלך נובע עיצובים מקוריים ומרגשים
    לא רציתי לעזוב את הבית כי ביום חמישי עדיין היינו תחת התקפות טילים אבל בעזרת השם אני מבטיחה להגיע בפעם הבאה .

    השבמחק
  6. יעל,
    היה כיף לראותך ואת הדוכן המשגע והצבעוני שלך :-)
    לעוד הרבה ירידים מוצלחים ויצירה כיפית...
    גלית

    השבמחק
  7. יעלי המקסימה והמוכשרת, הייתי ונהנתי מדוכן צבעוני
    מדהים וחלק ממנו גם "טעים", היה כיף לפגוש אותך אחרי הרבה זמן.
    מאחלת לך המון הצלחה שתמיד יהיו רעיונות להפתיע אותנו.
    תנוחי הרבה עד הפעם הבאה, אני כבר סקרנית לרעיון הבא שלך.
    אוהבת

    השבמחק
  8. איך בכלל יש לך ספק? הדוכן שלך היה מעורר חושים ומעלף!!
    אין על הקאפקייקס המהממים וחייבת להכיו לי איזה מדפון לתצוגה של הדברים המקסימים ואז אתחיל לשגע אותך:)
    היה כיף גדול להפגש שוב!
    נשיקות

    השבמחק
  9. לשנן ולהפניפ...להגיע ביום הראשון...

    השבמחק
  10. יקירתי, הדוכן נראה פשוט מקסים מקסים מקסים!!! אני כל כך שמחה בשבילך ובכלל לא מתפלאת בהצלחה האדירה שלך. את מוכשרת בטירוף ואני כל כך אוהבת את החידושים שלך ואיך שאת מתחדשת מיריד ליריד. אין לך מושג איך הטילדה שלי כבר מתה לצאת לאוויר ולקשט את הבית שלנו...
    אוהבת מליון.
    מירה

    השבמחק
  11. נפלא!!!
    כאחת שאוחזת בשניים מקסימים אני יודעת כמה הם צבעוניים ומקסימים.
    מגיע לך לגדול משנה לשנה, זה נראה נהדר.

    השבמחק
  12. יקירתי ברוכת הידים והכשרון....
    את ראויה לכל האהבה והפרגון והחיבוקים וההתלהבות שנשפכו עליך בסוף השבוע הזה.....
    האוסף שלי גדל מפעם לפעם ועכשיו אני באמת חייבת להכין צלחת תלת קומתית לכולן.....
    יש לי גם רעיון בשבילך. בפרטי.....
    תתאוששי מהטירוף של החודש האחרון ותשנסי מותניים, כי נראה לי שהעם דורש קאפקייק.....
    הילה

    השבמחק
  13. תענוג לקרוא! נשמע שאת זקוקה לחופשה רגועה(:

    השבמחק
  14. יעל, היה בהחלט שווה להגיע במיוחד ליריד בכדי לרכוש את יצירותייך ובמיוחד להכיר אותך אישית לאחר קריאה סמויה בבלוג למעלה משנה.
    את מקסימה, לבבית וחמה כלפי כל מי שהגיע והיה תענוג צרוף.
    תמשיכי ליהנות ממעשה ידייך - כך גם אנו זוכים לגעת ביופי.

    רחל

    השבמחק
    תשובות
    1. רחל, ריגשת אותי גם ביריד ועכשיו שוב (-:
      אין דבר משמח יותר מלפגוש פנים מול פנים ואני מאושרת שיצא לנו להפגש סוף סוף.
      עכשיו את חייבת לי תמונה של הדברים שלי (שלך) במקומם החדש

      מחק
  15. איזה פוסט כייפי ומלא פרגון! הקאפקייק שלך נראים מקסימים במציאות הרבה יותר מבתמונה (חוץ מבתמונות של דנה כמובן...). יופי שהצליח מעל לציפיות!

    השבמחק
  16. אני כ"כ מרוצה מהרכישות שלי, מכה על חטא שלא באתי כבר בחמישי ומחכה בקוצר רוח לתוצרים החדשים (שברור היה שיאזלו מיד).
    מגיע לך כל הפירגון לו את זוכה. תמיד כיף לפגוש אותך ומיריד ליריד את רק משתבחת

    נשתמע
    מירב

    השבמחק
    תשובות
    1. מירב, היה לי לעונג לפגוש אותך שוב ואני כ"כ שמחה לשמוע שהקאפקייקס וקערות מצאו בית כ"כ חם אצלך

      חג שמח שיהיה

      מחק
  17. וואו, היצירות שלך מהממות אחת אחת, פלא שהכל נחטף?
    מגיע לך כל הפרגון שבעולם.

    השבמחק
  18. יעלי, הדוכן שלך היה מקסים! למרות שראיתי דוגמיות בפייסבוק במהלך התקופה האחרונה, נדהמתי לראות הכל ב"לייב" (למרות שכשכבר הגעתי הרבה דברים כבר נחטפו :))!
    אני חושבת שלא יצא לי לראות ככה את כל הקאפקייקס והבובות באופן מוחשי עד עכשיו..בקיצור - וואו אחד גדול!
    שמחה לשמוע שיצאת בהרגשה כזו מדהימה :)

    השבמחק
  19. מלכה את! הכל היה מהממם, הדברים שלך נהדרים, מקסימים, צבעוניים - ממש כמוך!

    השבמחק
  20. ואוו, איזה מקסימים! והדוכן נראה מהמם!

    השבמחק
  21. מקסים!
    עקבתי אחרי התמונות בפייסבוק ובבלוג, נהנתי מאוד והצטערתי שלא הצלחתי להגיע... (עומס יתר...). שמחה שהיה מוצלח לכולכן ולך במיוחד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עירית. מאחלת לך עומס פורה ומוצלח וחג שמח (-:

      מחק
  22. כמה שאת מדהימה כבר אמרתי לך רבות. אומנם יצא לי לראות את הדוכן שלך ברגעיו האחרונים אך עדיין היה ניתן להתרשם ביצירתיות הרבה שהתבטאה בכל דבר שיוצר מבין ידיך. הכל כך כך מקסים עם ירידה לפרטים מדהימים שרק את מסוגלת להגיע אליו. (זוכרת איך הייתי בשוק כשראיתי לראשונה את המיניאטורות שלך, והן ממש מתגמדות לעומת הפרטים שהולכים בקפייק ובכלל בכל מוצר שהיה שם).
    וכל הכבוד לך על הפירגון, אין ספק שלא שכחת אף אחת.
    אלופה!

    השבמחק
  23. מהמם !!! כתמיד !
    צר לי שלא יכולתי להיגע. האנגינה הכריעה אותי אבל כמה כיף לשמוע שהיה מולה , שמכרת בטירוף (כאילו דא?), אבל החשוב מכול יקירה - שנהנית !!!!
    נשיקות - ועכשיו לנוח !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה-מקווה שהמצב אצלכם משתפר ושלמרות ההכנות לחג (שיהיה אצלך מדוגם ויפה) את מוצאת זמן לנוח קצת.

      מחק
  24. נושי היא שלנו! גאה בך עד מאד!!!! היה כיף לראות אותך בפעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק-היה כיף לראות אותך ולו ורגע (חייבות קצת זמן איכות)

      מחק
  25. נשמתי המקסימה, לקרוא ולהתרגש, לראות ולהתפעם, להעריך ולהתפלא מאינסוף היצירתיות, ההתמדה והנחישות שלך!!!! הכי מזדהה איתך עם המחשבה להנמיך ציפיות, אבל בלב עמוק, בזמן שהיית שקועה בהכנות האינטנסיביות, לא היה לי צל של ספק שתזכי להצלחה כה גדולה. את אליונת המאושרת שחיבקה באהבה כה גדולה את הלו קיטי המושלמת שהכנת כבר ראית, כמו גם את התמונות של הלקוחות המפרגנים. אלו הם רגעי האושר והנחת של כל ההשקעה. אוהבת וכבר מתגעגעת:)

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי, היה לי לעונג שבאת במיוחד, נשארת עד הסוף ואירחת לי חברה גם בדרך חזרה.
      התמונה של אליונת המיסה אותי טוטאלית.
      תודה על הכל, ובעיקר על התמיכה והמילים החמות
      מתגעגעת כבר
      נשיקות

      מחק
  26. מרגש ויפהפה... אמנם לא הייתי (סורי זה לא הסתדר. אישית הצטערתי שהחלטתם לא להאריך לשבת, אבל שמחתי שנגמרה כל הסחורה המשובחת!).
    את נהדרת, וכל פרט ופרט שאת מכינה - עם הכל כך הרבה אהבה, יצירתיות ומחשבה - תענוג ללב ולעיניים. ים של חיבוקים...

    השבמחק
  27. תענוג היה לבוא, לראות מה שהכנת, להתחבק איתך ולקנות לי קאפקייק משגע שכבר גר במזנון האהוב שלי...
    חיבוק גדול ו...תמשיכי!

    השבמחק
  28. יעל, פוסט מרגש ומלא בכל טוב פרי יצירתך, שאני מאד מאד אוהבת. הייתי בטוחה שתצליחי , שיאהבו ויקנו ויעטפו אותך באהבה כי מגיע לך !!! המשיכי המשיכי המשיכי (-:

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael