14 במרץ 2012

HOME SWEET HOME יריד

*** for an english version-please scroll down, thanks

את הירידים וההפקות שנתנאלה מארגנת אני אוהבת- הן כמבקרת ובמיוחד כמציגה-התמהיל, ההכנות, ההתרגשות של לפני והאדרנלין - כ"כ כיפי ומתגמל

מי היה מאמין שעברו למעלה משנה וחצי מאז אותו טלפון שבו היא הציעה לי להשתתף ביריד  בו היא אירחה את קרן שביט בקולאז' סייל לקראת ראש השנה.

את הדחיפה הראשונית, האמונה שיש לי מוצר שיצליח, טיפים קטנים (במיוחד על הצילומים שלי אז שהיו זוועתיים)  והגב (שכ"כ עוזר שהוא שם למקרה הצורך) היא נתנה לי ועל כך אני אסירת תודה, תמיד.

ועכשיו, אחרי יריד שני שהיה מוצלח וכיפי אף הוא הגיע הזמן ליריד לקראת פסח והאביב הממשמש ובא והפעם היא רקחה אותו בסימן פינוקים לבית, עם המון מציגות מוכשרות ומקסימות, חלקן שועלות ירידים ותיקות וחלקן חדשות אבל מה שמשותף לכולן הוא חדוות היצירה וההפתעות אותן כולן מכינות, עם מוצרים חדשים, השקות בלעדיות ועוד ...

אני מביאה איתי את קאפקייקס מהליין הקודם, שכבר הכנתי בפעמים הקודמות ושזכו לאהבה גדולה


 והפעם החלטתי לחדש...אני מסתובבת עם מחברות תמיד עליי והן מלאות בשירבוטים של רעיונות לטופים חדשים, שילובי צבעים וכל דבר שמעלה לי חיוך ומקווה שגם התוצאה אף היא תהיה מוצלחת....

הליין החדש שאני כ"כ נרגשת שאכן יצא לפועל ועלה על כל ציפיותיי הוא ליין מחווה לכלים של גרינגייט.

כשהשתתפתי ביריד הראשון המיקום שלי היה בתוך הסלון לצד הכלים של גרינגייט. חייבת להתוודות שעד אז רק שמעתי עליהם ומעולם לא נתקלתי בהם ככה, פנים מול פנים.
האהבה-היתה אהבה ממבט ראשון ולאורך כל שלושת ימי היריד אספתי לי לאט לאט (על כל מכירה של קאפקייקים פירגנתי לעצמי ספל/צלחת/מפית (במיוחד כי כ"כ התרגשתי מזה שהקאפקייקס זכו להצלחה בלתי רגילה, שדי הדהימה אותי)

מאותו רגע אפשר היה להבין שהרומן ביני לבין גרינגייט (ותמי המקסימה שמייבאת אותם) הוא משהו שיישאר.
הקולקציות שלהם (ובמיוחד וונדי) הן עדינות, מתאימות אחת לשניה ותמיד מוסיפות צבע, בעדינות.

הטריגר הרציני שבעקבותיו התפתח לי רעיון הקאפקייקס היה אחרי הביקור בחנות של תמי בעשרת...שלפתי מצלמה (באישורה כמובן) וצילמתי את כל היופי הזה שסובב אותן.

כשחזרתי הביתה התחיל להתגבש הרעיון והוצאו הכלים שיש לי בבית והציורים התחילו לקבל חיים משלהם










ויש עוד כמה שממש ברגעים אלו בתנור....ואין סקרנית ממני לראות איך יצאו, אבל אני צריכה לתרגל איפוק....

בשיטוטים ב-PINTEREST נתקלתי כאן בקאפקייק אמיתי שמישהי ציירה עם ורד של CATH KIDSTON ואני, אחרי  ביקורים בחנויות שלה בשנה האחרונה וליטוף אובססיבי של הבדים (למרות שאזרתי אומץ וכבר חתכתי אחד מהם לפרוייקט שקורם עור וגידים) החלטתי לנסות אותו גם.




חוץ מהם יהיו כמובן גם שפע מקרונים

 

 ואם כבר אביב...קאפקייקים פורחים

 


ואם כבר לאתגר את עצמי אז ניסיתי רקמת צלבים מצוירת על הקאפקייקס החדשים

וכמו במקרה של הטילדות שמעולם לא תפרתי (תמיד נראה לי מתוסבך מדי)  ולכן פיסלתי אותן, כך גם במקרה של שמיכות הטלאים - לתפור אחת עדיין לא תפרתי אבל על קאפקייקס - יש גם יש (-:



ובאותו רצף יש עוד כמה קאפקייקס מעולם התפירה..הנה אחד מהם


וכך הסלון שלי נראה הבוקר....ורק דמיינו את החיוך הענק שמרוח לי על הפנים (שכנראה יהיה קשה להוריד ממני....
יהיו גם צלחות הגשה, קעריות, ממתקים עוד כמה הפתעות בתנור ומקווה שהכל יתקתק, מזג האויר יהיה לטובתנו ואז החגיגה תהיה פשוט מושלמת

אם עדיין לא אישרתם השתתפות ביריד נשמח אם תעשו זאת (יעזור להיערכות הכללית שלהו) ועוד פרטים כאן בדף הפייסבוק שלנו:

 

מקווה לראותכם ביריד....יהיה כיף (-:

יעל

21 תגובות:

  1. איזה יופי!
    אהבתי מאוד את הקולקציות החדשות.
    שיהיה המון המון בהצלחה מותק!!

    השבמחק
  2. אוי בובה, הלוואי והייתי יכולה להתארח בסלון שלך עכשיו,הייתי מרחפת כמו פיל בחנות חרסינה ומלטפת כל קאפקייק וקאפקייק (-:
    בהצלחה ביריד (אני בטוחה שתהיה, אבל לא מזיק לאחל) מקווה להספיק לקפוץ לביקור.
    נשיקות

    השבמחק
  3. את לא אמיתית!!!!!!!!
    כבר החלטתי מה אני קונה!!!
    יואו יעלי, אין עליך!
    נשיקות♥

    השבמחק
  4. יעל,
    הכל מקסים!
    שיהיה בהצלחה,
    יעל.

    השבמחק
  5. דארלינג. בלתי נלאית ובלתי נדלית.
    היצירתיות שלך היא מעיין שופע והאנרגיות שלך הן כור אטומי. תזהרי שהועדה לאנרגיה אטומית לא תשקול להטיל עליך סנקציות.....
    הם הורגים אותי ברכות, בנחישות ובכאב.... איך בוחרים?????
    אני מקוה שישארו לשישי..... נתראה בקרוב. נשיקות.
    הילה

    השבמחק
  6. יקירתי, הסלון שלך נראה משהו משהו! להיות בכזו אידיליית קאפקייקס נראה כמו חלום שלא רוצים להתעורר ממנו!

    אני מאוהבת בגרינגרייט קאפקייקס שלך! הם מטריפים לחלוטין!

    שיהיה המון המון הצלחה ביריד (בטוחה שיהיה, איך אפשר שלא?!?)

    נשיקות, מירה

    השבמחק
  7. הכל כל כך יפה, צבעוני ועושה שמחה בלב! מצפה לראות במציאות ביריד ושיהיה המון בהצלחה!

    השבמחק
  8. חייבת להתחיל מהפירגון התמידי שלך שאינו מובן מאליו לנתנאלה! בעיני זה ערך עליון לדעת, לפרגן ולהוקיר לאורך כל הדרך על תמיכה שגם אינה מובנת מאליה.
    באשר ליופי שפיזרת כאן בפוסט......לא חושבת שישנן מספיק מילים שיוכלו להעריך את היופי וההשקעה בהכנתם.
    בהצלחה גדולה אהובה שלי!

    השבמחק
  9. הכל כ"כ יפה ומיוחד! שיהיה המון בהצלחה ביריד (אין לי ספק שכך יהיה...).
    מקווה להגיע בחמישי :-)

    השבמחק
  10. ואוו מאיפה לבתחיל?! הם כל כך יפים, הצבעים, הדוגמאות, לא להאמין שאת מציירת הכל ביד! הם פשוט מעלפים, מחכה לראות אותם בשישי ( אם ישאר משהו...)

    השבמחק
  11. צבעוני, אביבי ומקסים

    השבמחק
  12. הם מקסימים!
    אותי לא מפתיע שזכו להצלחה.
    תהני ביריד :)

    השבמחק
  13. יעלי, יעלי
    מה יהיה, כל היופי הזה בפוסט אחד.
    הליין החדש מדהים, כמה מוכשרת את, הראש לא מפסיק לעבוד.
    שיהיה המון בהצלחה, ניפגש ביריד.

    השבמחק
  14. לגמרי שיחקת אותה!

    השבמחק
  15. ממש עושה חשק לזנוח את אוסף הרימונים ולהתחיל אוסף קפקייק חדש!!! כל כך מתוקים, כמוך!

    השבמחק
  16. היי יעל, תענוג השבוע לראות את היצירות היפות יוצאות מהתנור (בפייסבוק) יהלומים פשוט...בטוחה שיחטפו ביריד. מאחלת המון בהצלחה והנאה (והמקרונים...נ-פ-ל-א-י-ם). מקווים להגיע בפעם הבאה.

    השבמחק
  17. מ ה מ ם !!! אין על היצירות המתוקות האלו שאין בהן טיפת קלוריות אבל כל כך הרבה אושר.... מבאס אותי שלא אוכל להגיע (מחלות החורף הפילו אותי...) המון המון המון בהצלחה ואין לי ספק שתהיה לך והרבה....

    השבמחק
  18. במילה אחת - מדהים!
    בשתי מילים - את משוגעת :-)
    ובקצת יותר - שפע הרעיונות היצירתיים שלך מפעים כל פעם מחדש, וההספקים שלך בכלל... בהצלחה!

    השבמחק
  19. אני פעורת פה, כל כך הרבה יפי ומקוריות, הרבה רעיונות והכל מקסים
    את מוכשרת ביותר ומאחלת לך בהצלחה
    ענתיס

    השבמחק
  20. הי יעל. אחרי שהסתיים היריד עם הצלחה כזו גדולה זה יותר כיף לקרוא ולראות כמה השקעת, כמה נתת מעצמך ואיך הכל הצליח וההשקעה הגדולה שלך חזרה אלייך בגדול. לדעתי הקאפקייקס לפי גרינגייט משגעים. העדינות שלהם פשוט מושלמת. מקווה להגיע בפעם הבאה, היו אילוצים קודמים הפעם!

    השבמחק
  21. טוב שנזכרתי...
    בובה, היה כיף לראות אותך, והכל פשוט נפלא, במיוחד אהבתי את ההשראה של גרין גייט :)
    LoolaB - Smadar

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael