1 ביולי 2010

doily swap

*** for an english version-please scroll down, thanks

בפרידה ונומה אורגנה החלפת דויילי (מפית תחרה) והיות ואני כ"כ אוהבת תחרה, על כל צורותיה, נרשמתי מיד. כשאני נרשמת להחלפה אני בד"כ קלולס לגמרי לגבי רעיון - כל החלפה כזו גורמת לי לנסות ולחדש, קודם כל לעצמי וגם למקבלת ההחלפה

הפעם הוגרלה לי עדילי, מה שהקל עליי את הדרך לרעיון-היות והיא סרגנית מדופלמת, ברור היה שאני לא אסרוג ולכן הלכתי לכיוון הקרמיקה.

הטבעתי בחימר לבן את חותמות התחרה המהממות של הירו ארטס שנקנו מנתנאלה מיד עם ההשקה ורק חיכו לסיבה למסיבה לפרוץ החוצה, חתכתי בצורת ההחתמה, גלזורה שקופה ולאחר השריפה התקבלו תחתיות לכוסות.

מאז כבר הספקתי להכין עוד סט כזה שכבר הוסב כתחתיות לנרות

כשחשבתי על עוד דבר להוסיף להחלפה חשבתי על סט כרטיסים. למרות כל החומרים שיש לי זמינים, איכשהו יוצא שתמיד כשאני צריכה כרטיס לאיזה מפגש ספונטני או כרטיס תשומת לב מהיר - בדקה ה-90 אני מתיישבת להכין

בזמן האחרון החלטתי לשנות קצת את הגישה והכנתי לי כמה סטים של כרטיסים שמוכנים בשליפה ולכן חשבתי להכין גם לעדי סט כזה עם אותן חותמות תחרה.

בכוונה לא החתמתי שום מילה או איזכור לאירוע - כך היא תוכל להשתמש בהם כראות עינייה.

והכרטיסים ארוזים

הכרטיס הוכן באותה טכניקה: החתמתי עם דיו שקוף של ורסה מרק, פיזרתי אבקת אמבוסינג לבנה וחומם באקדח חום והכיתוב הוא למעשה משתי שכבות של מדבקות מאותיות מסט של בייסיק גריי - לקבלת תלת מימד

להמשך הקו של הקראפט והתחרה, עטפתי בנייר חום, סרט סלוטייפ תחרה והחביה יצאה לביתה החדש

אחרי ההחלפה ומסיבת הסקראפ בה השתמשנו במפיות התחרה - כבר ישבתי להכין קישוטונים וכמו שהגר הבטיחה - ב-10 דקות אפשר להכין יופי של דברים (אחד מהם כבר נוצל להפתעת יומולדת ליעל

אני קיבלתי ממירה המקסימה פלייסמטים תפורים מקסימים-כאן אפשר לראות אותם - שוב, תודה מירה על החלפה מושקעת ומקסימה

in a doily swap that took place i got the chance to try something a bit different - because the girl i was sending the swap is a master at knitting i had to rule out doing something in that area.

i played around with my doily hero arts stamps on white clay and voila - doily coasters.

since i'm allways short on cards hen i need a thank you cards or asimple one - i decieded to make Adi a doily set (a girl can't have too many of that, can't she?)

for the card i udes the same embossing technique anf used layers of basicgrey letters to get a layered effect.

i used a lace masking tape (love this one!!!) for a complete look of the package and off it all was sent.

thanks for stopping by - have a lovely day

yael

25 תגובות:

  1. זה נפלא, מקסים, מטריף, מהמם, מיוחד וכמו שכבר אמרתי לך אני מאוהבת בתחתיות האלו... (בשיעול מה אני מזכירה לך את שיפוץ הבית שלי אהמ אהמ אהמ.. .אני אמרתי משהו?!?!? חחחחחח) נשיקות יקרתי, אני מאוד מאוד אוהבת את העבודות שלך.

    מירה

    השבמחק
  2. את כל פעם מפתיעה אותי מחדש אם האנרגיות שלך והיצירתיות.
    אני כל כך אוהתב אך שאת משלבת את 2 העולמות יחדיו - סקראפ וקרמיקה.
    התחתיות יצאו מדהימות.

    השבמחק
  3. יעל,
    וואווו- איזה דבר מושלם
    כל כך יפה ויצירתי

    איזה כיף לראות תמיד הפתעות מדהימות תוצרת ידייך....

    כל הכבוד-את עובדת ואני נהנית לראות חח...

    יום נפלא
    מאילנית

    השבמחק
  4. מירה- תודה (אז מתי אני מוזמנת לביקור?1

    נוית יקירתי - תודה על המחמאות 3>1

    אילנית-תודה רבה על הפירגון המתמשך

    השבמחק
  5. מתי אני באה ?
    אני רוצה גם תחתיות מהממות כאלה!!

    מהמם, מותק,מהמם!!

    השבמחק
  6. די אין לי מה להגיד,
    שלא תגידי שאני כל הזמן אומרת לך שאת ידים מוכשרות מזהב טהור יצוק.
    החלפה מושלמת בעיני! הלוואי עלי!

    השבמחק
  7. פשוט נפלא!
    את כזאת מעולה שאת עושה הכל ובכל התחומים, תמיד את מפתיעה!

    השבמחק
  8. דיאנה תודה מותק. בקרוב נקווה

    תמרי-אין עלייך (את יודעת

    הגרי-תודה (-:

    השבמחק
  9. תחתיות הקרמיקה סוף הדרך!!!! אין על השילוב הזה יחד פשוט מהמם!!!

    השבמחק
  10. איזה יופי של תחתיות, זה כל כך שימושי ויפה
    החותמת הזו משגעת, בהתחלה חשבתי שאלה הראב אונים מאיטליה עד שגיליתי שזו חותמת שנראת אותו דבר עם אמבוסינג :) זה פשוט מושלם!!

    השבמחק
  11. מיכלי תודה
    אני מאוהבת בחותמות האלו - אפשר לעשות כ"כ הרבה איתן -והאמבוסינג בעיניי משדרג כמעט הכל

    השבמחק
  12. איזה רעיון מהמם וביצוע מושלם! לקחת פריט כל כך רך ועדין כמו דויילי ותחרה וליצור אותו בחומר קשה הרבה יותר ושעדיין יצא שוס.
    מתה על הראש שלך!

    השבמחק
  13. תודה ענת
    בכלל התמכרתי לשימוש בחותמות שלנו בחימר- אני נורא נהנית לשלב כמה אהבות במוצר אחד

    השבמחק
  14. יוווו
    זה כל כך מקורי ויפה
    הדרך שלך לתרגם לקרמיקה דברים כביכול לא קשורים
    היא ממש גאונית
    יצא מקסים ושימושי
    ממש שו"ס

    וגם סט הכרטיסים נקי, מדויק ומהמם

    נילי

    השבמחק
  15. יעלי איזה יופי!!!! ואיזה רעיון מקסים!!!
    התחתיות האלה פשוט משגעות!!!
    וגם הכרטיסים - אני חייבת את החותמת הזו!!!!
    איך את דואגת לכל פרט קטן - כולל האריזה.. הכל ממש מושלם :):)

    השבמחק
  16. הזמנת כבר את האמבולנס? כי אני פשוט מעולפת חסרת הכרה פה, זה לא חוקי לגרום לאנשים להתעלף ככה בלי הכנה מוקדמת!!! יצא משגע, גם אני בזמנו בקרמיקה החתמתי תחרות ודוייליז אמיתיים על הקרמיקה האפקט של זה משובח!!!! יאללה תעלי כאלה לחנות הם יחטפו!!!! והכל הכל משגע הכרטיסים, האריזה!!! משובח!!!!!

    השבמחק
  17. יש משהו שובה לב ומרגיע בשילוב של קראפט ולבן. הכרטיסים כל כך מינימליסטיים וכל כך נהדרים. והתחתיות משגעות!

    השבמחק
  18. יעל, הכל פשוט מקסים!!!
    התחתיות פשוט משגעות. עדינות, אלגנטיות, ייחודיות ומקוריות.

    ואני מאוד אוהבת את סט הכרטיסים. כל כך נקי ונעים.

    ואפילו האריזה מצליחה לך ומושקעת.
    אין מילים.

    יעל

    השבמחק
  19. דוילי מחימר - יקירתי, רק אצלך שילוב של שני חומרים כל כך קיצוניים יכול לצאת כל כך ענוג!
    מקסים - רעיון וביצוע!
    והכרטיסים יפהפיים...

    השבמחק
  20. זה כל כך מיוחד מקורי ומקסים!!!! פשוט נפלא!!! גם הכרטיסים נהדרים!

    השבמחק
  21. יעל,
    יצרת קולקציה שלמה ומושלמת בקו אחד ממגוון של חומרים. זה פשוט אמנותי ונהדר בטירוף!!! התוצאה משגעת!

    השבמחק
  22. אין עליך. אין אין אין.

    השבמחק
  23. ועוד משהו, אם כבר מדברים, מאיפה נייר העטיפה החום הזה? אני מחפשת כזה בנרות (יותר נכון באופיס דיפו) ולגמרי לא מוצאת. טיפ? משהו? תודה (:

    השבמחק
  24. יעלי, כמה רשומות פספסתי אצלך
    אבל את יודעת למה....ץ
    החלפה מדהימה, גם אני רכשתי את החותמות האלה אבל עדיין לא השתמשתי בהם,עכשיו משראיתי את שלך, מדגדג לי באצבעות :o))

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael