17 ביולי 2010

time flies...

*** for an english version-please scroll down, thanks

סוף השבוע שעבר היה עמוס : בחמישי בערב עם פתיחת התערוכה של חוג הפיסול (שהיתה מרגשת מאד) - היה
מדהים. לאורך של סוף השבוע המון קהל הגיע, של משפחות, חברים שבאו לכבד אותנו ובמיוחד את המורה שלנו.

התערוכה היתה מרגשת מאד-קודם כל מעצם ההצגה של העבודות בפומבי וקבלת מחמאות והכרה בעבודות, גם ממבקרים שהגיעו שהם מהתחום וגם ממבקרים שאהבו - כיף לשמוע ולראות שאהב עבודות שאני כ"כ מחוברת אליהן. אבל מה שבעיקר היה מהנה, מעבר למחמאות ולחיבוק הגדול שקיבלנו מהאורחים - זה הצית בי שוב חשק עז לפסלים חדשים...אין דבר כיפי יותר מפרץ של רעיונות וחשק גדול לקחת חבילת חימר וליצור ממנה פסל

ההחלטה על הפסלים גילה לי פתאום עד כמה יש פסלים שלמרות שעברו כמעט 4 שנים מאז יצרתי אותם אני עדיין מחוברת אליהם כ"כ כמו אלו למשל (בכתיבת השורות אני שמה לב שכשאני חוזרת מחו"ל תמיד אני רצה לפסל...הערה לעצמי.."לטוס לחו"ל כמה יותר מהר..."(-:0:


אני מאד אוהבת את רודין ואחרי ביקר (ארוך ארוך) במוזיאון רודין בפאריז לפני 3 שנים חזרתי ופיסלתי את "הנשיקה" מחימר ועם גלזורת ברונזה וצביעה שנותנת אפקט קורוזיה לפסל

באותו ביקור בפאריז היתה באחת הגלריות תערוכה עם המון פסלים של נשים שכל הביגוד צוייר על גופן ווכך כשחזרתי זו היתה הראשונה שהכנתי

באותו סופ"ש עמוס, בין התערוכה, הצילומים שעשיתי לטילדות וההכנות ליריד, חגגנו גם מסיבת יום ההולדת להגר - היה כיף גדול: חבורת בנות, באווירה פסטורלית בחצר של אילאיל, עם יצירה כיפית, אוכל נהדר עד השעות הקטנות של הלילה

הבנות הכינו זרי פרחים לראש-הפעם רק עזרתי אבל זה נתן לי רעיונות לפרחים שאפשר יהיה לשלב בסקראפ

הגר מאד הקלה עליי את המחשב על מה להכין לה מתנה (בלי שידעה כמובן...חח) - לפני כמה שבועות נתנאלה פירסמה פוסט על בתי פיות שנמכרים באטסי והגר כתבה שהיא היתה רוצה כאלה בעתיד...זה הספיק לי-מה שגם שאני יודעת שהיא אוהבת מיניאטורות ...אז בכלל זה התאים לי

לקחתי צנצנת זכוכית שקופה והוספתי "עשב" ירוק שאני משתמשת בד"כ למיניאטורות, קצת אדמה אמיתית, והכנתי שתי פטריות קטנטנות מפורצלן קר שאח"כ נצבעו באקריל







הוספתי עוד קאפקייק קרמי עם כיתוב יום הולדת שמח - היה כיף לראות שהגר אהבה ואני מקווה ומאחלת שתהיה לה השנה הכי נפלאה מכל הבחינות (ותודה על המתנות המקסימות שהכנת לנו

חוזרת להכנות הקדחתניות לקראת היריד-הנה חלק מממה שעבדתי עליו השבוע

שיהיה סופ"ש נעים

last weekend we had an exhibition of the ceramic class - all of the students had a showcase of the ir favorite sculptures and it was such fun.

i had the best time from the process of choosing the sculptures i wanted to be exhibitted and being there, seeing the reactions of people who came - i am used to hear and see reactions of family an d friends who see my works - it was such a great expirence for me and i enjoyed every second.

for Hagar whom we celebrated her birthday i made a small fairy capsule which i knew she loves.

i created from cold porcelain 2 tiny mushrooms and then painted with acrylics, added a bit of real soil and some fake green moss and there you have it - now only needed a small fairy (-:

have a great weekend (-:

26 תגובות:

  1. הכל כל כך מקסים, את מפסלת נפלא! והמתנה להגר מדהימה!!!!!

    השבמחק
  2. וואו וואו וואו :P

    אני חושבת שאת אמנית אמיתית!
    חבל לי שהתערוכה היתה לפני המבחן הענקי שלי כי רציתי נורא לבוא ולפרגן לך כי הכי הכי מגיע לך!:]

    השבמחק
  3. הפסלים נהדרים !
    ופינת הפיות להגר מדהימה. אני מאד מבינה למה את רצה לפסל כשאת חוזרת מחו"ל אני חושבת שמצד אחד יש ניקוי ראש כללי שמאפשר ליצירה לפרוץ ומצד שני נחשפים להרבה השראה.
    בהצלחה בכול.

    השבמחק
  4. ליאת, תודה

    תמרי-אני יודעת והעיקר שתסיימי כבר עם המבחנים האלה!!!!!!!

    ריבי, תודה. חולמת כבר על ניקוי הראש הבא (-:

    השבמחק
  5. כמה מרגש לקרוא ולהרגיש את ההתרגשות שלך מהתערוכה מהפידבקים ובכל מההתלהבות שלך ליצור ולפסל עוד
    ואם נסיעה לחו" ל עוזרת אז יאללה, קיבלת ממני אישור :o))

    השבמחק
  6. קודם כל פינת הפיות שהכנת לי פשוט מושלמת. אני מתה עליה והיא כל כך עדינה ומהממת. לא ידעתי שהפטריות עשויות פורצלן קר, נשמע חומר מעניין.
    הפסלים שלך מקסימים, וגם אני הייתי במוזיאון של רודן ומאוד מאוד נהנתי. (וגלויה של הנשיקה הייתה לי תלויה אח"כ בבית איזה שנתיים).
    בקיצור יופי של פוסט.
    ויופי של הכנות שיהיה בהצלחה!!

    השבמחק
  7. מקסים, כל הכבוד לך


    אני מוכנה לקבל בתשלום את צינצנת הפטריות המהממת.

    השבמחק
  8. יעלי.....
    על זה נאמר "כחומר ביד היוצר"
    אין כמו פיסול אמיתי.
    שמחה בשבילך שאת זוכה לגעת ולהפריח חיים בחומר.
    שיהיה לך המון בהצלחה.
    קינשסה

    השבמחק
  9. הפסלים נהדרים !! מחכה לראות מה את מכינה ליריד... !!!

    השבמחק
  10. אני מחכה כבר ליריד..
    מתה לראות ולמזמז הכל בלייב!!

    יא מוצלחת אחת!

    השבמחק
  11. וואו יעלי! פסלים מהממים!!!
    בהצלחה ביריד :):):)

    השבמחק
  12. איזה פוסט מהנה .
    אני גאה בך על התערוכה שלך {אני בטוחה שזו אחת מיני רבות} ומאוד אהבתי את הפסל של הרימונים עם הציפורים - כל כך יפה!!!!!
    גם הצנצנת פיות שהכנת תפסה מקום נכבד אצלי שלא לדבר על הקאפקייק המתוק שם.
    שיהיה לך שבוע נפלא ומוצלח
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  13. איזה יופי לראות אותך בפעולה, הולם אותך המקצועיות הזו ובכלל עולם היצירה.
    אולי יבוא יום ותהיה אומנית במשרה מלאה?
    ולגבי טיולים, רוצה המלצות?

    השבמחק
  14. איזה יופי . הפסלים שלך יפיפיים, המתנה להגר מושלמת (שמעת שגם אני אמרתי שאני רוצה כאלה? חבל"ז!!!... ;), וגם התמונות מקסימות.
    חייבת להגיד לך ששוב (!!) חלמתי עליך. כבר לא יודעת מה יהיה (: ... מחכה לראות אותך ביריד, ואז אולי סופסוף אבין את פשר החלומות הללו (כולם מעולים ד"א).

    השבמחק
  15. יעלי הפסלים משגעים!!! לא ידעתי שאת מפסלת ככה, הנשיקה מקסימה, ממש פסלים מרגשים, הדהמת אותי כי באמת לא ידעתי שאת עושה דברים שונים כאלו ממה שראיתי אצלך עד היום, יש משהו שאת לא עושה??
    התמונות לך מקסימות, פוטוגנית!!

    השבמחק
  16. xoxoxoxoxoxoxoxox
    התערוכה נראית מקסים
    אהבתי את התמונה של כולכן יחד
    =)

    השבמחק
  17. יופי של עבודות אהבתי הכי הרבה את הזוג המחובק

    השבמחק
  18. איזה פוסט עשיר ומרשים
    כמובן שמחה שחלק מהדברים יצא לי גם לראות ולהעריץ ב"לייב"
    המון המוןהצלחה ביריד
    נראה נהדר
    נילי

    השבמחק
  19. איזה מקסים לקרוא כמה את פעילה ועמוסה!!!! זה רק דברים טובים. הכל הכל מקסים....אהבתי מאד את ההשפעות השונות על פסלייך ומחכה שתבואי לבקר בלונדון ונטייל ביחד במוזיאונים כדי שתחזרי עם השפעות חדשות!

    השבמחק
  20. יעל !העבודות שלך מקסימות כל הכבוד

    השבמחק
  21. יעל,
    העבודות נהדרות!
    פתיחת התערוכה- נשמע ארוע מאוד מרגש.
    סוג של קטיפת פירות על השקעה, ועבודה וכמובן כשרון! כל הכבוד!

    השבמחק
  22. אז אני מאלו שפספסו (והצטערו) ושמחה שלפחות יש את הצילומים כאן לראות, עד כמה שאפשר, את היופי הזה שאת יוצרת! הפסלים שלך נפלאים - שפת הגוף של הדמויות ממש נהדרת - הזוג על הספסל פשוט מושלם בעיני! כיף לראות את המגוון והגיוון, וכל הכיוונים השונים שאת יוצרת...
    כמובן שהמתנה להגר מקסימה, ורעיון כזה מיוחד - איך לא? אני עוד צריכה לברר אתך את נושא הפורצלן הקר :-) ! נשיקות והמשך הכנות כייפי ליריד!

    השבמחק
  23. בובי, אני צופה הצלחה בכל דבר שתיגעי בו!

    השבמחק
  24. יופי של פוסט מותק!
    התערוכה נראת נהדר, יפה מושקעת ומקצועית
    בעצם, כמו כל דבר שאת נוגעת בו!
    :)

    השבמחק
  25. יעלי,
    כל דבר שאת נוגעת בו הופך זהב,
    בטוחה שהפסלים ש"בקנה" יהיו מדהימים!!

    השבמחק
  26. ידי זהב יש לך

    הפסלים נהדרים ופינת הפיות קסומה קסומה

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael