5 ביולי 2010

I'm so excited....and i just can't hide it (-:

h


*** for an english version-please scroll down, thanks -

אחרי חבלי לידה ארוכים, חנות האטסי שלי עלתה לאויר ואני כ"כ מתרגשת

עד לא מזמן יצרתי רק עבורי, משפחתי וחברים קרובים. בין אם בציור, בקרמיקה ובזמן האחרון גם בסקראפ ובתפירה (לא כמו שהייתי רוצה להספיק אמנם) אבל היצירה היתה לשם ההנאה והלמידה שבדבר

אין ספק שהמרחב הוירטואלי והקשרים שהוא הביא עימו פתחו לי צוהר לכיוונים חדשים והתפתחות שללא ספק לא היתה יוצאת לפועל לולא האינטראקציות השונות והחשיפה שהאינטרנט מביא עימו

אז לאט לאט התחלתי לשחק בחימר ולנסות ולשלב תחומים שונים כמו הסקראפ והקרמיקה ובלי שממש שמתי לב פתאום יצאו תוצרים שאם לומר את האמת הפתיעו גם אותי

הבובות האלו שבהשראת טילדה צמחו מהרתיעה שלי לתפור בובות טילדה. פשוטו כמשמעו. אז לקחתי את הספר של טילדה (שנקנה "על עיוור" מבלי לדעת שהמדובר בספר של טילדה) ומשם זה כבר התחיל לדגדג לי ממש להכין בכל מיני דגמים שונים

אפשרות השילוב של חותמות בקרמיקה מיד גרם לי לרצות להכין צלחות "השראה" שיכולות גם לשמש להנחת תכשיטים על השידה, במקלחת - שימושי עם ערך מוסף ( מאז כבר הוצאתי את קלסר החותמות ומקווה שבקרוב יעלו עוד כאלו

עוד אלמנטים דקורטיביים שמאד אהבתי להכין היו קימונו מקרמיקה, מצוייר ביד (אני חושבת שזה התחיל עם הפוסטים מירח הדבש של חגית

בתנור כרגע עוד קאפקייקים מתוקים מתוקים (מיכלי תודה) ועוד תחתיות תחרה מקרמיקה, כמו שהכנתי בהחלפה, בעוד דוגמאות תחרה משגעות

ועוד בתים קטנים להשראה , בסגנון אלו שהכנתי לתמר-אז יש למה לחכות

ולקראת ראש השנה רימונים, שזו כבר השנה השלישית שאני מכינה בדוגמא הזו, ויהיו עוד

אז זה המקום לכמה תודות אישיות: למשפחה המקסימה והתומכת שלי שתמיד מפרגנת לי ומגבה אותי ב-ה-כ-ל ונותנת לי במשך כל השנים לגדול ולצמוח אבל בעיקר על שמאמינה בי

לאור, האחת והיחידה, חברה אמיתית כבר כמעט רבע מאה (אמאל'ה) שכשלי כבר לא היו כוחות ליצור לעצמי באנר, במהלך שיחת עידוד ידעה בדיוק מה אני אוהב ובעניין של דקות כבר חיכה לי הבאנר הכי מתוק ומתאים שיכולתי לבקש

לעותי, שנותנת לי השראה אינסופית וששאבה אותי אל העולם הזה, הממכר, דחפה ועזרה לי עם פתיחת החנות (כי ביננו, אם זה היה תלוי בי זה היה לוקח עוד המון זמן, אם בכלל ולנוית, ששם תמיד מוכנה לעזור הכל (אני רק צריכה לצייץ.

לחברות הוריטואליות שהפכו לחברות אמיתיות ומקסימות בשנה האחרונה, שתמכו, ודחפו ונתנו לי פידבק לכל אורך הדרך - אני אוהבת ומעריכה כל אחת ואחת

ולכל הקוראות (קוראים, השמיעו קול...) שמפרגנים לכל אורך הדרך שלי, בתגובות חמות , בקריאה של הפוסטים - אני מודה לכל אחד ואחד

אז זהו...תודה ענקית לכולם ...מוכנים?1

החנות פתוחה

After a long over due process, finally i can say my etsy shop is open for business.

it's been a long journey for me, from thinking and creating ceramics foe my own use and close ones, to thinking this can actually be interesting forothers to buy.

i can honestly admit that none of this would have happened without the support of my family, best friends who were there when i needed them to lift my spirit and lend a helping hand.

and a special thank you to all my fantastic virtual friends who for the past year have become true friends - for supporting me and giving me the most truthfull feedback throughout this process,

and to al the readers, for the kind responces and support.

thanks for stopping by

yael

44 תגובות:

  1. איזו התרגשות!!!!!!
    צימררת אותי עם הפוסט הזה!!!
    אני כל כך שמחה בשבילך ובטוחה שתצליחי כי היצירות שלך מופלאות! את אחת היחידות שמצליחות ליצור מהקרמיקה משהו רך ועדין כל כך, כמעט כמו בד...
    מאמינה בך, מתרגשת איתך ומאחלת ים של הצלחה!!
    חיבוק ענקי של התרגשות,
    גלי.

    השבמחק
  2. How exciting!!! Congratulations...I am sure it will be very successful for you as you do such amazing stuff!!

    השבמחק
  3. כמה מרגש!!!!
    אני כל כך שמחה בשבילך :)

    מאחלת לך את כל ההצלחה בעולם ואני בטוחה שתהיה

    מיכל

    השבמחק
  4. קולולו , מזל טוב יקריתי
    אני מאחלת לך המון בהצלחה
    שהחנות תשגשג ותמשיכי להיות מצליחה ויציתרית כמו שאת.
    ובמיוחד, תמשיכי להיות בןאדם כל כך מקסים, אוהב ותומך, אין כמוך בעולם.
    עם מלא אהבה והערצה אני מוסרת שלך חיבוק גדול עם בטן גדולה....והמון אהבה

    השבמחק
  5. אני פשוט גאה בך, באמת הגיע הזמן לעשות משהו עם כל הידע הנרחב שיש לך ולתת ממנו קצת לאחרים, אני עדיין חושבת שנשארו מקומות בבית שלך שאפשר להכניס עוד קצת אבל כל הכבוד על התעוזה
    מאחלת לך המון הצלחה למרות כל הדברים שקרו בנינו מקווה שנלמד כל אחת להתפתח מזה.
    והנה חיבוקים ונשיקות
    אפרת

    השבמחק
  6. מותק, מזל טוב ענקי ובהצלחה!!! הפריטים כל כך מקוריים, יפים ועשויים טוב שאין לי ספק שזו תיהיה הצלחה. כל הכבוד

    השבמחק
  7. מזל טוב וקולולולו
    אין לי ספק שזו תהיה הצלחה נהדרת
    יאללה תעלי בתים קטנים ואני שלך :)

    השבמחק
  8. תתחדשי! החנות יפהפיה, מלאת כישרון ושיק!! י
    שיהיה בהצלחה!!

    השבמחק
  9. יעלי אהובה,
    איזה כיף ואיזו התרגשות
    עכשיו גם כול שאר העולם יכיר את העבודות המקסימות שלך,
    אני בטוחה שהחנות תהיה הצלחה מסחררת
    תתכונני להמון עבודות חימר כי זה יגמר בטיל

    המון בהצלחה
    מורן
    ula7

    השבמחק
  10. רעיון מצויין!!!! עכשיו, יותר מתמיד, יש לאן לתעל את כל הכשרון העצום והרחב מאוד מאוד מאוד שלך. בהצלחה!!! ענת

    השבמחק
  11. יעל
    מאחלת לך הצלחה גדולה עם החנות החדשה.
    את יוצרת כל כך מוכשרת ומגוונת בתחומים רבים ונהדר שיכירו את יצירותיך ויוכלו לרכוש אותן ולהנות מהן
    עינת

    השבמחק
  12. יעלי!!

    המון המון בהצלחה
    נשיקות וחיבוקים

    ועכשיו אני רצה לראות את האטסי
    :-)

    השבמחק
  13. איזה כיייייייייייייייייייייייייף!!!!!
    החנות נראית מתוקה מתוקה
    אני בטוחה שהבובות שלך הן הצלחה ענקית
    <3<3<3

    השבמחק
  14. יו.........איזה מרגשת את, ממש דמעתי שקראתי אותך
    את מקסימה ואני מאחלת לך כל כך הרבה בהצלחה
    תמשיכי ליצור ולהיות מקסימה!!
    וכל התודות שלך לחברות שלך...אני רוצה להגיד לך תודה! שאת חברה כזו מקסימה!

    השבמחק
  15. ווהווווווווו מזל טוב!!!
    איזה כיף! איזו התרגשות!!!
    הטילדות שלך כ"כ מהממות שאני לא יכולה להפסיק להסתכל
    וכבר שמתי עין על הרימון. אמא שלי אספנית רימונים מדופלמת אבל זה הכי יפה שראיתי עד עכשיו!!!
    שיהיה המון המון הצלחה כיף והנאה
    אנחנו מאחורייך!

    נשיקות
    :)

    השבמחק
  16. יעל, המון המון בהצלחה.
    את הרי עושה דברים מקסימים, ובמגוון כל כך גדול של תחומים, אז ממאחלת לך שזה "יתפוס" גם באטסי.
    כל הכבוד על הקפיצה למים, ובאמת שיהיה בהצלחה.

    השבמחק
  17. תתחדשי ושיהיה המון בהמלחה.
    אני מ-א-ו-ד אוהבת את הדברים שאת עושה!

    השבמחק
  18. אוףףףף!!!!!
    זה כמובן צריך להיות : ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!!

    השבמחק
  19. יעל,
    טוב, הגיע הזמן שתפתחי חנות- למה רק אנחנו נהנות מהכשרון שלך, מגיע לעוד אנשים !!!!!!

    יקירה,אני מאחלת לך שתגשימי את כל שאיפותייך וזה דבר שכולנו בטוחים בו.

    ב ה צ ל ח ה!!!!!

    מאילנית

    השבמחק
  20. דמייני את אחד הקאפקייקים שלך אומר- "גאווה ישראלית!"

    את בהחלט גאווה ישראלית! כ"כ מוכשרת ואני כ"כ שמחה שפתחת את החנות על מנת שתוכלי לראות איך בכל העולם חושבים שאת מוכשרת!

    (עכשיו תעזרי לי לשכנע את גלי לפתוח חנות גם כן?)

    המון המון הצלחה!

    השבמחק
  21. כמה יופי בחנות אחת, או יותר נכון כמה יופי בנשמה יוצרת דגולה אחת!!! המון המון המון המון המון המון הצלחה יקירתי, שתפוצתך תיתפח ותגדל ותתעצם ושכול בית בעולם יתקשט ביצירותייך הנפלאות.
    בהצלחה רבה רבה רבה
    באהבה ממני
    שולי SHOULYHZO1/ חיפושולי

    השבמחק
  22. מאחלת ים של הצלחה ואני בטוחה שמאד תצליחי!!! הכל מקסים ומשגע!!!!

    השבמחק
  23. יקירתי, הכל כל כך יפה ומקסים ומטריף. מאחלת לך שהחנות תגדל ותשגשג, היצירות שלך מקסימות ויפות כל כך!!! יש כבר בתכנון כמה דברים לקנייה - מחכה לביקור בארץ (יהיה יותר קל לאסוף משם..) לסיבוב קניות אצלך :-)

    נשיקות!
    מירה

    השבמחק
  24. יקירתי, הכל כל כך יפה ומקסים ומטריף. מאחלת לך שהחנות תגדל ותשגשג, היצירות שלך מקסימות ויפות כל כך!!! יש כבר בתכנון כמה דברים לקנייה - מחכה לביקור בארץ (יהיה יותר קל לאסוף משם..) לסיבוב קניות אצלך :-)

    נשיקות!
    מירה

    השבמחק
  25. מזל טוב.
    מברוק עהק.
    שיהיה לך המון המון בהצלחה.
    כיף גדול.

    קינשסה

    השבמחק
  26. יעל,
    את כל כך (!!!) מוכשרת.
    אחת היוצרות היותר מוכשרות שפגשתי.
    אין לי ספק שתצליחי בכל אשר תפני, ואני שמחה שאת מוצאת את האומץ והכוחות לפרוס כנפיים ולהתחיל למכור.

    כל היצירות שאת מראה פה מקסימות, אבל הכי שבו את ליבי הבתים הקטנים. הם משגעים!

    קופצת לבקר בחנות.

    יעל

    השבמחק
  27. ווווווווווווהווווווו!!! מקסימה אחת! שיהיה במזל נפלא, החנות מקסימה, המלאכיות הורסות ת'בריאות (ובונות אותה מיד חזרה בעוצמות חדשות), העיצוב של הבאנר מושלם וכ"כ מתאים, והכל יושב עליך בול במקום.
    יללה, יחי המיליונים!!!
    נשיקות, ליאת.

    השבמחק
  28. מרגש ביותר, וכל הכבוד לך על ההשקעה בכל פרט ופרט, הן בעשיה והן במחשבה, התוצרים יפהפיים, ובחרת לחנות בחירות מקסימות ומדוייקות! הבובות בהשראת טילדה הורסות ביופיין, ומאחלת לך המון בהצלחה!!!
    :-)

    השבמחק
  29. כל הכבוד לך !! מזל טוב ושיהיה המון המון בהצלחה !!!!!

    השבמחק
  30. מקסים מקסים מקסים מקסים! מאחלת לך שלא תעמדי בביקושים! הכול פשוט מתוק ונהדר ועם כל כך הרבה כישרון! המון בהצלחה מוכשרת אחת.

    השבמחק
  31. ב-ה-צ-ל-ח-ה!!! :-)

    השבמחק
  32. התרגשות גדולה! שיהיה המון בהצלחה ותחשבי על החנויות הבאות - אחת לכל חומר שבו את יוצרת. לדעתי את בדרך לפתוח קניון(:

    השבמחק
  33. איזה יופי של דברים את יוצרת!
    מאחלת לך הרבה הרבה הצלחה!!!!

    השבמחק
  34. יעל, איזה יופי! מזל טוב ובהצלחה
    תתחדשי על החנות, אני מאחלת לך הרבה בהצלחה, כיף ויצירה
    את עושה דברים מהממים ועכשיו כל אחד, לא משנה איפה הוא נמצא בעולם, תהיה ההזדמנות להכיר ולקנות את הדברים שלך :)

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  35. פוסט מרגש מאוד.
    החנות משגעת, הבאנר באמת עדין ומוצלח מאוד.
    העבודות שלך עדינות ומרגשות אחת אחת. כל כך מקווה שיזכו לחשיפה שהן ראויות לה ויחטפו מהר.
    הכי מרגש, בעיני, זו התמיכה והעזרה שזכית לה מסביבתך הקרובה.
    אין אושר גדול יותר מקרובים אוהבים ומפרגנים סביבך.
    מי שמפזר טוב - מקבל בחזרה.
    ולם מגיע המון אושר והצלחה.

    חיבוק ענקי
    שרון

    השבמחק
  36. מזל טוב!!!! קולולולולו!
    שיהיה בהצלחה! :):)
    מיטל

    השבמחק
  37. יו... יקירה.
    איזו התרגשות אוחזתבי.

    אתכלכך מוכשרת וראוי שיקירואותך ואתיצירותייך גם מעבר לים
    מאחלת לך המון הצלחה ומאד מאמינה בך.
    אוהבת
    ענת.

    השבמחק
  38. קולולולולולולו תתחדשי
    ושיהיה המול בהצלחה, ועם דברים כמו שלך בטוחה שתצליחי מאדדדדד

    השבמחק
  39. וואו! בהצלחה!
    יש שם כמה וכמה שאני חומדת- אולי באמת הגיע הזמן לפנק את עצמי..
    שתהיה לך תנועה מטורפת (כמו שברור לי שתהיה) והצלחה במכירות!

    השבמחק
  40. איזה יופי!!! מזל טוב ושיהיה המווון בהצלחה

    השבמחק
  41. בשעה טובה יקרתי !ץ
    סוף סוף כל העולם יוכל להנות ולרכוש את היצירות המדהימות שלך, בהצלחה ונשיקות !ץ

    השבמחק
  42. מזל טוב יעל יקרהZ!!!!! החנות שלך מהממת, ואני !!!
    בהצלחה, מי יתן שתתרוקן במהרה, ותצטרכי להמשיך ליצור עוד הרבה דברים יפהפיים כאלהZ! :-))

    השבמחק
  43. וואוו איזה יופי של חנות!!!
    תשמעי הכל כ"כ יפה ועושה חשק לקנות הכל!!
    שיהיה המון בהצלחה!
    אהבתי מאוד את הבתים הקטנים וצלחות התכשיטים כ"כ מקורי עדין ויפה
    בהצלחה!!

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael