26 ביולי 2010

Crochet Totes-i'm hooked....

*** for an english version-please scroll down, thanks

בזמן האחרון קצת זנחתי את התפירה והסקראפ וצללתי לתוך הקרמיקה (ונהנית מכל רגע) אבל כשחברות ביקשו ארגוניות סריגה כמו שתפרתי בעבר להחלפות שונות - הכנתי מיד

האחת לשרה המקסימה עם הלב הענק (שהרבה בזכותה צללתי אני למעמקי הקרושה) הכנתי את זו

שרי, עם ידי הזהב בכל הנוגע לחרוזי מבער ותכשיטים עוצרי נשימה, ביקשה ארגונית בצבעי טורקיז

ועותי, האחת והיחידה, קיבלה אחת עם הדפסי תפוחים שכ"כ אהובים עליה

עכשיו אני רק צריכה להחליט באיזה צבעים אני רוצה להכין לעצמי..כן, כן - הסנדלר הולך יחף (-:1

בינתיים אני עדיין בהכנות ליריד קאנטרי קוטג' שייערך ב-5/6/7 לאוגוסט אצל נתנאלה: אלה חלק מהקאפקייקים שנכנסו ממש הלילה לתנור

i'm deep in ceramics for the past month or so and loving every moment - but when dear friends asked me for crochet totes as i sewed before - i jumped at the chance to sew a bit...

it was such fun ysing different fabrics and knowing it will be usefull - and now all i need is to make one for my self LOL

above are the new totes and these are the ones i did before for swaps

have a great week

yael

25 תגובות:

  1. it looks fab dear, BUT my apples are just heart-melting!!! I love it so much
    xoxo
    Thanks!!!!
    Also you need to come over and pick up ready and hot stuff from my kiln =))

    השבמחק
  2. תגידי.... כשאני אתחיל לתפור תכיני לי גם אחת??? הן כל כך יפות...
    והקאפקיייקים מדהימים! הם כל כך יפים בעיני גם שלי הגלזורה :-)

    השבמחק
  3. גם אני אוהבת את התפוחים של עותי.....הקאפקייק משהו...ממש פס ייצור פתחת. בהצלחה ענקית ביריד!!!!!

    השבמחק
  4. מקסים מקסים מקסים!! אהבתי הכל!

    השבמחק
  5. עותי-ההנאה היא שלי (-1
    גלי-ברור!
    זוהר-תודה יקירתי
    שיר-תודה רבה (-:

    השבמחק
  6. האירגוניות מהממות
    וטוב שיש תירוצים לתפור גם
    :-)
    הקאפקייקים נראים כל כך מהממים
    ואני יודעת שזה רק אמצי הדרך שלהם
    מגניב

    השבמחק
  7. הלוואי ולי היתה דקה פנויה לעשות את מה שאת מספיקה... איזה כיף לראות את העבודות שלך... המשיכי כך ונתראה בשבוע הבא!!

    השבמחק
  8. נילי-תודה יקירתי-עכשיו נחכה שיגיעו לסוף דרכם בשלום

    אפרת-תודה. העיקר שיהיה חופש קל ונעים. הכל יחכה לזמנים מאווררים יותר(-:

    השבמחק
  9. איזה יופי, איזה טוטים או טוטות.. ?
    התפוחים הורס, וברור שרעות תאהב...
    הקאפ קייקים האלה הורסים!
    נשבעת לך כאילו לתת להם ביס!!

    מחכה כבר ליריד, אני אהיה שם ראשונה!!

    השבמחק
  10. הארגוניות האלה יפיפיות, את מציגה את זה כאילו זה כל כך קל להכין אחת, סתם בהפסקת תה מהקרמיקה הכנתי איזה 3 אירוניות, ככה מהרגע להרגע ועכשיו הפסקת פיפי
    משהו את!

    השבמחק
  11. ננה-תודה מותק
    רק לא לתת ביס (הם ממש קשים....(-1

    מיכלי-הם יחסית די פשוטים להכנה (בהתחשב שכבר הכנתי כאלה 5 או שישה - אבל זו היתה אתנחתא כיפית

    השבמחק
  12. איזה יופי!
    הקאפקייקס החדשים נראים מהממים
    והארגוניות... מושלמות!!
    כולן יפות אבל הכי הכי זאת עם התפוחים.
    יאללה תתפרי גם לעצמך!
    :-)

    השבמחק
  13. אם אני מבטיחה קאפקייקס יפים כמו שלך אבל אמיתים, את תכיני לי גם טוט סריגה?:)

    השבמחק
  14. יעל,
    הם מהממים אחד אחד!
    קודם כל, אני מאוד נהנית משלי! הוא כל כך פרקטי, וכל כך נח, וכל כך שימושי!

    ושנית, כל האחרים - גם הם להתעלף!
    אוהבת את שילובי הצבעים, את הדיוק, והכל. פשוט אוהבת הכל (:

    יעל

    השבמחק
  15. וואו וואו וואו הארגוניות האלה נפלאות, כל אחת מהן במקסימותה המיוחדת...ואת - חברה נהדרת! כיף לשלושתן...
    הקאפקייקס נראים טעימים אפילו לפני שריפה, ואני מעריצה אותך על הכמויות האלה ועל הסבלנות!

    השבמחק
  16. מה עוד אני יכולה להגיד שעוד לא נאמר ???
    הטוטים מהממים, מצטרפת לרשימת ההמתנה כמו כולן, הקאפקייק פשוט עושים תאבון !!
    שיהיה בהצלחה שבוע הבא !!!

    השבמחק
  17. נראה כאילו את מתקתקת הכל בקלות.. האירגונית זה עפ"י הדרכה של ה TOTE מאיטליה?

    השבמחק
  18. בובי מתגעגעת אליך כבר

    השבמחק
  19. תענוג לבלות בבלוג שלך!

    השבמחק
  20. התיקים האלה מקסימים! אהבתי מאוד את משחק המילים בכותרת של הפוסט(:

    השבמחק
  21. מדליק ויפהפה. כתבתי עלייך בבלוג שלי
    http://www.tapuz.co.il/blog/viewEntry.asp?EntryId=1758847&r=1
    עינבלית

    השבמחק
  22. הארגוניות האלה משגעות!! הן מקסימות אחת אחת. הבדים שאת בוחרת משתלבים בצורה מקסימה!!! ואווו! התאהבתי
    והקאפקייק מעוררי תאבון :) מחכה לראות אותך ביריד :)

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  23. הארגוניות משגעות!!!! הכי אוהבת את הראשונה :):):)
    והקאפקייקס נראים כל כך יאמי!!!!

    השבמחק
  24. איזה חרוצה את! אהבתי את הכותרת :-) סלסילות הסריגה נהדרות ואני כבר מחכה לראות אותך שבוע הבא אצל נתנאלה!

    השבמחק
  25. מתי? מתי את מספיקה לעשות את כל הדברים היפים האלה?

    כמה שעות יש אצלך ביממה???ץ


    התעלפתי לי כאן

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael