3 ביולי 2010

יום הולדת ל"יותר מסתם יעל" HAPPY BIRTHDAY

*** for an english version-please scroll down, thanks


את מיכלי הכרתי במסיבת יום ההולדת לגלי ומיד התחברנו. מיכלי התגלתה, ובכל פעם מתגלית מחדש כבחורה סופר מתוקה, חברה מקסימה ומסתבר שבנוסף גם כאחות הכי קולית שיש

מה שמקסים בעיניי זה שמיכל ויעל אחותה נכנסו יחד, יותר נכון נשאבו יחד, לעולם הסקראפ בצורה כ"כ טוטאלית ומדהימה בזכות גלי כמובן ויכולות לחלוק את האהבה הזו יחד

אז ליעלי היתה יומולדת לפני שבועיים וכבר לפני חודש כמעט החליטה מיכל לארגן לה מסיבת הפתעה בסגנון עדות הסקראפ שכבר כולנו התרגלנו ונהנות מה"מסורת"1

אמנם הוחלט שלא כמנהגנו נכין במקום ספר שמן אלבום ליעל שבו כל אחת תיקח תמונה של יעל ונכין לה דף מעוצב אבל -החלטתי שמסורת זו מסורת ולכן את הדף לאלבום הכנתי כאילו הוא גם לספר שמן

מיד כשראיתי את התמונות שמיכלי סרקה בחרתי בתמונה של יעל בת שנתיים ורציתי לשלב בו את הדפים של וובסטרס שאני פשוט אוהבת וכך יצא שלפחות צד הקראפט הוא בסגנון העדין של יעל, שמאד אוהבת קווי נקיים ועדינים

גזרתי כל מיני אלמנטים מהדפים ובעזרת דבק תלת מימד שיחקתי עם הגבהים. (בדיוק כמו בקאנווס הזה)1

לצד השני, בו כתבתי לה ברכה, הוספתי קישוטון תחרה עם שכבות-

אחרי מסיבת הסקראפ ואתגר הדויילי אני ממש נהנית לשחק עם האפשרויות של הכנת הקישוטונים עם הדויילי

וכמתנה ליעל רציתי להכין לה משהו תפור - היא כ"כ אהבה את הארגונית התפורה שהכנתי לה למסרגות ועדיין לא נשאבה לעולם התפירה (זה עוד יגיע בטוח) אז הלכתי על משהו שבעיניי כ"כ נוח (ולי אישית פותר בעיות מציאת דברים בתיק העמוס שלי) - ארגונית לתיק, בצבעים של ורוד ותחרה שכ"כ מתאימים לה

אז יעל יקרה - שמחתי להיות שותפה לחגיגות שלך ומאחלת לך עוד שנים רבות של יצירה והנאה וחברות

ובנימה אישית....הנה הצצה ראשונה לחנות שלי שתעלה מחר לאויר, אחרי חבלי לידה ארוכים-עוד קצת הכנות והיא פה

My friend Yael celebrated her birthday 2 weeks ago but we gave her a surprise birthday yhis week-organised by her sister Michal (thr greatest sister you could ask for)

We each did a 20" layout with a photo of her so she got a full album of her and sewed her an organiser

hopefully by tomorrow morning i can upload my ETSY SHOP , finally (-:
have a great weekend
yael

27 תגובות:

  1. כמה שחיכיתי כבר שהדברים שלך יהיו למכירה!
    אני מאוהבת בבובות האלה:) כל כך מקורי ומלא כשרון!

    השבמחק
  2. קולולו קולולו ברכות והמון הצלחה לחנות החדשה. בהחלט הגיע הזמן.
    נרתיק המסרגות נהדר ובאמת פרקטי (בדיוק כרגע, בעודי אורזת לקראת הנסיעה ללונדון, אני ממש מצטערת שאין לי כזה למכחולים שלי|).והעמוד, אח... לוובסטרס יש דפים מנצחים והדוילי הורוד מקפיץ ומייפה עוד יותר.

    השבמחק
  3. בהצלחה לחנות החדשה...

    הארגונית תפירה יצאה מקסימה.. גם אני צריכה משהו למסרגות שלי.. יש לך הדרכה?

    השבמחק
  4. עבודות מדהימות
    הדף עם השכבות מהמםםםם
    ממש בטעם שלי.

    הארגונית כל כך יפה ומיוחדת

    מזל טוב ובהצלחה בחנות-אני בטוחה שתצליחי העבודות שלך נדירות

    השבמחק
  5. איזה מרגשת את....את מקסימה ואני כל כך שמחה שהכרתי אותך!!!!
    בהצלחה בחנות, אני בטוחה שזה יהיה להיט!
    אוהבת אותך!!

    השבמחק
  6. יעל את מוכשרת בטירוף ובכל פעם אני מגלה עוד ועוד תחום שאת נוגעת בו ונהיה ממש זהב!!!
    המון בהצלחה! למרות שאיכשהו נראה לי שאת לא זקוקה לה עם כזה כשרון.
    כיף, כיף, כי למי שבסביבתך ואני דעיין מחכה לחנות הממתקים או לסטודיו התפירה, אל דאגה אני אדם סבלני מאד.
    מקווה שניפגש בקרוב כי את ממש מקור השראה!!!
    דולעלמה

    השבמחק
  7. הו! בשעה טובה!!
    באמת תהיתי הכיצד אין לך עדיין חנות! המון בהצלחה...(וחשבתי שרק לי לוקח זמן להגיע למצב של פתיחת החנות)

    השבמחק
  8. וואו וואו כמה בפוסט אחד.....הכל משגע בסגנון הייחודי שלך יש שם כמה דברים בחנות שממש אהבתי, מחכה להצצה המלאה....כמובן מאחלת שוב את כל ההצלחה שבעולם!!!! ושוב - הכל מקסים, מתי את מספיקה הכל?????

    השבמחק
  9. המוצרים של החנות נראים מדהים!! שיהיה המון בהצלחה. כמה מרגש!!
    ותודה רבה על ההצבעה בתחרות !!!

    השבמחק
  10. יעל,

    איזה כישרון. יש תחום שאת לא נוגעת בו???

    הדף שלי - מושלם! אין מילים אחרות לתאר אותו. ואנימאוד מאוד אוהבת גם את הצד האחורי.

    המתנה שלי - אין דברים כאלה!!! היא יפהיפיה. בחירת הבדים שלך שוב פעם מושלמת. שני הבדים שבחרת פשוט תפורים עלי. בדיוק, אבל בדיוק, הטעם שלי! הרעיון מהמם והביצוע נפלא!!! אני כל פעם נפעמת מול עבודות התפירה שלך.

    מברוק על החנות החדשה באטסי! בטוחה שתעשי חיל. קופצת לראות.

    יעל

    השבמחק
  11. כמה כישרון בבחורה אחת! טפו טפו טפו. המון המון המון בהצלחה עם החנות-מקווה שלא תעמדי בקצב הביקוש!

    השבמחק
  12. המתנות שהכנת ליעל מושלמות ואני מחכה לחנות שלך שתעלה לאויר! איזו התרגשות!

    השבמחק
  13. עבודות מקסימות והמון המון המון בהצלחה עם החנות!!

    השבמחק
  14. המתנות ליעל נהדרות, הכל עם הטאצ' המיוחד שלך. בהצלחה שחנות החדשה!!!
    דפי.

    השבמחק
  15. יעל, הדף מקסים ! וגם הארגונית.. כמובן מיששתי אותה וליטפתי והזלתי ריר...

    שיהיה המון בהצלחה עם החנות...!!!

    השבמחק
  16. כל כך יפה ומלא מחשבה
    המתנות שלך תמיד נפלאות
    והטיזר לחנות בהחלט בהחלט נראה מבטיח
    שיהיה המון בהצלחה
    נילי

    השבמחק
  17. העמוד שעשית ממש מהמם ומתאים לתמונה!
    והארגונית - משגעת!!! אני ממש מאוהבת בה!
    בהצלחה עם החנות :) נראה ממש מבטיח :):)

    השבמחק
  18. אני אתחיל מהסוף - התוצרים לחנות פשוט מרהיבים ביופיים! מאחלת לך הצלחה גדולה, הפסלים האלה יחידים במינם!
    דף הסקראפ ליעלי יפהפה ורומנטי, וקישוט הדוילי מתוק להפליא...
    הארכגונית לתיק היא גם רעיון נפלא, וגם הביצוע שלה מהמם - ראיתי ומיששתי כידוע...קשה לראות כאן שהשתמשת בבדים כל כך ענוגים - את נדיבה ומקסימה :-)

    השבמחק
  19. הופה!!!... איזה כיף, חנות של הפתעות שלך!!!
    מאחלת המון איחולים לפתיחת החנות, (מחכה לפתיחה חגיגית!!)

    תקראי לי לעזור לך לארוז את מיליוני החבילות לאלפי ההזמנות שתקבלי!!(טפו, טפו, חמסה, חמסה... מעוצבת כמובן....)
    נשיקות,

    השבמחק
  20. אחרי שפע הברכות שקיבלת מכל הבנות כאן אין הרבה מה לאמר חוץ מאת המובן מאליו, שיהיה לך המון המון המון בהצלחה עם פתיחת החנות. אני צופה התחלה של משהו חדש וקסום. אם יש מישהי שמגיע לה את זו את ואני מאחלת לך כל טוב.

    השבמחק
  21. יש!!!
    אז את רושמת???
    אני רוצה את הטילדות בבורוד ותכלת... ואולי גם אחת בירקרק...

    יא מהממת אחת, כמה חיכיתי!!
    בשבילך פיניתי את כל המדפים אצל תובל בחדר!!

    והמתנה ליעל... רק בשביל לקבל ממך מתנות כאלה, שווה לי להתחיל ללמוד סריגה!!

    השבמחק
  22. תגידי, את גם ישנה לפעמים ?
    מתי, לעזאזל, את מספיקה כל כך הרבה? והכל תמיד כל כך מוקפד ועשוי בטוב טעם.
    המתנות משגעות אחת אחת.
    היצירות שלך בדרך לחנות מעלפות לחלוטין.
    מאחלת לך שיחטפו מהר וש"תאלצי" להכין עוד הרבה.

    השבמחק
  23. הדף מקסים! משני צדדיו,
    והארגונית הזו פשוט מדהימה! הבד הלבן הורסססס!

    השבמחק
  24. ואיך לא אמרתי כלום על החנות???
    בשעה טובה, איזה כיף! ויםםםםם של הצלחה!!!!!!
    נשיקות!

    השבמחק
  25. האירגונית מקסימה והדף גם
    וגם יעלי בת השנתיים משגית...
    שייה בהצלחהעםהחנות חדשה.
    אני מחזיקה לך אצבעות ומאד מאמינה בך.

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael