17 ביולי 2010

a fun day in the sun

*** for an english version-please scroll down, thanks

סוף השבוע העמוס שלי החל בחמישי בערב עם פתיחת התערוכה של חוג הפיסול (שהיתה מרגשת מאד) -מבטיחה תמונות מיד כשתסתיים...לאחר מכן היתה מסיבת יום ההולדת של הגריטה - היה כיף גדול: חבורת בנות, באווירה פסטורלית, עם יצירה כיפית, אוכל נהדר עד השעות הקטנות של הלילה - תמונות בטח יהיו בקרוב אבל בהזדמנות זו שוב שולחת מזל טוב חם ודביק להגר המקסימה

ואז הגיע שישי....ואיתו התרגשות חדשה לקראת יריד הקולאז' סייל שיתקיים אצל נתנאלה לכבוד חגיגות יום ההולדת שלה.

במסגרת כל הדברים החדשים שאני חווה בזמן האחרון הרגשתי שזו גם הזדמנות נהדרת להצטרף ליריד (שרק מההצצות עושות חשק שכבר יגיע (ובהזדמנות זו תודה ענקית ל- קרן שביט על ההזדמנות ובעיקר לנתנאלה על כל הפושים הקטנים (-:1

לאט אני גם לומדת לקבל ביקורת, בין אם טובה ובין אם בונה - דבר שגורם לי לבדוק את עצמי ולנסות לשפר דברים - במיוחד בתחומים שחדשים לי

אז קיבלתי את ההערות שניתנו לי על הצילומים של בובות הטילדה שהעלתי לחנות ושחסרו קצת סטיילניג (במיוחד בהתחשב שאור יום יחיד שאני יכולה לצלם הוא שישי או שבת ובד"כ צילמתי על מדף בבית) וזה הידהד בראשי כל הלילה ומי שמכיר אותי כבר יודע שאני לא בדיוק ידועה בדחיית סיפוקים ואתגרים חדשים ממריצים אותי מאד וכך יצא שלאחר שעות שינה מעטות קמתי בבוקר עם רצון עז לנסות ולראות איך אפשר לשפר את מצבת התמונות של הטילדות והקאפקייקים

חמושה במצלמה המקצועית של אחי וידע מאד בסיסי עדיין בתפעול כל הפונקציות שלה (דנדושה-ממתינה בקוצר רוח לסדנאות שלאחר הלידה, פליז)תכננתי לצלם בפארק שליד הבניין שלי...אבל האמת, קצת התפדחתי אז קפצתי על הרעיון שאחיינים שלי בחופש כרגע ונחתתי אצלם בבית לפוטושוט ספונטני.

אני לא אכביר במילים אבל רק אציין שלאט לאט נפתחתי לרעיון של צילום במקומות שלא ממש חשבתי עליהם, התנסות בפונקציות שונות של צילום ובעיקר התאהבות מחדש בבובות האלו

גיסתי עזרה עם כל מיני הארות ועיצות, אחי עם תמיכה טכנית ועין טובה ואפילו אחיינים שלי השתתפו בחגיגה, עם עזרה בסטיילינג, רעיונות מגניבים למקומות ועזרים ובעיקר התלהבות שלהם, שתמיד מחממת לי את הלב

והבטחתי קאפקייקים גם.. אז הנה החדשים, היישר מהתנור (תודה עותי 3>)1

אז מה אתן אומרות - שווה להקשיב , ולהפנים, לא?1
שתהיה שבת נפלאה

this has been (and still is) a very busy weekend, very exciting and with a lot of new things happening

i'm participating in an exhibition of the sculpting workshop-celebrating the end of year - promise photos tomorrow - following a dear friend's birthday party and friday morning was so much fun.

i tried (following a friends advise) a new perspective for photographing my tida dolls and ceramic cupcakes - up until now i took the photos on a shelf at my home bur yesterday i used my brother's camera (an amazing one) and their house and garden to take new photos for my shop



my brother and sister in law helped a lot and even my nephew and niece joined in the fun

and my new cupcakes, straight from the kiln

so what do you say -sometimes it's good to hear and accept advice ...i sure do (-:

36 תגובות:

  1. יעל,
    הצילומים החדשים מקסימים.
    אין ספק שעשית שדרוג

    מיכל

    השבמחק
  2. הכל נראה מקסים! תתחדשי ובהצלחה!

    השבמחק
  3. טוב, עכשיו את באמת טובה בהכל...
    היה כיף איתך כרגיל, מצפה ומחכה לראשון.

    השבמחק
  4. נתחיל מברכות על השתתפותך ביריד של נתנאלה! המון בהצלחה!!

    לגבי התמונות, זה משגע!! זה שדרוג ענק!
    במסגרת ההכנות שלי לקראת פתיחת חנות באטסי אני קוראת כמעט כל מה שהם כותבים שם, במיוחד לגבי צילום העבודות והצגתן...וחלק מהטיפים שלהם היו לצלם את המוצרים בלוקיישנים מעניינים, להציג את המוצר כשהוא "בשימוש" ו/או להציג אותו כחלק ממכלול של מוצרים כי זה גורם לרצות לקנות אותו יחד עם מוצר נוסף שבתמונה...
    לא יודעת אם קראת את זה, אבל בתמונות האלו זה בהחלט מיושם! התמונה הקבוצתית ממש עושה חשק לקנות את כל הבובות ולהניח אותן בקבוצה...התמונות הממחישות מקומות שונים בהן ניתן להניח את הבובות עוזרות לקונה הפוטנציאלי למצוא להן מקום גם אם חשב שאין לו כזה בבית (אבל יש אולי בגינה) וכו'...ובעיקר, התמונות נותנות רעיונות למי שאהב את הבובות והקאפקייק אבל לא היה בטוח מה יש לו לעשות בהם...לפחות בתחושה שלי, סשן התמונות הזה הקפיץ את אפשרויות המכירה שלך :-)
    ובקיצור, שאפו!

    השבמחק
  5. יעל, התמונות משגעות!!! אני במיוחד אוהבת אותן יושבות ומרכלות בזוגות או בשלשות...
    הבובות האלה פשוט גאוניות!!!!
    שיהיה סופ"ש נעים.

    השבמחק
  6. מיכל, ליאת - תודה (-:

    עופרה - תודה, נתראה

    עדיה-למרות שקראתי, לי נראה היה אידאלי על מדף (מראה עד כמה אני מבינה, אהה?) ואכן כשיצאתי למרחב חדש פתטום גיליתי אפשרויות אינסוף ש"קראו לי" - תודה ובהצלחה גם לך

    אורית-תודה וסופ"ש נעים גם לך

    השבמחק
  7. יעלי זה נהדר, את כל כך צודקת זה הרבה יותר יפה ככה, אפילו לא שמתי לב להבדל עד ששינית את זה וזה כל כך יותר מגרה ככה
    שיהיה בהצלחה ביריד, אני בטוחה שיהיה משגע עם מהדברים שלך שם :)

    השבמחק
  8. תודה מיכלי-איזה כיף לשמוע

    השבמחק
  9. יעלי,
    כמה שהן מקסימות!!!! ובצילומים האלה אפילו יותר!!!
    והקאפקייקים מתוקים מתוקים!
    כל הכבוד על היריד, מקווה שזו תהיה קפיצת דרך משמעותית!!! גאה בך! וים של הצלחה!!!!

    השבמחק
  10. לא ברור לי למה את ערה כל כך מוקדם בשבת.
    עכשיו, אפשר לעבור הלאה- התמונות משגעות! משגעות!
    זה רק מוכיח שכל אחת מסוגלת לבד לעשות הכל!
    [כל אחת יצירתית כמובן]
    העבודות מטריפות, והצילומים רק הפכו אותם ליותר משגעים!!

    השבמחק
  11. תמונות נהדרות!
    הבובות כולן בשורה נראות כמו במפגש התאווררות בשמש =))

    והקאפקייקס??? פשוט מתיקות אדירה!!!!!!
    איך היה במכירה??? ספרי עוד חוויות משם!!!

    השבמחק
  12. גלי, תודה מותק
    תמרי-לי דיגדג להכין עוד כמה דברים
    אבל מה את עושה ערה בשבת כ"כ מוקדם

    עותי-אוטוטו יוצאת לתערוכה שוב - היה כיף ומרגש (-:

    השבמחק
  13. יעלי התמונות מקסימות!!
    ממש עושה חשק (מזל שיש לי קאפקייק משלי :-))
    הליין המנוקד משגע והמתילדות שלך (:-)) מקסימות
    חח
    תודה שבאת מותק
    עוד מעט מעלה פוסט מתנות

    השבמחק
  14. יעל ראשית אני מאחלת לך בהצלחה!
    אני בטוחה שתחזרי בידיים ריקות מהיריד המושקע שנ מארגנת.
    הפסלים שאת מכינה מטריפים
    ואני כבר זוממת על קאפקייקס!

    קרנושי

    השבמחק
  15. WOW
    הצילומים החדשים כל כך מקסימים
    וזה בהחלט מתאים נורא למתילדות האלה
    ;-)
    הן נראות כל כך קסומות ומתוקות בלוקיישנים החדשים
    וזה מוסיף המון לראות כמה הן יפות בזוגות או קבוצות
    כל הכבוד
    והמון המון בהצלחה
    ביריד ובכלל
    נילי

    השבמחק
  16. היי יעל
    העבודות שלך מקסימות והצילומים נהדרים ומוסיפים אוירה לענין.
    בהצלחה ביריד ובטח ניפגש שם
    עינת

    השבמחק
  17. יעלי,
    אני כבר כותבת את השורה הראשונה כמה פעמים ומוחקת כי אני לא יודעת איך לכתוב כמה אני שמחה בשבילך.
    כמה את כשרונית, כמה אני אוהבת את העבודות שלך.
    ביקרתי גם בחנות שלך באטסי.
    אני מאחלת לך רק לנסוק למעלה ולהצליח בכל מה שאת עושה כי את עושה את זה הכי טוב שאפשר.
    המון בהצלחה
    לימור

    השבמחק
  18. וואו תמונות מהממות!! איזה שדרוג! במיוחד סדרת התמונות של הטילדות על הקופסת עץ ומאחורה עציץ ורדים מקסים, הסדרה הזו נראית ממש מקצועית!!
    אהבתי גם את הצילום הקבוצתי של הקאפקייקס זה גרם לי לרצות לפתוח אוסף קאפקייקס קטן :)

    השבמחק
  19. יעל, איזה יופי של צילומים... מה יהי אחרי הסדנא??, שגם אני מחכה לה... בכל מקרה אם לא אלד עד אז- מצפה מאוד לראות אותך ביריד. היצירות שלך נהדרות.

    השבמחק
  20. יעלי מקסימה,איזה שידרוג של תמונות ומיקומים (חלק מהכישרון שלך בכל מה שאת נוגעת ),מאד אהבתי
    והבובות שלך מהממות

    השבמחק
  21. יעל, התמונות נהדרות! שיפור עצום.
    הבובות נראות פה במיטבן (:
    מצלמה יכולה להיות סוג של התמכרות (:
    בהצלחה בסופ"ש אצל נתנאלה.
    יעל

    השבמחק
  22. כמה שאת מקסימה עם הכנות שלך...מקסימה ממש כמו הבובות האלה, והקפקייקס, וכעת אפשר לומר גם - הצילומים הנפלאים! כל כך מגיעה לך הפריצה הזאת החוצה, מה שאת עושה הוא יחיד ומיוחד ואין עליך!
    המון בהצלחה!
    אוהבת אותך!

    השבמחק
  23. איזה שינוי ! (לא שמקודם היה גרוע), אבל עכשיו, ככה בחוץ, הן ממש מספרות סיפור :-)
    נראות כמו חבורה של נשים מפטפטות :-)
    מקסימות !
    וגם הקאפקייקס ! עושה לי תאבון !!

    בהצלחה בחנות וגם ביריד !!!
    נשיקות :-)

    השבמחק
  24. איזה שדרוג משובח יקירתי!!! התמונות מהממות, בעיקר אהבתי את הללו שהן יושבות על אבן. כ"כ מושלם. והבובות... יא אלללה! מושלמות. יפיפיות. לדעתי את צריכה ליצור קשר עם גברת טונקס, כדי שהיא תגיד לך טנקס, ותתן לך איזה מיליון דולר כדי שתייצרי עבורה או משהו.
    מקסים מקסים מקסים. נשיקות, ואני מקווה להתראות איתך אצל נתנאלה... (:

    השבמחק
  25. איזה שדרוג משובח יקירתי!!! התמונות מהממות, בעיקר אהבתי את הללו שהן יושבות על אבן. כ"כ מושלם. והבובות... יא אלללה! מושלמות. יפיפיות. לדעתי את צריכה ליצור קשר עם גברת טונקס, כדי שהיא תגיד לך טנקס, ותתן לך איזה מיליון דולר כדי שתייצרי עבורה או משהו.
    מקסים מקסים מקסים. נשיקות, ואני מקווה להתראות איתך אצל נתנאלה... (:

    השבמחק
  26. אין על רוח ההתלהבות שלך שלוקחת אותך למקומות גבוהים יותר ויותר. בהצלחה רבה ביריד!

    השבמחק
  27. וואו... אם לפני זה חשבתי שהן יפות עכשיו אני חושבת שהן מהממות1
    מדהים כמה שהצילום "מוכר" אותן טוב יותר!
    צפי להזמנות רבות!

    השבמחק
  28. יעל הכל כל כך יפה וכל כך בטוב טעם כפי שאת תמיד עושה ואין ספק שהצילומים מוסיפים עוד המון
    מחזיקה לך אצבעות - שיהיה בהצלחה
    מיכל

    השבמחק
  29. ברכות על ההשתתפות ביריד - ככ מרגש!!! (כמובן שנתראה שם

    השדרוג של הצילומים כה מורגש, לא שקודם הבובות היו 'יפות פחות', אלא שכעת התמונות עושות עימן חסד אמיתי:-)..

    נפלא! פשוט נפלא!

    השבמחק
  30. השדרוג תמונות פשוט מקסים ביותר, מראה את היופי והעדינות של הטילדות שלך באור רך יותר ויפה יותר. הכי אהבתי את הטילדה על הקופסאת עץ עם הפרחים מאחוריה, כל כך יפה. והקאפקייקס שלך, יאממייייי... יש לי עוד רעיון, יש את הצלחות קומות האלו שמגישים בהם עוגיות או מגש על רגל של עוגה, יכול להיות נהדר לקאפקייקס שלך :-)
    נשיקות ובהצלחה ביריד, מירה

    השבמחק
  31. Love love everything you do!!!
    Of course you had to listen I think it realy upgraded your photos and made them sale-able!!!!
    Iw ish tones of luck that you deserve!!!!
    XXX
    Zohar

    השבמחק
  32. יעל התמונות האלה משגעות. לא יאומן , איזה הבדל!
    הקאפקייק - משגעים! הכל נראה נפלא
    איזה כיף שגם את הולכת להיות חלק מהיריד הנפלא אצל נתנאלה - בהצלחה! ונתראה שם :)

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  33. איזה יופי של מוצרים יש לך , מקסים מקסים , אין ספק שהתמונות משדרגות הכל ,אין כמו תמונה שהרי היא שווה אלף מילים ,שיהיה לך בהצלחה אצל נתנאלה ברחובות .

    השבמחק
  34. תמונות ממש יפות. אני הכי אוהבת תמונות כאלו בתוך דשא או שיח, כמו שצילמת כאן.
    בהצלחה במכירה!

    השבמחק
  35. אני תמיד בעד ביקורת או הערות /הארות בונות. לדעתי הצילומים החדשים מוספים הרבה חן ואופי לעבודות המושלמות שלך. מאחלת לך שפע של הצלחה .
    שולי

    SHOULYHZO1

    השבמחק
  36. התמונות האלה ממש יאמי יאמי.

    נותנות כבוד גדול ליצירות שלך.

    בהצלחה באטסי וביריד ובכלל

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael