20 ביוני 2012

....איך הכל התחיל

אומרים שהרעיונות הכי טובים נובעים מצורך אישי? למדתי אישית עד כמה זה נכון !!!

הפרקט שלי שימש אותי נאמנה...עליו צילמתי כל מיני פרוייקטים בשנה האחרונה:  החל מפרוייקטים של תפירה..




צילמתי עליו פרוייקטים של סקראפ...







 ואפילו את האאוטפיטים שלי לפעמים צילמתי עליו....

 כשרציתי לצלם את צילומי האוכל להנאתי התחלתי על מפה (מהממת של גרינגייט)...


 ואז על תחתיות בד של גרינגייט (כן אני מאוהבת בהם!!!)



ובשלב מסויים התחלתי לצלם על קרש הפרקט הספייר שהיה לי...





מקרונים שהכנתי

אבל אז התחיל להימאס לי...כמה אפשר לראות את אותה תחתית, ולא משנה עד כמה עומק שדה וטשטוש יהיה...אני עדיין יודעת שזה אותו רקע (-:

אז צילמתי על הארונית המהממת שרכשתי מתמי (גרינגייט) בגאראז' סייל האחרון


אבל בזאת נגמרו לי הטקסטורות המעניינות..מה גם שלא היה מצב שאני מתחילה לאחסן לא בדירה ואפילו לא במחסן פלטות של עץ (ולא משנה עד כמה הן מהממות)

לפני כחודש במהלך ההכנות לפתיחת לופט האירועים של גיסתי  צילמתי המון תמונות במקום (שעוד אשתף) אבל עלה צורך לחיפוי של דלת פלדה כעורה. צילמתי את חיפוי האבנים על הקיר הסמוך והדפסתי על ויניל, שהודבק על קאפה.



באותו הרגע נפל האסימון.!!!!

היות ואני ממילא מסתובבת תמיד עם המצלמה עליי ובמהלך השנים צילמתי המון טקסטורות, מכל הבא ליד, החלטתי להשתמש בכך. גם העסק ממוקם במסנה שכולו חיפויים שונים של עץ (מי ששכר לפנינו את המקום היה מפעל לייבוא כל סוגי העצים).

כשיש עסק של שילוט ויש צילומים והכל נגיש...כל מה שצריך לעשות זה רק למצוא את הפתרון...הדפסתי לעצמי כמה וכמה טקסטורות של עץ בגדלים שונים כדי לנסות ולראות מה מתאים...והגיוון מצא חן בעיניי!!!

ככה זה התחיל...






סיפרתי לחברות,, די כבדרך אגב,  והן התלהבו ואני הייתי מרוצה מהרעיון והפתרון שמצאתי לעצמי (הרעיון עדיין לא הבשיל לכדי מוצר עד שיחה עם הילה ושרון בנפרד שהתחלתי להפנים באמת).

בשבוע שעבר בערב הרמתי טלפון לנתנאלה ושאלתי אם נראה לה שזה יילך בתור מוצר ביריד...שתיקה של שניה ואז...ברור!!!

את שישי ושבת העברתי בנסיונות צילום על מגוון הרקעים שצימצמתי (ובחיי שהיה קשה לצמצם) ובראשון התחלתי להדפיס. ההיענות מהפייסבוק ומהפוסט אצל נתנאלה היתה פנומנלית והתחלתי את ההכנות בקצב

בשלישי בצהריים הובהל אבא שלי לניתוח להשתלת קוצב לב ואני, שחשבתי שעולמי חרב ) כבר שלחתי לנתנאלה מסר שאני לא משתתפת, הראש שלי ממש לא היה בזה וזה היה הדבר האחרון שרציתי להתעסק בו.

תודה לאל הניתוח עבר בהצלחה, אבא שלי, כמו אלוף, חזר למחרת בצהריים לעבודה (זה בגנים שלנו השגעון הזה לעבוד ולהתמסר למה שאנחנו כ"כ אוהבים) וכל המשפחה נרתמה למשימה (כי עם כל הקושי שיש בעסק משפחתי..זו גם הגדולה שלו)
להגיד לכם שישנתי במהלך השבוע? אני אשקר אבל תחושת הסיפוק מהפידבקים, עוד לפני שאנשים רכשו את המוצר, היתה משכרת ומילאה אותי אדרנלין

בלילה שלפני היריד עוד צילמתי הכי בסיסי את הרקעים עם מוצרים עליהם, בשביל שתוכל להתקבל התחושה אצל המתעניינים כיצד זה נראה... זה למשל רקע שצילמתי והוספתי ממש ברגע האחרון..ותודה לחגית (-:







וכך זה נראה לפני טיפול בתמונה ...ממש "לא נגענו" (-:


 



עד הדקה ה-90 עוד חתכנו, ארזנו ובשעות אחה"צ התייצבתי בבית ילדים.קום למכירה...עייפה אך מרוצה!

לצלם לא צילמתי אפילו תמונה אחת לאורך כל היריד (אבל עשיתי כמה קניות שוות בהפוגות) ובהזדמנות זו רוצה להודות לכל מי שהגיעה, פירגנה, קנתה, נתנה רעיונות להמשך - אין לכן מושג עד כמה שימחתן אותי בתגובות שלכן ובפידבקים החיוביים...נתתן לי המון

תודה לנתנאלה שכמו תמיד מאמינה, נותנת עצה ותמיכה ומפרגנת, מכל הלב כשברור שטובתי עומדת מול עיניה.
תודה לדנה ישראלי, שהסמסים שלה מיד לאחר פרסום הפוסט של נתנאלה היו אלו שהבהירו לי שיש לי מוצר מעולה
תודה להילה על העצות המועילות והתמיכה ..תמיד
תודה לחברות שפירגנו ומפרגנות מכל הלב ותודה עיקרית והכי חשובה - למשפחה המדהימה שלי שכשצריך (וגם כשלא) נמצאת שם תמיד...בשבילי


את הרקעים ניתן לרכוש כסט של 10 יחידות בגודל 50 ס"מ* 50 ס"מ (כל רקע) בחנות שלי במרמלדה... http://market.marmelada.co.il/products/27507 ׁ(מצטערת, אבל כרגע אין אפשרות לרכוש אותם כבודדים).

ניתן גם להדפיס ברוחב של 1מ' על מטר רץ בכל אחת מהדוגמאות (כפי שניתן לראות אצל הדר)-אפשר לפנות אליי במייל עם פרטים של מה שאתם מעוניינים



והנה גם קולאז' צילומים שהדר צילמה של כל הקניות השוות שלה מהמכירה של נתנאלה, כולן על הרקעים מהסט (הדרי תודה שוב על הפירגון 


והיום היה לי כיף (כמו תמיד) לקרוא את הפוסט של קרן (פרפרים) בסופו היא כבר השתמשה בסט שרכשה ביריד...

כאן יש קישור לאלבום בפייסבוק של תמונות שצילמו בנות שקנו את הסט...אעדכן אותו כל הזמן אז...שתפו אותי - אתן לא מבינות כמה אני מאושרת לראות את השימוש שלכם ברקעים הללו (-:

שיהיה שבוע קל וקריר (-:
יעל


60 תגובות:

  1. גאוניות לשמה, את פשוט מדהימה בחשיבה היצירתית שלך ועוד לגלות שהכל תמונות שלך, אז שאפו.
    בהצלחה יקירתי, למרות שלא נראה לי שחסרה לך.

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מסרבים לאיחולים שכאלו...תודה יקירתי 3>

      מחק
  2. אין ספק שזה רעיון מעולה!! וכמובן ביצוע מצוין.
    אהבתי מאוד את הרקעים שבחרת, את הגיוון ואת התוצאות הסופיות.
    מקסים מקסים מקווה שימשיך להיחטף!
    והרבה בריאותך לאביך.

    השבמחק
  3. בובי, היה כייף לראות אותך וקודם כל בריאות לאבא שלך!!!
    המוצר שלך גאוני ואז שסיפרת לי עליו לא חשבתי עד כמה זה יפה..את פשוט מוכשרת בובה!

    השבמחק
  4. רעיון פשוט ענק! וזה נראה מצוין!!

    החלמה מלאה לאבא שלך :-)

    מיכל

    השבמחק
  5. הפוסט ריגש אותי. השתלשלות הארועים, אוסף התמונות הנפלאות go היצירות שלך,הפרגון והצלחה שכל כך מגיעים לך.
    שימשיך כך!
    המון בריאות לאביך.
    חייבות להפגש,
    נשיקות
    שרון

    השבמחק
  6. וואו. יעלי לרגע לא ראיתי עליך את העומס ביריד, את תמיד חייכנית וכל כך לבבית. בהחלט מוצר מצוין\ מאחלת בריאות לאביך ולך חיבוק גדול. יפעת קייטס

    השבמחק
  7. באמת להיט, כל הכבוד לך מוכשרת! זה באמת מוצר מעולה ומגיע לך את כל הפירגון והאהבה!!!
    הצילומים נהדרים והרקעים יפייפיים!

    השבמחק
  8. מקסים לגמרי לגמרי! רעיון נהדר וביצוע סופר דופר. והכי חשוב-בריאות לאבא שלך.

    השבמחק
  9. היי יעל. אילן ואני אמרנו פה אחד שהרעיון גאוני !!! שנינו קראנו מהופנטים את הפוסט והסטארט אפ שלך. המון בריאות לאביך וכל הכבוד לך על הנחישות והכוחות.
    נ.ב הצילומים שלך מקסימים וניכרת דרכם ההנאה שלך לצלם.

    השבמחק
  10. איזה כיף לחלוק את רעיוניתך, ואני מאושרת לאחוז בידי סט....ומחכה להמשך...

    השבמחק
  11. איך אני אוהבת לקרוא פוסטים כאלה. ממש מעורר השראה. והמוצר - פצצה!מתי את מתחילה לשווק לחו"ל? אני כבר רואה הצלחה באופק...

    השבמחק
  12. יקירתי,
    קודם כל המון בריאות לאבא שלך!!!
    הפוסט הזה עמוס בעבודות מופלאות שלך, תענוג לעייניים
    והרקעים האלה זה שוס אדיר, שיחקת אותה בגדול!
    המון בהצלחה מותק!
    מתי מתראות?

    השבמחק
  13. המוצר הזה הוא גאוני בכל קנה מידה!!!!!

    השבמחק
  14. יפתי הגאונה והמוכשרת עד מאד.
    מי אם לא לך מגיע הפרגון, ההצלחה והאהבה?
    אכן בגנים שלכם השגעון והאנרגיות המופלאות האלו...

    הבנתי שחודש המלאי. מעולה.
    תציצי גם אצלי בבלוג.....
    הילה

    השבמחק
  15. רעיון מעולה שמאחוריו חשיבה יצירתית, כל הכבוד על היוזמה.
    אני בעד מכירה גם בבודדים, תחשבי על זה.

    השבמחק
  16. כל הכבוד לך!!!! באמת רקעים נפלאים!

    השבמחק
  17. אוי בובי, לא היה לי מוג לגבי אבא שלך, הייתי כל כך שקועה בעצמי )-:
    שמחה לשמוע שעבר בשלום ושהוא מיד חזר לעבודה, שימשיך כך!
    והרקעים אלה משדרגים כל מוצר שמצולם עליהם, מדהים עד כמה הרקע יכול להשפיע על המוצר המצולם!!!

    השבמחק
  18. כפי שכבר אמרתי, רעיון מעולה. לגמרי שוקלת לבקש מבועז שיסחוב סט כזה בשבילי בדרך חזרה מהארץ :) וגודל סופר שימושי לאנשים יצירתיים מכל הסוגים.

    השבמחק
  19. איזה מגניב לקרוא את הפוסט!!! החיפוי של הדלת הכעורה מ-ה-מ-ם-! רעיון ענק!

    השבמחק
  20. זה רעיון ג-א-ו-נ-י
    ואת פשוט מופלאה, באמת

    השבמחק
  21. זה מדהים!!!! ואיזה מדליק שהפכת את הפרקט שלי לרקע!! מקווה להיכנס לגלריה שלך עם תמונות משלי ממש בקרוב, ומאחלת לך עוד המון מכירות, מגיע לך! :-))

    השבמחק
  22. קודם כל בריאות לאבא!
    הרעיון גאוני וממש שווהה,
    אני בסוף אתפתה ואקנה לי גם.
    את מוכשרת ומופלאה, אני מחכה לרעיון הבא!!!

    השבמחק
  23. אדירה!! אדירה !! אדירה !!!

    המצאת פתרון של קסם כמעט לכל הצלמניות ואלה שבדרך. אלופה כבר אמרתי?

    נשיקות וחיבוק:-)

    השבמחק
  24. גאונות! ותודה אישית מבעלי שנשבר לו כבר לגמרי ממשטחי העץ שלי בכל מקום!!!

    השבמחק
  25. את מדהימה. אני באמת באמת מעריצה אותך!!!!!
    נילי ח

    השבמחק
  26. מוצר גאוני לכל הדעות! גם אני בעלים של אריזה כזו בשמחה רבה, מקווה רק שעוד יצא לי לצלם כי בקצב הזה שאני לא עושה ולא מבשלת כלום לא אגיע רחוק :-))

    השבמחק
  27. זה הסטארט=אפ של השנה!
    והכי חשוב יותר מהכל - רק בריאות!

    השבמחק
  28. הכי חשוב כמובן שאבא שלך בסדר. והמוצר להיט! שיחקת אותה בענק. בהצלחה (:

    השבמחק
  29. לפני הכל, שמחה שאבא שלך בסדר! מכירה את הפחדים האלה היטב...
    וכרגיל, הראש היצירתי שלך ניצח שוב והמציא לנו יופי של מוצר!! גאוני . מסוג ה "איך לא חשבו על זה עד עכשיו"....
    מחכה אולי אפשר יהיה בעתיד לקנות בבודדים או שאמצא חברה שתתחלק איתי.
    בכל אופן, בהצלחה גדולה!אין כמוך!♥

    השבמחק
  30. אכן מוצר גאוני, יש לי בבית פרקט שיכול מאוד להתאים גם כן (אם תרצי לצלם)
    האם אפשר לשנות את המטרה של הרקעים ולהדביק אותם על דלתות עץ כמו טפט? אני רוצה לחדש את הדלתות בבית.
    אשמח לעדכון :)
    יפעה

    השבמחק
  31. איך שיר נולד... כמו הצחוק!
    את פשוט נפלאה. קו המחשבה שלך מקורי ומיוחד במינו, וכל פעם את מפתיעה עם איזה עולם חדש. היה כיף לקרוא על אחורי הקלעים של התהליך וגם להזכר בתמונות שצילמת מכל מיני תקופות ויצירות. המוצר נפלא, וצילומי המשטחים יפהפיים!

    השבמחק
  32. הכל מתחיל ונגמר בסופו של דבר בכשרון יצירתי מולד בו התברכת. כיף כ"כ לראות את מאחורי הקלעים והמחשבה שעמדה מאחורי המוצר הנפלא, שזה פשוט תענוג לעיניים ולנפש.
    המון המון בריאות יקרה שלי לאבא, לפי מה שתיארת ממש לא מפליא שאת בתו:))) מאחלת לכם עוד שנים רבות כמשפחה מלוכדת, נפלאה ומעוררת השראה שכזו. שבת שלום וחיבוקים חמים אהובה!

    השבמחק
  33. רעיון מעולה! כיף לקרוא ולראות איך זה התפתח. ממש מוצר שווה!
    כל דבר שאת מוציאה זה להיט :)
    המון בריאות לאבא שלך

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  34. אני עם פה פתוח...סוף תגובה.
    מתקן הזכרונות

    השבמחק
  35. חייבת להוסיף: מה שככ יפה ברקעים האלו, שבכל הצילומים שראיתי עליהם - הם נראים באמת כמו פלטת עץ! ממש כמו בצילומים הראשונים שלך כאן הפוסט - על פרקט אמיתי.
    אני מניחה שזה קשור לאיכות התמונות, או אולי לחומר -ויניל.
    בכל אופן - זה מאוד, מאוד מרשים.
    שרק תמשיך ההצלחה!

    השבמחק
  36. רעיון מקסים וביצוע מעולה.

    נשביתי :)

    השבמחק
  37. מגיבה קצת בדיליי - ללא ספק אחד המוצרים אם לא ה !
    ראית צורך (שלך אישי) שמסתבר שהוא משתוף לכולן.
    ללא ספק שיחקת אותה ! תותחית.

    השבמחק
  38. כן, גם אני התמכרתי..הזמנתי כרגע סט:)
    בהצלחה,מוכשרת אחת
    ליאת

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael