26 במאי 2013

I'm glad you came...!!!!תודה


שבוע עבר מאז הסתיים יריד החלומות שהפיקה נתנאלה במתחם התחנה בנווה צדק. שלושה ימים  קסומים שבהם ביקרו אותנו עשרות אלפים ובינהן לקוחות חוזרות, קוראות של הבלוג, חברות פייסבוק שבאו לפרגן ולהכיר"פייס טו פייס" ולכולן אני חייבת תודה. תודה ענקית
הפירגון הזה בעיניי לא מובן מאליו, כלל וכלל.

היריד היה השיא של חודשים ארוכים של הכנות, חשיבה על מוצרים חדשים, איתגור עצמי והתרוממות רוח למראה האהבה והשמחה שגיליתם כלפיי וכלפי המוצרים שלי, ישנים וחדשים.

ביריד השקתי ליין של מדבקות לסקראפ, אבל לא רק.... מדבקות אותיות בעברית ב-15 גוונים, מדבקות תחרה ומדבקות דגלונים (שמתאימות גם לעיטור עוגות וקאפקייקס)




סט רקעים חדש  (כאן בצילום של כרטיסים שהכנתי בשילוב עם החותמות המקסימות של נרקיס שחף)


ולוחות גיריים לתכנון חודשי


וכמובן שאי אפשר בלי הקרמיקה - משם הכל התחיל....


קאפקייקס הקרמיקה שלי....כל אחד ואחד תמיד נעשים מכל הלב ותמיד קשה לי כ"כ להיפרד מהם (אבל אני יודעת שהם מקשטים ומשמחים בתים חדשים ואוהבים)


הפעם גם התחדשתי בכמה דוגמאות עדכניות לפי הטרנדים שהכי שולטים...דגלונים, שבץ נא וכמובן, עוגיות אוראו (-:



היה כ"כ כיף ומספק לראות נשים (וגם כמה בעלים מפרגנים) בוחנות, מתלבטות ובסוף בוחרות בקאפקייקס ששבה אותן.
כמו ביריד בנמל הכיף הגדול היה לראות ילדים בוחרים לעצמם קאפקייקס או מגנטים מהכסף שלהם- מהצד עמדתי והתמוגגתי מנחת

וכך זה נראה בשלב מסוים של היריד..חללים ריקיים בתצוגה..

                                     

שלב התודות מכל הלב...

לאורך כל הההכנות המשפחה המופלאה שלי נעמדה לצידי וכל אחד תרם ולקח חלק במיזם הזה שלי, ברעיונות (שלאט לאט קורמים עור וגידים), באריזות, בהקמה, בפירוק, בתמיכה מורלית ובפירגון אינסופי ורוח גבית שכ"כ עושה את ההבדל.

תודה לחברותיי המקסימות, המלאכיות שלי, רחלי, מורן ומיכלי שנרתמו לעזור לי ביריד והיו איתי לאורך כל שעות היום והערב - אין מילים עד כמה אני מעריכה את העזרה, הפירגון והרצון האמיתי שלכן בהצלחה שלי. אוהבת אתכן כ"כ.

כרגיל אני חבה אינסוף מילים חמות  למורה שלי לפיסול נילי על  שתמיד נענית לקריאה לדגל ועושה הכל כדי שכל תוצרי הקרמיקה שלי יהיו מוכנים למכירה וליעלי "קיפודים" על העזרה בשריפת תנור ברגע האחרון תוך כדי הכנות של כלי הקרמיקה שלה

שרון רותם!!!. מכירים את זה שאתם יודעים שצריך לעשות משהו אבל דוחים? אז לפני כמה חודשים דיברנו על זה שאני צריכה, כשההובי הופך לעסק, ממוסד יותר ורחב יותר, למיתוג שיתאים לכל קשת המוצרים. אבל בתוך קצב העשיה, החיים...דחיתי את זה. שרון, שהיא חברה טובה ומוכשרת, הכינה לי סקיצה ראשונית שבתוך דקות ידעתי שהיא בדיוק אני. משהו בסימטריות ובנקיון של הלוגו דיבר אליי מיד.
אנחנו עוד בתחילת הדרך אבל לולא היא - שדחקה בי לצאת לדרך (שקצת היתה לי מוזרה , חייבת לציין.."אני? מותג?) ושהיתה שם זמינה כדי שבתוך ימים אוכל להדפיס את האריזות בזמן ליריד - תודה יקירה

ותודה ענקית לנתנאלה שבלעדיה כל הדבר הזה בכלל לא היה קורה. חודשים של מאחורי הקלעים, של בחירה דקדקנית של מציגים ומוצרים כדי שיהיה תמהיל רבגוני וקסום.
זו לגמרי זכות בעיניי להיות חלק מהמציגים  כבר 7 (!!!!) ירידים. ההתחלה היתה בקטן, עם קאפקייקס מיני, ציפיות ריאליות והפתעה גמורה מההצלחה.

7 ירידים אחרי, אני מרגישה שעברתי דרך ארוכה מאד (ועדיין מפנימה כל תובנה חדשה, פידבק חיובי או שלילי, אני מנסה להיות קשובה ללקוחות, מנסה, כמו שכבר כתבתי כאן בעצת מומחיות, לחדש כל הזמן...וזה מוכיח עצמו (טפו טפו טפו)
יש משהו בחדשנות, ברצון לאתגר עצמי במוצרים שקודם כל חסרים לי ושבאים לפתור לי חסך מסויים ממה שקיים בשוק שעושה את ההבדל, מסתבר (-:.

ובדיוק כמו שכתבתי אז..."אבל התודה הכי ענקית מגיעה לנתנאלה. רק מי שהיה שותף ליריד יכול היה לראות עד כמה האישה הזו יודעת לתקתק עניינים, להזיז הרים, לדאוג לכל המציגות וכל זאת תוך שמירה על קור רוח מדהים. זה לא פשוט לפנות בית שלם למען ארוע שכזה, אבל היא עשתה את זה ובגדול
יקירתי, קודם כל שוב מאחלת לך מזל טוב ענקי מכל הלב, ומודה לך על ההזדמנות, הפירגון, התמיכה האינסופית והעצות לכל אורך התקופה האחרונה"
והפעם, כמעט שלוש שנים אחרי, יכולה להגיד גם שהפעילות של מאחורי הקלעים שלה, במינוף עסקים, ליווי (מי שמוכן להקשיב) והרצון האמיתי בהצלחתם (יחד עם הצלחת היריד) - אמנם יכולה להיות כפויית טובה לעיתים, אך האהבה והרצון הטוב לעשות את זה בנועם - ראויה להערצה בעיניי

אז הנה תמונות מהיריד הראשון שלי, בסלון ביתה של נתנאלה, ממש ב"קטנה"


והפעם, כשכבר יש באמתחתי לא רק קרמיקה אלא גם רקעים לצילום, מדבקות מסוגים שונים - ההיערכות היתה שונה, על פני דוכן כפול עם תצוגה שיותר משקפת ומתאימה למוצרים.
את הרקעים שלי הדפסתי בגודל של 1*1.5 שהודבקו לקאפות והוצבו כקירות תצוגה. (כאן אחיין שלי, גל, שעזר לי המון בהקמה)


תמונות של הדוכן לא הספקתי לצלם אמנם אבל כ"כ הרבה מבקרות מקסימות וצלמות שוות צילמו ושיתפו - כך שמזכרת יש לי מהדוכן

אחרי הצילומים של הגר דופלט אני עוקבת מאז צילמה את הדוכנים ביריד בנמל יפו לפני חצי שנה. יש לה זווית ראיה מעניינת והיא תמיד תופסת פריטים באופן שמעלה לי חיוך



והנה הקולאז' של אורלי אלקלעי שאני כבר מכירה המון זמן דרך הפייס ולכן לא היה קשה לזהות אותה (ואת העיניים שלה) בשניות כשהסתובבה עם המצלמה לפני פתיחת השערים


וריקי בירנבוים שקפצה לבקר ולרכוש גם תפסה עם הדגלונים החדשים

 
ואפילו הספיקה כבר להשתמש בדגלונים ובאותיות במסיבת יום ההולדת של בנה

                               Photo: ‎יום הולדת עם החברים...
ילדים מקסימים בני 10. 
הבנות- החמיאו לי על השמלה והנעליים, החמיאו על העיצוב של יום ההולדת, סיפרו לי את מי הן מעריצות והראו לי תמונות באייפון, וגם עזרו לי לסדר ולנקות.
הבנים- שאלו מה יש לאכול, שאלו אם אפשר עוד ורדפו זה אחר זה .
היה כיף!‎

לכל אורך היריד ליוותה אותנו כרמית חסין המקסימה






אז שוב, תודה לכל אחד ואחת שהגיע, פירגן, ניגש להגיד שלום ולהציג עצמו, רכש ושימח אותי מאד - היריד הוא הבמה שבה כ"כ כיף לגעת בקהל ואני מודה על הזכות הגדולה שנפלה בחלקי

היות ונהנינו כ"כ מהמפגש (אבל גם בגלל שלא הספקנו לעשות שופינג בעצמנו) ולכבוד פתיחת החנות הפיזית החדשה והמהממת!!! של נתנאלה - החלטנו על מעין אפטר-פארטי. מכירה אינטימית יותר לכל מי שלא הספיק, למי שרוצה להגיע, לרכוש ליהנות איתנו...
שישי ה- 7/6 אצל נתנאלה בחצר. יש להירשם אצלה במייל
אני אשמח לראותכם.

ועכשיו לחלק הכיפי במיוחד.....היות ומזמן לא היה כאן בלוג קנדי ובדף העסקי עברתי את 1000 העוקבים החלטתי שבא לי לפנק.

אז הכנתי 5 חבילות שכל אחת מכילה:
2 רקעים שלי
12 מדבקות לוח גירי
גליון מדבקות דגלונים+גליון דגלונים גיריים
5 גליונות מדבקות אותיות
לב מאויר מקרמיקה

ההגרלה תתקיים ב- 30/6 בין כל התגובות לפוסט הזה.
ככל שתגיבו יותר-הסיכוי לזכיה גדל!!

על מנת להגדיל את סיכויי הזכיה אפשר:

1. להצטרף ב- LIKE לעמוד העסקי שלי בפייסבוק ולהשאיר תגובה שהצטרפתן.
2. לשתף בכל מדיה, כולל לינק לפוסט הזה. כל שיתוף שווה תגובה כך שעבור כל פירסום (פייסבוק/בלוג וכו') השאירו תגובה עם לינק לפירסום 

שיהיה בהצלחה

באהבה גדולה
יעל

318 תגובות:

  1. היה כיף לראות כמו תמיד כמה הכול רוגש אצלך! שיהיו עוד הרבה ירידים, חידושים המצאות והרבה הרבה טוב! נשיקות.

    השבמחק
  2. את פשוט מההמת בובה!! אוהבת אותך!!

    השבמחק
  3. יעלי יקרה
    הנדיבות שלך חוצה גבולות!!!
    ואת מהממת כולך!!!
    מעבר לנדיבות שאת מגלה בבלוג קנדים שלך (אני הראשונה שאעיד אחרי שזכיתי!), מעבר להערכה שלך והוקרה לכל מי שמסביבך, אני רוצה לספר לכל מי שקורא את התגובה שלי על האוצר הבלום של מדבקות שבו ציידת אותי שנייה לפני היריד, מבלי לבקש כל תמורה!
    וחוצמזה, מבחינה מקצועית, יש לך את היכולת המופלאה להביא לקהל את כל מה שהוא רוצה וגם צריך, אין סקראפרית שלא עברה אצלי בדוכן עם השקית החומה ובתוכה אותיות בכל הצבעים, מוצר שכל כך היה חסר עד שהבאת אותו אל חיקנו במחיר יותר מסביר, ואנו קיבלנו אותו בזרועות פתוחות!
    אנחנו לא מכירות אישית הרבה זמן ובכל זאת לא נדרש הרבה זמן כדי לגלות שיש בך נשמה גדולה שאני אוהבת כל כך!!

    השבמחק
  4. You Are Amazing, full stop. never stop.
    Love,
    Liat.

    השבמחק
  5. הי יעל!!
    כתבת באופן ככ אישי, שהרגשתי שאת מדברת אליי :).
    זה באמת כייף בכל יריד לבקרך ולגעת בתוצרים החדשים המדהימים ביופיים ובכשרון שהם דורשים להכנתם.
    בכל פעם שאת מפרסמת מוצר חדש, אני שוב מרגישה כאילו את פונה אליי באופן אישי, אחרת איך הוא מותאם ככ לצרכיי ויפהפה בעיני?!
    מאחלת לך המון הצלחה!! ויודעת שתהיה לך ולא רק בגלל המוצרים הייחודיים, אלא בשל הפרגון התמידי שלך ליוצרות אחרות.
    לקוחה חוזרת,
    אורי

    השבמחק
  6. and I shared
    https://www.facebook.com/liat.rostoker?hc_location=stream

    good luck :)

    השבמחק
  7. שלוש שנים מאז היריד ההוא? איך זה יכול להיות? הזמן טס כל כך מהר!!
    ממש כיף לראות אותך מתפתחת ומפתחת עוד ועוד מוצרי להיט.
    האותיות נפלאות לגמרי!

    השבמחק
  8. איזה כיף לראות את כל התמונות היפות של המוצרים צבעונים והמרגשים שלך!!! שיהיה המון בהצלחה!

    השבמחק
  9. איזה כיף לראות את כל התמונות והמוצרים הצבעוניים והמרגשים שלך!!! שיהיה המון בהצלחה!!

    השבמחק
  10. את תותחית על ! בכל רמה אפשרית ! הדוכן שלך היה מקסים, נהניתי לרכוש מוצרים כל כך חיוניים.... מבטיחה לפרסם פוסט... מתישהו :-)

    אוהבת אותך ונהנית לעקוב אחרי הדרך המדהימה שאת עושה.......

    השבמחק
  11. אין ספק שאני כל פעם מופתעת מחדש מהיצירתיות שלך, מקווה שתמשיכי ותרחיבי את ליין מוצרי הסקראפ!
    עוקבת אחרי הדף העיסקי בפייס כמובן

    השבמחק
  12. כל פעם מופתעת מחדש מהרעיונות החדשים שלך, מקווה שתוסיפי עוד מוצרים לליין הסקראפ!
    כמובן עוקבת אחרי הדף העיסקי שלך

    השבמחק
  13. וכמובן שפירסמתי בבלוג:
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/userBlog.aspx?FolderName=piggybank

    השבמחק
  14. היריד היה מקסים והמוצרים שלך יפהפיים!

    השבמחק
  15. כמה כיף לעמוד על מסלול ההמראה ולראות אותך לא רק פורשת כנפיים ועפה, אלא ממריאה לגבהים חדשים וכולך מלאת התלהבות ושמחת עשייה.
    אוהבת אותך <3

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה יופי של תגובה כתבת רחלי :)
      כייף לקרוא.

      יעלי GO GO GO
      XO

      מחק
    2. איזה תגובה יפה כתבת :) כייף לקרוא

      יעלי GO GO GO
      XO

      מחק
  16. בהצלחה בהמשך, אל תפסיקי לחדש....

    השבמחק
  17. איזה פוסט משובב נפש! אמנם לא הגעתי ליריד- אבל עם התמונות האלה מדביקים פערים! המוצרים נפלאים, ממש ממש מתאים לזכות :-)

    השבמחק
  18. היה באמת כיף ביריד!! קניתי דברים :)
    האותיות ממש מגניבות והדגלונים מעולים!

    השבמחק
  19. באמת היה יריד מצוין! הייתי עם אמא שלי שהיתה 3 (!!) פעמים וקנינו מלא דברים. אגב, האותיות ממש מדהימות... :)
    בהצלחה בהמשך

    השבמחק
  20. וואו, איזה בלוג קנדי שווה! המוצרים שלך באמת מדהימים, מקוריים לחלוטין וכל כך מוצלחים!
    הם ממש מסוג הדברים שאומרים עליהם "ווואו, איך לא חשבו על זה קודם?"
    אני לחלוטין מפנטזת על זכיה במוצרים שלך. מעולה!
    עשיתי לייק בעמוד הפייסבוק

    הלוואי....
    שרון

    השבמחק
  21. איזה יופי!
    כמי שלא הגיעה ליריד ,נהנתי מכל מילה ותמונה, תודה ששיתפת!
    בהצלחה תמיד!
    דליה ב

    השבמחק
  22. תודה על כל המוצרים שאת מעברתת (מלשון עברית) לנו :)
    GO Thickers
    עשיתי לייק גם בפייסבוק
    המון הצלחה
    איילת

    השבמחק
  23. מתנה נהדרת.... הלוואי הלוואי הלוואי שאזכה באחת מה-5.

    יעל, את השראה עבורי ואני שמחה מאוד על הצלחתך.

    טלי

    השבמחק
  24. מזל טוב על מספר העוקבים המכובד :) מאמינה שהוא יגדל מהר בטח עם היצירתיות והיוזמות מעוררות ההשראה שלך.
    תודה על ההזדמנות לזכות בפרס שווה כל כך!

    השבמחק
  25. ברור שעשיתי לייק! מזמן... ;)

    השבמחק
  26. מקסים! הדוכן שלך היה צבעוני ועמוס בדברים טובים, והיה נראה שאת כל הזמן בפעילות... מאחלת לך להמשיך, להתפתח ולהנות מהעשייה! הצטרפתי גם לדף העסקי שלך. המון הצלחה, וכשעושים דברים מהלב- ההצלחה מגיעה פי כמה.

    השבמחק
  27. יעל היי,
    המוצרים שלך מהממים.
    שחר.

    השבמחק
  28. תשמעי, הייתי בכמה וכמה ירידים וכל פעם אני מתפעלת ונפעמת מחדש
    מהשינויים והשדרוגים ובעיקר מכל היופי הזה שמסביב
    מסכימה עם כל מילה שנכתבה,
    היריד עבר דרך ארוכה מאז הסלון של נתנאלה ועד מתחם התחנה,
    אבל המוקפדות והיופי וכל מה שכתבת כל כך יותר יפה יפה ממני,
    תמיד היה ויהיה שם
    את פשוט מוכשרת שאין דברים כאלו

    השבמחק
  29. איזה כייף כשמעיזים להגשים חלומות.

    השבמחק
  30. כייף לקרוא ולראות את העבודות הנהדרות שלך.
    שיתפתי בפייס:-)

    השבמחק
  31. מדהים!!
    אוהבת את הצבעוניות שלך ומקבלת המון השראה מהיצירות..
    סמכימה עם שרון רותם אבת בהחלט "מותג" גם בעיצוב וגם בסגנון.

    עשיתי לייק גם בדף בפייסבוק
    ריבצוק

    השבמחק
  32. הדוכן היה מקסים ומדבקות האותיות - להיט אמיתי! לא הצלחתי להתאפק וקניתי כמעט את כל הצבעים... לדף העסקי שלך עשיתי לייק ממש מזמן, בערך ברגע שפתחת אותו. מאחלת לך המון המון הצלחה ועוד הרבה מוצרים חדשים ומוצלחים לפחות כמו אלה :-)

    השבמחק
  33. כמובן ששיתפתי בפייסבוק:
    https://www.facebook.com/#!/Hazan.Osnat

    השבמחק
  34. וואו! כמה יופי!!
    לא מפסיקה להתפעל בכל פעם מחדש מהמוצרים שלך, כל כך הרבה יופי ודיוק.
    מאחלת לך שתמשיכי לצמוח ולשמוח בעשייה המקסימה שלך!!

    השבמחק
  35. לצערי, לא היה באפשרותי להגיע ליריד, אבל אני מוכרחה לקנות לי בהקדם מדבקות אותיות ומדבקות תחרה! הכל פשוט מהמם...

    השבמחק
  36. לחצתי "לייק" לעמוד בפייסבוק

    השבמחק
  37. שיתפתי את הפוסט בפייסבוק https://www.facebook.com/avia.tzvi?ref=tn_tnmn

    השבמחק
  38. נעמה בן חמו27 במאי 2013 בשעה 8:31

    הצטרפתי לעמוד העסקי בפייס! הדברים שלך מהממים!!!

    השבמחק
  39. נחשי מה? אכלתי את הלב כי לא הצלחתי להגיע ליריד! כל כך רציתי לבקר בדוכן שלך ופשוט לא יכולתי! אז אני מקווה לזכות, אולי כפיצוי על זה שנאלצתי לפספס...
    בהצלחה בהמשך הדרך! מחזיקה פה אצבעות!

    השבמחק
  40. וכמובן שעשיתי לייק...

    השבמחק
  41. זאת הפעם הראשונה שביקרתי ביריד והוקסמתי עד הגג!! קניתי ממך כמה דברים מקסימים - האותיות שימושיות לי ממש! תודה רבה!!

    השבמחק
  42. יעל,

    להתחדש כל הזמן זה חשוב, אבל אם לא עושים משהו מכל הלב זה פשוט לא עובד. אצלך זה עובד פשוט מקסים :)
    כיף לעקוב ולראות אותך הופכת לאימפריה קטנה...

    תמשיכי להצליח!

    השבמחק
  43. הכל מקסים,
    חבל שלא יצא לי להגיע,
    חני

    השבמחק
  44. אוהבת את המוצרים שלך! במיוחד את המדבקות של האותיות!

    השבמחק
  45. הכל מקסים.
    חבל שלא יצא ליל הגיע ליריד.

    השבמחק
  46. הכל מקסים.
    חבל שלא הצלחתי להגיע ליריד

    השבמחק
  47. מוצרים יפהפיים, כרגיל!
    משתפת בכיף

    השבמחק
  48. וכתבתי בפייסבוק: https://www.facebook.com/may.chu.376/posts/10151500252682912
    תודה על ההזדמנות :)

    השבמחק
  49. המוצרים שלך פשוט משו משו! אני נהנית בכל פעם שאת מפרסמת פוסט חדש. שמחה שהיתה לי אפשרות להגיע ולרכוש. וכמובן הצטרפתי לדף העסקי. מיכל

    השבמחק
  50. ברכות להמשך צמיחה והצלחה! כיף לראות את הכיוונים החדשים שאת מתקדמת בהם.

    השבמחק
  51. בהצלחה מוצרים מהממים ובלוג כיפי ומעורר השראה

    השבמחק
  52. מדהים לראות, צעד צעד איך הדברים מתפתחים, מתעצבים, קורמים עור וגידים והופכים ליופי כזה.
    הדרך שלך מעוררת השראה.

    השבמחק
  53. כל הכבוד על היוזמה (והאומץ!) לא רק לפתח אלא גם לייצר את כל הדברים הנפלאים האלה. אני עוקבת שקטה (גם מבחינת הירידים, כנראה שאבחר לעבור דרך החנות האינטרנטית שלך כי המדבקות של האותיות הן שוס!)
    בהצלחה בהמשך!

    לי-אור

    השבמחק
  54. אהה ואני כבר הרבה זמן 'אוהבת' את הדף העיסקי שלך :)

    לי-אור

    השבמחק
  55. גם לי היה נחמד כרגיל לפגוש אותך ביריד וכמובן לקנות מהמוצרים הנפלאים שלך! איכשהו הם תמיד ב-wish list שלי לירידים ;-)
    איזה בלוג-קנדי שווה ונדיב! תודה על ההזדמנות :)

    השבמחק
  56. וכמובן שאני כבר מזמן הצטרפתי לדף העסקי שלך :)

    השבמחק
  57. ופירסמתי גם בפייס -
    https://www.facebook.com/galitw222?hc_location=stream
    הלוואי הלוואי! :)

    השבמחק
  58. לא הצלחתי להגיע ליריד, אבל המוצרים נראים כל כך מיוחדים ומשדרגים (ובעברית!)... אני בטוחה שכולנו נמשיך להנות מעוד רעיונות נהדרים!

    השבמחק
  59. יעלי תודה. איזה מקסימה את! וכמה מתאימה לך ההצלחה. שמתי לב שבכל יריד שהיה תמיד יצאתי עם מוצרים שלך, והיזמות שלך עם מוצרים אחד אחד מעולים וטוב הטעם. big like!!!

    השבמחק
  60. איזה כיף לראות את ההצלחה וההתקדמות שלך :-)
    וממש מרגש איך המשפחה והחברים כל כך תומכים ועוזרים!
    וכמובן שאני כבר מזמןןןןןן עשיתי Like לדף שלך בפייסבוק :-)

    השבמחק
  61. ושיתפתי גם בפייס :-)

    השבמחק
  62. ופירסמתי/שיתפתי בפייס:https://www.facebook.com/orit.berl.9?ref=tn_tnmn

    השבמחק
  63. וגם בטוויטר שלי
    https://twitter.com/racheli_z/status/338922700250677248

    השבמחק
  64. אני ממש מקווה שביריד הבא, אגיע לחופשת מולדת ואוכל לרכוש לי איזה קאפקייקס יפה.
    פרסמתי גם בפייסבוק ואני מקווה לטוב.

    השבמחק
  65. איזה יופי של מוצרים...המדבקות, הלוח הגירי...מושלם!
    נראה לי שבפתיחה החגיגית של החנות אני אפנק את עצמי בעוד כמה מוצרים...

    השבמחק
  66. יעלק'ה למרות שרכשתי ממגוון מוצריך,
    תמיד כיף לקבל עוד...
    מה גם שהילדים עפו על הלוח תכנון,אז תודה שאת לא מפסיקה להפתיע אותנו בעוד מוצרים מקסימים

    השבמחק
  67. הדוכן ביריד היה מהמם ואת נראית קורנת (: התוצרים, החדשים כמו גם הישנים, מהממים!!! קניתי אותיות, קניתי דגלונים, קניתי רקעים. הכל מהמם!!! וראיתי םה קפקייק עם שבץ נא עליו!!! מהמם!!!

    השבמחק
  68. יעלי, היה פשוט מדהים! לצערי לא הצלחתי לתפוס רותך בין ההמון אבל קניתי גם קניתי וכבר יש לי לא מעט תוצרים. באמת זיהית צורך אמיתי ויצרת מוצרים משובחים בסטייל נהדר. תודה!

    השבמחק
  69. כבר מזמן לייקקתי את הדף בפייס.....

    וגם שיתפתי בפייס

    חבל שאין לי בלוג....

    השבמחק
  70. היריד היה מהמם והדוכן שלך בפרט.
    אהבתי מאוד את המדבקות של הדיגלונים וגם את מדבקות האותיות.
    בהצלחה בכל מה שאת עושה.

    השבמחק
  71. את כזו מהממת!! נרגשת נוכח ההתקדמות המטאורית והיצירתית שלך, איתך לאורך כל הדרך.

    נשיקות ממוש (אל תשתפי אותי בהגרלה:-)).

    השבמחק
  72. יאי :) משתתפת בהגרלה :)

    השבמחק
  73. הצטרפתי לדף העיסקי :)

    השבמחק
  74. וגם שיתפתי בפייס
    https://www.facebook.com/katy.rotman/posts/10151501732227946

    השבמחק
  75. וגם בטוויטר :) https://twitter.com/katy246/status/338938425430401024

    השבמחק
  76. בהצלחה!
    את הלייק שלי קיבלת מזמן :)
    אני מעריצה אותך על החידושים וההברקות המוצלחות
    יישר כוח!

    השבמחק
  77. יעל את מקור להשראה ♥
    עשיתי לייק כבר מזמן על העמוד שלך והפצתי את הפוסט!
    שיהיה לי בהצלחה (:
    גלית

    השבמחק
  78. איזה פוסט מקסים!

    עדי

    השבמחק
  79. כל הכבוד לך הכל מקסים והדוכן שלך היה מהמם !!! וכל הכבוד לפרגון.

    מירי דגן

    השבמחק
  80. יעל, המוצרים שלך עושים טוב ללב ולעיניים. הייתי וחוויתי את הכשרון והיופי בכל מוצר ומוצר. המון הצלחה בהמשך :)

    השבמחק
  81. אני רוצה ! אני רוצה!

    השבמחק
  82. ולייק למוד שלך כבר יש מזמן...
    נטע

    השבמחק
  83. טוב זה מיטורף.... מה שהולך וילך כאן..... מתה עליך כבר אמרתי. רק בשמחות!
    הילה

    השבמחק
  84. מרגש לקרוא שאת מתרגשת, לדעתי השנה האחרונה היוותה את קפיצת המדרגה שלך למוצרים סופר סופר שווים, הכי חשוב שמגיע לך להיות גאה בעצמך ובדרך שעשית, עדי ישראל

    השבמחק
  85. קודם כל הפוסט הזה מטריף. הצילומים, המוצרים... נשאר לי רק להצטער שלא יכולתי להגיע ליריד (מאוווווד רחוק בשבילי). ושנית תודה על ההזדמנות לזכות! איזה קנדי מהמם! :)

    השבמחק
  86. עשיתי לייק בשמחה גדולה לעמוד העסקי שלך! :)

    השבמחק
  87. שיתפתי בפייס שלי: http://www.facebook.com/michal.bobrov
    בהצלחה לכולן :):):):)

    השבמחק
  88. אני לא מאמינה - 7 ירידים כבר?!?
    הדוכן שלך היה ממש משובב נפש! כמובן שיכולתי להנות רק מהתמונות.. כל כך מתבאסת שלא יכולתי לראות ב"לייב".. אבל בכל זאת שליחה ורודה במיוחד דאגה לי לכמה דפי מדבקות :)
    (ברור שהעמוד שלך מלוייקק..)
    שתמשיכי להצליח ולהתרחב ולהתקדם - וכמובן להפתיע אותנו בכל פעם מחדש עם רעיונות חדשים שמתאימים בול לצרכים שלנו!
    נשיקות :)

    השבמחק
  89. (ואיך לא אשתף...
    https://www.facebook.com/meitald1?hc_location=stream)

    השבמחק
  90. אחד הדוכנים היפים שהיו ביריד. הגענו אליו לקראת הסוף אחרי שהבן שלי שאל שוב ושוב מתי מגיעים לדוכן שאפשר לרכוש בו מדבקות גיר... אז רכשנו וכבר השתמשנו ויצא מקסים. תודה רבה
    רחל

    השבמחק
  91. יעל, אני כל כך נהנית לקרוא את התיאורים שלך על 'מאחורי הקלעים' ועל תהליך היצירה שאת עוברת.
    התמונות מהיריד מקסימות ואני כבר ממש מחכה שהמוצרים שהזמנתי יגיעו אלי בדואר, שאוכל סוף סוף ליהנות מהם ולהראות הלאה(בינתיים מספרת עליהם בכל אפשרות...)
    וכמובן ששיתפתי :-) (לייק שלי לעמוד כבר קיבלת מזמן)

    השבמחק
  92. מרגש לעקוב אחרי הדרך שלך. לראות אותך מתחדשת, מתפתחת ומגיעה להישגים מרשימים והכל תמיד ברוח טובה, אוהבת ומפרגנת לסובבים אותך. הקמת דוכן לתפארת שהיה לא רק מלא במוצרים משובבי נפש אלא גם באנרגיות מחוייכות ונעימות במיוחד בזכות הצוות הנפלא שגיבשת סביבך. היה קשה להתנתק :-)
    כל כך שמחה שאת בסביבה ועוד יותר שאת חברה שלי. אוהבת המון <3

    השבמחק
  93. יקירתי, איזה פוסט!
    כמה כיף בעיניים!
    ולמרות שיש לי רקעים שלך ולמרות שיש לי אותיות שלך, אני ממש אשמח להשתתף בהגרלה!
    לייק כבר עשיתי לך מזמן...ועכשיו גם שיתפתי על הקיר שלי בפייסבוק, אני רק לא יודעת איך ניתן להעביר לכאן את הקישור לזה...

    השבמחק
  94. מקסים וקסום! כל הכבוד!

    השבמחק
  95. יעל,
    המוצרים שלך מקסימים,
    נהנית לעקוב אחרי הדרך הנפלאה שאת עושה
    בהצלחה בהמשך, תמשיכי להפתיע
    מחכה בקוצר רוח למוצר הבא
    מיכל.כ.

    השבמחק
  96. יעלי, איזה דוכן מרהיב הקמת! פשוט תענוג לעיניים.. הוא היה כל כך עמוס באנשים נלהבים שלא היה לי זמן להגיד לך שלום.. טפו טפו שימשיך כך תמיד :) תמשיכי לגדול ולפרוח, את משהו מיוחד!

    השבמחק
  97. אני מאוד נהנית מהרכישות החדשות שלי! בקרוב אשלח לך תמונות :-) אין ספק שהשלמת החוסרים שלך קולעת בול גם בשבילי...

    השבמחק
  98. כיף לראות את כל מה שעבר עליך, מהדוכן הראשון ועד עכשיו. היה מדהים לראות אותך בדוכן ואת כל החברות מסביב. כמה אהבה צבעוניות ומתיקות!
    כמובן שיש לי לייק בעמוד שלך! וכמובן שאני אשתף. והכי כיף יהיה למי שתזכה בחבילה הנהדרת והמפנקת הזו. שתמשיכי, תפרחי ותמציאי לנו עוד כמה מוצרים מדליקים! :)
    רוני

    השבמחק
  99. מ-ו-כ-ש-ר-ת והרווח כולו שלנו.
    תודה על ההזדמנות לזכות.
    מיכל י.

    השבמחק
  100. נו, איך אפשר להישאר אדישה לשלל המדהים הזה???
    ומה שמדהים באמת הוא כמות הדברים שקניתי ממך לאורך כל השנים הללו (ובצדק!!!), שכשאני מראה לאורחים כל אחד ואחד מן הפריטים בשימוש (או לקישוט..) הם מופתעים לגלות שאכן זו ״אותה יעל שגם הכינה את..״ הדברים האחרים... כי כזו את, מוכשרת ומגוונת, מלאת רעיונות ובעיקר מבצעת-על ואני מעריצה אותך על זה!!!
    וברור שאני עוקבת אחרי הדף העסקי שלך (ואחריך בכלל...) ;-)
    ובכל זאת אשמח להשתתף בהגרלה כי למרות שכבר רכשתי כמעט (!) את כל המוצרים החדשים, תמיד אשמח לעוד, ואולי גם אתקמצן קצת פחות על המדבקות.. המממ... בכל מקרה, אושר גדול וחיוך ענקי יהיו על פניה של הזוכה - זה בטוח!!!!
    והדוכן שלך היה מהמם, צבעוני, יפהפה ומזמין, ועוד לא דיברנו על המוכרות הסופר-מדליקות שעמדו לצידך... מתה על כולכן!!!!
    נשיקות!

    השבמחק
  101. המוצרים שלך מקסימים, תודה על ההזדמנות!!

    השבמחק
  102. תודה יעל, ובהצלחה לכולן בבלוגקנדי השווה!!!

    השבמחק
  103. איזה פוסט משגע, צבעוני עשיר והיסטורי :)
    תודה על ההזדמנות לזכות בקנדי מתוק ומקסים!

    השבמחק
  104. ברור שאני Like את הדף העיסקי שלך בפייסבוק!
    עכשיו אני אהיה מעודכנת ולא אפספס...

    השבמחק
  105. שיתפתי בפייסבוק:
    https://www.facebook.com/ayelet.zrihen/posts/10151618807474153

    השבמחק
  106. כל המוצרים מקסימים!
    שתהיה לך הרבה הצלחה.
    :)

    השבמחק
  107. יעלי המהממת, כמה מרגש הפוסט וכל הפרגון מגיע לך מכל הלב.
    כמה כיף לראות אותך גודלת וצומחת והכל נעשה בשתי ידיים מוכשרות ולב אחד ענק.
    מאחלת לך שתמיד יהיה חיוך על פנייך ותהיי תמיד מוקפת באוהבייך

    השבמחק
  108. לייק עשיתי כבר מזמן ( אני מספר 200)
    ושיתפתי בפייסבוק

    השבמחק
  109. מזל שיש הגרלה - הזדמנות טובה לעשות לייק, שלא מצאתי זמן לפני כן בשבילו :) סתם
    היריד היה נהדר, היצירות שלך מיוחדות במינן ושפע רעיונות מגוונים בהחלט ראוים להערכה וקצת לקינאה :) המון הצלחה בהמשך!

    השבמחק
  110. מקסים, רשימה מאד מרגשת. ברור שעשיתי לייק. מירב

    השבמחק
  111. יעל, אני עוקבת אחריך כבר הרבה זמן, שוטפת את העיניים ואת כל החושים בבלוג המדהים שלך.
    את השראה - בכל מובן המילה.
    הפעם לצערי לא יצא לי לבוא ליריד אבל אולי אזכה בכל זאת...
    עשיתי לייק לדף העסקי וגם שיתפתי על הקיר שלי בפייסבוק
    https://www.facebook.com/#!/dana.yona?hc_location=stream
    תודה,
    דנה
    danayona@gmail.com

    השבמחק
  112. את כל כך יצירתית שזה מדהים!!
    מאחלת לך להמשיך להצליח ולהמשיך להנות מחדוות היצירה

    וכמובן שעשיתי LIKE לדף העסקי

    השבמחק
  113. עשיתי אהבתי כבר מזמן ושיתפתי בפייסבוקnav Karni Cohanim‎‏e שיתפה ‏קישור‏.

    השבמחק
  114. היצירות והרעיונות שלך מדהימים כרגיל!!
    תודה על ההגרלה - כיף!!!

    השבמחק
  115. פרסמתי בפייסבוק, אז חוזרת לכניסה נוספת להגרלה (: ממש בא לי להתםנק על זכיה (:

    השבמחק
  116. מקסים. בהצלחה!
    תמר

    השבמחק
  117. תודה רבה! קניתי, השתמשתי בהנאה.. תודה על המקוריות , על הרעיונות ועל כל המחשבה על מה שחסר.. את נהדרת בעיני!! מיכל.

    השבמחק
  118. יעל, תודה רבה! על ההזדמנות, על החשיבה המקורית שמובילה לתוצרים מדהימים ושימושיים.. קניתי, ניסיתי, נהניתי מכל רגע! מדבקות הגיר כבר זכו לנגלה שלישית (הפעם למתנות..) תודה! מיכל.

    השבמחק
  119. תענוג לראות את ההתחדשות שלך!
    בהצלחה!

    השבמחק
  120. הדוכן והמוצרים נראים מדהימים. לצערי לא הגעתי ליריד כי הייתי בחופשה.
    יפעה

    השבמחק
  121. הדוכן שלך באמת היה מקסים.
    כיף לשמוע שאת נהנית ממנו לפחות כמו שאנחנו נהנינו!

    השבמחק
  122. כשעושים משהו באהבה ובהתלהבות, קטנים הסיכויים שלא יצליח..
    מאחלת לך הצלחה וגדילה (או שזה בעצם איחול לטובתנו....) והכי חשוב, שתמשיכי להנות ממה שאת עושה. זה לא מובן מאליו.

    buba d

    השבמחק
  123. אהובה!
    אני מתבוננת עליך מהצד (ולשמחתי לפעמים גם מהאמצע :-)), על הדרך שעברת מאז שהתחלתי לקרוא אותך, ומאז שהכרנו אישית, אי שם בהיסטוריה, ומתפעלת מהדרך המדהימה שעשית, במו ידייך המוכשרות, ובפרי מוחך השופע רעיונות נפלאים ויצירתיים, וכולי הערכה אינסופית לכל צעד שאת עושה - בצניעות, בשלווה ותוך שמירה על הייחודיות והחום האנושי הנהדר שלך (וכבר אמרתי שרק הידיעה שאת בסביבה נותנת בטחון :-))
    אמנם בחרת בממתגת הכי מקסימה שיש, אבל את מותג על כבר קודם!
    חיבוקים, ולהמשך שגשוג והנאה מכל מה שאת עושה,
    אוהבת ים <3

    השבמחק
  124. וכמובן שאני כבר מזמן בלייק על העמוד העסקי :-)

    השבמחק
  125. וגם שיתפתי... :-)
    אואה...היום אני חמה בטירוף על זכיה! ;-)

    השבמחק
  126. איזה כיף לראות את ההתפתחות הנהדרת הזאת!! המוצרים שלך מקסימים כמוך, וברור שיש לך את הלייק שלי מזמן מזמן!! :))) שהמשך הדרך תהיה לא פחות מהנה ומסחררת! :)

    השבמחק
  127. אני לא מאמינה שפספסתי את כל היופי הזה.
    אין מצב שאני מחמיצה את היריד הבא...
    דיתה מוק

    השבמחק
  128. היה מהמם ....קניתי וקניתי ועוד הזמנתי במרמלדה ...

    השבמחק
  129. עוקבת הדוקה בפייסבוק ....

    השבמחק
  130. פרסמתי בטיימליין שלי - בשמחה https://www.facebook.com/orit.israeli.9

    השבמחק
  131. מתפעלת מאד מהגיוון במוצרים שלך -
    כל כך הרבה דברים שונים, כל כך הרבה רעיונות!
    בתור אחת שתמיד מתבאסת מכך שכל הכיתובים היפים הם באנגלית,
    מדבקות האותיות שלך הן ללא ספק הפייבוריט שלי...
    שיהיה בהצלחה!!!!

    השבמחק
  132. וכמובן גם עשיתי LIKE (מזמן) לדף שלך.
    :)

    השבמחק
  133. עוקבת מזה זמן אחרי הבלוג ונהנית לראות את התהליך היצירתי שאת עוברת.
    וכמובן נהנית לקבל השראה.

    השבמחק
  134. יופי של בלוג. חשיבה יצירתית והמון השראה.
    מאחלת לך להמשיך ולהמריא ביצירתיות

    השבמחק
  135. ממש באסה שלא הצלחתי להגיע!
    נראה מקסים עד מאד!
    אסתיניק.

    השבמחק
  136. עשיתי גם לייק בפייסבוק

    השבמחק
  137. והנה גם פרסום-
    http://www.tapuz.co.il/blog/net/ViewEntry.aspx?EntryId=2552002

    השבמחק
  138. יעלי נהדרת,
    אוהבת את המוצרים שלך וכמובן שקניתי מלא דברים (כרגיל...).
    מתה לדבר איתך.
    נשיבוקים♥
    ליאור

    השבמחק
  139. כמובן שאני עשיתי לך "ליק" כבר מזמן מזמן מזמן.....
    (אגב, אשמח אם תעשי לי, בעמוד החדש שלי....)

    השבמחק
  140. פירסמתי בטיים ליין שלי בפייסבוק:
    http://www.facebook.com/lior.terracina?ref=tn_tnmn
    הולכת להתפלל עכשיו....
    :)

    השבמחק
  141. כייף של בלוג קנדי..
    ויודעת מה, כל המחמאות וההצלחות שהיו ושבדרך מגיעות לך! את מצליחה לכבוש עם המוצרים שלך וגם עם החיוך :)
    שיתפתי בפייס שלי: https://www.facebook.com/lilach.amargrinberg?ref=tn_tnmn
    לדף שלך עשיתי לייק כבר ממש מזמן.
    ואוטוטו אקיים את הבטחתי ואראה לך את הכרטיסים שהכנתי עם המדבקות שלך, אני פשוט קצת איטית בהעלאה חחח
    תודה על ההזדמנות לזכות בבלוג קנדי משובח כ"כ..
    נשיקות.

    השבמחק
  142. Like
    תמיד נהנית לקרוא ולראות מיצירותיך.
    המון הצלחה

    השבמחק
  143. מאוד נהנית לראות את ההצלחה שלך - יש כוח
    רוצה מאוד להתנסות עם המוצרים שלך.
    איריס

    השבמחק
  144. יעלי, אין עלייך....
    מקסים!

    השבמחק
  145. יעל - את מדהימה ומוכשרת ובתור עוקבת קבועה (ובדרך כלל סמוייה) פה ובפייסבוק וגם בירידים אני יכולה להגיד מהצד ובאופן לא משוחד לחלוטין שעשית כברת דרך מדהימה, מרגשת ומעוררת השראה!!
    עם ליין המוצרים האחרון שפונה גם לתחום הצילום וגם לסקראפריות - את קולעת בול עם כל מוצר!!
    ריגשת אותי מאוד בעיקר כי בימים אלו אני גם מתחילה להבין וליישם שאת התחביב בגיע הזמן להפוך למקצוע ...וכמה שזה מפחיד!!
    אז כל הכבוד לך שלמרות החששות והלבטים עשית את הצעד הזה כי אנחנו זכינו להשתתף בחוויה הזו איתך אם זה פה בבלוג, או ברכישת המוצרים הנהדרים בירידים...
    בקיצור אל תעצרי ותמשיכי לחדש - זה מצליח לך מאוד ואני מאוד מקווה לזכות במשהו.. :)

    השבמחק
  146. אני LIKE את העמוד העסקי שלך מזמן.... :)

    השבמחק
  147. https://www.facebook.com/Tal.Shvarts22

    פרסמתי אצלי בפייסבוק :)

    השבמחק
  148. נראה שממש נהנת!
    והיה מוצלח ומכירות טובות.
    איזה כיף!
    שמחה שכבר אפשר לרכוש את המדבקות שלך!

    השבמחק
  149. המוצרים החדשים נראים כיפיים! במיוחד המדבקות דגלונים הקטנות.

    השבמחק
  150. יעל,

    היה כיף גדול לראות אותך ואת האימפריה הקטנה שלך גדלה עוד ועוד מיריד ליריד.

    הקנדי מפנק במיוחד :-)

    שיתפתי בפייסבוק:
    https://www.facebook.com/michal.shoval

    מיכל

    השבמחק
  151. שיתפתי גם בגוגל פלוס:
    https://plus.google.com/u/0/111787797860530407676/posts

    השבמחק
  152. יקירה. תודה לך !
    על שהפכת לנו את היצירה העברית לנגישה וקלה כל כך ... ועל זה נאמר , איך לע..... לא חשבו על זה קודם אבל בשביל זה יש לנו - אותך ! ואכן , שרון צודקת , מותג יקירה מותג, תתחילי להפנים ! אנחנו כבר מחכים להברקה הבאה !

    השבמחק
  153. ושיתפתי גם בפייסבוק:
    https://www.facebook.com/vitrina.style?ref=tn_tnmn

    השבמחק
  154. את פשוט מעוררת השראה !!!

    השבמחק
  155. מוצרים כיפיים, תמונות מהממות - תמשיכי לעשות לנו מתוק בעיניים!

    השבמחק
  156. מוצרים יפים, תמונות מהממות - תמשיכי לעשות לנו מתוק בעיניים!

    השבמחק
  157. פוסט מקסים. וגם היה מקסים ביריד.

    השבמחק
  158. עשיתי לייק בפייסבוק. ותודה על בלוג קנדי נהדר במיוחד.

    השבמחק
  159. העיקר שאת גדלה עסקית וככל שאת גדלה את מצטמצמת בהיקפים :-)
    רואים שאת עושה את הכל באהבה גדולה.

    השבמחק
  160. המוצרים המקסימים שאת מביאה לנו מוסיפים המון לעולם היצירה הישראלי. תודה!!!

    השבמחק
  161. עשיתי מהר לייק בפייס. אולי הפעם אזכה לשם שינוי. אחלה מוצרים

    השבמחק
  162. אוהבת את כל המוצרים....
    כל הכבוד.

    השבמחק
  163. המוצרים שלך מקסימים ופשוט נהדר ומעורר השראה איך את כל הזמן מתחדשת ויוצרת.

    השבמחק
  164. בהצלחה!
    עשיתי לייק בפייסבוק.
    רציתי לאחל בהצלחה!
    מאחר ואין לי חשבון בגוגל, כדי שתוכלי למצוא אותי, הנה הדף העיסקי שלי (אני סקראפרית): https://www.facebook.com/kaftorim

    תודה, ענבל טננבאום :)

    השבמחק
  165. הנה השיתוף שלי:
    ענבל טננבאום

    https://www.facebook.com/inbal.tenenbaum/posts/10152398965952699

    השבמחק
  166. עוד שיתוף בקבוצה סגורה "המקום ליצירה בנייר" בפייסבוק (מקווה שתוכלי לראות... מקסימום תצטרפי...)
    https://www.facebook.com/groups/papercraftsisrael/permalink/245848085540529/

    השבמחק
  167. יעלי האהובה והמהממת!
    זה שאני מעריצה אותך את בטח כבר יודעת :)
    אבל גם מאד מאד גאה ומאושרת לקרוא לך מותג כי זה בדיוק מה שאת!!! והמוצרים שלך כל כך מדויקים ומוקפדים ויצירתיים ומשמחים שבחיי שאני קונה אותם כי אני פשוט חייבת(!!!) ולא רק כי את חברה שלי :) חחחחח
    למרות שהפעם החמצתי את ההזדמנות ללוות אותך ביריד הזה ולהיות נוכחת ולעזור, רק שתדעי שאני מוכנה לקפוץ לעזרתך בכל פעם שתצטרכי להכניס מדבקות לצלופנים ב2 בלילה או כל דבר אחר!!
    נשיקות
    הדר

    השבמחק
  168. יעל יקרה .. ראיתי אותך בפעם הראשונה בפורום טכסטיל וליבוד לפני כ3 שנים ומאז ועד היום אני עוקבת אחרייך ונהנית מכל מה שאת מכינה ועושה והנה היום את מותג!! ואני מרגישה כמו שמכירים סלב!
    שיתפתי בפייסבוק ורצה לפרסם כדי להגדיל סיכויים לזכיה שווה כזו!
    זאת שלי בוסנינו בכינוי בוסתודום

    השבמחק
  169. https://www.facebook.com/profile.php?id=1561195108&hc_location=stream הנה מה ששתיתפתי -שלי בוסנינו

    השבמחק
  170. http://www.tapuz.co.il/communa/userCommunaMsges.asp?Communaid=25367&smsMsg= זאת שלי בוסנינו בוסתודום פרסמתי גם פה!

    השבמחק
  171. הי יעל
    שיתפתי בפייס שלי בכיף ממש
    נעים לקרוא את התיאור הזורם שלך וזה מרגיש אישי כל כך...
    המון הצלחה
    יונה
    מוזמנת אל הבלוג שלי - אשמח לתגובותייך
    http://yonaat.blogspot.co.il/

    השבמחק
  172. שלום יעל
    פירגנתי לך בכיף לדף בפייסבוק.
    המון המון הצלחה בהמשך
    יונה
    http://www.facebook.com/yonallequilt

    השבמחק
  173. היה כייף גדול לראות את הדוכן המקסים שלך (כמובן שמדבקות האותיות גם חזרו איתי הביתה....- מקווה שבקרוב יהיה לי זמן גם להשתמש בהם...)
    מקווה שהיצירתיות שלך תביא לנו עוד הרבה מוצרים נפלאים!

    השבמחק
  174. היה כיף ביריד בכלל ובדוכן שלך בפרט.
    חזרתי עמוסת שקיות ( ועם ארנק ריק....)
    תמשיכי לחדש ולפנק אותנו במוצרים מדהימים.
    המון תודה
    סיגל

    השבמחק
  175. כמובן שעשיתי (בכיף) לייק לדף העיסקי שלך

    השבמחק
  176. המוצרים שלך הם השראה אמיתית לכל יוצרת ולכל מי שחולמת לפתח עסק משלה... מוצרים יפיפיים, שנותנים מענה לצורך אמיתי, באופן אסתטי ומועיל - ממש מודל עסקי!
    המון בהצלחה, מחכים למוצרים הבאים!!

    השבמחק
  177. הדוכן היה מקסים, הרעיונות יצירתיים והקסם ממשיך.....

    השבמחק
  178. כרגיל, פוסט מקסים :) כמובן שמזמן כבר עשיתי לייק... :)
    המשיכי להצליח! :)

    השבמחק
  179. יעל יקרה! כמה כיף לראות אותך כל פעם מחדשת ומתחדשת ... ואנחנו בעקבותייך
    אני וחברותיי כבר נהנות מן המוצרים המקסימים שלך!! המשיכי ליצור ולהצליח כי המוצרים שלך (כפי שאמרתי לך כבר) הם מזון לנשמה!!!

    השבמחק
  180. היי יעל! כיף לראות את כל המוצרים החדשים שאת מכניסה לשוק, הכל כל כך יפה ומתאים ליצירה - איך הסתדרנו לפני כן?...
    הייתי ביריד, ראיתי אותך עסוקה עם שלל לקוחות מרוצות והתביישתי "להידחף" כדי לומר לך שאני עוקבת אחרייך כבר שנה בבלוג... :) אז זו ההזדמנות שלי לומר לך...
    רכשתי לי בשמחה רבה מדבקות אותיות ודגלונים ואת מוזמנת לראות את התוצרים הראשונים: http://shlishkalach.blogspot.co.il/2013/06/blog-post.html

    מאחלת לך המון הצלחה! וכמובן שעשיתי לייק.. כבר מזמן..... :) :)
    סתיו

    השבמחק
  181. לייק כבר קיים מזמן, רקעים קניתי את שני הסטים, מדבקות קניתי ביריד, תמיד פירגנתי ואפרגן גם עכשיו בכיף גדול בדף הפייסבוק שלי, מה שמגיע מגיע, גם בלי הגרלה, גם בלי פרסים מגיע לך!

    השבמחק
  182. המוצרים שלך מעלפים והמתנה שוובה ביותר.
    1. LIKE אצלך בדף העסקי
    2. פרסמתי אצלי ב FB https://www.facebook.com/sveta.mitlansky?ref=tn_tnmn
    3. תמשיכי לגדול ולשמח אותנו במוצרים שלך ותודה על ההזדמנות

    השבמחק
  183. עשיתי לייק בפייסבוק כי אני מחבבת ;-)

    השבמחק
  184. פירסמתי בפייסבוק שלי!

    השבמחק
  185. איזה כיף!! תענוג לקרוא!!
    אף פעם אין לי מזל בהגרלות אבל מה שבטוח זה שאני אמשיך לעקוב אחרי הבלוג..
    ב-ה-צ-ל-ח-ה

    השבמחק
  186. איזה כיף!! תענוג לקרוא!!
    אף פעם אין לי מזל בהגרלות אבל מה שבטוח זה שאני אמשיך לעקוב אחרי הבלוג..
    ב-ה-צ-ל-ח-ה

    השבמחק
  187. הא... שכחתי לציין שעשיתי LIKE לעמוד העיסקי..

    השבמחק
  188. איזה יופי לראות את כל המוצרים שלך!

    אני בטוחה שתמשיכי להפתיע אותנו בעוד ועוד מוצרים מעולים ואיכותיים...

    השבמחק
  189. איזה יופי - לשטוף את העיניים.

    וכמה כיף יהיה לקבל הפתעה..

    השבמחק
  190. כיף לראות את ההתפתחות של העסק שלך מהצד, כיף לראות חדשנות ופתרונות יצירתיים במיוחד שהשוק כל כך רווי בדברים שכבר יש אז את תמיד ממציאה את הגלגל מחדש וגורמת לחשוב איך זה לא היה קודם?

    LIKE לפייסבוק נעשה כבר לפני!
    בהצלחה

    השבמחק
  191. מזל טוב על המדבקות החדשות. נראה מוצר מעניין. אש קטנה 2

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael