6 במאי 2009

exciting news (at least for me...)


4 words: DEPECH MODE, ME. CONCERT - Confused? that's what i could say Yesterday when i got the most exciting news.... a friend of mine decieded to surprise me with a ticket to see DEPECHE MODE - Live in concert in israel - OMG

i'm so excited we're going - i have been a fan for so long - and now to see them in concert - can't wait....IT'S THEIR FIRST SHOW IN THIS TOUR....

at least i planned a crop with a friend to continue the mixed album - so time will surely fly by (i hope)


דפז מוד...הופעה...אני

זהמה שהצלחתי למלמל אתמול כשקיבלתי את ההפתעה הכי מקסימה (לפחות בזמן האחרון

חבר טוב שלי החליט שאנחנו הולכים לראות את דפש מוד (!!!) בהופעה בישראל.
אני עוד לא מעכלת - אני אוהבת אותם כבר כ"כ הרבה זמן וזו ההופעה הראשונה שלהם בסיבוב העולמי
עכשיו אני לא יכולה לחכות כבר שיום ראשון יגיע

טוב שבסופ"ש תכננתי לעשות עם נוית המשך עבודה על האלבום ועוד כמה דברים - לפחות הזמן יעבור מהר יותר

4 תגובות:

  1. חבר טוב!!!
    אולי ניתקל אחת בשניה!
    תהני
    אלונה

    השבמחק
  2. ככה את מבריזה לי...
    אוף

    תהני בסופ"ש וגם בהופעה
    אפרת

    השבמחק
  3. איזה כייף לך!!
    אני גם אהיה מחכה להם כבר מאז מלחמת לבנון ה2.

    תהני בהופעה!

    השבמחק
  4. אני כל כך מקנאה !!!
    אני שנים אוהבת את דפש מוד, עוד מגיל 16
    תהני ותבלי
    שרון

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael