24 ביוני 2009

a fine creative mess...and i l-o-v-e it


אני חייבת לשתף אתכם בחוויה מאירת עיניים שעברתי בסדנא שהעבירה השבוע חגית, בחורה מקסימה ומדהימה, שהכרתי דרך הבלוג שלה ואח"כ גם בעולם האמיתי

לחגית יש דרך לראות את העולם בצורה מקסימה בעיניי, והרצון שלה לשתף בידע ובתפיסה שלה את הדברים - מקסימה אותי בכל פעם מחדש

הסדנא היתה בנושא הכנת דפי רקע - והכוונה היתה שבנוסף (חס וחלילה לא במקום) לדפים המדוגמים שכולנו אוהבות וחייבות...נלמד להכין דפים בעזרת מוצרים וחומרים שקיימים מתחת לאפנו ושיכולים להביא לתוצאות משגעות

מיד כשהגענו חגית הראתה לנו את התוצרים שלה, כשכל אחד מהדפים היה מלא בטקסטורות וחומרים וצבעים.

האמת היא שעד לא מזמן קשה היה לי להתחבר לסגנון כזה, היות ואני טיפוס מאד מסודר, גרפי ואוהבת לעבוד, והאמת גם ליצור, בקווים מאד נקיים וישרים.
אחרי הסדנאות בהולנד, שבהם נחשפתי לספריי צבע ודינה הפנימה בנו את תורתה שהכל אפשרי ושלא קורה כלום אם נתלכלך קצת, הבנתי שיש משהו מאד מזכך ומשחרר בעבודה בלי תכנון (טוב עדיין יש קצת תכנון)

אז מה היה לנו שם: סטנסילים, קרטון גלי, צבע, ה-מ-ו-ן צבע (ועם הידיים, כן כן)ספריי צבע (בפרץ גאוניות של חגית) המון דפים מספרים ותווים (תודה גלי) ורעיונות שפשוט זרמו והביאו פשוט לשחרור טוטאלי
אז הנה התוצרים שיצאו באותו ערב

קצת קלוז אפים: כאן לקחתי מברשת ופשוט התזתי קצת צבע (מה שבדרך כלל אני עושה עם מברשת שיניים ישנה) ואת החותמת החתמתי עם צבע אקרילי (!!!)


כאן מרחתי קצת צבע אקרילי על פצפצ והחתמתי

השתמשנו בעיתון כדי להוציא כותרות ומילים שידברו אלינו ויובילו אותנו אח"כ לתמונות


קצת צבע, מפית נייר, דפי תווים והתזה של ספריי על חוט שברגע שהרמתי, מיד ראיתי זוג עיניים מביטות אליי מהנייר



ההרגשה היתה מהנה וכיפית ויש לי כ"כ הרבה רעיונות עכשיו - אבל בעיקר, אני כל הזמן מסתעלת על דברים וחושבת איך
אפשר יהיה להשתמש בהם
...



התחלתי כבר דפים חדשים בבית...שכבר יגיע סופ"ש, בבקשה......התמכרתי

אז תודה חגית על פתיחת עיניי לעולם חדש ומופלא...
ואם בא לכם לראות עוד תוצרים תקפצו לבדוק את גלי, כדאי לכם....


i have to share with you the amazing experience i had this week at a workshop which Hagit gave us

Hagit is an amazing woman who has a unique way of seeing the worls and that is reflected in her works - she has the ability to look beyond the surface and create beautiful art

the worshop's idea was to learn how to create layouts from materials and stuff we have laying
right in front of us ) not to replace the patterned cardstock and papers - heaven forbbid LOL)


we used a lot of acryilics, stencils, tipp-ex, masking tape, old books and musical notes papers and
rolls of toilet paper (for circles) and stamps, of course


here i sprayed over a string and immidiatly saw a pait of eyes so i made a journaling: learning to
look at the world with open eyes

and this is what i've started to work at home...told you i'm hooked

9 תגובות:

  1. וואו, איזהכיף לי על כל המחמאות!! הסדנה הייתה נהדרת, וממש כיף לראות אותך רצה במהירות ומנסה ה-כ-ל! ומה זה ה-mask היפהפה הזה בצילום האחרון?

    השבמחק
  2. יעל,
    מדהים, עכשיו אני ממש מצטערת שלא באתי לסדנא.
    נו מילא, אני בטוחה שאני אעבור חפיפה זריזה.

    השבמחק
  3. חגית, תודה - הכיף והעונג היה כולו שלי
    המסיכה - דף שקניתי בהולנד בסדנאות....

    נוית , ברור!!! מי אם לא את תהיה שותפתי לניסויים בצבע ומסיכות?

    השבמחק
  4. איזה יופי של תוצרים
    תמי

    השבמחק
  5. וואו זה מדליק בטירוף!!!
    כל כך רציתי ללכת לסדנא הזו! עוד לא התנסתי בכלל בסוג כזה של עבודה, אבל נורא בא לי וזה נראה כיף!
    התוצרים שלך מדליקים ויצירתיים! אהבתי

    השבמחק
  6. זה מקסים!
    בדיוק כתבתי בבלוג של גלי שסדנא דומה העברתי לצפוניות לפני כחודש או יותר...
    אנחנו עבדנו בעיקר עם אקריליים ולא יצרנו דף, אלא התנסינו בטכניקות שונות עם חומרים שונים בשילוב האקריליים...
    כיף להתנסות בחומרים לא "רגילים".

    יצאו עבודות משגעות!

    השבמחק
  7. וואי וואי כמה יופי
    איך אני אוהבת את הדפים הללו
    פשוט מרישים את השחרור והכייף והמשחק שהיה לכם שם
    נהדר נהדר נהדר
    לעבוד בלי תכנון ורק בשביל להנות
    התוצרים מדברים בעד עצמם

    השבמחק
  8. זהו ציור שצויר עם צבע אקרילי

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael