1 באוג׳ 2009

my asian influence השפעה אסייתית

* for an english version please scroll down - thanks (-:

מי שמכיר אותי יודע עד כמה האומנות חשובה לי, על כל האספקטים שלה ואני תמיד מחפשת עוד טכניקות ועוד תחומים שיוכלו לעזור לי בהתפתחות שלי .
אין כמו יצירה שסיימתי לצייר, בין אם זה בשמן או אקוורל, או פסל חימר שמחכים לראות איך יצא בשריפת התנור
אז השבועיים האחרונים היו מטורפים בעבודה, מה שלא משאיר לי הרבה זמן יצירה בבית על כל הפרוייקטים הסקראפיים שהתחלתי ונמצאים בכל מיני שלבים (אני במיוחד רוצה כבר לסיים את האלבומים מיום הסדנאות עם דונה דאוני, קרן, ובירחיט ) אבל זה יחכה כנראה להפוגה קלה בלחץ העבודה
מה שכן הספקתי לעשות היא סדנאת הציור הסיני שקיבלתי כמתנה מוקדמת ליום ההולדת (אני עדיין מדחיקה שאוטוטו בסוף החודש אני גדלה בשנה...) והשבוע היו שני שיעורים שבהם למדנו את הבסיס של הציור הסיני: המכחולים, הדיו, אופן השימוש בהם והדפים המיוחדים שעליהם מציירים
הפשטות והמינימליסטיות של סגנון הציור הזה פשוט שבו אותי - ומה שלמדנו בשיעורים גרם לי לרצות עוד (מה גם ששתי חברות טובות חזרו מטיולים בתאילנד וסין וכנראה ההשפעה חילחלה
אז הנה בינתיים נגיעות ממה שהספקתי , ציורים ראשונים (אז תהיו עדינים איתי...) - אני התאהבתי בסגנון הזה לחלוטין, למרות
ואולי דווקא בגלל שהוא כ"כ שונה ממה - שעד היום ציירתי

כשחזרתי הביתה, ניסיתי ליישם את הטכניקה על כרטיס ברכה מקנסון והוא, בצירוף הקימונו מהקרמיקה שהכנתי בשבוע שעבר ניתנו לזוג חברים לכבוד יום הנישואים שלהם

Those who know me know how much i love art, on all it's aspects and i just simply love being able to create and try out new crafts and new aspects and techniques.
these past few weeks were hectic at work and i couldn't get to my scrapbooking prijects which awaits for my attention.
what i did manage to do is the chinese painting workshop i got as an early b-day present.
it was such fun - learning the basics and the philosophy behind this amazing art.
here's a bit of what i was able to finish in class - still first tries, so bare that in mind (l0l)

i tried to paint the bamboo ob canson and made a card for the anniversary of two friends, along with ceramic kimonos i made last week.

12 תגובות:

  1. תקשיבי, זה פשוט מדהים. זה נראה כל כך מקצועי. את בטוחה שאת לא עבדת עלי וזה רק השיעור הראשון שלך בתחום?
    אפשר ם איזה קורס מזורז?
    אין כמוך בעולם, עם הכישרוניות הרבה.

    השבמחק
  2. זה משגע!
    אני מאוד אוהבת את סגנון הציור האסייתי, יש בו משהו שליו ורגוע...
    הציורים האלו תמיד מקסימים אותי...
    כיף לך שאת עוברת חוויה כזו.

    השבמחק
  3. thanks jamie

    תודה עדיה-זו בהחלט היתה חוויה שונה ומעניינת

    נויתוש - תודה קודם כל ויאללה בואי להתנסות
    מתי שרק תרצי (-:

    השבמחק
  4. וואו הציורים מדהימים! איזו עדינות.... כיף לך שאת יכולה לצייר כל כך מדהים והסדנא נראית לי שווה במיוחד!

    השבמחק
  5. מדהים כמה את כשרונית
    זה כל כך עדין
    אמנם קשה לי בלי צבע אבל מדהימים הבדלי הדוונים שנותנים את הטון בציור הזה

    איזה כייף לך שאת מספיקה להיות בכל כך הרבה סדנאות

    הקימונו שלך מתוק מתוק

    השבמחק
  6. And you think I have talent!!!! Oh my goodness...I could NEVER do this.

    השבמחק
  7. darling you are something!!!!
    love it all!!
    xoxo

    השבמחק
  8. Hi Yael! You are doing awesome in your new class! The painting of the bamboo is amazing - you are so artistic!

    {Hugs}

    Juls~

    השבמחק
  9. הציורים מקסימים ובמיוחד הבמבוק.
    אם אלו תוצאות של שיעור אחד-הייתי מאד רוצה לראות את הציורים האסיתים בעוד חודש.
    רבקה

    השבמחק
  10. הציורים מהממים, אני כבר מדמיינת איך את יכולה
    לשלב אותם בדפי רקע וכרטיסים.

    השבמחק
  11. הנה מצאתי אותך :-)
    את מציירת נפלאאא

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael