3 בספט׳ 2010

בוקר של כיף

השבוע חגגתי יום הולדת...ואיזהכיף של יום הולדת...שבוע שלם של מפגשים, חגיגות והנאות צרופות עם משפחה וחברים - והכל תוך די הכנות קדחתניות ליריד-ואיזה סיום כיפי זה ההשתתפות ביריד שאנחנו עורכות בכפר הס
פוסט על יום ההולדת עוד יגיע וגם בלוג קנדי כדי שאוכל לשמח (אני מקווה) גם את הקוראות של הבלוג אבל ממש לפני שאני
הולכת לאגור כוחות לקראת מחר, הנה סיכום היום בתמונות (א-לה-גיא זוהר)1
אילאיל, חברה יקרה ומוכשרת היתה שם עם שלל התכשיטים הממכרים (אצלי לפחות) וכאן גם המקום להודות לה שוב על
ההזמנה ליריד ועל כל ההכנות של מאחורי הקלעים -תודה מותק

היה תענוג להכיר את האישה המקסימה שמאחורי המותג "תהל טלאים" ואת המשפחה המקסימה שלה

וכמובן שתמיד כיף עם גלי, והחיוך המדבק שלה
אני אישית מאוהבת בקאנסים המקסימים שלה ויד גם שלטי ברוכים הבאים מדהימים ומיני אלבומים כמתנה מושלמת לקרטת ראש השנה, ובכלל






והכרתי גם את האחיות המקסימות גלית וקרן שמאגדות ב"לולילו" את המתנות הכי מקסימות לאמהות ותינוקות


ואיתי ואתי עם הדיסק המקסים שלהם - ולהזכירכם, מחר ב-12:00 הם יערכו הופעה חיה - הכניסה חופשית


וגם אני שם, עם שלל מתנות לחג: רימונים, קערות וצלחות הגשה, בובות טילדה, קאפקייקים ועוד


גם מחר, בין 10:00 - 18:00. אנחנו נהיה ביריד, בכפר הס ובשעה 12:00 תוכלו ליהנות גם מהופעת שירים מקסימה של "פירורים". הכניסה חופשית
נשמח לראותכם (-:

12 תגובות:

  1. אכן היה בוקר של כיף!
    שמחנו להכיר. הדברים שלך יפהפיים!

    השבמחק
  2. היי מותק
    היה כיף לראות אותך
    היום אנחנו באים בהרכב מלא (ובלי חום! יש!)
    כדי לראות הכל שוב מקרוב :-)

    השבמחק
  3. הייתי אתמול,
    ראיתי את העבודות המקסימות
    היה נעים להפגש שוב
    שנה טובה
    לימור

    השבמחק
  4. וואוו נראה צבעוני וכייפי, אני מכורה לקאפקייקס שלך הם משגעים והרימונים יצאו נפלאים.
    חיפושולי

    השבמחק
  5. מקסים, נראה יריד מופלא!

    השבמחק
  6. וואו נראה מפתה ומקסים... ושוב מזל טוב מקסימה.

    השבמחק
  7. הכל נראה מקסים, בהצלחה רבה

    השבמחק
  8. נראה קסום...לצערי לא יצא לי להגיע - רק כעת עזבו האורחים שלנו ... לפחות אני רואה
    כאן!

    השבמחק
  9. שמחה לשמוע שהיה כייף.
    מקווה שהיום יהיה אפילו יותר מוצלח.

    יעל

    השבמחק
  10. מזל טוב ליום ההולדת
    נראה שהיה יריד נפלא...

    השבמחק
  11. איזה יופי שהיה כיף אתמול מקווה שהיום אפילו עלה על כך. אני לצערי עסוקה בדברים אחרים.נשיקות

    השבמחק
  12. קודם כל שפע ברכות לך יקירתי המוכשרת והכה מדהימה
    מי יתן וכל משאלות ליבך יתגשמו ותמשיכי להפרות את עצמך ואותנו ביצירות רבות ומקסימות פרי ידך
    שלל המוצרים שהכנת ליריד עשויים בכ"כ הרבה אנינות טעם חן ויופי
    שפשוט כל מילה נוספת תהיה מיותרת
    שתהיה לך שנה מ-ד-ה-י-מ-ה

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael