3 בפבר׳ 2011

Life full of music


for an english version-please scroll down, thanks **

בשבוע שעבר חגגנו יומולדת למימי המקסימה, או כפי שכבר היא נקראת בפינו, מקסימימי.
את מימי זכיתי להכיר לאורך השנה האחרונה-אישה נפלאה ומוכשרת, נעימה ותמיד משרה הרגשה נעימה בחברתה.
הדבר שהכי מאפיין אותה הוא החיוך שתמיד תמיד אפשר למצוא על פניה.

את הספר השמן התבקשנו להכין בנושא מוסיקה, ששזורה בחייה של מימי (גילינו אפילו שהיא היתה צ'לנית)

התנדבתי להכין את הכריכה ודי מהר ידעתי מה הכיוון....החלטתי להוציא מהנפטלין את הגלימר מיסט והשבלונות.

חתכתי צ'יפבורד עבה בגודל הרצוי והדבקתי עליו קאנווס. (ותודה מימי על השלמת התמונות (-:


לקחתי כמה צבעי גלימר מיסט, הנחתי את השבלונה של טים הולץ, התזתי כמה התזות האופן אקרי וספגתי את האקסטרות.
בתור אלמנט ציירתי על צ'יפבורד את התווים וחתכתי. הכל נצבע באקריל שחור והונח לייבוש.

את הפונט הזה של הת'יקרס אני מאד אוהבת ולכן הוא התאים לי בדיוק.


כשהתחלתי את הדף לספר השמן הדבר הראשון שמיד קפץ לי לראש היה הכותרת - PRIVATE DANCER.
נזכרתי ברשומה של מימי כשקיבלה את פרס ה"בלוג עם סטייל" ובו היא סיפרה שאימה היתה מורה לריקוד ושבתור ילדה מימי התחילה ללמוד אצלה בלט ואח"כ המשיכה גם ללמוד אצל מורים אחרים

בנוסף לקרע מדף תווים (בכ"ז ספר בנושא מוסיקה) הוספתי דויילי ועליו תגית חצוי מתוך חבילת חיתוכים של GIRL PAPERIE.


הוספתי לב קטן שמסמל את הלב הגדול של מימי וטול ורוד, פרח עדין, כמו בעלת השמחה ובזכות האוסף הבלתי נגמר של מורני הוספתי גם כפתור של נעלי בלט.


ומתנה? פה דווקא מימי עשתה לי חיים קלים (גם בלי שהתכוונה לכך)
ב-WISH LIST שלה היו קערות קרמיקה-אז היות ובמכירה בכפר הס היתה הצלחה לקערות הקרמיקה האלו וממש שבועיים לפני כן יצאו מהתנור כמה קערות - בחרתי את האדומה שנראתה לי כ"כ מתאימה למימי

אני הגעתי באותו ערב עם קערה מלאת קאפקייקס גבינות וזיתים


ולמחרת שלחה לי מימי את התמונה הנהדרת הזו


איזה כיף לראות את הדברים שאני מכינה "בבית החדש" שלהם- זה תמיד מעלה בי חיוך ומחמם את הלב 3>

והכרטיס שצורף ליום ההולדת

כ"א מאיתנו קיבלה ממימי עציץ רקפת-בצבעים עזים ויפיפיים.


לאורך הערב למדנו (דרך משחק שאירגנו שריק וענת) עוד כמה עובדות משעשעו על מימי והתרגשנו מהמילים החמות שהיא הרעיפה עלינו.
ומי אם לא חגית הסבה את תשומת ליבנו לכך שזר יומ ההולדת שלה היה בדיוק אותם צבעים כמו השרשרת שלה (זה החיוך המדובר!!)-הבנות הכינו לה כ"א פרח שצורף לקשת

מימי יקירתי,
. אני כ"כ שמחה על הזכות להכירך ומאחלת לך את כל הטוב שהעולם יכול להעניק לך. שתמיד יהיו לך סיבות לחייך, לאהוב, ליצור ובעיקר שתמשיכי להיות כ"כ נהדרת

---------------------------------------------

i was very fortunate to get to know Mimi over the past year and a half
she is such a gracefull person, allways smiling and sweet

we celebrated her birthday last week and it was a great opportunity for us to make her happy and show her how much we love her

i made the book cover for the "musical" chunkt book-i cut a chipboard in the right size, glued a " Canvas to both the cover and the back and sprayed the "notes" mask by tim holtz
then i drew the notes on dhipboard and cut it and applied black acrylic


the chunky page is based on the fact that mimi's mother was a dance teacher an as a chils she learned from her-that was the reason for the small title

i added a ballet shoes button and some elements like the pink (like a dancer's skirt



on mimi's wish list i saw that she wishes for ceramic bowls-so i gave her a red bowl which i recently made and i hoped it would please her. - it did
here is the way i brought it with me...lots of cheese and green olives cupcakes


it was an amazing night, filled with laughter and excitement.
Mimi my dear - here's hoping for lots and lots of happiness and love, and of course inspiration and crafts

love
Yael

22 תגובות:

  1. הקערה מהממת, אני מאד אוהבת כלים באדום .

    השבמחק
  2. וואו! כמה יופי בפוסט אחד!
    אהבתי הכל!! הכריכה לספר השמן, הדף עצמו, כרטיס הברכה...המאפינס (נראים טעימים! יש מתכון?)

    אפילו הזר של מימי מהמם...רעיון לזר לקטנה שתחגוג אוטוטו...

    השבמחק
  3. איזה יופי מרוכז! הקערה מקסימה, והיא קיבלה בית טוב שהולם את יופיה. מימי מדהימה, ואת לא פחות, בנתינה ובאהבה שאת מחלקת לעולם ☺.
    נשיקות,
    יעל.

    השבמחק
  4. יעלי, זה מקסים. אני מתה על גלזורות אדומות, לא תמיד מצליח לי איתם לצערי.
    אבל בכל מקרה הכרטיס נפלא, הכריכה מושקעת ומעניינת.
    מי הכינה את הזר? הוא הורס?
    שיהיה יום טוב ויצירתי יפעת

    השבמחק
  5. היי יעל, יופי של כרטיס, רואים שיצא מן הלב. והקאפקייקס מקסימים ובטח טעימים....

    השבמחק
  6. כמה אפשר להגיד לך שאת מוכשרת? לא נמאס לך כבר?
    א ת מ ו כ ש ר ת ! ! !

    הקערה הרסה אותי באותו ערב- כזו מהממת ועם שני הצבעים שלה, איך שהשחור בוקע מהבורדו- מהמם!!!!

    השבמחק
  7. עינת, ורד והדס-תודה

    יעלי-תודה על המילים החמות 3>

    עדיה-אני אעלה את המתכון-פשוט פשוט

    יפעת-תודה. הזר נעשה ע"י הבנות (כ"א הכינה פרח-אני הפעם פישלתי)-:

    קשת-דארלינג.....תודה (אני סמוקה כאן)

    השבמחק
  8. הכריכה מדליקה, לא הכרתי את הפונט הזה של טיקרס והוא מקסים!
    הקערה נראית נהדרת, יופי של מתנה!

    השבמחק
  9. וואו איזה מתנות מקסימות....
    מזל טוב למימי :-)
    ושוב פעם אני קוראת את הפוסט שלך על הבוקר...עשית אותי רעבה... זה נראה כל כך טעים :-)
    טוב אני רק יכולה לפנטז על זה...
    את אלופה !!!

    השבמחק
  10. רק לי הקאפקייק נראה יאמי....הקערה משגעת!!

    השבמחק
  11. האנונימי, זה אני!

    השבמחק
  12. אוי יעלי, יעל.. הכל פשוט הורס!!
    הדף מושלם,הכריכה משגעת,הקערה מהממת והקאפקייס נראים יאמי!!!!!
    מוכשרת!

    השבמחק
  13. יו, עכשיו אני ממש ירוקה מקנאה שפיספסתי את כל היופי הזה.
    ידעתי שתהיה מסיבה משגעת, והתמונות ממחישות את זה כ"כ.
    הדף השמן שהכנת משגע וכך גם הקערה היפייפיה(שאגב, בלי שתדעי אני ומימי כבר ריכלנו עליה בטלפון), והקאפקייקס- עשית לי דווקא נכון?????
    הם נראים פשוט הורסים את הבריאות, ואני בטוחה שגם טעימים להפליא.
    תחזרי אליי כבר, התגעגעתי!!!!!!

    השבמחק
  14. יקירתי, הכל כלכך נפלא! הדף השמן מקסים והקערה מעלפת!
    ומימי, מקסימה וחייכנית כתמיד!
    איזה כיף לקבל ממך מתנות!

    נשיקות, מירה

    השבמחק
  15. איזה כיף למימס... (זה רק אני או כל פוסט שלך אני מגיבה ב"..איזה כיף לxxx"... כנראה אני ממש מקנאה בכל אחת שזוכה ליצירות שלך).
    הקערה מדהימה ! האדום הזה משתלב יופי בבית של מימס..
    וכל השאר.. צבעוני ומקסים !

    השבמחק
  16. הכל כל כך מ ו ש ל ם !!!
    הולכת לאכול ....אחרי הקאפקייקס האלו

    השבמחק
  17. ואני מיששתי את הכול בלייב וזה פי אלף יותר יפה במציאות! מהקאפקייקס לא זכיתי לטעום-לא הייתי מספיק זריזה :-)-נחכה למתכון.

    השבמחק
  18. הקערה מקסימה.
    תגידי, את ישנה מתישהו? מתי את מספיקה לעשות ה-כ-ל??? (:

    יעל

    השבמחק
  19. אני עדיין בשוק מכך שחתכת את כל התווים לבד. זה לא נתפס בעיני.
    והקערה האדומה- סוף סוף סוף הדרך.
    (רציתי לכתוב שאני הולכת להוסיף אותה לוויש ליסט שלי, אבל בעצם כל יצירה שלך שייכת לרשימה אז נראה לי שאני פשוט צריכה לעשות אצלך מנוי (-:

    השבמחק
  20. כרגיל, הכל עדין, מושקע ומקסים! אלופה!!!

    השבמחק
  21. איזה יופי של יום הולדת חגגתן למימיס. הכריכה יצאה מקסימה ואין ספק שהיא הולמת את מוטיב המוסיקה.
    אהבתי את הכרטיס וכל אלמנט קטן שהכנסת בו המשקף את מימיס.
    והמאפינס, פשוט מקסים איך שיצא עם תבנית השושנים.

    השבמחק
  22. יעלי המתוקה והיקרה שלי !
    כמה מרגש לקרוא את הרשומה שלך!(אני מסמיקה אבל רק החתול רואה ) :o))
    הכריכה לספר השמן כל כך מושקעת עם כל החיתוכים הידנים שעשית וגם הגוונים של הגלימר מיסט ממש לטעמי.
    הקערה האדומה מהממת ואני משוויצה בה לכל העולם
    וכמובן היא עומדת במקום כבוד על שולחן האוכל עם מלאי של תפוחים מתחדש.
    כרטיס הברכה עם כל המרכיבים שלו ממש מרגש !
    נשיקות !!

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael