6 באוג׳ 2012

The Washi takes over me ...

*** for an english version-please scroll down, thanks

הוואשי טייפ, שעשוי מנייר אורז, קיים כבר מאז 2006 אבל נראה שבשנתיים האחרונות הוא הגיע לפיק ואין אפשרות להתעלם מהנוכחות שלו בעיצוב אלבומים וכרטיסים, שדרוג אריזות, ארגון (ובתור מי שהכל מסודר אצלה ביומן עם POST IT צבעוני-אלו ממש כיפיים לשימוש) -האפשרויות באמת אינסופיות ובשל  הדבק החלש שבגב הנייר הוא מאד נוח לשימוש ושימוש חוזר - המגוון היום הוא עצום ויש אינספור דוגמאות וצבעים שהופכים כל עבודה איתו לכיפית מאד

הפינטרסט מלא בפרוייקטים מכל הסוגים עם וואשי טייפ  וגם כאן איגדה מל המון רעיונות מגוונים ליצירה איתו

כשהחלטנו על  פרוייקט החודש בצוות העיצוב של נתנאלה.קום היה לי ברור שמעבר לשימוש הנפוץ שלו בעיצוב כרטיסים ומיני אלבומים בא לי לשחק עם הוואשי ולהשתמש בהם כחלק מהשידרוגים הקטנים שאני מוסיפה לבית.

בתור "חימום" שידרגתי את המילה LOVE שקניתי במייקלז....מה שכיף בכיסוי המילים בוואשי לעומת נייר הוא שמאד קל עם סכין הגרפיקאים להוריד את השאריות מהצדדים...וכך תיק תק הפכה המילה הלבנה המשעממת לצבעונית ומקסימה בעיניי




אני כבר המון זמן רוצה להכין תמונות עם אלמנטים גרפיים שונים לבית וכשמצאתי את אלו שאהבתי אצל The graphic fairy הדרך כבר היתה קצרה....
לקחתי קאנווסים שיש לי ועליהם הדבקתי שתי דוגמאות וואשי אלכסוניות  בשני גוונים.





ההדבקה דורשת סבלנות כדי להתאים את הפסים באופן מושלם אבל זה בהחלט שווה....יישור והורדת ה"אקסטרא"

את מכונת התפירה והמספריים הדפסתי על ויניל שקוף (ניתן להדפיס גם במדפסת לייזר על שקף)



אני עוד חושבת על מסגרת להוסיף להם...אבל בינתיים הם כבר מקשטים את חדר העבודה



למטבח שלי יש לי כבר תכנונים לתקופת החגים של צביעה והוספה של כמה ארונות אבל בינתיים התחלתי לחשוב על קצת תוספות וטאצ'-אפים....
גם פה הודפסו המזלג, הסכין והכפית הוינטאג'יים מאותו אתר חינמי על ויניל שקוף והפעם הדבקתי את דוגמאת הוואשי הזיגזג על הזכוכית של מסגרת איקאה.




יש משהו מאד עדין ורגוע ברקעי הוואשי ..



זה היה כאמור החימום...ועם האוכל בא התיאבון.

יש לי המון  (המון) צ'יפבורדים של MAYA ROAD בכל מיני נושאים ואיכשהו זה תמיד מבאס לצפות אותם בניייר בגלל גודלם המיניאטורי. 
החלטתי לנסות לצפות בוואשי ואהבתי את התוצאה...זה מהיר, קליל ומשדרג אותם לאין ערוך.


עם הראשונים השתמשתי לכרטיס ולשלט לסטודיו של חברה (בסיס השלט הוא יציקה מהחנות של דנה ישראלי)


ובסוף הגיע הפרוייקט....החלטתי להכין לוח למשרד והוואשי של CAVALLINI היו מושלמים לכך. 

לוח המגנט של איקאה עבר המון תלאות בשנתיים האחרונות ואחרי המון ריסוסים (ונסיונות להוריד עם טינר כדי לרסס שוב החלטתי להדביק עליו את אחד הרקעים) וסופסוף מצאתי סיבה להשתמש בכל המגנטים שאני שומרת: ציפיתי אותם בויניל לבן כדי לטשטש את הפרסום




הדבקתי עליהם את הוואשי "המשרדיים"


גזרתי אותם בנסיון שייראו כאילו נקרעו (אבל בסופו של דבר יצאו בעיקר זיגזגים)



ויצא לוח ממו מגנטי שאני ממש אוהבת (אפילו המטלות הכי משמימות יכולות להיראות טוב עכשיו, לא?



הוואשי נחטפים כמו לחמניות אבל המלאי כל הזמן מתעדכן אז כדאי לעקוב (-:

וואשי טייפ- זיגזג ירוק בהיר וואשי טייפ- מסולסל ירוק  וואשי טייפ- מיני נקודות ורוד  וואשי טייפ- סרט מדידהStill Sew Cute Chipboard Set מדבקות אותיות קטיפה כתב דק - בורדו ייןוואשי טייפ : Vintage Office


מוזמנות לקפוץ ולהתרשם משאר חברותיי לצוות העיצוב: הדר, רותי, קרן וטניה.

שיהיה ערב נפלא ושבוע מוצלח וקל



Washi  paper was originated from Japan and it is commonly known as thin handmade paper made from rice, wheat or fiber from tree. Washi paper is generally strong and translucent, 
 Printed washi paper is used in gift packaging, scrapbooking, home descor, organization, labeling, you name it. . Mel stampz  complied more than hundreds of craft washi tape ideas and 
how  to make them.

These tapes can be used so versitally that it's understandable why it has taken the craft world - by storm - for this months D.t at Netanella.com we decieded to plunge in and make projects with the washi tapes

I knew i wanted to try and incorporate the washi in small projects i'm doing around the house and i was amazed how easy and great it is to work with them.

the first thing i tried was to cover the Love word i bought at Michael's when i was at the CHA in january.

it was the most easy thing to do and the leftovers are cut so easily with the exacto knife.

next was some images i wanted to add to my studio - i got the, from the Graphic fairy and decieded to try out the washi tape as background - it's a bit tricky to make sure it evens out but the outcome is worth it.


and after the canvases were finished and were placed in my studio..


i was able to get busy with two other project
the first one was covering Maya road chipboards..i had no idea covering them with washi tape would be so easy and fun and especially - colorfull

i used the sewing set to make a little sign for a friend of mine who started sewing not long ago...



and the highlight was a renewed magnetic board for my office,

i covered  the board with a vinyl i  printed  and used my Cavallini washi tapes "while you were gone" which is perfect for the office board

i covered old magnets with white vinyl and then taped the washi tape and clipped the in a zigzag form




now, even the tidious assignments will look good...don't you think?1

thanks for stoppping by and have a great week

Yael

43 תגובות:

  1. כמה מהמם!!! הקנווסים יצירת אמנות שאפשר להתפאר בהם בכל בית!
    (אפשר להוסיף את זה לרשימת הדברים שגם אני רוצה?!? חחח)
    מקסים! אוהבת את היצירתיות שלך, הפרשנות שלך והטאצ'שיש רק לך!

    השבמחק
  2. נראה שהאפשרויות באמת אינסופיות. תודה על הרעיונות המקסימים

    עינת

    השבמחק
  3. כל כך הרבה רעיונות, כל כך הרבה יופי וצבע! הולכת לנסות את עניין כיסוי הצ'יפבורדים, גרמת לזה להיראות כ"כ קליל...

    השבמחק
  4. נפלא! איזה יופי של שימושים לא קונבנציונלים ומרעננים מצאת לוואשי. הכל כל כך יצירתי ועשוי בטוב טעם. לוח הממו הזה מושלם. אין עליך!

    השבמחק
  5. איזה יופי של שימושים לוואשי
    הכל מ ו ש ל ם !!!!

    השבמחק
  6. איזה יופי!!! התמונות פשוט משגעות!

    השבמחק
  7. אוי את!!! כן את!!!
    איזה שימושים מדליקים מצאת לוושי הזה. זה משמח מאד ומעצבן בעת והבעה אחת כי עכשיו אצטרך לעשות משהו עם כל המידע הזה (-:
    הולכת להעתיק אותך לגמרי <3

    השבמחק
  8. רעיונות מדליקים אחד - אחד.

    השבמחק
  9. איזה רעיונות מדליקים! אהבתי את כולם ובעיקר ובעיקר את הלוח המגנטי.

    השבמחק
  10. יופי של רעיונות וביצוע מושלם כרגיל

    השבמחק
  11. איזה יופי של דברים, אהבתי מאוד את השלט של איה... על הסכו"ם של הפיה אני זוממת כבר ממזמן, משגע :)

    השבמחק
  12. מדליק מדליק מדליק!!!!

    השבמחק
  13. מ-ש-ג-ע!!! אוסף הרעיונות לשימוש בוואשי טייפ שריכזת כאן בפוסט מלא השראה, יופי וצבע. כמה חן הכנסת אל תוך העבודות. שלט הסטודיו ושדרוג הצ'יפורדים הקטנים נפלא, המסגרות מקסימות כ"כ ולוח הממו... מושלם!!!!!

    השבמחק
  14. מקסים! מקסים!
    אני כבר רוצה קאנווסים ומגנטים כאלא :)
    תודה על השראה!

    השבמחק
  15. וואו! התמונות שהכנת לחדר העבודה ולמטבח פשוט מ ה מ מ י ם, כמה נקי ובייסיק ככה יפה, אהבתי עד מאוד!!! בהחלט נתת לי השראה לעיצוב הבית.... :)

    יפעת

    השבמחק
  16. אוי, מקסים ברמות...במיוחד אהבתי את ההדפסה על הויניל, התוצאה מהממת ונקיה.

    השבמחק
  17. הכל פשוט משגע!!
    הרעיונות, הביצוע, כל הכבוד אהבתי!!

    זהבית שקד

    השבמחק
  18. פרוייקט משגע!! התמונות שיצרת פשוט נפלאות והלוח הורס, מקסים מקסים!!

    השבמחק
  19. יעל,

    פרוייקט כיפי.
    לגבי הצעה למסגור, יש לי שתי הצעות:
    אחת - למסגר את כולם במסגרת גדולה עם עומק - וזו תהיה 'תמונת תפירה'
    הצעה שניה - בקנווס מכונת התפירה הייתי מוסיפה חצי גליל חוט שיודבק במקום המתאים במכונת התפירה כך שיראה כגליל שלם אותו כנ"ל לגבי החוט.
    לגבי המספריים - הייתי משנה לרוחב וכאן שתי אופציות: ראשונה, לגזור את החלק האמצעי של להב המספריים ולהדביק את הסיומת שלו במרחק מעין השלייה של גזירה. השנייה, לקרוע את הקנווס כאילו נגזר במספריים.

    השבמחק
  20. כמה רעיונות חדשים במקום אחד, עשית לי הרבה חשק להכין כל אחד ואחד מהפרויקטים האלה.

    השבמחק
  21. שלל רעיונות מקסימים. תודה על ההסברים.

    השבמחק
  22. איזה רעיונות יפים. עכשיו אפשר לקשט שלטי welcome בקלות :-)
    אהבתי גם את השימוש בוואשי בתור רקע. ממש יפה !
    שאפו :-)

    השבמחק
  23. איזה יופי!! רעיונות מעולים!

    השבמחק
  24. אליפות
    הכול כול כך מקסים, את והרעיונות המהממים שלך!!!
    אתלהבתי מהשלט מאוד מאוד וזה פשוט גאוני לצפות את מיליארד הציפבורדים בוושי כי עם נייר זה באמת סיוטי

    והקנווסים אליפות, גם אני רוצה כאלו!!!
    מורן
    ula7

    השבמחק
  25. רעיונות מדליקים!
    הLOVE שבה את ליבי במיוחד :)
    לא הבנתי איך הוואשי נראה מבעד לציורים של הסכו"ם, זו החתמה של הסכו"ם??

    השבמחק
  26. טוב, קודם כל יש פה דברים מקסימים! גם הרעיונות, גם שילובי הדוגמאות וגם הביצוע המדויק. מה שכן אני תוהה כשמדובר בתמונות, למה בעצם להכין רקע מוואשי ואח"כ גם לגזור וליישר מסביב עד שנותר מלבן, כשאפשר להשתמש פשוט בנייר רקע? אני תוהה מה היתרון לדעתך. ו...תודה על ההשראה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכל התחיל מהרקע לסכום שהודבק על זכוכית וכדי לקבל שקיפות הודבק הוואשי....יש בו איזושהי אווריריות שאין מצב שתהיה אפילו בדף הכי רגוע ....
      השאר היה כבר שגעון אישי שלי...קצת ייחודיות ויציאה משגרת הדפים (ובשבילי זו בהחלט תרפיה מבורכת לשחק עם הוואשי עד לשלמות( (-:

      מחק
  27. אלופה!
    עכשיו הוספת לי עוד דברים לרשימת הפרוייקטים המתארכת שלי. לפחות יהיה לי תירוץ למה יש לי כל כך הרבה ואשי טייפ אם כל מה שאני עושה איתם בעיקר זה רק ללטף...
    מתה לראות איך זה נראה תלוי אצלך על הקיר - זה שכבר הייתי לא אומר שאני לא מחכה לעוד הזמנה (-:

    השבמחק
  28. מגניב.. איזה רעיונות מדהימים. אהבתי!
    עושה לי חשק להשתעשע בוואשי שלי

    השבמחק
  29. אני כל כך הולכת להעתיק אותך!! התמונה של הסכום מטריפה ואני כבר רואה אותה תלויה אצלי במטבח שלי! :-P
    והמספרים ומכונת התפירה... והלוח ממו המטריף הזה פשוט מהמם! אהבתי!!!
    נשיקות יקירתי המוכשרת
    מירה

    השבמחק
  30. נהדר!
    רעיונות נהדרים וביצוע משגע!

    השבמחק
  31. מעולה! רעיונות נהדרים, במיוחד כל ה"קטנטנים" שעל הלוח השבועי - נהדרים (וגם את ;-))

    השבמחק
  32. יעל זה מקסים! פרוייקט כלבבי :)

    השבמחק
  33. הכל כל כך מקסים!!!! וואשי שולטטטטט!
    דפי

    השבמחק
  34. אין עליך, רעיונות מדהימים ומשדרגים שחבל על הזמן!!!
    התמונות מקסימות, אהבתי מאוד את הלוח המגנטי
    (איפה קנית אותו?)

    השבמחק
  35. וואו וואו כמה רעיונות למוצר אחד קטנטן :):)
    אני מודה שבהתחלה הוואשי הזה לא "הסתדר" לי, אבל נכנעתי וקניתי כמה אחדים - והתאהבתי!!! ועכשיו עם כל הרעיונות שלך - אני בטוחה שאני אשתמש בו יותר ויותר :)
    אהבתי מאוד את התמונות ה"נקיות".. ממש מיוחד. והמגנטים - רעיון נהדר לתוספת למתנות ראש השנה :):)

    השבמחק
  36. אח את! כמה רעיונות בפוסט אחד. איזה כיף עכשיו יהיה לי תרוץ לקנות עוד וואשי...

    השבמחק
  37. מושלם!!! כל כך מושלם ואת מצליחה להדהים אותי בהתאמת הפסים והריבועים המדוייקים שיצאו לך - יופי של קנווסים והתמונה למטבח הורסת לגמרי!!!
    תודה על הקישורים
    נשיקות
    שולי

    השבמחק
  38. מדהים! ומעורר השראה! רק שאלה אחת טכנית אם אפשר....איך מדפיסים על ויניל? איפה מוכרים ויניל כזה? והאם ניתן להדפיס גם במדפסת ביתית רגילה שהיא לא ליזר?

    השבמחק
  39. יעל, איך פספסתי את הרשומה הזאת? שלל רעיונות מהמם!!!! נהנתי לקרוא והולכת ליישם את הרעיון של המגנטים! מגניב לגמרי.

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael