10 באוג׳ 2010

hedgehodge love יומולדת ליעל קיפודים

*** for an english version-please scroll down, thanks

בשבוע שעבר חגגנו ליעל קיפודים יומולדת. יעל בעיניי היא התגלמות של שמחת חיים, צבעוניות מתפרצת, יכולת לראות את החיים בצורה חייכנית, וכל זה תוך כדי כשרון בכ"כ הרבה תחומ אמנות שזה כשלעצמו מעורר השראה

לספר השמן התנדבתי אני הפעם להכין את הכריכה והיה לי ברור שהיא תהיה בכתום (ברור!) ולבד הכתום הוספתי בד עם הדפסים שנראו לי מתאימים ליעל

את הדף בחרתי לעשות על כל הכשרונות של יעל והתחומים הרבים באמנות שהיא נוגעת (בכשרון רב) בהם

השתמשתי בפורצלן קר כדי לעצב את האלמנטים ואח"כ צבעתי בצבעי אקריל

אז מה היה לנו שם? תפירה

הכנתי כפתורים, מספריים, בד, וסלילי חוטי תפירה

הגברת הרי גם מפסלת

ומציירת

ומה מכינים כמתנה לאישה כ"כ כשרונית? הרעיון המקורי שלי היה להכין שני קיפודים יושבים על פטריה אבל בערב אחד של קרמיקה עם עותי קיבלתי השראה מ"הסצנה" שיצרה עותי והחלטתי להוציא את הקיפודים אל הטבע, בעזרת הטבעת חותמת של הירו ארטס בחימר

אנחנו קיבלנו מיעל קופסאות בד תפורות מתוקות ומגניבות לגמרי (עם תוספת צייצנית מקסימה בתוכן) - תודה יעלי ומאחלת לך עוד שנים רבות של יצירה והנאה ושתמשיכ להיות מקסימה עם חיוך שובה

אני עדיין די המומה מהתגובות וההיענות שהיתה ביריד וכבר התחלתי להכין סטוק חדש לקראת ראש השנה, שממש בפתח - אז כמו שכבר הבנתן, בטח תראו בקרוב תמונות מהשלבים (כי אני ממש לא יכולה להתאפק

והנה, בלי ששמתי לב, אוטוטו סופ"ש

last week we celebrated Yael's birthday with some great friends, yummy food and fun evening

as allways we each did a page for a chunky book for the birthday girl, since Yael is so talented in so many fields i did the page about that, using cold porcelain which i then painted with acrylics.

this was the cover for the chunky book - the orange is so dominant as it is her favorite color


for a present i took inspiration from ooty's going to the city scene and sculpted 2 hedgehoges and did the background with hero arts stamp and then painted with underglaze

i'm still overwelmed with the responces from last weekend's fair and my head is now full of new ideas that i want to do for the upcoming new year...

thanks for stopping by

17 תגובות:

  1. yael, these are super cute. love the stamped clay effect.

    debbie

    השבמחק
  2. הכל מקסים ואני מחכה כבר לראות את הסטוק הבא שלך :-)

    השבמחק
  3. הכל נפלא נפלא נפלא, ושלי שלי שלי! איזה יופי לי... סטנד הקיפודים הזה מדליק לגמרי, הצבעוניות שלו בצבעים הופכיים - מגניב מגניב, את בהחלט ההוכחה החיה שלחימר אין גבולות! הדף ספר שמן הכי מקורי שיש, והחומר הזה מגניב לגמרי - יופי שצילמת גם את התהליך - אני מזמינה סדנא פרטית. תודה שוב על כל המילים החמות והפרגון שלך - כמו שנאמר - "הכל עובר אליך...:-) " בהצלחה עם הקאפקייקס לראש השנה - הם פשוט להיט חיבוק גדול גדול!

    השבמחק
  4. הקיפודים הקטנטנים האלה על רקע השדה הפורח כל כך מתוקים! אני מגיבה פה גם על הרשומה הקודמת, לא הייתי בשטח הוירטואלי כמה ימים אז משלימה עכשיו :-) אני כל כך שמחה שהיה לך טוב, מקווה שגם הרווחת מזה כסף ולא רק סיפוק :-) מאחלת לך עוד ועוד כאלה!

    השבמחק
  5. איזה השקעה כמה מתוק!

    השבמחק
  6. כל הכבוד על ההשקעה, הכל נראה מקסים. אין ספק שחשבת על כל אלמנט.
    בהצלחה בייצור לקראת החג.

    השבמחק
  7. יעל,המתנה פשוט מקסימה,הדף השמן כל כך מקורי ויצירתי והקיפודים מתוקים!!

    השבמחק
  8. הקיפודים האלו משגעים!!

    השבמחק
  9. יעל,
    אני לא מאמינה שהכנת דף לספר שמן מקישוטי פורצלן קר שצבעת!!! אין סוף לדימון שלך ולכישרון שלך! כל כך מיוחד!!!

    הקיפודים מהממים, ההחתמה לסצינה של טבע - מיוחדת מקורית ומקסימה.

    הכריכה כמובן נפלאה.

    הכל פשוט כל כך את!!!

    יעל.

    השבמחק
  10. איזה צמד מתוק של קיפודים הכנת ל"קיפודה" אהבתי מאד את התוצאה של הטבעת החותמות בחימר יצא מדהים!ץ

    השבמחק
  11. ואני חייבת להגיד שהתמונות עושות עוול!
    המתנות שלך מהממות!!!!

    השבמחק
  12. הקיפודים שובי לב ואת מלכת המיניאטורות!

    השבמחק
  13. איזה כיף לראות את העבודות שלך
    את לא מפסיקה להפתיע הקיפודים מקסימים

    כיף היה לראות אותך שוב ביריד

    שבת שלום

    השבמחק
  14. מותק!
    הדף הזה משגע!
    איך, איך את מגיעה לזה?

    והקיפודים, בול לקיפודים.

    השבמחק
  15. פתאום יש לי יומולדת עוד פעם... הבלוג שלך שלח הלילה למנויים הודעה על הפוסט הזה
    :-)

    השבמחק
  16. מתנה משגעת יעלי!!!! יש משהו שאת לא יודעת לפסל?!?!?!!?
    הקיפודים מדהימים!!!!
    והדף - וואו! כמה אלמנטים! טוב, היא עושה באמת כל כך הרבה דברים שונים :):)
    אני כל כך נהנית לראות את היצירות המיוחדות שלך.. מתגעגעת :):)

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael