22 באוג׳ 2010

מתנות Gifts

*** for an english version-please scroll down, thanks

ההכנות לקראת ראש השנה בעיצומן וגם ליריד שיהיה בכפר הס בעוד שבועיים ואני משתתפת בו, כמו גם אילאיל, גלי-פרטים ממש ממש בקרוב (הפעם זה יהיה יריד מצומצם ורגוע-כי יריד כמו של נתנאלה וקרן יש רק פעם אחת -אלא אם הן יפיקו עוד פעם) , המלאי בחנות אוטוטו מתעדכן וגם החלפות שכבר ממש יוצאות אוטוטו-אז בינתיים הנה מה שכן אפשר לשתף

זוג חברים שלי שהתחתן חזר מירח הדבש של חודש ובספונטניות הוזמנתי לבקר בשבוע שעבר-ספונטניות זה אחלה, אבל לא כשאין לי מתנה וההזמנה היא לעוד כמה שעות...ואין מצב בעולם שאני אגיע ללא מתנה

התכנון המקורי למתנה היה אלבום מהתמונות של החתונה (מה שעוד יגיע בזמנים פחות מטורפים) אבל בשעת הצורך נעזרתי בתמונות שהם העלו מהחתונה לפייסבוק (מה הייתי עושה בלעדיו?1

היות וכאמור הייתי לחוצה בזמן (שבזמן האחרון אני מגלה שהוא מצרך יותר יותר יקר בשבילי) ולא היו לי מספיק תמונות כדי למלא מגירת דפוס נזכרתי ברכישה של מגירות העץ מאיקאה (בהשראת זהר) ובחרתי תמונה של רגע הקידוש בטבעת מהחופה, סרט תחרה, תליון של זוג וצמד קרמיקות שהחתמתי עם חותמות של הירו ארטס שהתאימו לי לכאן וצירפתי ספרות מפיוטר של תאריך החתונה

וליום ההולדת של עופרה הכנתי לה כרית עם סיומת קרושה, שאני כ"כ אוהבת להכין. הבד מנתנאלה, בצבע האהוב על עופרה

ולמיכלי המקסימה שטסה לחופשה עם הבעל ושני הבנים המשגעים תפרתי כיסויי דרכונים (ועד שהאלבום שלה יהיה מוכן במסגרת החלפת מיני אלבומים-תראו את מה שהיא הכינה לי-2 אלבומים מקסימים ויפיפיים-תודה מיכלי

והנה מתנה מקסימה שקיבלתי מצליל שהגיעה ליריד לפני שבועיים והביאה לי את החלפת האקססוריז יחד עם עןד מתנה משגעת שהיא הכינה-תודה צליל, מכל הלב (זה כבר בחדר העבודה

ואלה חלק מההכנות לקראת ראש השנה..

בתקווה לשבוע קריר יותר וקל יותר (אפילו אני, חובבת קיץ מושבעת, כבר מיואשת מהחום הזה

these times are so hectic with preperations for Rosh Hashana (jewish new year), while preparing new lines for my etsy shop, and another fair (though smaller then my first one).

above are some presents i made for dear friends whom i truely cherich: an altered small wooden box from ikea, made for my friends' wedding present (spontaniusly done in a couple of hours)

another pillowcase with crochet, which i really love to make, made for my dear friend Ofra for her birthday

and for Michal i sewed four passport covers for her, her husband and two adorable boys and gave her just before they flew to a fab. vacation.

now i'm off for more preparations - until next time

have a great weekend

26 תגובות:

  1. כיף להזמין אותך לבקר.....

    השבמחק
  2. ואת היצירה הזו עשית תוך כמה שעות ????????????
    מדהימה !!!
    הכרית משגעת והכיסויים לדרכונים מדליקים !!!

    ושיהיה בהצלחה ביריד - מקווה שאם אוכל הפעם, אגיע :-)

    השבמחק
  3. תשמעי, אני מפחדת לחשוב מה תעשי אם יהיו לך עוד כמה שעות פנויות...
    הכל מדהים כרגיל אבל הקופסא הזאת.
    אומנות!!

    אוהבת הכל הכל!

    השבמחק
  4. ההספק שלך פשוט מעורר קנאה. הכל יצא מקסים, והיה נחמד לראות את הביצוע של המגירה אחרי שתיארת לי אותה, יצא ממש מקסים.
    אני מקווה שהעניינים ירגעו במהרה, אחרת את הבטן שלי את תראי רק בתמונות, ותאיני לי שאין הרבה כאלו.

    השבמחק
  5. יעלי היקרה,
    התוצרים יפהיפיים !!!
    במיוחד אהבתי את הכרית - היא מהממת...
    וגם כיסויי הדרכונים
    את כ"כ מוכשרת...

    השבמחק
  6. יעל איזה מתנה מהממת הכנת ! המגירה הזאת מקסימה.
    אני מתכננת ביקור באיקאה ואחפש אותן... :-)
    הכרית נפלאה בדיוק אתמול הסתכלתי עליה שוב אצל עופרה, והקאפקייק החדשים נראים מתוקים ביותר.

    השבמחק
  7. כרגיל הכל יפה .המתנה לזוג המאושר מקסימה. מנציחה את הרגע הקסום הזה בצורה רומנטית כל כך.
    הכרית והכיסויים לדרכונים מקסימים
    והקאפקייק.. כרגיל מעוררי תאבון והם אפילו עוד לא מוכנים :)

    בהצלחה עם היריד

    רוני - מילשייק

    השבמחק
  8. קריר בטוח לא יהיה, אני מציאותית אבל כל עוד אני יושבת במזגן וקוראת בלוגים ומסתכלת על תמונות יפות אין לי על מה להתלונן :-) ההספק שלך ממש מעורר התפעלות!

    השבמחק
  9. הכל מדהים, בעיקר קצב העבודה יא ווארדיקי. יו... קטעו לי את חוט המחשבה... אה כן! איך למען השם אפשר להיות חובבי קיץ?? מילא פעם, אבל היום??? המקסימום שאני מוכנה לקבל הוא "חובבת קיץ לשעבר, לא מבינה על מה חשבתי". תודה.
    ורק שאלה - קיבלת את ההודעה ממני בפייסבוק? יללה ביי, נשיקות.

    השבמחק
  10. את לא מבינה איך התלהבו מהכיסוי דרכונים בנתב"ג!!! תודה רבה זה מקסים
    נשיקות

    השבמחק
  11. לא פלא שאת צריכה עוד זמן... עם כל כך הרבה תוצרים, וכזו נתינה באהבה לכל הסביבה... שוב מתפעלת מתעשיית הקאפקייק שבדרך, הכרית של עופרה יפהפיה (ומאוד עופרה!), והמתנה המהירה לזוג - יפהפיה ואני בטוחה שהם מאוד התרגשו לקבל אותה!

    השבמחק
  12. כמה דברים יפים בפוסט אחד:]

    השבמחק
  13. כבר אין לי תגובות.
    כמה אפשר לכתוב לך- מהמם, מדהים, גדול? כמה?

    מצטערת על הבנאליות אבל-
    את הורסת אותי עם היצירתיות המהממת שלך!!!!!!!!!!!!

    (שולטת!!!!!!!!!!!!!!1)

    השבמחק
  14. שניה שניה שניה

    אני לא מספיקה להתלהב בקצב ההפגזות הזה
    המתנה לזוג, הכרית לעופרה, הכיסויים למיכלי
    והקאקייקס המטריפים
    כמה כמה כמה יופי

    וגם המתנה מצליל נהדרת
    בקיצור
    עוד פוסט מענג ומחמם לב

    השבמחק
  15. איזה כיף לי על הפרגון ככה פתאום באמצע החיים....תודה מותק והיצירות שלך משגעות אחת אחת כהרגלך!!!! אהבתי את התקליט שקיבלת מאד מחמיאה לך התמונה!!!!

    השבמחק
  16. איזה מבול של עבודות משגעות, וכרגיל, הכל כל כך מוקפד ויפה, מתה במיוחד על הכרית עם סיומת הקרושה, כל כך עדינה ויפה.

    השבמחק
  17. כהרגלך, יצירות מקסימות ומכל הלב!!!
    מבינה כל כך את חוסר הזמן, ומעריצה אותך על ההספק! בדעות שמתפנה לי טיפה שקט, אני לא יכולה לעשות כלום חוץ מלרבוץ ליד המחשב... מה יהיה איתי????

    השבמחק
  18. איזה פוסט כייפי - מלא דברים טובים!

    השבמחק
  19. הכל נהדר!!
    הכרית יפייפיה וכיסויי הדרכונים ממש מתוקים!!

    השבמחק
  20. יעל,
    אני לא יודעת איפה להתחיל!!!
    הכי אהבתי את הכרית עם סיומת הקרושה.
    היא פשוט מ-ה-מ-מ-ת!!! וואהו!!!

    וכיסוי הדרכונים למיכלי - להתעלף (:

    וכמובן שכל שאר הדברים מהממים גם הם.
    אין עלייך (:

    בהצלחה ביריד הבא (:

    יעל

    השבמחק
  21. איזו מתנה משגעת! קוביות הקרמיקה יפהפיות!!!! ממש ממש!
    והכרית הזו מדהימה! אני ממש מאוהבת בה
    !!!

    השבמחק
  22. לא יודעת ממה להתחיל, אז אתחיל מכך שהכל מדהים, אבל נו מה חדש בזה?ץ
    המגירה "הספונטנית" מהממת ומאד, אבל מאד אהבתי את הקרמיקה המוחתמת !!ץ
    הכריות המקסימות שלך עם הקרושה שהיוו לי השראה
    אבל חייבת לשאול אותךלכמות העמודים שאת סורגת בכל קונכיה? וכמה במעבר בין הכונכיות?ץ
    איזה כייף לראות את התהליך של הקאפקייקס, הגלזורה הופכת אותן "לאכילות" יאמי.
    מה קורה עם המלאכית הכתומה שלנו?ץ

    השבמחק
  23. וואי, כזה פוסט... כאלה מתנות... ובדיוק היום יום הנישואין שלי ככה שהמגרה שהכנת מרגשת אותי אפילו יותר מביום רגיל.
    הקרמיקה עם חותמת הציפורים משגעת. מוסיפה לתמונה (שהיא חזקה בפני עצמה) בדיוק את הטאץ' הנכון.

    ובאופן כללי ההספק שלך מעורר הרבה יותר מהתפעלות (איזו מילה אומרים כשרותים לומר "הרבה יותר מהתפעלות"?)

    רחלי גזית

    השבמחק
  24. יופי של פוסט יקירתי. כל כך הרבה נתינה יש בך שזה מדהים. הקופסא לחברים מדהימה, הכרית לעופרה מקסימה (וכל כך עופרתית חחחחח) והקאפקייקס לראש השנה, מעוררי תאבון... מזל שהן לא משמינות...
    מירה

    השבמחק
  25. מתנה מדהימה,לא הבנתי איך החתמת על הקרמיקה אפשר הסבר בבקשה? הכרית מתוקה בצבעים הורסים.

    השבמחק
  26. איזה עבודות נפלאות
    הכי אהבתי את תמונת הנישואין - צירוף מושלם
    ואני בהלם מההספקים שלך

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael