21 בינו׳ 2012

Puppy love


*** for an english version-please scroll down, thanks

כבר ידוע שכל דבר ששרון רותם יוצרת הוא מתוק, מקסים ומושלם. כך יצא שכבר למעלה משנתיים מסתובבים ברחבי הרבה בתים של בנות ברות מזל כלבלבי היו יו המתוקים הללו.

אני זכיתי לאחד כזה ביום ההולדת שלי לפני שנה. תראו כמה הוא מתוק


כששרון פתחה מועדים לסדנת כלבלבי יויו נרשמתי בלי לחשוב פעמיים.

אין ספק שמרגע שמתחילים בעבודת ההכנה, תחושת ההערכה למתנות הללו שלה מתעצמת.
ההכנה כוללת כמעט 50 יו-יואים...אבל הבעיה הגדולה יותר היא בחירת הבדים, ללא ספק.

אני תכננתי מלכתחילה את הכלבלב הזה לילדון חמוד שיקבל אותו כמתנת יומולדת מאוחרת בקרוב ולכן מראש הלכתי על הדפסים וצבעים עזים קצת יותר.

אתמול בבוקר התאספנו אצל שרון בבית, כמה חברות מוכרות ועוד בנות מקסימות שהיה כיף להכיר והתחלנו במלאכה.

שרון, מקצוענית עד הסוף, קנתה לכל אחת מאיתנו את הגזרה של הכלבלב (ועוד אחד שונה במקצת), הכינה קובץ מודפס ומצולם של כל שלבי ההכנה ועוד דף גזרה נוסף מוכן לגזירה.


אחרי שכולן הכינו את הראש (שהוא באמת החלק היותר מתוסבך) פרסנו את היויואים והתחלנו במלאכת החיבור-תראו איזו צבעוניות מדהימה


אחרי שעות של הנאה משותפת כל אחת יצאה עם כלבלב משגע והגיע שלב הצילום המשותף (ללא הכלב של גלי שבזכות טליה הספיקה לסיים לפני כולנו..(-:


הכלבלבים של הילה ושלי עשו בונדינג מיידי


וביחד עם הכלבלב של חגית הם התחילו להשתובב



ואז החליטו לנוח קצת בשמש



יש משהו בשלב הכנת היויואים שהוא מאד תרפיוטי-אתמול בלילה, כשהמזגן עובד ומוזיקה ברקע החלטתי להכין אחד גם לעצמי (אחת מאותן החלטות של השנה החדשה לפרגן גם קצת לעצמי...)
הבחירה של הבדים היתה הפעם קלה בהרבה....טילדה, טילדה, טילדה!!!!!

3 וחצי שעות עבודה (האמת לא רואה בזה עבודה...) והבוקר יכולתי כבר להתחיל להכין את הראש.


כמו ששרון אמרה...השני באמת הולך מהר יותר וכיפי יותר והנה הכלבלבה הטילדאית מוכנה לצילום במקום שתרגיש בבית, בחדר העבודה שלי עם קופסאות שהוא מכיר ובובת הטילדה שלי


ועושה היכרות עם הוותיק שבחבורה (-:


ומנצלים את הזמן עד שהשלישי יעבור לביו החדש


שרוני, המון תודה על השראה אינסופית, ליווי צמוד ומרגיע ובמיוחד תודה על הכלבלב הראשון שאני כ"כ אוהבת ומעריכה את ההשקעה שלך בו (ובי)

ומי שעדיין רוצה להכין אחד משגע כזה - יש מועדים נוספים ששרון פתחה-אני אישית ממליצה על הסדנא הזו בלב שלם

שיהיה שבוע נפלא וחמים

יעל


for my birthday last year i got the cutest yo-yo puppy from my dear friend Sharon

when she opened a workshop for making these puppies i signed in and boy oh boy the work on those yo-yo's is addictive and theraputic

we each got the original pattern of the puppies and her instructions (after making more then 20 i think she's an expert


we each ended up with such lovely and colorful puppies, here in a group photoshoot

here's mine




and today i just couldn't help my self and made another one for me (since the first one is going to be a present



resting in my studio



i had such a great time making these...and i just adore my TILDA puppy <3

have a great week and thanks for stopping by
Yael

38 תגובות:

  1. YYY כמה חמוד!!!!!!!!
    הגזרה הזו פשוט מושלמת, נותנת לכל הצבעים והדוגמאות של הבדים את הכבוד המגיע להם :)

    יצא לך מהמם! גם הצבעוני וגם טילדה, פשוט מקסים והתמונות מתוקות, משעשעות ומשגעות! אהבתי מאד.

    השבמחק
  2. מותק, אני מתה על הכישורים שלך!
    הכלבלבים מהממים! אני לא בטוחה מי יצא יותר מוצלח! הם פשוט מדליקים!

    השבמחק
  3. התמונות מקסימות!
    הכלבלבים מתוקים!!!
    כמעט ואפשר להרגיש את האופי שלהם בתמונות :-)

    השבמחק
  4. איזה באסה שפספסתי את מפגש הפיסגה המשובח והפוטוגני :-)
    ואני לא מאמינה שכבר אתמול עשית עוד אחד!!! מלכה!!!!!
    הכלבלבים שלך הורסים, מבינה לגמרי את ההתאהבות :-)
    היה כיף איתך ;-) (כרגיל...)

    השבמחק
  5. הם מטריפים הכלבלבים האלו וכמה סבלנות יש פה. נהנתי מהפוסט הצבעוני הזה.

    השבמחק
  6. יעל הם מהממים! הכלבה שלך בכלל מאלפת.נראה לי שכדי שלא יהיה לה עצוב תצטרכי בן זוג בשבילה לא? ביחד הם נראים מושלמים! שאפו על הסבלנות! שבוע מקסים וחם!

    השבמחק
  7. איזה מתוקים הכלבלבים!
    לימור

    השבמחק
  8. יעלי הם משגעים!!! פשוט מקסימים, אני חייבת להכין גם אחד כזה!

    השבמחק
  9. יעלי, הם כל כך משגעים וצבעוניים. כל הכבוד על ההחלטה לעשות דברים גם לעצמך. מקווה שנפגש בסוף השנה ונראה שאכן התמדת....נשיקות ונביחות צבעוניות. יפעת

    השבמחק
  10. שניהם מקסימים !
    :-)
    והתמונה הראשונה עם המזוודות פשוט מושלמת !

    השבמחק
  11. הם פשוט מקסימים!!!
    נכון שזו סדנה סופר כייפית?

    השבמחק
  12. אוי בובי, נכון שמתאים לקרוא לכלבלב המתנה בּוּבּי?!
    הם כל כך חמודים ומשולמים!
    בכלל לא מפתיע שהכלבלבים שלכן עשו בונדינג, זה הרי ידוע שכלבים ובעליהם נעשים דומים (-;
    ושרון רותם- מלכה!

    השבמחק
  13. יצאו לך כלכלבים מאלפים!!!!
    כמה מתיקות יש בהם..

    השבמחק
  14. כל הכבוד לך!! גם אני התחלתי להכין היום בבוקר עוד יויואים לשני שלי (למרות שלא האמנתי על עצמי, אבל זה ממכר אחרי שרואים אותו מוגמר).
    הכלבלבונים שלך מדהימים , גברת טילדה קסומה! גם לי היה כיף גדול בסדנה, להכיר את כולכן ותיקות ומנוסות ברחבי הרשת.

    השבמחק
  15. חתיך אמיתי! סחתיין על ההשקעה [ועל כך שבאמת עשית ולא רק אמרת...]. חמוד כ"כ!!!

    השבמחק
  16. אלופה! כבר יש חתן וכלה?? אני הייתי סוגרת אותם קצת במקום חשוך ומקווה שבבוקר אני אמצא שהם התרבו - אחרת אין מצב שהייתי מכינה את כל היויואים האלה... יצאו משגעים, ואהבתי את העובדה שזה שהכנת לעצמך קיבל חותמת "יעל יניב" עם הבדים שלו... (או שלה?)

    השבמחק
  17. אין עליך! כמו כל דבר שאת נוגעת בו, גם הכלבלבים שלך מושלמים.
    כל כך כיף לי לראות שהכנת כבר עוד אחד. מבחינתי, אין יותר נחת מזה.
    התמונות משגעות, כמו שרק את יודעת.
    תודה גדולה על הפרגון והמילים החמות.
    שיהיה לך שבוע נפלא.
    נשיקות.
    שרון

    השבמחק
  18. YYYY
    כמה חומד וקיטשיות במיטבה בפוסט אחד. אני מ-א-ו-ה-ב-ת! הכלבלב טילדה מטריף במיוחד!!!
    אני כבר הכרזתי על RAIN CHECK לסדנא... מראש אני אתכנן שניים ;-) חחחח

    נשיקות, מירה

    השבמחק
  19. כלבלבים מתוקים ביותר!!
    מאוד אהבתי את הראשון שהכנת, וגם הטילדה משגע!

    השבמחק
  20. כמה שזה חמוד! אני מודה שנשברתי בזמן המחשבה על כמות היויואים שצריך להכין :-)

    השבמחק
  21. כמה מתוק! במיחוד אהבתי את תמונות ההשתובבות ביחד... תתחדשי!

    השבמחק
  22. מתוקים!!!!!!!!!!

    השבמחק
  23. איזו מתיקות!
    שניהם מקסימים!

    השבמחק
  24. יעלי הכלבלבים האלה כל כך מתוקים!!
    שאפו ענק על הסבלנות לכמות כזו של יו-יו-אים:-)

    השבמחק
  25. יעלי, הכלבלבים האלו הורסם ברמות על!!!

    השבמחק
  26. הגור שלי שאל על שלך כל הדרך למושב.... רוע לב שהפרדנו בינהם, אפילו ששניהם בנים.....
    די להדרת הכלבלבים!

    אין על האנרגיות שלך! מתי תנוחי????
    תעשי חיים מעבר לים. נפגש שתחזרי
    הילה

    השבמחק
  27. התרגשתי לראות את תמונת המחזור מיום שישי כולם יצאו מדהימים,ואיזו חרוצה את הכלבלב השני ממש חמוד,היה לי כייף להיות שותפה לעשיה בהדרכתה של שרון המוכשרת,והמקצוענית,וליצור בחברת בנות מקסימות שהכרתי מאחורי הניק שלהן,
    ותודה גדולה לסיון החמודה שהביאני עד שרון.

    השבמחק
  28. וואווו!!! איזו חרוצה את שזה לא ייאמן! :-))) הכלבלבים שלך מתוקים כלכ ך, והתמונות המשותפות יפהפיות!! תודה על התמיכה המוראלית! ;-)))

    השבמחק
  29. אין עלייך! כל כך מהר ויש לו חברה... :-) איזו כלכלבה מתוקה יצאה גם השנייה, כמו הראשון.
    היה כיף להכיר אותך ואת שאר הניקים.
    נסיעה טובה!

    השבמחק
  30. אין מילים - רק מ-ו-ש-ל-ם!!!!!
    הם פשוט מקסימים... אני כל כך צריכה/חייבת/מוכרחה להכין גם אחד כזה! (או עשרה??)
    אני לא מוצאת זמן לסדנאות, אז בטח לא להכין כל כך הרבה יויואים.. נראה לי שאני אגיע לזה רק בפנסיה.. חח...

    אז.. נחזור אלייך (היה רגע של התבכיינות עצמית.. חח..)
    רציתי להוסיף שגם התמונות מקסימות!! את ממש תותחית בלביים תמונות כאלו מושלמות - ובטח בלצלם אותן.. ממש מרגישים את ה"שובבות" של הכלבלבים :):)

    השבמחק
  31. Hello!to say thank you for this interesting article! =) Peace, Joy.

    השבמחק
  32. כל הכבוד, זה מהמם! יכולה לדמיין את התרפיה בזה :-) התמונות שלך ממש מתוקות.

    השבמחק
  33. הרגת אותי עם הצילומים הקבוצתיים :)

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael