4 בפבר׳ 2012

cosmo challenge

*** for an english version-please scroll down, thanks
מה עושים אחרי טיסה ארוכה ושינוי בשעות, בשילוב עם האדרנלין שעדיין זורם בגוף מהחופשה הנפלאה? המזוודות פורקו, אז לפחות את הפוסט שכבר התחלתי ממש לפני הטיסה אני מסיימת.

ממש לפני הטיסה לתערוכת CHA פרסמו קומו קריקט אתגר לעיצוב דף אלבום עם שימוש רק בדפים מסטאק של 6".
לילה לבן של סידורי עבודה אחרונים וארגונים אחרונים פינה לי זמן לשחק עם ניירות אהובים ותמונות שלי מטיולים קודמים לחו"ל.

Just before leaving to CHA, Julie from Cosmo Cricket posted  challenge: to make a layout using 6" stack. 
i set down with a couple of my photos from past trip abroad and had a lot of fun in the process
The first one i made is of me in CAMP NOU in Barcelona and based on the colors of the seats and my top i used the Circa stack
הדף הראשון הוא מטיול לברצלונה, בביקור בקאמפ-נואו.

בגלל הרקע של הכסאות באצטדיון וצבעי החולצה שלי בחרתי בסטאק של CIRCA של קוסמו קריקט.
בדיוק כמו שעשיתי כאן, גם הפעם השתמשתי בדף רקע אחד לשני הדפים. מהדף הירוק 30X30 חתכתי את הריבוע הפנימי שישמש בהמשך כרקע לדף השני


לתמונה נתתי רקע שחור ומעליו מסגרת מדף, בתוספת הגבהה ע"י דבק תלת מימד.

i emphesized the background with black cardstock and using foam  dots gave a three dimentional frame to 
the photo



פינצ'צ'תי את שאריות הדפים ושילבתי עם גליון מדבקות הצ'יפבורדים של אותו ליין

 I punched the scraps i was left with and used the matching chipboard stickers



אני מאד אוהבת לעשות טלאים מנייר, כמו כאן, וכאן, והפעם כל הרקע הוא מטלאים זהים בגודלם שנתפרו לדף הרקע.

i really love using quilted backgrounds on layouts like here and here and this time i used them also-i cut them equally and then sewed them to the green cardstock


הרקע הירוק הוא כאמור הבסיס שהוצא מהדף הראשון.







  this was such a fun challenge and useful too and now i hope to catch up with my jet leg and to start downloading my photos from CHA-it was ovrwelming.

Julie, it was a great pleasure to meet you in person and see all the sweet treats that you're planning for the future (tea for two looks amazing and i can't wait to put my hands on the whole collection

זו היתה דרך נהדרת לניצול של הסטאק הקטן ושל שארית בכלל-ועל הדרך יש לי דפים משלי-כך שאני מרוצה.

מקווה להשלים שנות שינה מחר ולהצליח להוריד את התמונות מהטיול הכ"כ כיפי שלנו והתערוכה
שתהיה שבת נפלאה וחמימה (-:

יעל

19 תגובות:

  1. שתהיי לי בריאה כמה מרץ! אהבתי שכתבת ״להשלים
    שנות שינה״. זה בהחלט מרגיש ככה כרגע.

    השבמחק
  2. אני בשוק ממך..
    זה מה שעושים כשחוזרים??
    אהבתי במיוחד את הדף השני..
    ברוכה הבאה מותק!!

    השבמחק
  3. ברוכה הבאה!!! יופי שחזרת, מוכשרת שכמוך..יאללה עכשיו תפוצצי בתמונות שנתחיל לרייר...שבת נפלאה

    השבמחק
  4. ברוכה הבאה, מוכשרת שכמותך,
    איזה יופי של דפים אני מאוהבת בטלאים שלך.
    מחכה לתמונות ולחוויות וגם המלצות לא יזיקו.

    השבמחק
  5. יופי של דפים!!!
    ואיזה כיף שחזרת :-)

    השבמחק
  6. יופי של ניצול דפים קטנים
    מחכה לפוסט מסודר מהCHA

    השבמחק
  7. תשמעי, את מטורפת בכיוון הכי חיובי וכייפי של המילה חחחח :)
    הדפים מהממים! הכי אהבתי את זה מספרד. בזמן האחרון אני אוהבת את העניין של דפים לבנים עם צבעים עזים :)
    ואני כבר מחכה לפוסטים שלך על CHA (ברור שיהיה יותר מאחד)
    נשיקות יקירתי!
    מירה

    השבמחק
  8. דפים מקסימים, ומחכה לחויות!

    השבמחק
  9. מהממת שלי! אני מתה לשמוע חוויות...!!! כרגיל, הדפים שלך יפהפיים! אין ספק שטלאים [גם בבד, גם בנייר] זה פשוט יפה! [תקראי במבטא פולני]: אבל לא כמו הדוגמנית... :-)
    אוהבת המון!

    השבמחק
  10. מחכה כבר!!!!
    אנרג'ייזר שכמוך
    הילה

    השבמחק
  11. יעלי, כייף שחזרת.
    הדפים מקסימים. הכי אהבתי את הדף של הטלאים. מקסים (:

    השבמחק
  12. דפים משגעים, כהרגלך. אהבתי מאד את השני.
    מחכה לקרא חויות!

    השבמחק
  13. what a great way to use mini decks
    i love these layout you made

    השבמחק
  14. בחיי שאת משהו - עוד לא הספקת לנחות מטיול אחד ואת כבר מפרסמת דף מטיול אחר - החיים דבש!!! :-) יופי של דף ואת נראית מאושרת מאוד על מגרש הכדורגל - יש משהו שאנחנו לא יודעים עלייך?...

    השבמחק
  15. שני הדפים פשוט מהממים. לאחרונה אני מחבבת את החברה הזו מאד :)

    השבמחק
  16. אני כל כך נהנית לראות את הדפים שלך :):) גם אני אוהבת מאוד לשלב את אותו הדף בכפולה, זה ממש נותן קשר בניהן..
    ותפירת הטלאים מנייר - התאהבתי בזה בזכותך :)
    כיף שחזרת!! מחכה לראות אותך (וגם את הפוסט הבא שבטח יהיה משובח).
    נשיקות :)

    השבמחק
  17. Gorgeous LO!!
    Your stitching is amazing!!

    השבמחק
  18. @יעל.קיפודים

    תודה מותק (וכן, יש לי חיבה עתיקת יומין לכדורגל )

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael