31 ביולי 2011

D.T Project-the paper stack that goes on...and on



*** for an english version-please scroll down, thanks

בדיוק כמו במקרה של הקיטים הגדולים, גם כשקיבלנו מנתנאלה את החומרים לפרוייקט הזה של צוות העיצוב רציתי לראות כמה אפשר ל"סחוט" ממנו.
המדובר בסטאק נייר של 15X15 דו צדדי בצבעים ודגמים מקסימים של חברת MY MIND'S EYE (ובשילוב מדבקות של CRATE PAPER.

הפרוייקט הראשון שניגשתי אליו היה מיני אלבום שהוקדש ליום הצילומים של עינת, האחיינית שלי, מלפני 3 שנים (ורק חלק קטן מהתמונות כי היו המון ואלו הן התמונות שהיא הכי אוהבת)

רציתי להכין מיני אלבום ולא על צ'יפבורדים אלא שיהיה קליל ועם כמה פתיחות מתוכו ושעדיין יוכל להיות עם נפח וקישוטונים. לקחתי קארדסטוקים לבנים, חילקתי לרבעים וחתכתי לחצי והתחלתי לשחק עם הפתיחות השונות, שיהיה קצת מעניין....האלבום הוא בגודל 15x15 והכריכה עשויה אף היא מקארדסטוק שעליו הדבקתי ניירות מדוגמים ובורדר שמסתיר את החיבור בינהם.

כפולה ראשונה


שנפתחת גם כך:


וקצת תקריבים:





כפולה שניה:



כפולה שלישית:



שנפתחת במרכז : את התמונות הדפסתי במדפסת הדיגיטלית בעבודה על ויניל מה שמונע מהתמונה שבמרכז להיהרס מהקיפול



כפולה רביעית:


וגם היא נפתחת:



השתמשתי בפאנצ'ים לבורדרים,מדבקות מוגבהות שנותנות נפח




כשסיימתי את האלבום נשארו לי עדיין מספיק ניירות כדי להכין ליעל קיפודים הנפלאה קאנווס כחלק ממתנת היומולדת שלה.
יעל הגשימה ממש בשבועות האחרונים חלום ופתחת סטודיו מקסים בביתה לקרמיקה והיה לי ברור שאני מכינה לה משהו לכבוד המאורע.



הדפסתי תמונות מהבלוג שלה של כלי הקרמיקה שהיא הכינה לאורך השנים, בצורות וגלזורות שונות ושיחקתי איתן על הקאנווס.. בין התמונות "שתלתי" ריבועים ומלבנים מאותו סטאק ניירות, באורכים ובגדלים שונים וכדי שיהיה משחק בעין חלקם הודבקו עם דבק תלת מימד והאותיות...כרגיל של "תוצרת הארץ" של דפי ורחלי שחוגגות ממש עכשיו שנה מאז יצא הליין הראשון -מזל טוב גם לכן יקירותיי



את דפנות הקאנווס ציפיתי עם נייר דבק מדוגם


המשך המתנות והפוסט על היומולדת המקסימה של הילה ויעל -בקרוב (-:

ועדיין נשארו לי שאריות-נראה לי שלא יהיה מנוס מכמה כרטיסים (כי איכשהו תמיד, אבל תמיד, אני מגיעה בדקה ה-90 להכין כרטיס)

אתן מוזמנות לקפוץ לשאר חברותיי לצוות העיצוב ולראות מה הן יצרו מהסטאק הזה: ענת, נוית, קרן, הדרלינג, וטניה.

שבוע נפלא שיהיה

יעל

כל החומרים שבהם השתמשתי -מנתנאלה.קום

Stella and rose- mabel papers 6x6 AC Cardstock white

Stella and rose- decorative brads- lovely 12x12 Shape Stickers ss-277 Emma's shoppe collection phrases

alpha stickers Thickers delight- אדום 53072 Mini Market Stickers - teal & black

פאנצ בורדר סקאלופדבק תלת מימד Foam squares Emma's shoppe collection borders




This time we decieded at Netanella.com Design team to take the same product and to see where it take each of us

we got the 6" by 6" stack by My mind's eye along with stickers from Crate paper

whenever i'm working with a Kit i allways try to see how far i can push the limit and use it to the limit LOL

the same happened with this project. First, i wanted to make a mini album for my niece but didn't want it on a chipboard.
I took white cardstock and by folding them to quarters and cutting them yo half got "pages" that
i could play with and make all sorts of openeings in the album

this is one of the wings that open



and here are the various pages







when i was done with the album i still had tons of scraps so i made a Canvas for Yael's birthday-she had just fulfilled a long time dream of having her own ceramics studio at home so i had to do something regarding this exciting event

i printed from her blog photos of her ceramics in various sizes and added the scraps-some with foam glue to add volume
i glued printed tape to the edges






and still..i have some scraps...so i guess some cards are in order, don't you agree?1

thanks for stopping by and you can see what my friends at the design team have created with the same stack of paper: Anat , Navit, Hadar, Keren and Tanya

have a great week
Yael

38 תגובות:

  1. המיני אלבום משגע!
    אהבתי את הדף עם התמונה שנפתחת באמצע...השאלה היא האם הקיפול לא הורס את התמונה?

    הקנוואס שהכנת ליעל, מיוחד מאוד! אהבתי!

    השבמחק
  2. האלבום מקסים ומאוד אהבתי את הרקע הלבן- מוסיף מאוד!

    השבמחק
  3. אחלה רעיון, אהבתי מאוווד את הפתיחות המגניבות, והקנווס שלקיפודה מקסים
    מורן
    ULA7

    השבמחק
  4. המיני אלבום מקסים ביותר
    והקאנווס פשוט רעיון גאוני!
    מירי

    השבמחק
  5. איזה מיני משגע! ממש מקסים! אהבתי את הפתיחות השונות שלו.
    הקנווס ליעל משגע!

    השבמחק
  6. האלבום מקסים!! הוא כל כך עדין ויפה, ממש אהבתי אותו! גם הקאנווס לקיפודים מקסים!

    השבמחק
  7. היי יעל, תענוג לראות את החומרים של נתנאלה, הצעבוניות, השמחה היוצאת מכל פריט ופריט. ותענוג עוד יותר הוא העיצוב שלך...היפייפה.
    המתנה ליעל בטח ריגשה אותה מאד. איזה יופי!

    השבמחק
  8. בגלל הכותרת של הפוסט חשבתי משום מה שזה עליי...
    הדטגמנית שלך יותר שווה והאלבום מטריף,בטח צילמת הדרכה גם נכון???

    השבמחק
  9. משגע!!! זה מזכיר לי את האלבום שעשית לפני כמה חודשים לאחת האחייניות שלך (אולי לבת מצווה?) - עיצוב צבעוני על רקע לבן, נקי נקי, יפה, יפה וממש כיף לראות כל עמוד! איך היא הגיבה? :)

    השבמחק
  10. תשמעי את משקיעה באחיינים שלך, את ממש דודה שווה :-) האלבום נהדר עם כל הצורות בו הוא נפתח ומתקפל ותמונת הויניל שוס!

    השבמחק
  11. פשוט משגע!!
    אין מילים


    זהבית שקד

    השבמחק
  12. יהההה איזה מיני מקסים הכפולה הרביעית מקסימה וכל כך את (עם כל ריבועי הנייר) ואת הגבהים השונים של הדגלונים בשרשרת אני גם ממש אוהבת
    אני אוהבת לראות איך את מצליחה להוציא מהקיט המון עבודות שונות ועדיין כל כך את (-:

    השבמחק
  13. המיני אלבום פשוט מושלם!
    (כל מילה נוספת מיותרת)
    לימור

    השבמחק
  14. הסבלנות שיש לך מעוררת התפעלות - אני מדברת על העיצוב המוקפד הזה, שצריך להשקיע בו המון כדי שיראה כך. האחיינית שלך יפהפיה, כך שאלבום יפהפה+יפהפייה = אינסוף יופי:-)

    !!

    השבמחק
  15. יעלי זה פשוט נהדר.
    האלבום עשוי בטוב טעם והקנווס נהדר. כרגיל יוצרת מכל הלב . נשיקות יפעת

    השבמחק
  16. Yael, lovely work. the mini album looks gorgeous

    השבמחק
  17. איזה מיני אלבום מושקע ומהמם!
    עיצוב נקי, צבעים מושלמים ודוגמנית יפהפיה. כשכל זה בא עם דודה משקיענית - חייב לצאת משהו מושלם :)

    השבמחק
  18. יעלי,
    האלבום משגע, מלא באדום ובשלל נקודות, בדיוק כמו שאני אוהבת!!
    הקנווס יפיפה ומדוייק. מקסים!

    השבמחק
  19. המיני מקסים (הדוגמנית הורסת), אבל הקנווס , אויש , איזה יופי !!!! מקסים מה הוצאת מהקיט ! שאפו.

    השבמחק
  20. וואו יעלי המיני אלבום מההההההההמם!!!! הכריכה הורסת והקישוטים מושלמים ועינת כזו מקסימה! מה יכול להיות יותר טוב מזה???
    אהבתי את הפתיחה של האלבום, ממש מגניב וההדפסה על הויניל גאונית!

    השבמחק
  21. האלבום הזה פשוט יפיפיה - וכמובן שהאחיינית שלך היא דוגמנית אמיתית!
    הקנווס פשוט עילף אותי... גם אני צריכה סטודיו!

    השבמחק
  22. i just love the mini album you've made and the canvas is such a great gift

    השבמחק
  23. Great Job Yael-i'm so glad to find your blog-everything is beautful
    Tania

    השבמחק
  24. יעל, איזה מיני אלבום משגע! שיחקת אותה בענק. אהבתי את כל הדפים. הכל נקי ונעים, ונותן מקום של כבוד לתמונות, למרות העיצוב.
    והכריכה משגעת.

    הקנווס ליעל קיפודים - הורס ברמות על! וואהו! משגע (:

    יעל

    השבמחק
  25. המיני אלבום פשוט מקסים!
    והכי הכי- הכריכה שעוטפת אותו ברכות :-)
    אתגרת אותי להכין אחד כזה לאחיינית שלי...
    היה כייף לפגוש את האישה שמאחורי הבלוג ולראות את ה'מאסטר' בפעולה (אצל דפי).

    השבמחק
  26. nicely done-your niece is lovely and the album is too

    השבמחק
  27. מקסים ביותר. כל מה שאת נוגעת נעשה בהמון כשרון וטוב טעם.

    השבמחק
  28. ואוו יעלי אין מילים כמה יופי יש באלבום הזה .....גם אני רוצה כזה :-)

    השבמחק
  29. יו-איזה כיף לאחינית שלך!! יצא מאמם!! וברצינות גמורה-יפייפה! ולגברת קיפודים-בהצלחה רבה, והקנאווס שיצרת לה נהדר! יום יצירתי ונפלא!

    השבמחק
  30. מהר סמרטוט! הפכתי לשלולית על הרצפה מרוב יופי. אין לי מילים מרוב שזה יפה גם האלבום וגם הקנווס.

    השבמחק
  31. אלבום מהמם, מאוד אהבתי את שילובי הצבעים והעדינות בכל דף ודף.
    והקנווס של קיפודה הורס, פשוט אליפות.

    השבמחק
  32. יעל יצא מיני-אלבום משגע. והאחיינית שלך מתוקה.

    אהבתי את משחק הריבועים ומלבנים על הקוונס.

    ליאת

    השבמחק
  33. אני אתחיל מהסוף...כי שם יש לי זכויות. הקנווס מ-ה-מ-ם ואכן תלוי בסטודיו כבר... (מה זה תלוי? עוד לפני שפרקנו את המזוודות בחזור, רצתי לתלות את הקנווסים!)... באמת שזו מתנה מספיקה, אבל אני יודעת שאת "תמיד לפנק לפנק" אז אני אשמור את אהבתי לקאפקייקס הייחודיים שלי לפוסט הבא :-)
    מיני אלבום משגע, אני מקווה שהאחיינים והאחייניות שלך יודעים שיש להם דודה "מפעל הפיס"! את פשוט מדהימה אתם, ומדהימה בכלל... תודה, יקירה! (ויש לי עניין להתיעץ אתך בנוגע להדפסה על ויניל!)

    השבמחק
  34. המיני מקסים ! פשוט, נקי, ולא עמוס - כמו שאני אוהבת. במיוחד אהבתי את כפולת הריבועים...
    הקנבס של יעל נהדר - יפה לנו שתינו חשבנו על אותו כיוון, טוב שלא הדפסנו את אותן תמונות.......

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael