20 ביולי 2011

enough pillows to go around...

*** for an english version-please scroll down, thanks

(צילום: רותי צחורי)

לפני כמעט חודשיים חגגה מלכת הוינטאג', הלוא היא רותי צחורי האהובה, יומולדת.
התאספנו בחצר ביתה של מימי, המון חברות שבאו לשמוח עם רותי, להראות לה כמה אנו אוהבות אותה ובעיקר לשמוח איתה.
כמתנה תפרתי לה ציפה לכרית מהבד החדש שרק הגיע לנתנאלה, של TILDA-יש משהו בו שמיד קסם לי ואיכשהו גם מיד התחבר לי לרותי בגוונים ובעדינות שלו.

הוספתי בד תחרה וסרגתי סיומת קרושה

(צילום: רותי צחורי)

והיה גם ספר שמן, ורוד, רומנטי שהכנתי לו את הכריכה (בדיוק כמו כאן וכאן ולמי שרוצה הקישור להדרכה)-הבד TILDA, הספר יצא ע-נ-ק מבחינת מימדים אבל זו הסיבה שאני כ"כ אוהבת להכין את הכריכות לבד-אפשר להתאים בדיוק לצרכים


הדף שהכנתי התחיל מהכותרת "באה מאהבה" שזה בדיוק ממצה את רותי...כל מילה שלה, כל מעשה בא מהלב
אז כל מה שהיה ורוד ובטווח שליפה יצא,

(צילום: רותי צחורי)

סרט תחרה, סיכות פנינים, לב הטלאים משארית הדף הזה ואותיות "תוצרת הארץ" שאני כ"כ אוהבת להדביק בשני גוונים שנותנים עומק

(צילום: רותי צחורי)

אנחנו קיבלנו, כל אחת, מתנה מרותי קופסא מתפוצצת עם תמונה אישית והקדשות מרגשות (עבודה מטורפת , אבל מה חדש?)
שכאן תוכלו לראות ולהבין עד כמה הבחורה השקיעה בנו...

רותי יקירתי, מאחלת לך, שוב ושוב ו..שוב, המון אושר, בריאות, הצלחה בכל המיזמים ונחת מהמשפחה המדהימה שהקמתם את ודניאל.

עוד חברה מ-ה-מ-מ-ת שחגגה יומולדת בשבוע שעבר-ליאתי, שבלי הגזמה הניק שלה צריך להיות ליאתי לב זהב (כי הבחורה הזו אין לה גבולות בנתינה-והכל באהבה גדולה תמיד), או הדוגמנית....יש לה מערכת יחסים מוצלחת ביותר(חוץ מאשר עם אסף) גם עם המצלמה שאוהבת אותה (והיא מחזירה לה אהבה)-כיף כ"כ לראות אותה מהצד מתמסרת למצלמה .....ועוד יותר לצלם אותה (יעידו התמונות מכל מפגש איתה...(-:

אז אחרי חגיגות צפוניות היא הגיעה גם לחגוג איתנו אצל נתנאלה, באוירה קיצית, עם משחקי חברה, אוכל טוב ו....הפעלה.
היא חתכה, תפרה והכינה לנו את כל מה שצריך לקיט מושלם להכנת כפכפים משודרגות ואחרי ששנה שעברה התלהבתי מאלו שהכינה יעל קיפודים (אבל LET'S FACE IT התעצלתי להכין זוג לעצמי) הגיעה ליאת ודאגה לנו. ישבנו והכנו כ"א זוג כפכפים....איזה כיף שיש לי עכשיו אחד שכזה-ליאתי תודה על הכל !!! היה כיף כ"כ



כששאלתי את ליאת מה היא תרצה כמתנה היא אמרה שהיא רוצה ציפה לכרית עם קרושה בצבעי תכלת ואדום....אז תפרתי לה מבד שיתאים לה (ולבלוג שלה...תכלת עם נקודות)




היות וברשומת יום ההולדת שלה היא כתבה שאחת המשאלות שלה זה גם פריט מקרמיקה.....וממש כמה ימים לפני יצאו מהתנור צלחות חדשות היא קיבלה את זו ..




ליאתי אהובתי, מאחלת לך שהשנה הזו (ואלו שאחריה גם, טפו טפו (-:, תהיה מלאה בהמון רגעי אושר, סיפוק והמון אהבה ושכל מה שאת מייחלת לו יתגשם BIG TIME

לא מאמינה שכבר אוטוטו סופ"ש....גם לכם עובר השבוע מהר כ"כ? אני מרוצה שלפחות החזרה לכושר עוררה בי אנרגיות ומהרשימה האינסופית שלי אט אט אני מסיימת פרוייקטים ...עכשיו רק צריך זמן צילום (איזה כיף ששישי כבר ממש מעבר לפינה)

המשך שבוע נפלא
יעל


it's seems i can't get enough of these crochet head pillow cases...i reallly love making these and this time it was for presents for dear dear friends

the first one, with lace and TILDA fabric. was a birthday present for Ruthie and i knew this fabric would be perfect for her, as she is so delicate and romantic in person



the second one was for Liat's birthday and since she loves blue (with dots) and red i chose this fabric and crocheted the trim with firing red



(i also gave her a anew ceramic plate i made (one of her wishes


thanks for stopping by
Yael

40 תגובות:

  1. יקירתי, הכרית משגעת!!! שתיהן בעצם! בחירת הבדים נהדרת וסיומת הקרושה כ"כ מוסיפה. איזה יופי!!! שמחתי לפגוש אותך [סופסוף...] :)

    השבמחק
  2. הכריות מהממות! כל כך אוהבת את השילוב של הסריגה שלך. והכריכה של הספר השמן פשוט מטריפה!!

    השבמחק
  3. הכריות מהממות!! מזמינה אחת כזו ליומולדת שלי :))
    היה כיף לראות אותך אתמול, את נראת נפלא! תמשיכי ככה ..!

    השבמחק
  4. זה כל כך יפה!! הסיומת קרושה.....
    מתנות יפות ומושקעות!

    השבמחק
  5. הצפיות לכריות מעלפות!!! סיומת הקרושה כל כך מוסיפה ייחוד. גם העטיפה לספר השמן נפלאה. (איזה ספר שמן יצא...)

    השבמחק
  6. יואו יואו יואו!
    הכל מהמם אבל בייחוד אני אוהבת את הכריות עם הקרושה- זה כ"כ מוסיף!
    כמה רומנטי וכמה יפה!
    יעלי ידי זהב!

    השבמחק
  7. הכריות נפלאות ממש!
    והכפכפים מדליקים ביותר :-) תתחדשי

    השבמחק
  8. יעלי, מה יהיה?...את לא מפסיקה להפתיע. הכל פשוט מקסים! שווה להיות חברה שלך:)

    השבמחק
  9. איזה יופי של ציפיות!! כל כך אוהבת את הסיומת קרושה...

    וליאת...היא באמת גדולה מהחיים :-)
    "לפנק...לפנק...לפנק..." הומצא עליה ;-)
    יופי של כפכפים יצאו לך!

    השבמחק
  10. סיומות הקרושה האלה שלך... פשוט מטריפות!!! חייבת לנסות את זה גם!!! אפילו קניתי בד מתאים בהשראת הכריות שלך :-)

    השבמחק
  11. צרויה-גם לי היה כיף לפגוש אותך ותודה

    מיכלי--הולך!!!
    שבלוליק,LITTLE WHEEL, איילת, קשת והגרי-תודה

    הילה-תודה יקירתי והטורקיז לך מחכה בסבלנות אין קץ-חייבות מפגש פסגה עוד החודש!!!

    עדיה-תודה וליאתי היא באמת פרסומת מהלכת (גם ללאומי קארד(-:

    כספית-איזה כיף לשמוע-אני אשמח לראות(-:

    השבמחק
  12. המון תוצרים שווים כהרגלך בקודש.
    לא רוצה להיות קטנונית אבל... "תוצרת הבית"? ((:

    השבמחק
  13. דפוש...תוקן....אבל זה רק בגלל שאני מרגישה אצלך בבית (-:

    השבמחק
  14. יעלי!!!
    אפשר גם להיות חברה שלך???
    ההשקעה שלך במתנות לחברות שלך, המחשבה והיצירה שלך, מופת בעיניי!!!!
    את בהחלט ממשיכה לככב ברשימת היוצרות האהובות עלי ביותר (:
    כלכך יפה, איזה טעם וכמה כשרון
    אהבתי מאוד מאוד!!!
    מאיה

    השבמחק
  15. תוצרת הבית.... חחחחחח
    והכול מושלם, בתור אחת שמתהדרת גם בכרית שלך אני יודעת כמה הן מוסיפות לחדר בו הן נמצאות.
    מורן
    ULA7

    השבמחק
  16. ציפיות יפהפיות!!! וגם כל שאר המתנות של רותי, נהדרות, והכפכפים, והסיפורים... ולגמרי במקרה הגעתי לפה כדי לחפש את ההדרכה של התיק המלבני שלך. בכלל עדיין לא קיבלתי הודעה ברידר על הפוסט הזה :-))

    השבמחק
  17. קודם כל איזה כיף של אנרגיות חיוביות
    סחטיין ואיזה כיף שזה מדבק ועושה לי מצב רוח טוב
    שנית הכריות מהממות
    המגש משגע
    הקלסר הזה הוא שיחוק אבל הכי הכי כרגע נדלקתי על הכפכפים הנפלאים- איזה רעיון להיט למתנה ויצירה- תתחדשי

    השבמחק
  18. יעל היי,

    הכל פשוט מדהים ובמיוחד הכריות!

    מותר לשאול מאיפה הבד התכלת- אדום שהכנת ממנו כרית לליאת?

    שחר.

    השבמחק
  19. יווווו אני ירוקה מקנאה על הכריות המדהימות האלו!!!
    כל הפוסט כולו מגיע מלב זהב ונוגע ללבבות זהב, מדהים כמה טוב ונדיבות ברשומה אחת.
    יקירתי תבורכנה ידייך על המטעמים המושלמים שהן מנפיקות
    אוהבת'תוך
    נשיקות
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  20. הכל כ"כ יפה!
    הקרמיקה תמיד תופסת לי את העין... את זוכרת את השם של הגלזורה? זה על חימר כהה או בהיר?
    שתמיד יהיו רק חגיגות!

    השבמחק
  21. מאיה...תודה על הפרגון ויאללה..אנחנו כבר חברות בפייסבוק...אפשר לעלות שלב, לא? (-:

    מורני-תודה

    חגית-עכשיו אני מסוקרנת לראות מה את מכינה....

    נילי-הכי כיף לשמוע שזה מדבק -עשית לי את היום (-:

    השבמחק
  22. שחר-הבד הוא מנחלת בנימין, אני לא בטוחה אבל אם מ"בדים למעצבים" או מ"קאשי"

    ענת-תודה. זה על חימר טרקוטה ואני אבדוק את המספר של הגלזורה בשבילך

    השבמחק
  23. הכל מקסים! הכריות, הכפכפים, הספר וגם תוצרת הבית והארץ ;-)
    ביג לייק!
    יעל.

    השבמחק
  24. יווווו אני ירוקה מקנאה על הכריות המדהימות האלו!!!
    כל הפוסט כולו מגיע מלב זהב ונוגע ללבבות זהב, מדהים כמה טוב ונדיבות ברשומה אחת.
    יקירתי תבורכנה ידייך על המטעמים המושלמים שהן מנפיקות
    אוהבת'תוך
    נשיקות
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  25. אין עליך יעלי!!!
    כמה יופי יש בכל עבודה שלך! כמה כישרון!
    והרעיון של האותיות הכפולות הוא רעיון ענק וברשותך אני מבקשת לגנוב לך אותו.....בסדר?
    מקסים. הכל.
    נשיקות
    ליאור-חתולי8

    השבמחק
  26. אני יושבת לי פה..מסמיקה ומחוייכת וגם מהנהנת בהסכמה..את מותק אמיתית!!!!!!!
    אמרתי לך שלא נמאס מהכריות שלך ובשקט אני אספר לך שהגעתע הבייתה השבוע ומצאתי את אסף בסלון בסבבה שלו מחבק את הכרית..אז הצליח לך!!המתנות של רותי מקסימות וומש אהבתי את השימוש הכפול באותיות..ממש שיחוק!!
    נשיקות..בעצם נפגשות תיכף לא?

    השבמחק
  27. ידי זהב שלי!!!! תענוג אמיתי להיות ולהיקרא חברתך, תענוג אמיתי לזכות במתנה מושלמת מעשה ידייך, וכמו תמיד תענוג אמיתי לקרוא ולהתמוגג מפוסטים רוויי יופי ואנינות טעם, המפוסמים על ידך! תודה גם על הספר השמן המדהים שהכנת לי, מרגישה ברת מזל בכל פעם שאני מביטה בו, כמה הוא יצא יפייפה!
    הכרית שהכנת לליאתי משגעת בשילובי הצבעים, וצלחת ההגשה... אזלו המילים!
    שוב תודה לך יפה שלי על מי ועל מה שהינך. אוהבת, רותי.

    השבמחק
  28. לפני הכל אני אומרת - יוווו איך התאמת את הכרית של רותי בול לכורסא - מדהים! הכריות שלך מהממות, וכל כך את, ומצד שני את הופכת כל אחת מהן אישית למקבלת בצבעים ובסגנון - אין עליך, ואין על הכריכה שלך... ועל היותך לקוחה מצטיינת במיוחד של תוצרת הארץ :-)
    תודה על הקישור, הרעיון, כמובן לא שלי... אבל תוספת הפרח הזו מקסימה, והשקעת בלק ובלוק ;-)
    הכלים יפהפיים, צורה מעניינת ומיוחדת וגילוז בצבע עמוקקקק. אין עליך, יקירה! שמחה שיצא לי לפוגשך פעמיים בשבוע הקרוב!

    השבמחק
  29. יקירתי, נגמרו לי המילים. כל מה שאגיד ישמע מאולץ ומתחנף. אני מאוהבת בכריות שלך, בקרמיקה שלך ובלב הענק שלך.
    מחכה לראות אותך כבר!
    נשיקות, מירה

    השבמחק
  30. יעלי יקירתי. בחיי שבשכותך חזרתי להתאהב בסריגה. פשוט תענוג. את מדהימה בנתינה שלך . ברכה גדולה ובעיקר ברכה שווה.... הקרמיקות שוס. יאלה תחלימי כמו קיפודים ותארגני לך אימפריה. יפעת קייטס

    השבמחק
  31. יעל,

    מה חדש?, כל מה שאת עושה יפה.
    הקרושה בכרית של רותי ורוד כ"כ עדין מאוד אהבתי והכרית של ליאת מעלפת. ונכון המצלמה בהחלט אוהבת אותה.

    תודה על עוד פוסט מענג עיניים.
    ליאת ורסנו

    השבמחק
  32. יעל מגיע לך וואוו גדול על הכריות.פשוט משגעות! כמובן שגם הכפכפים...כשרונית, וחברה טובה, יופי לקרוא ולראות דברים כאלה על הבוקר. מיד משתפר מצב הרוח! יום נפלא !

    השבמחק
  33. כמה אהבה יוצאת מהפוסט הזה וכמו כן מהאהבה שאת מקבלת מקוראייך. מגיע לך ומגיע ליצירותייך המיוחדות והיפות.
    שתהיה לך שבת נפלאה.

    השבמחק
  34. כל פוסט שלך הוא פשוט חגיגה, אני כל כך אוהבת את היצירות שלך, עכשיו גם אני חייבת כאלה כפכפים... חייבת...
    נשיקות
    מקופלת

    השבמחק
  35. מתה על הכריות שלך! הן הכי כייפיות ורעננות שיש.
    יום אחד שיהיה לי סלון של גדולים (ולא כזה מוכתם ומשוקולד של ילדים חחח) אפרגן לעצמי 7 כריות לפחות, חחח.

    השבמחק
  36. יעלי אין עליך ועל הכריות המושלמות סיומת קרושה כל כך מוסיפה להן

    השבמחק
  37. אין על הכריות שלך! אף פעם לא נמאס :)
    וגם הכריכה לספר הממש ממש ממש שמן מקסימה :)
    הקערה שלי יותר יפה (כמובן) אבל גם זו מקסימה :) חחח...

    השבמחק
  38. אני אהיה משעממת ואגיד שהכול מקסים! אבל הפייבוריו שלי זאת הקערת קרמיקה-גם הצורה וגם הגלזורה-מושלם.

    השבמחק
  39. הכריות שלך זה משהו מ-דהים ! כל מי שנכנס אליי הביתה שואל מאיפה זה? ומי הכין ?
    אהבתי במיוחד את התכלת עם הקרושה האדום - משגעת (מעניין למה אהבתי... חחח...)
    האלבום של רותי מהמם :)
    והכפככפים - סוף ! גם אני רוצה כאלו :)

    LoolaB - Smadar

    השבמחק
  40. לב זהב גם לך עצמך.
    איזו השקעה וכמה יופי בפוסט הזה

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael