4 ביולי 2011

every thing she does is magic



*** for an english version-please scroll down, thanks


החודש האחרון היה מטורף מבחינת עבודה-24/7 של עבוד
ה, לחץ אינסופי (יעידו הסטטוסים שלי בפייסבוק שקצת הלחיצו את המכירים אותי טוב)-דבר שמנע ממני כמעט לגמרי ליצור, לקרוא פוסטים, לבלות עם חברים ...שלא לדבר על לישון.....היו שני דברים שהחזיקו אותי "שפויה" סופ"ש של הופעת GLEE בלונדון עם אחים שלי, גיסותיי וכל האחיינים וסופ"ש PINK AQUA של נתנאלה

יש שיגידו שאני משוחדת (שיגידו....) אבל הסופ"ש הזה טרף את כל הקלפים והעלה את הסטנדרטים ( שממילא היו גבוהים אחרי הסופ"ש הקודם שלה)-יש לה לנתנאלה את החוש הפנימי לדעת איך לפנק, לתת לכל אחת את היחס וההקשבה והכל תוך כדי תקתוק שישים בנות, שביננו, זו לא משימ
ה פשוטה בכלל

המיקום הפעם היה בית הארחה בשפיים ואין מה לעשות, כל
הירוק הזה מסביב והפסטורליה עושים את העבודה



ליום חמישי הגעתי אמנם באיחור, עם הלשון בחוץ ולמעשה מותשת נפשית (ובדקה הראשונה שהתיישבתי לא יכולתי אפילו לעצור את הדמעות של השחרור) אבל חיבוק וכמה מילים של נתנאלה הצליחו להחזיר אותי לתלם....אמרתי כבר שיש לה את זה? (-:

אז קיבלתי את הטרולי סקראפ שלי ויצאנו לדרך.... הוא
עוד לא הספיק להצטלם אבל תאמינו לי שהוא חתיך אמיתי ומצוייד טוב טוב (-:

הקיטים היו מושקעים בטירוף עד ירידה לפרטים של דבקים וקישוטונים מקסימים ועשירים אבל פירוט הסדנאות והתוצרים יחכה לכמה דקות פנויות לצילום ועריכה ומבטיחה לשתף אבל כרגע רוצה לשתף דווקא בחלק החברתי והאומנותי של הסופ"ש, שאין מה לעשות, עושה את החוויה למושלמת-קובץ בנות שמה שמאחד אותן הוא אהבת הנייר והרצון להתנתק מהמולת היום יום (ולא לשכוח שאוהבות להתפנק.....)

"עבדנו" קשה ורצינו להספיק כמה שיותר אז הנה מקבץ שיכול להעביר את הכיף שעשינו....ככה זה כשNבלים עם חברות


אני ובלינגי ׁ(מורן)


תמונה שמיכלי צילמה שמראה את מצב הרוח שלי....וברור שאני בורוד.....(-:

לינגי שלנו ׁ(הדרי)




גננת מקסימה אחת שניצלה כל דקה למנוחה-בכל זאת יום ראשון של חופש עבורה....


אמרנו סופ"ש פינק אקווה? אז התאמנו את עצמנו....



כדי שיהיה לנו מספיק כוח לסקרפפ וליהנות ...ובעיקר לסחוב את כל הקיטים והמתנות מהסדנאות אוכל לא חסר...בוקר , צהריים וערב...


מה שמצא חן בעיניי היה שלאורך כל היום והלילה היה לנו מזנון פתוח עם מים קרים, קפה ושתיה קרה ...דבר שמאד חסר לנו בסדנאות בנאפולי (ומזל שנתנאלה בנוסף להפקת אירועים גם מפיקת לקחים מארועים של אחרים (-:

ביום שישי בצהריים הכינה לנו נתנאלה MAKE AND TAKE...כשהגענו לובי חיכו לנו ערמות צלחת, ספלים ואישה אחת שכבר הכינה, קדחה והקלה עלינו את החיים...



ואחרי הסבר קצר על התהליך והקושי בו (כאן תוכלו לראות שניסיתי...באמת שניסיתי-לא צלח)



כך נראות שישים נשים שרוצות מגדל צלחות....


תראו כמה יפה זה יוצא...אני כבר מדמיינת קאפקייקס יאמיים מקשטים את שלי אבל בינתיים קבלו את נבחרת הדוגמניות של סופ"ש פינק אקווה




ערב שישי היתה מסיבה אחת ארוכה, מרגשת, מיוחדת ומקסימה

נטאשה המקסימה הגיעה אלינו ממש שבוע אחרי החתונה עם ג'ייקוב ונתנאלה ומיקוש הרימו את הכפפה לערוך לה טקס חינה בערב שישי...
בתור אחת שמעולם לא השתתפה בטקס שכזה אין מה להגיד...היתה חוויה מדהימה..היו תלבושות אותנטיות






נתנאלה הבטיחה לאהוב אותי גם מחר...למרות התלבושת

הסגולה (-:-המטרה מקדשת את האמצעים...



מיקוש הכינה חינה אורגינל

\


טלי פלד איפרה את נטאשה וקרולין



זיקוקה הסבירה לקרולין ונטאשה את מהות הטקס (לפחות למדתי גם על הדרך גם אני)


רקדנו ופיזזנו לצלילי המוסיקה, קיבלנו ריקושטים של סוכריות, קיבלנו חינה וכ"א ביקשה את שהיא מייחלת לו




היה שמח



נטאשה וקרולין קיבלו מתנות מאיתנו ואז הגיע משחק החבילה בו כ"א הביאה משהו מהבית שהיא כבר לא זקוקה לו....השולחן היה מלא באריזות צבעוניות שהכילו הכל מהכל....


העטיפה הבלתי נגמרת.....


והפרסים השווים בלוטרי שהגיע מיד אח"כ





והפרס הראשון שאילאיל זכתה בו....מותק תתחדשי ותיהני מכל שקל


שאבירם לא יראה...אבל פה הצהוב עולה (על כל גווניו המזוויעים)....


תם ונשלם סופ"ש עמוס בסדנאות, חוויות, צחוקים ואני כבר לא יכולה לחכות לאירוע הבא....



ונתנאלה יקירתי.....
גם פה מנצלת את הבמה (שלי, זכותי!!!...(-:) להגיד לך תודה....אז כן שילמנו את מיטב כספנו אבל אני יודעת עד כמה עבדת קשה על כל פרט ופרט, כמה דם ירקת עד שכל הפרטים התחברו לך באופן מושלם, כמה שעות "בילית" בהרכבת הקיטים, באיסוף החומרים בסגירת הפרטים עם המדריכות -הכל כדי שלנו יהיה כיף עד אינסוף
לא בכדי היינו כולנו בהיי...יש לך את היכולת לדעת את רחשי ליבותיהם של לקוחותייך, להיות קשובה לכל אחת ואחת, לפרגן כשמגיע, לעזור במה שאת רק יכולה ובעיקר לעשות את זה בנונשלנטיות מדהימה, כשעדת 60 בנות, כל אחת עם רצונות משלה, מסתובבת במתחם.

תודה לך על סופ"ש חלומי שהגיע לי בדיוק בזמן ועל מי שאת-גדולה מהחיים



so the PINK-AQUA weekend that Netanella had organized had come to it's end....it was 3 days of pure FUN

two talented instructors- Carolyn Roth Peeler and Natasja Cats Verbeek
one enormous goody bag and 60 ladies who gathered from all over Israel to learn, be inspired be pampered and scrapbook all weekend

i'll share the workshops and what we've done in later post but as you can see from all the photos we gad a blast....and while on the subject-since Nayasja came over just a week after her wedding we celebrated with her a HENNA CEREMONY-wishing her (and on the way Carolyn and all of us) THAT ALL OUR WISHES WILL COME TRUE

Carolyn

thanks so much for coming here and giving us a glimpse at your style and the melissa frances lines and products-i enjoyed each and every one of your the workshops and took a lot of inspiration from you.
hope you enjoyed your time in Israel as much as we enjoyed having you here with us and hope we see you soon


,Natasja

, words can not express how happy i am you came here again. with your unique
style, captivating personality and smile-every monute spent with you in the workshops and outside was pure FUN and it was an honor to celebrate with you the HENNA
ceremony and i wish you with all my heart that all you wished for will come true soon and for you, Jacob and Noa years of happiness full of love and joy

and Netanella my dear-trying to find the words to express my admiration and feelings was somhow a bit hard-for knowing what was going through your mind, the leghnths you went in order to make sure every detail, great and small, would be just perfect-you know i appreciate
everything you did-it was pure joy- most of all-seeing you SHINE

love
Yael


37 תגובות:

  1. מילא הצילומים המרהיבים אבל אין ספק שכל מילה ומילה באה מהלב!
    איזה כיף שגם אני הייתי שם, אפילו שרק חצי מהזמן.
    עכשיו נותר רק למצוא את הזמן לסיים את הכל :)

    השבמחק
  2. איזה כיף ומרגש לקרוא.
    נראה שהיתה חוויה בלתי נשכחת.
    אמנם לא היתי אבל היה לי ברור שזה הולך להיות אירוע מתוקתק ומפנק.כבר הבנתי מזמן שמדובר באשה גדולה מהחיים.
    מקווה שתורידי קצת הילוך מהעומס.

    השבמחק
  3. יעלי ללא ספק הרגשתי שנהנת וכהרגלך לא עצרת לרגע. כתבת כל כך יפה ונכון. ללא ספק אין מספיק מילים שיספיקו לתאר את החוויה הזאת...על זה נאמר:"זר לא יבין זאת". יאללה שיגרה. יפעת קייטס

    השבמחק
  4. וואוווו!!! איזה כיף לכן!!!! התיאורים והתמונות שלך עושים כל כך הרבה חשק להיות שם, החל ממריחת הלקים ועד לופל לארוחת בוקר ולמייק אנד טייק המקסים הזה, והחינה המטורפת. אין ספק, נתנאלה יודעת את המלאכה! :))) תודה על השיתוף, נורא כיף לראות את התמונות שלך ולהרגיש חלק :))

    השבמחק
  5. וואו בובי..קודם כל אני שמחה שנגמר לך החודש המעיק ושבאמת השארת הכל מאחור והצלחת להנות בגדול בסופש הקסום הזה..
    היה פשוט מושלם!!

    השבמחק
  6. יעל היקרה, באמת חסרת כאן בבלוגר, שמחתי מאד לראות שיש חדש. קראתי את הפוסט הזה בהנאה רבה ובכיף לראות כמה בנות שאני כבר מכירה מהרשת, כמה נפלא היה לכן, וכתוב כ"כ יפה ואף מרגש. אפשר להבין את ההנאה והכיף וכל הכבוד לארגון של נתנאלה. אולי בעתיד אצטרף גם.
    מחכה לפוסטים הבאים ולתוצרים.
    (איזה כיף לכן עם מגדל הצלחות)

    השבמחק
  7. סיכום משולם לסופ"ש מושלם|:)

    השבמחק
  8. עקבתי גם אחרי הדיווחים מהשטח בפייסבוק...נראה שהיה לכן סופ"ש חלומי!!
    התמונות נפלאות!!
    אני מתחילה לחסוך לסופ"ש הבא של נתנאלה...

    השבמחק
  9. כמי שראתה מקרוב את העומס והלחץ שהיית נתונה בו בחודש האחרון, אני כל כך שמחה שסוף השבוע הזה בא לך זמן ופירק אצלך את המתח.
    לבכות זה לפעמים הדבר הכי משחרר שיש .... לא צריך להלחם בזה :-)
    מקווה שהתקופה הקרובה תהיה יותר שפויה עבורך ושתמצאי זמן ליצירה ולפוסטים. התגעגעתי.
    יאללה, יש המון פרוייקטים לסיים מסוף השבוע ....

    השבמחק
  10. איזה פוסט מרגש יעלי!
    תודה על השיתוף, שמחה מאוד שהיה לך כזה כיף וכזאת אתנחתה מחיי היום יום המתישים שלך.
    הכל נראה סופר מגניב, והיה לי כיף להיות שם לכמה שעות (גם אם בקושי הספקתי לראות אותך! ...)
    :-)

    השבמחק
  11. וואיי, וואיי, וואיי, סחטיין על נתנאלה!
    מלכה!
    אני חושבת שבסוף השבוע הבא של נתנאלה יגיעו לפה בנות מחו"ל, כי לפי הפוסטים שראיתי בימים האחרונים הרמה של סופי השבוע שלה היא הכי גבוהה בתחום הזה.

    השבמחק
  12. שולה יקרה שלי,
    התמונות ההמקסימות והפוסט-בהחלט מעביריםפ את האווירה ואת ההנאה שלך. כ"כ שמחה שעכשיו ירד לך הלחץ ללחץ "רגיל" ורק שתדעי: ברגע הראשון שאני יכולה לגנוב אותך מהעבודה לארוחת בוקר- הסרוויס כבר מוכן!!!

    השבמחק
  13. אחחח איזה תענוג! איזה פוסט! איזה תמונות!
    (וכמה תמונות שלי! כבר חששתי שלא יאמינו לי שהייתי שם כי לי אין אפילו לא תמונה אחת של עצמי! חחחח)
    את ומורן השותפות לחדר הכי הכי הכי! איזה מזל שידעתי לאן להידחף :)
    כבר מתגעגעת!

    השבמחק
  14. לא הייתי משנה מילה בפוסט, כאילו כתב את מחשבותיי ורגשותיי. היה באמת חוויה מיוחדת במינה, פינוק וכייף לא רגיל. והיה כייף לראות אותך בלייב ולא רק באמצעות הבלוג. אין ספק שסופ"ש שישנים בו, מעצים חוויה של סדנא ומאפשר הרבה זמן איכות עם חברות ישנות/חדשות...

    השבמחק
  15. this sure looks like a fun event-what can be better than whole weekend of scrapping...

    glad you enjoyed it and looking forward seeing the results

    השבמחק
  16. great to get such an update from you...you've been M.I.A lol

    I love Carolyn's works and i bet you had a blast

    take care dear
    Julie

    השבמחק
  17. הכול מצולם נפלא כול כך ומעביר בדיוק את החוויה המדהימה.
    כמה נהנתי בסופש וכמה צחוקים, אין ספק שהסטנדרטים היו גבוהים... שמחה גם שחלקנו חדר עם הנדחפת(חחחחח).

    ואפילו יצא לך עוד משהו מהסופש....
    מורן

    השבמחק
  18. OMG Yael-this is awesome...i've taken a course with Carolyn a few months back and she was amazing.

    let me know when you get your prize from us....

    xoxo
    Andrea

    השבמחק
  19. איזה פוסט מקסים מקסים שמעביר ממש אבל ממש את האווירה המעולה שהיתה ואת כל הטוב שזכינו לו!
    תודה על תמונות מקסימות, אפילו מצאתי שיצאתי בהן יפה (אגב אשמח מאד לקבל אותן במייל).
    תודה על הפירגון ואין לך מושג כמה נהניתי לעשות את החינה הזו ומאחלת ומייחלת שכל הבקשות שרצו שם בחדר יתמלאו אחת אחת! וכמו שאמרתי לך את החינה שלך ב"ה אני עושה :-))

    השבמחק
  20. Looks like you ladies had a whole lot of fun....

    השבמחק
  21. איזו רשומה! ממש ללקק את האצבעות!
    הצלחת להעביר כל כך יפה במילים ובתמונות את כל החוויה המדהימה הזו.
    כן יירבו!!!!

    השבמחק
  22. כיף גדול לכם ! כמה נהנתי [וקנאתי] לקרוא את הפוסט

    השבמחק
  23. נשמע ונראה פשוט מדהים, מותק היית כנראה זקוקה לזה, מקוה שתורידי קצת קצת קצב, תנוחי, תבלי, תהני ו....יאללה שימי מים לקפה כי אני עוד מעט מגיעה!

    השבמחק
  24. וואו, יעל, זה מרשים!התמונות משגעות וניכר שנהנית מאוד.
    שתמיד יהיה לך כיף, ותהני מכל דבר שתעשי.
    מכל הלב,
    יעל.

    השבמחק
  25. יעל,
    הכל נראה מושלם!!!!! איזה כיף לכן.
    ואכן אין על נתנאלה, הבחורה הזאת פשוט מדהימה!
    שמחה שנהנתן, בפעם הבאה מקווה להצטרף.
    ואני מזכירה לך שאת חייבת לי שיחת טלפון.
    נשיקות,
    חגית

    השבמחק
  26. כמה כייף למשיך להיזכר בסוף שבוע הנפלא הזה. חותמת על כל מילה שכתבת על נתנאלה ונהנית לחוות דרכך גם את הערב ש"היפסדתי"
    שמחה שיצא לך לשחרר את הלחץ בסוף שבוע מפנק שכזה ולא בשום מקום אחר.
    חיבוק
    ענת

    השבמחק
  27. ההנאה שלך והחוויה של סוף השבוע בהחלט עוברים! מקווה שהלחץ נרגע ואת יכולה לנשום. נשיקות.עכשיו צריך לשכנע את נתנאלה לארגן סופשבוע של תפירה.

    השבמחק
  28. איזה פוסט מקסים!!
    רואים שנהניתן כ"כ ואני כבר צהובה מלהיות ירוקה חחחח
    מה שבטוח.. את הסופ"ש הבא אני כבר לא אפסיד :-)

    תנוחי קצת, מגיע לך גם בלי סופשבוע מיוחד:)

    השבמחק
  29. אם יש משהו שיכול להעביר בתמונות את האוירה הבלתי תיאמן שהיתה לנו שם - זו רק את!!!
    יפתי כמו תמיד {ולצערי זה מעט מדי ממה שהייתי רוצה} תענוג לפגוש אותך, את מיוחדת במינך!! כך מילה שנכתבה כאן יוצאת גם מליבי, לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב.
    אוהבת נשיקותתתתתתת
    שולי
    SHOULYHZO1

    השבמחק
  30. פוסט מקסים, התרגשתי אפילו מהשם שלו -כל מה שהיא נוגעת בו קסום....
    אמנם הייתי רק בסדנה אחת אבל זה הספיק כדי לקלוט מה הפסדתי... תמונות משגעות. יאללה עוד הרבה כאלה...

    השבמחק
  31. כמה כיף צרוף בפוסט הזה... חוויה נהדרת שמועברת היטב בתמונות, שמחה בשבילך עד מאוד, אין על המלכה האם נתנאלה! אבל בלי שהיא תשמע - מתאים לך סגול!

    השבמחק
  32. אכן היה סוף שבוע חלומי
    ובאמת שאין על ההפקה של נתנאלה פשוט מלכה !
    ועם תמונות כאלה נהדרותאפילו האוכל נראה מגרה ....:)

    השבמחק
  33. נראה כיף מהסוג הטוב ביותר :)

    השבמחק
  34. Hi my sweet friend, , thank you so much for your kind words!
    It was so great coming back to Israel to teach again but next to that seeing all you again. I can't describe the feeling the Henna party gave me. The love I felt was so overwhelming, a memory to treasure for ever.

    I really hope to see you all again.

    xo
    Natasja 

    השבמחק
  35. תודה על תיעוד ושיתוף
    נראה שהיה מ-ד-ה-י-ם, אפילו במושגים של ההפקות של נתנאלה (באמת מלכה!!!!)
    שמחה כל כך שנהנת אחרי חודש (או כמה שנים) כל כך עמוס וקשה.
    הצילומים משגעים וכיף לראות אותך כך

    השבמחק
  36. ניקרא וניראה מדהים!!!

    השבמחק
  37. הי יעל.איזה יופי. יופי שהחודש הקשה הסתיים(יבוא חדש,אל תדאגי), והכי יופי שבעולם שהיה לכם ככ כיף. ראיתי ברשת כבר מס' פרויקטים שנתנאלה עשתה והיא באמת מאד מוכשרת. שמחה שנהנית, שבילית, שיצרת, שהיית עם חברות טובות, שיכולת להביא אנרגיה חדשה-לגוף ולנפש! יום נפלא!

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael