25 ביולי 2011

let's get social ....



*** for an english version-please scroll down, thanks

Social club - PAPER CRAFTING KIT

מה שאני הכי אוהבת בקיטים זה שהכל משתלב בצורה הרמונית...מישהו עשה את העבודה (הקשה והמייגעת) של התאמת תגיות, צבעים, דפים וכל מה שנותר לנו הוא פשוט לשלוף ולהחליט על מה ייכנס לעיצוב ובאיזה מינון

בדיוק כמו שקרה לי עם הקיט של CIRCA, גם הפעם המבט הראשוני לעברו היה חשדני אבל למרות זאת הקיט הזה של קוסמו קריקט SOCIAL CLUB חזר איתי מנתנאלה ואז...עם קצת ליטופים וקצת גישושים התחלתי להבין את הפוטנציאל שבו ולחפש את התמונות שיתאימו

בבר המצווה של אחיין שלי לפני 3 שנים הצטלמנו, אחיי ואני ביחד וזו תמונה שאני מאד אוהבת-לערב אחד היינו פשוט אחים -בגלל שאנחנו עובדים באותו עסק ורואים אחד את השני כל יום, כל היום, לעיתים קרובות גם בערבי שישי מתגנבים ענייני עבודה לתוך המפגש.....הפעם בגלל הייחוד של הערב והשמחה שהיתה גלומה בו...ניהננו כ"כ וצחקנו המון, בלי שום דאגה על הראש

בזמן האחרון יצא שאני מאד אוהבת להשתמש בטלאים בנייר, כמו כאן וכאן-הפעם הלכתי על רקע יחסית פשוט ובחרתי במס' צבעים עיקריים, לפי פריטי הלבוש של כל אחד מאיתנו: אדום (העניבה), ורוד (החולצה) , קרם וטורקיז/תכלת בהיר (הגופיה והשרשרת שלי) ומתחת מאטינג שחור שהשתלב גם עם המסגרת הטבעית של התמונה


פרחי פרימה לבנים, עם תוספת של פרח ורוד וקצת בלינג שחור נוצץ


תגיות בשכבות ופרפרים שנגזרו מדף הבורדרים שבקיט


ראב-און של PRIMA מהגודי בג של הסופ"ש של נתנאלה עם הכיתוב JUST SMILE



כותרת עם שני סוגי כתבים של קוסמו קריקט



ומרגע שהתחלתי לשחק עם הדפים ידעתי שהתמונות של אחיין שלי רן מטקס סיום היסודי, ששולבו בו קטעי כדורסל עם הקבוצה בה הוא שיחק




בדף הבורדרים היו פרחי התחרה הללו שגזרתי לחצי וצרפתי לבורדר בצבע שהתאים למושב עליו הוא יושב ובשילובמדבקת תג מדף המדבקות עם ראב-און BE HAPPY


אחד הדפים בקיט מורכב כולו מעיגולים צבעוניים בשלל דוגמאות-בעזרת פאנצ' עגול 1" הוצאתי כמה מהם וגזרתי לשניים והדבקתי על קארדסוק לבן כדי להכין באנר דגלונים



ועדיין נשאר לי כ"כ הרבה מהקיט שאני מתכננת עוד כרטיסים ועוד כפולות לדפים הללו...


המוצרים שהשתמשתי בעיצוב שני הדפים: כל החומרים (למעט אותיות "תוצרת הארץ") מנתנאלה.קום


AC Cardstock white Hometown summer- Neighborhood pool דף Social club - SWINGIN'
Social club - COOKTAIL' Social club - BORDERS Social club - ELEMENTS






מקווה שיהיה לכולנו שבוע פורה, קל ונעים
יעל


I really love kits-somehow it makes life a bit easier when you have everything you need , coordinating papers, stickers ans tags

the same thing that happened when i won the Circa KIT-happened with the Social club kit....at first glance it didin't look as if i could relate to it but after a while...boy was i happy with it

i chose photos of me and my brothers and of my nephew that looked right with some of the
papers-the colors and combination was just what i was looking for.

i sew 3 patterned papers that were in the same colors as what we were wearing, added some tags for extra layering



, i just love these letters also by Cosmo Cricket


some PRIMA flowers and bling are allways welcome


and in the second layout i had fun with the patterned papers and made some layers


and a banner which is made from punched circles cut in half which i then glued with 3d foam dots for volume-i'm really happy with the outcome (-:



i still have so much more from this kit...stay tuned (-:

hope you have a great week

Yael

34 תגובות:

  1. דפים מקסימים ויופי של שימוש בדפים.
    במיוחד אהבתי את הדף השני ואת שרשרת הדגלונים- מקסים!

    השבמחק
  2. אצלך הכל יוצא מושלם ותואם,את לא צריכה את קומסו שיארגנו לך..
    הדף הראשון מעלף במיוחד עם התמונה של שלושתכם..

    השבמחק
  3. יופי של דפים עיצבת וגם הצילומים והפירוט של נהדרים.

    השבמחק
  4. יעל,
    שני דפים מקסימים!!!
    יעל (יותר מסתם)

    השבמחק
  5. כמה יפים הדפים!!! יפה לראות אותך עושה דפים :)

    השבמחק
  6. הדפים מקסימים!!!!
    קיטים ובנדלים זה באמת תענוג :):)
    חוסך את כל העבודה ה"שחורה" :)

    השבמחק
  7. שילוב הצבעים של הקיט הזה מושלם! אני פחות אוהבת קיטים אבל אני לחלוטין מתחברת למה שאת אומרת עליהם אז אני לא אגיד "לעולם לא" :-) אהבתי מאד את הבאנר מחצאי העיגולים!

    השבמחק
  8. הי יעל.הדפים יצאו מקסימים.זה נראה כל כך כיף לעבוד עם הקיטים. המון חומר, המון רעיונות קטנים אסופים ביחד. נותן פוש ליצירתיות. יום נפלא!

    השבמחק
  9. או, עכשיו אני רואה את הפוסט..יצאו לך דפים מדהימים כמו שרק את יודעת לעשות, ואהבתי שלקחת את החומרים צעד אחד קדימה...

    השבמחק
  10. i love what you did with this kit-both are great

    השבמחק
  11. בהחלט יופי. אהבתי את הבאנר מחצאי העיגולים , ובכלל את הדברים הקטנים שיצרו את הזכרון המיוחד הזה. רק בשמחות יקירתי. יפעת קייטס

    השבמחק
  12. כותרת מושלמת לתמונה.

    ואחיין שלך חתיך. מאוד אהבתי דף נקודות אדומות לבנים וגם את שרשרת דמוי הכדורסל.

    יפה, כרגיל.

    שיהיה שבוע נפלא,
    ליאת ורסנו

    השבמחק
  13. זה שהדפים נפלאים ונהדרים, אין כל ספק!!! אבל זה שאת אחות ובת משפחה מדהימה, להוריד את הכובע. זה לגמרי לא מובן מאליו. את כולך נתינה, חום וים של אהבה.
    תודה יפה שלי על אתמול. נשיקות!!!

    השבמחק
  14. איזה יופי של דפים!
    אני מכירה את התחושה. צילמתי את אמא שלי ודודה שלי מתישהו, ופתאום, תוך כדי הסתכלות בתמונה הצלחתי לראות אותן כאחיות ולא רק בתור אמא ודודה.
    שילוב הצבעים יפהפה! באמת יופי של דפים!

    השבמחק
  15. יקירתי, הדפים מקסימים ביותר. אני מאוהבת בדגלונים האלו!
    והתמונה המשותפת שלכם פשוט מקסימה!

    נשיקות, מירה

    השבמחק
  16. הדפים מהממים!! בהחלט הרבה יותר קל לעבוד עם קיטים :-)

    השבמחק
  17. האמת היא שהתבוננות בקיטים שלמים עושה לי OVER הצפה, ואין לי מושג איך
    מתחילים להתייחס לכמויות האלה. אבל לך דווקא יש ויש מושג ואת מוציאה מהם את
    המיטב!
    מכיון שהיה פוסט קצר ולא הספיק לי, קראתי הפעם גם את החלק לדוברי
    האנגלית, ואני מוחה בשמם על הצנזורה :-) כיף לראות אותך מאושרת עם האחים
    שלך, אתם אכן נראים A-TEAM משובח!

    השבמחק
  18. great job Yael, i love the banner you've created

    השבמחק
  19. ואי ואי כמה יופי!נרשמה התעלפות.

    השבמחק
  20. הדפים שיצרת מעלפים!!!
    כל כך הרבה עדינות ושימת לב לפרטים הקטנים, זה עושה את הדף נהדר!
    הקיט הזה אכן מקסים, אבל מה שעשית איתו, זה כבר אמנות!

    השבמחק
  21. משגעים!!! ואיזו תמונה יפהפייה שלך עם האחים שלך!

    השבמחק
  22. איזה חתיך האחיין שלך. ככה הוא נראה בסיום היסודי???? כי לי הוא נראה בסיום כיתה ט'!
    הדף שלך ושל האחים שלך מקסים ומרגש (במיוחד כשקוראים את הסיפור שמאחורי) וגרם לי לחשוב על זה שלי בעצם, אין אף תמונה עם האחים שלי...
    יטופל בהקדם (-:

    השבמחק
  23. Pretty colours, really nice elements in both layouts

    השבמחק
  24. הדף מושלם!!! שימוש נהדר בקיט שאני לא בטוחה שבמבט ראשון הייתי בוחרת...

    השבמחק
  25. Lovely layouts-i love what you created with this Kit

    Heather

    השבמחק
  26. אורית (מונגר)28 ביולי 2011 בשעה 16:35

    יעלי הדפים יפיפיים והעיצובים שלך מקסימים מקסימים!!
    אכן קיט הורס!

    השבמחק
  27. דפים מושלמים!
    יופי של שילובים נעימים לעין

    השבמחק
  28. שני הדפים יפיפיים אבל חייבת להגיד שהתרגשתי מתמונתך עם האחים בדף הראשון.
    איזו מזכרת נפלאה וכמה כייף לראות קשר משפחתי כל כך חם וקרוב. זכית.

    השבמחק
  29. הדפים פשוט נפלאים !
    אני באופן אישי כמעט ולא קונה קיטים... למרות האובססיה שלי להתאמת צבעים :)
    ואת... לא צריכה קיטים כדי להתאים, אבל זה בטוח מקל :)
    LoolaB

    השבמחק
  30. ואני תוהה... האם לבשת שרשרת טורקיז כדי שיהיה תירוץ להשתמש בצבע הזה בדף ??? :-) :-)
    הדפים מקסימים ! איזה כיף לראות אותך חוזרת לנייר קצת... :-)

    השבמחק
  31. Нey there just ωanted to give уou a brief headѕ up and let
    you know a feω of the pіctures aren't loading correctly. I'm not ѕure why but I think its a linking іsѕuе.
    I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.

    Here is my blog trim belly fat fast

    השבמחק

thanks for taking the time to comment
have a great day
yael